Instrukcja uziemiania lokomotywy Uziemianie lokomotywy Instrukcja uziemiania lokomotywy ES64U4 - D IC Zakład Centralny Andrzej Śliwka styczeń 2010
Andrzej Śliwka styczeń 2010 Uziemianie lokomotywy UZIEMIANIE Należy przestrzegać następującej kolejności czynności: wyłącznik główny przestawić w położenie „WYŁ” opuścić pantografy upewnić się wzrokowo, czy wszystkie pantografy są opuszczone zamknąć zamykany na klucz zawór pantografów na ramie pneumatyki i wyjąć klucz (niebieski) przełożyć ten klucz do oznaczonego kolorem niebieskim zamka na uziemniku DC 3 kV i przekręcić go przestawić dźwignię uziemnika w położenie uziemienia teraz dostępne są dwa sąsiednie żółte klucze przekręcić i wyjąć żółty klucz z podwieszonym kluczem UIC do gniazda ogrzewania pociągu otworzyć gniazdo ogrzewania pociągu IC Zakład Centralny Andrzej Śliwka styczeń 2010
Andrzej Śliwka styczeń 2010 Uziemianie lokomotywy UZIEMIANIE Wyłącznik kluczykowy pantografu Tablica hamowania IC Zakład Centralny Andrzej Śliwka styczeń 2010
Andrzej Śliwka styczeń 2010 Uziemianie lokomotywy UZIEMIANIE Odłącznik uziemiający DC Drzwi szafy 3 kV IC Zakład Centralny Andrzej Śliwka styczeń 2010
Obsługa gniazda ogrzewania pociągu Uziemianie lokomotywy Gniazdo ogrzewania pociągu Obsługa gniazda ogrzewania pociągu Otwieranie osłony zamka gniazda ogrzewania pociągu Wkładanie klucza do zamka gniazda ogrzewania pociągu IC Zakład Centralny Andrzej Śliwka styczeń 2010
Andrzej Śliwka styczeń 2010 Uziemianie lokomotywy Gniazdo ogrzewania pociągu Otwarcie zamka gniazda ogrzewania pociągu Gniazdo ogrzewania pociągu otwarte. Klucz jeszcze włożony do zamka gniazda ogrzewania pociągu UIC IC Zakład Centralny Andrzej Śliwka styczeń 2010
Andrzej Śliwka styczeń 2010 Uziemianie lokomotywy Gniazdo ogrzewania pociągu Kabel ogrzewania pociągu podłączony Gniazdo ogrzewania pociągu zamknięte na klucz Klucz wyjęty IC Zakład Centralny Andrzej Śliwka styczeń 2010
Andrzej Śliwka styczeń 2010 Uziemianie lokomotywy Prace na dachu i przy urządzeniach WN Przed rozpoczęciem prac przy urządzeniach wysokonapięciowych (urządzenia dachowe i części przedziału maszynowego z urządzeniami wysokonapięciowymi) pojazd trakcyjny musi być uziemiony. Należy przy tym przestrzegać następującej kolejności: zabezpieczyć pojazd trakcyjny przed niezamierzonym toczeniem się odłączyć pojazd trakcyjny (wyłącznik główny WYŁ, opuszczone pantografy) upewnić się wzrokowo, czy pantografy są opuszczone zamknąć zawór odcinający pantografy (wyłącznik kluczykowy) i wyciągnąć klucz (niebieski) włożyć niebieski klucz do odłącznika uziemiającego DC (stojak urządzeń 3kV) do pustego zamka cylindrycznego oznaczonego kolorem niebieskim i otworzyć go IC Zakład Centralny Andrzej Śliwka styczeń 2010
Andrzej Śliwka styczeń 2010 Uziemianie lokomotywy Prace na dachu i przy urządzeniach WN przełożyć dźwignię w położenie uziemienia, w ten sposób obwód ogrzewania pociągu i wyłącznik główny DC zostaną uziemione wyciągnąć pierwszy z dwóch odblokowanych teraz żółtych kluczy żółtym kluczem otworzyć odłącznik uziemiający wyłącznika głównego AC dźwignię przełożyć w położenie uziemienia; w ten sposób wyłącznik główny AC jest uziemiony przekręcić odblokowany czarny klucz, wyciągnąć go i przechować Odziemianie odbywa się w odwrotnej kolejności IC Zakład Centralny Andrzej Śliwka styczeń 2010
Andrzej Śliwka styczeń 2010 Uziemianie lokomotywy Prace na dachu i przy urządzeniach WN IC Zakład Centralny Andrzej Śliwka styczeń 2010
Andrzej Śliwka styczeń 2010 Uziemianie lokomotywy IC Zakład Centralny Andrzej Śliwka styczeń 2010