Projekt przygotowali Norbert Perzak Piotr Wiewiórka Katarzyna Drążkowska Lidia Winkler
„real bliższy Tobie” Usprawnienie obsługi klienta poprzez zautomatyzowanie punktu przyjmowania opakowań zwrotnych
Beneficjent Projekt kierowany jest do klientów hipermarketów real w regionie Kujawsko-Pomorskim
Uzasadnienie Mała świadomość klientów o potrzebie segregacji odpadów Mało atrakcyjny wygląd obecnego punktu „Skup butelek” Wysokie koszty personalne
Procentowy miesięczny udział w godzinach obsady skupu butelek do całego Zespołu Kasowego
Cele Ekologia – segregacja odpadów Obniżenie kosztów personalnych Uświadomienie klientów o problemie związanym z odpadami (tworzywa sztuczne) Szybka obsługa klienta
Działania Zlikwidowanie dotychczasowego punktu „Skup butelek” Zakup maszyny w oparciu o nową technologię i związane z tym koszty Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu obsługi maszyny Organizacja nowych stanowisk pracy
Urządzenie przyjmujące butelki Paragon można zrealizować w POK lub podczas płacenia za zakupy przy kasie Bądź Eko! 22.03.2009 godz. 13:10
Działania Zorganizowanie akcji uświadamiającej o potrzebie segregacji odpadów ( reklama na bilbordach, plakatach, gazetkach ”Bądź Eko”
Wnioski Zastosowane rozwiązanie pozwoli na obniżenie kosztów. Estetyczny i nowoczesny wygląd punktów „Skup Butelek” Podniesienie jakości obsługi klienta Osiągnięcie standardów europejskich
Działania Konkurencji 68 urządzeń 18 urządzeń 4 urządzenia 4 urządzenia Niemcy - 568 urządzeń
Relacja kosztów i oszczędności
Dziękuję za uwagę