TOUR SALON 2009 Nowa koncepcja warsztatów turystyki przyjazdowej (propozycja) DISCOVER POLAND 2009.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna LOTur
Advertisements

Kim jesteśmy? Usługi Firma
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Branżowy Program Promocji Polskiej Branży Biotechnologicznej.
Podstawy Turystyki Wykład
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
2009 Portal Wspieramy E-biznes jako źródło informacji o działaniach 8.1 i 8.2 PO IG Agnieszka Krakowiak Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa,
Nagroda Marszałka Województwa Wielkopolskiego
Doskonała znajomość polskiego rynku - rocznie organizujemy ponad 80 wydarzeń targowych dla różnorodnych branż, odwiedza nad pół miliona profesjonalistów.
WAKACJE BOGATE W ATRAKCJE
Międzynarodowa promocja polskich M E B L I Konferencja prasowa 12 grudnia 2011 r. Warszawa.
Szkolny Ośrodek Kariery w ZSZ Nr 2 w Białymstoku BIZNES PRZY TABLICY.
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Nieruchomości na świecie Joanna Czekaj Marketing Specialist.
TURYSTYKA. Program spotkania Przedmioty wsparcia, możliwości uzyskania dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach PIW INTERREG IIIA.
WSPÓŁPRACA FINANSOWA I POZAFINANSOWA SAMORZĄDU WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI.
Targi NOWE ROZWIĄZANIA DLA NAJWIĘKSZYCH TARGÓW BRANŻY MEBLARSKIEJ.
Problemy turystyki w województwie podkarpackim Brak markowych produktów turystycznych Przeciętna oferta turystyczna, znacznie poniżej możliwości regionu.
Województwo pomorskie –
SIĘGNIJ PO UNIKATOWY PAKIET KORZYŚCI Nowa formuła konkursu – maksymalizacja korzyści dla laureata: Wybór laureatów przed targami – możliwość przeprowadzenia.
Targowe Usługi Promocyjne
GLASS 2010 TARGI BRANŻY SZKLARSKIEJ Poznań, stycznia 2010 roku.
Wykorzystanie nowoczesnych technik informatycznych w obsłudze ruchu turystycznego Konwersatorium III.
Konferencja inaugurująca projekt TURYSTYKA BEZ BARIER. PROFESJONALIZACJA KADR BRANŻY TURYSTYCZNEJ W WOJEWÓDZTWIE OPOLSKIM – Lider.
24-26 września 2012 Warszawa, Torwar
Kreowanie nowych trendów – turystyka dziedzictwa
Chcesz skutecznie i szybko dotrzeć z ofertą konferencyjną, hotelową i obsługi eventów biznesowych do tysięcy decydentów w korporacjach i organizacjach.
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
LIDER Małopolskie Towarzystwo Doradcze – Stowarzyszenie Konsultantów na Rzecz Rozwoju Lokalnego i Przedsiębiorczości Społecznej PARTNER MERYTORYCZNY I.
Turystyka militarna działania Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w 2012 r. ALEKSANDRA MROZEK Wydział Turystyki Regionalnej Departament Infrastruktury.
Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku zaprasza do rozpoczęcia nauki w zawodzie TECHNIK OBSŁUGI TURYSTYCZNEJ ul. Gołdapska Olecko Tel.
Numer jeden w Polsce! Targi WIATR i WODA są największą i najstarszą imprezą wystawienniczą branży sportów wodnych i rekreacji w Polsce, która odbywa się
1. Konferencja Małe i średnie w Unii Europejskiej – finansowanie rozwoju przedsiębiorstw Wrocław,
Tu mieści się Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku oraz firma symulacyjna NaTURa Podlasia sp. z o. o.
Przez niemal pięć lat – od 1 maja 2009 r. do końca grudnia 2013 r. – Ochotnicze Hufce Pracy realizują projekt współfinansowany przez Unię Europejską w.
WYDZIAŁ TURYSTYKI I NAUK O ZDROWIU Kierunek: TURYSTYKA I REKREACJA Specjalność: Zarządzanie turystyką.
Rozwój turystyki wiejskiej i agroturystyki Doświadczenia XX - lecia
Dolina Lotnicza Innowacyjny Klaster Przemysłowy
Mazowiecka Sieć Ośrodków Doradczo-Informacyjnych w zakresie Innowacji MSODI Działania w ramach projektu: Działania promocyjne dostępne dla osób zainteresowanych.
ŚWIATOWA FEDERACJA NARODOWYCH ZWIĄZKÓW BIUR PODRÓŻY
Instytut Rynku Hotelarskiego Popyt na usługi hotelowe w 2006 oraz tendencje na najbliższe lata.
Zaufany partner na rynku e-commerce
Projekt „Moja firma w mojej gminie”
Strategia Rozwoju Klastra „Innowacyjna Medycyna”
Inicjatywa MNiSW Inkubator Innowacyjności w Poznańskim Parku Naukowo -Technologicznym.
PODSTAWY TURYSTYKI ćwiczenia
Produkt przedsiębiorstwa
Piotr Tatara Polska Organizacja Turystyczna maj 2014 rok
ZAWÓD SUKCES AWANS EUROPEJSKOŚĆ ZSAE WITA
Turystyka zrównoważona
Województwo Zachodniopomorskie
Wspieramy budowanie marki
Barter Czyli innowacyjne rozwiązanie dla najstarszego sposobu prowadzenia działalności gospodarczej, przedsiębiorstwa handlu towarów i usług za pomocą.
NBB National Business Brokers jest międzynarodową siecią brokerów biznesowych i konsultantów działającą na całym świecie. Doradzamy w przedsięwzięciach.
DROGA ROZWOJU REGIONU KONCENTRACJA PRZEMYSŁU LOTNICZEGO
Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa Izba Przemysłowo-Handlowa - partnerem dla przedsiębiorstw w kraju i za granicą.
TECHNIK HANDLOWIEC.
„Globalne systemy rezerwacji GDS”
‘we foster a global World Trade Center network that enhances the brand and promotes prosperity through trade and investment’
UMOWY MIĘDZYNARODOWE A WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA – W PRAKTYCE 10 marca 2016 Warszawa.
OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ I POT W ZAKRESIE PROMOCJI NA WYBRANYCH RYNKACH Warszawa
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa.
STĄD DO JAKOŚCI Wielkopolskie Stowarzyszenie Badań nad Jakością Centrum Badań i Monitorowania Jakości w Poznaniu.
ACANTHUS AUREUS – ZŁOTY AKANT Statuetką ACANTHUS AUREUS nagradzane są stoiska najlepiej zaprojektowane i przygotowane do realizacji strategii marketingowej.
M ISJA DO KAZACHSTANU XX M IĘDZYNARODOWA W YSTAWA T RANSPORTU I L OGISTYKI „T RANSIT K AZAKHSTAN 2016” W A ŁMATY 3-7 P AŹDZIERNIKA 2016.
PREZENTACJA SPECJALNOŚCI ORGANIZATOR PRZEDSIĘWZIĘĆ TURYSTYCZNYCH (OPT)
Technik Obsługi Turystycznej 4 lata nauki.
Katarzyna Matuszak Dyrektor Działu Rozwoju Przedsiębiorczości
Hotel Ossa Congress & Spa
Oferta kursów języka rosyjskiego dla firm
Działania wspierające internacjonalizację polskich firm
Zapis prezentacji:

TOUR SALON 2009 Nowa koncepcja warsztatów turystyki przyjazdowej (propozycja) DISCOVER POLAND 2009

Najważniejszy i największy ośrodek targowy w Polsce. Jeden z najważniejszych ośrodków targowych w Europie Środkowo- Wschodniej oraz w przemyśle targowym Europy. Ponad 85 lat tradycji - budowane przez lata zaufanie w kontaktach biznesowych. Sprawdzony, pomocny partner w rynkowych przedsięwzięciach. Targowe know-how: wiedza, która pozwoli być zawsze o krok przed konkurencją. Prawdziwie europejska infrastruktura targowa i jakość obsługi. DICOVER POLAND 2009 Kim jesteśmy? DISCOVER POLAND

-Narzędzie marketingu bezpośredniego. -Platforma osobistej i bezpośredniej komunikacji. -Miejsce spotkań matchmakingowych. -Jedyne miejsce, gdzie można poznać ofertę rynkową całego sektora w jednym czasie, przy pomocy wszystkich pięciu zmysłów. DISCOVER POLAND 2009 Targi to:

DISCOVER POLAND 2009

Możliwość komunikacji na rynku B2B i B2C 800 wystawców z całego świata Liderzy branż Bogaty program wydarzeń Matchmaking ( ) DISCOVER POLAND 2009 DISCOVER POLAND

zwiedzających – w tym ponad profesjonalistów podczas dwóch dni branżowych DISCOVER POLAND 2009

osoby decyzyjne reprezentujące największe firmy w Polsce kierownicy działów PR i HR organizatorzy eventów i wyjazdów typu incentive przewoźnicy i przewodnicy agencje marketingowe zajmujące się organizacją eventów dla firm klienci indywidualni DISCOVER POLAND 2009 Kim są nasi zwiedzający?

DISCOVER POLAND 2009 Idea Spotkania matchmakingowe dające szansę nawiązania trwałej współpracy między polskimi a zagranicznymi przedsiębiorstwami branży turystycznej, w tym organizatorami turystyki kwalifikowanej. DISCOVER POLAND

DISCOVER POLAND 2009 DISCOVER POLAND Spotkania matchmakingowe w nowatorskiej formule to szersze otwarcie się na turystykę kwalifikowaną: Turystyka konna Turystyka myśliwska i polowania Agroturystyka, turystyka ekologiczna Camping i caravaning Spływy kajakowe i inne sporty wodne Idea

DISCOVER POLAND 2009 DISCOVER POLAND Trekking Turystyka rowerowa Turystyka przemysłowa Turystyka kulturowa Turystyka medyczna Nowatorska formuła obejmuje także tradycyjnie rozumianą turystykę przyjazdową. Idea DISCOVER POLAND

DISCOVER POLAND 2009 DISCOVER POLAND Termin DISCOVER POLAND obędzie się w Poznaniu, w dniach października 2009 podczas Targów Regionów i Produktów Turystycznych

DISCOVER POLAND 2009 DISCOVER POLAND Kto powinien uczestniczyć? BUYERS - KUPUJĄCYSELLERS - SPRZEDAJĄCY Organizatorzy turystyki aktywnej Stowarzyszenia hobbystyczne Kluby żeglarskie Organizatorzy spływów kajakowych Organizatorzy turystyki myśliwskiej ( w tym polowania z kamerą) Organizatorzy rajdów konnych, rowerowych MICE ROTy i LOTy Gestorzy bazy Porty i mariny Uzdrowiska, ośrodki SPA i wellness Parki Narodowe Koła łowieckie Właściciele stadnin i rancz Właściciele pól kempingowych

DISCOVER POLAND 2009 DISCOVER POLAND Kto powinien uczestniczyć? BUYERS - KUPUJĄCYSELLERS - SPRZEDAJĄCY Biura podróży Touroperatorzy Linie lotnicze Kluby lotniarskie, szybownicze Kluby campingowo-caravaningowe Organizacje seniorów Touroperatorzy i biura podróży mający już Polskę w swoim programie PTTK PFCC – Polska Federacja Campingu i Caravaningu PTSM – Polskie Towarzystwo Schronisk Młodzieżowych Wybrane polskie związki sportowe Stowarzyszenia gospodarstw agroturystycznych Właściciele gospodarstw ekologicznych Właściciele ośrodków konferencyjnych Lotniska

DISCOVER POLAND 2009 DISCOVER POLAND Dlaczego warto uczestniczyć? DISCOVER POLAND to: spotkania z wykwalifikowanymi kupującymi usługi turystyczne, tzw. Hosted Buyers nawiązanie współpracy z najważniejszymi międzynarodowymi touroperatorami i biurami podróży zainteresowanymi turystyką kwalifikowaną w Polsce stały element promocji naszego kraju najnowsze dane pokazują, że turystyka przyjazdowa do Polski cieszy się coraz większą popularnością

DISCOVER POLAND 2009 DISCOVER POLAND Czego poszukują nasi kontrahenci? Turystyka kwalifikowana stanowi 51%* wszystkich poszukiwanych produktów turystycznych. *z badań programu Hosted Buyers, październik 2008

DISCOVER POLAND 2009 DISCOVER POLAND Czas to pieniądz umożliwiamy spotkania twarzą w twarz z wyselekcjonowanymi klientami w jednym miejscu i czasie sprzedający otrzymuje listę spotkań z kupującym zainteresowanym bezpośrednio jego rodzajem oferty naszym priorytetem są preferencje kupującego i sprzedającego oferujemy wygodny sposób akredytacji on-line oraz profesjonalny system umawiania spotkań

DISCOVER POLAND 2009 DISCOVER POLAND Pakiet sprzedawcy łatwa rezerwacja hotelowa z pośrednictwem Międzynarodowych Targów Poznańskich – wraz ze specjalnymi zniżkami bezpłatny wstęp na targi Tour Salon oraz wydarzenia im towarzyszące: konferencje, seminaria i spotkania branżowe bezpłatny wstęp na wszystkie oficjalne wydarzenia i uroczystości bezpłatny katalog Discover Poland i Tour Salon

DISCOVER POLAND Specjalna oferta dla regionów Specjalna oferta dla grup przedsiębiorstw oferujących Usługi w ramach jednego produktu (3-5 firm). Podczas wydarzenia grupę reprezentują przedstawiciele wraz z tłumaczem. DISCOVER POLAND 2009

DISCOVER POLAND Specjalna oferta dla regionów Grupy produktowe mogą obejmować firmy oferujące następujące usługi: transport zakwaterowanie + wyżywienie atrakcje turystyczne promocję regionu DISCOVER POLAND 2009

DISCOVER POLAND Kontakt: Ewa BartkowiakMagdalena Halicka – Gołębiowska mail: tel: 61/ tel: 61/ Małgorzata GozdekMarcin Gruszczyński mail: tel: 61/ tel: 61/ DISCOVER POLAND 2009

Zapraszamy do współpracy! DISCOVER POLAND 2009 DISCOVER POLAND