Agenda MySpace.com i specjalne formaty Secret Shows Black Curtain Married on MySpace Fox i seriale the Cell Dito Movies in a minute Single Dads Know your.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
HOT & SPORTS! Specjalny pakiet Tylko na Eurosport.pl.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
SIDEKICK nowy format reklamowy w IDMnet.
„Witajcie na świecie” Oferta 2007 Prezentacja Gazety Wyborczej.
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
Ryszard Solski, Sigma International
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Wysyłka obrandowanych prezentów walentynkowych do ukochanych osób na Fotka.pl. Tysiące graficznych obrazków widocznych na profilach użytkowników. Timing:
Narciarski weekend pogoda dla narciarzy i snowboardzistów oferta dla sponsora.
SPECJALNY PAKIET PROMOCYJNY W SERWISIE SENIOR.PL.
Konto Ekspert z Promocją Oferta obecności w serwisie Styczeń 2009.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
Konto Ekspert z Promocją Oferta obecności w serwisie Kwiecień 2010.
Michał Dyrda Dobre praktyki – przykład firmy działającej w sieci i świadczącej e-usługę.
Stałe obecności dzienne i tygodniowe w sieci reklamowej
FILMSTRIPP nowy format reklamowy w IDMnet.
Nowe formaty reklamowe. FILMSTRIP NIEOGRANICZONE MOŻLIWOŚCI wizualizacja przygotowana na potrzeby prezentacji zobacz przykład Filmstripp jest graficzną
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Kanał tematyczny w sieci reklamowej Kanał Education & School pozwala dotrzeć do najbystrzejszych internautów w Polsce:
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Copyright: Wirtualna Polska S.A. Reklama w aplikacjach mobilnych OFERTA.
Top Layer Format: N x N pikseli
Od 14 lutego wszystko za 69% ceny WALENTYNKOWA CENA.
>> Nocowanie.pl Prezentacja ogólna serwisu © 2012 Goldbach Audience3 /to jeden z największych serwisów turystycznych w Polsce, od kilku lat znajdujący.
Charytatywna akcja z INTERIA.PL: WYKLIKAJ UŚMIECH WARSZAWA, r.
Prezentacja serwisu Kotlet.tv
Prezentacja miast i form promocji. Spis treści Prezentacja miast: – Sopot – Wrocław – Kraków – Zakopane – Warszawa Formy promocji: – Formy Standardowe.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
Opis serwisu: Statystyki:
Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.
FTB.pl Portal społeczności klubowej – prezentacja serwisu.
W INTERNETOWEJ SIECI REKLAMOWEJ
Smakizycia.pl. >> Informacje ogólne © 2012 Goldbach Audience3 /Smakizycia.pl – to autorski serwis znanej restauratorki Magdy Gessler. /Serwis posiada.
Prezentacja – Reklama w Grupie Styl.fm.
Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków.
oferta reklamy dedykowanej
Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:
Cele ! Treści multimedialne on-line: trendy rynkowe Konkurencja ...
Serwis internetowy tygodnika Polityka
Prezentacja serwisu Globtrex.com
Domhome.pl WIOSENNE CENY OD KWIETNIA DO MAJA.
V10.pl Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
Elementy gospodarki elektronicznej opartej na wiedzy
Oferta dla Patrona serwisu świątecznego Nastrojowy Dom.
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
EHoliday.
specyfikacja techniczna
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
Agenda Kształtowanie Druki reklamowe przestrzeni Ambient Sieć placówek
System rejestracji zawodników Polski Związek Judo 2006.
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Weszlo.com Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Konto Ekspert z Promocją Oferta obecności w serwisie Listopad 2010.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
` Czym się zajmujemy: ZadajPytanie.pl – Portal Wymiany Wiedzy Ultimat er – marketingowy system komunikacji bezpośredniej Odpowiedz.pl – Serwis Pytań.
RTB network NF.pl w ofercie Adexon „Jutro to dziś tyle, że jutro” NF.pl Wiedza dla Biznesu RU PV NF.pl Wiedza dla Biznesu RU.
Jakimi widzami są członkowie naszej grupy docelowej? Oglądają seriale w wolnym czasie Oglądają wybrane seriale Angażują się w serial z emocjonalnie Utożsamiają.
Oferta współpracy. USSports.pl – kim jesteśmy Jesteśmy grupą pasjonatów sportów amerykańskich. Kręci nas futbol amerykański, baseball, koszykówka, hokej.
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Okno na Hooptymistyczny świat
Zapis prezentacji:

agenda MySpace.com i specjalne formaty Secret Shows Black Curtain Married on MySpace Fox i seriale the Cell Dito Movies in a minute Single Dads Know your enemy As seen on tv Security 7 Behind the news Fox International Channels reklama videoSub (tvSub) strony Fox Int ernational Ch annels w Polsce

MySpace.com 250 mln użytkowników na całym świecie (UU miesięcznie) 3 mln UU z Polski (polskie IP) 1 mln aktywnych kont z Polski (co najmniej dwukrotne logowanie w miesiącu) co miesiąc 48 mln PV (z Polski)* dostępne formy reklamowe: billboard (728x90px) śródtekst (300x250px) skyscraper (120 i 160x600px) half page (430x600px) toplayer formy typu expand (wszystkie formy bannerowe) video w formach bannerowych (flash do 2 Mb) *dane MySpace.com

MySpace Secret Shows Zasady: MySpace organizuje koncerty, o których Informuje w odcinkach, co dodatkowo podgrzewa atmosferę. Na 3 tygodnie przed wydarzeniem, użytkownicy MySpace.com dowiedzą się, w jakim mieście będzie miał miejsce koncert, na 2 tygodnie przed – poznają jego lokalizację, na tydzień przed – gwiazdę, która da ów koncert. Dodatkowo określona zostanie liczba osób, które mogą w koncercie uczestniczyć (ze względu na pojemność klubu/ s ali, w której koncert ma się odbyć). Wejście na koncert jest całkowicie bezpłatne przy spełnieniu dwóch warunków: - osoba doda profil z Secret Show i/lub ze Sponsorem do swoich znajomych na MySpace.com - przybędzie na koncert z wydrukiem ze strony MySpace przed wejściem określonej liczby osób, na które koncert został przewidziany Na koncert zapraszane są również VIP - y, kręcona filmowa relacja z wydarzenia oraz tworzona fotogaleria. Niestandardowa akcja wychodząca z sieci do świata realnego.

Sponsor MySpace Secret Shows logotyp we wszystkich reklamach promujących akcję na MySpace.com logotyp na małoformatowych plakatach, które pojawią się na mieście tydzień przed koncertem branding strony/profilu z MySpace Secret Shows możliwość zaistnienia w miejscu koncertu (standy i ścianki w foyer, sampling, hostessy) krótka relacja filmowa z wydarzenia, relacja foto udział w nietypowej akcji, budowanej przy pomocy społeczności, przypominającej nieco flash-mob Sponsor & wizualizacja orientacyjna, adaptująca dotychczas istniejące grafiki

MySpace Secrets Shows hiszpański koncert Kitsy&Daisy

MySpace Sessions Format łudząco podobny do Secret Shows, z tą różnicą, że impreza jest bardziej kameralna (mniejszy koncert, dla max 300 osób), a gwiazda dająca koncert nie musi być szeroko znana. Co ciekawe, w tym formacie hiszpański team realizował w lutym 09 koncerty Lady Gagi czy Katy Perry.

MySpace Secret Session hiszpański koncert Miranda Session – to mniejsza odmiana Secrets Shows – koncert na max do 300 osób

Inwestycja MySpace Secret Shows wyłączne partnerstwo możliwość prowadzenia dodatkowych działań w miejscu akcji logotyp sponsora lub jego brandu we wszystkich reklamach promujących akcję cena uzależniona od gwiazdy mającej dać koncert oraz wybranego miejsca koncertu uwaga: Zdjęcia linkują do filmów z koncertów umieszczonych na MySpace.com w trybie pokaz slajdów

MySpace Black Curtain Niestandardowa akcja wychodząca poza świat internetu, do świata realnego. MySpace.com organizuje specjalne promocje oraz pokazy przedpremierowe wybranych produkcji filmowych, na które bezpłatnie będą mogli udać się entuzjaści profilu promowanej produkcji na MySpace. Liczba osób na pokazie ograniczona jest jedynie pojemnością sal kinowych – zasada kto pierwszy, ten lepszy. Pokaz jednocześnie może odbyć się w kilku miastach. W odróżnieniu od Secret Shows, od początku promocji znany jest tytuł filmu. Biletem wstępu jest wydruk z profilu na MySpace.com pokazujący profil Black Curtain wśród najlepszych znajomych. Akcja możliwa do przeprowadzenia w wybranych miastach.

MySpace Black Curtain Co otrzymuje Sponsor? logotyp we wszystkich reklamach promujących wydarzenie na MySpace.com branding strony/profilu z MySpace Black Curtain możliwość zaistnienia na samym pokazie udział w nietypowej akcji, nagłaśnianej poprzez polecenie przyjaciół na portalu społecznościowym możliwość nazwania cyklu pokazów nazwą zawierającą nazwę Sponsora/brandu sponsor cyklu wizualizacja orientacyjna, adaptująca dotychczas istniejące grafiki

przykład realizacji

MySpace Music Feed Cykliczny program o tematyce muzycznej, swoim formatem przypominający tradycyjne programy telewizyjne. Na MySpace.com można oglądać zarówno odcinek bieżący, jak i wybierać spośród już zrealizowanych, archiwalnych odcinkach. W ramach realizacji – product placement, reklama w czołówce programu, status partnera programu, funkcjonujący wraz z nazwą programu (na przykładzie powyżej – logo McDonalds).

Ślub na MySpace.com Początkowo pary współzawodniczą na MySpace.com o przychylność internautów wypełniając określone zadania. Zwycięskiej parze MySpace funduje wesele, ale… Poszczególnych wyborów za nowożeńców dokonują użytkownicy MySpace – to oni wybierają, w jakiej sukni wystąpi panna młoda, jak ma wyglądać wieczór kawalerski przeszłego męża, czym para pojedzie do ślubu, dokąd zaproszeni zostaną goście. Dodatkowy smaczek: przez cały okres kluczowych decyzji i przygotowań narzeczonym towarzyszy kamera – na MySpace możemy oglądać na bieżąco wszystkie wydarzania i… dokonywać kolejnych wyborów.