EDI NET - badania.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
D-Link Technology Trend Wyniki badania
Advertisements

CAŁA POLSKA CZYTA DZIECIOM – raport Przygotowany dla Fundacji ABC XXI 30 października 2006.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
D-Link Technology Trend Zakupy online Grudzień, 2007.
Serwis e-prawnik.pl serwis informacji prawnej na żądanie dla małych, średnich firm i nie tylko. stworzony przez firmę Legalsupport w 2000 r. 9 października.
Urząd Statystyczny w Lublinie Liczy się każdy
O ZAGROŻENIACH DZIECI W INTERNECIE
System informacyjny dla organizacji pozarządowych
Wyniki badania na temat czytania dzieciom
Krzyżówki Dodatek Super Expressu.
Społeczności w Internecie
Oferta portalu Parkiet.com
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
opracowała Justyna Tokarz
KORZYSTANIE Z INTERNETU – przemiany i konsekwencje dla użytkowników INTERNET A SZANSE ŻYCIOWE I NIERÓWNOŚCI SPOŁECZNE - problem 'cyfrowego wykluczenia'
Konsumpcja informacji
Nowe modele biznesowe dla wydawców treści
Historia powstania sieci INTERNET
Internet jako źródło informacji dla pacjenta na temat schorzeń i leków
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
PREZENTACJA styczeń 2010.
Możliwości reklamowe portalu
Możliwości reklamowe portalu Listopad Kim są Spryciarze.pl © 2009 Spryciarze.pl spółka z o. o. Ul. Migdałowa 15, Zielona Góra NIP
Prezes Zarządu eCard S.A.
Internauci w grupach wiekowych
Analiza ankiety przeprowadzonej w dniu 3 stycznia 2011 r.
Warszawa, luty 2013 PinkPoland Profil socio-demograficzny witryn erotycznych sieci PinkPoland.
Listonic – Wygodna lista zakupów
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
marketing Spotkanie drugie w pełnym gronie….
Internet w Polsce to medium masowe
Jaka reklama, taka sprzedaż. Samochody osobowe, a reklama
Twoje miejsce w internecie
W INTERNETOWEJ SIECI REKLAMOWEJ
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
KORZYSTANIE Z INTERNETU – przemiany i konsekwencje dla u ż ytkowników INTERNET A SZANSE Ż YCIOWE I NIERÓWNO Ś CI SPO Ł ECZNE - problem 'cyfrowego wykluczenia.
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem -
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH W GOLENIOWIE
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
Profil pisma Gwiazdy to:
Prezentacja ogólna – Grupa Styl.fm
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
OFE Sakiewka - OTWARTY FUNDUSZ EMERYTALNY. Target Osoby w wieku lat Osoby w wieku lat Mobilni (komunikacja miejska) Mobilni (komunikacja miejska)
„Student jako konsument na rynku multimediów”
GemiusAudience - szansa na Telemetrię w Internecie
Identyfikacja użytkowników serwisu klubu szachowego.
1. 2 YT KIEDYŚ 3 YT AD Kiedyś: wyświetlenia! Dzisiaj: czas oglądania! Dzisiaj: subskrybenci! Dzisiaj: zaangażowanie!
Bezpieczny internet.
ZOW czytelnictwo ostatniego wydania – centrale cała Polska RMT- Retail Media Track – SMG/KRC MillwardBrown.
Powrót Hibernatusa Reklamy Świat mediów W izolacji od 2000 roku...
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
NETYKIETA, TIK I ŚWIADOMOŚĆ JĘZYKOWA MIESZKAŃCÓW NOWEJ WSI
GoldenSubmarine | Mobile Marketing. Mobilność rozwija się w niezwykle szybkim tempie, z dnia na dzień dostarczając nowych rozwiązań. Świat mobilności.
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
Skuteczna prezentacja oferty nieruchomości w serwisie internetowym Jakich informacji na temat Twojej oferty oczekują internauci? Krzysztof Dzięgielewski.
OFERTA NA ZAMIESZCZENIE REKLAM NA PORTALU JakZdacMatureZmatematyki.pl LISTOPAD 2014.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010.
Standard pomiaru internetu Polskie Badania Internetu.
Cyfrowi Polacy 2015 Dominik Batorski. Internet, komputery i telefony komórkowe Przyrost nowych użytkowników komputerów, internetu i telefonów komórkowych.
Bezpieczny internet – analiza ankiety dla rodziców
Zapis prezentacji:

EDI NET - badania

Zmienia się konsumpcja mediów w Polsce Zasięgi mediów Radio TV Online Magazyny INTERNET JASKRAWYM KOLOREM! Dynamiczny wzrost internetu Spadek zasięgu prasy codziennej Źródło: SMG/KRC TGI 2003 – 2008, TG: Populacja

Kobiety są w awangardzie tych zmian! Zasięgi mediów TV Online Dzieniki Magazyny 0% 25% 50% 75% 100% mar-03 cze-03 wrz-03 gru-03 mar-04 cze-04 wrz-04 gru-04 mar-05 cze-05 wrz-05 gru-05 mar-06 cze-06 wrz-06 gru-06 mar-07 cze-07 wrz-07 gru-07 mar-08 cze-08 wrz-08 gru-08 Radio INTERNET JASKRAWYM KOLOREM! RADIO - CZYTELNE Kobiety - zasięg Internetu wyższy niż prasy codziennej! Zasięg magazynów wyższy niż telewizji! Źródło: SMG/KRC TGI 2003 – 2008, TG: Populacja

15 452 223 Polskie internautki w liczbach W Polsce żyje kobiet powyżej 15 roku życia Źródło: SMG/KRC TGI 2009

6 765 724 To niemal połowa - 49,7% Polskie internautki w liczbach kobiet to użytkowniczki Internetu To niemal połowa - 49,7% - polskich Internautów Źródło: SMG/KRC TGI, NetTrack 2009

+700% Coraz więcej kobiet w sieci +72% +89% +206% +319% Korzystanie z Internetu w Polsce +700% +206% +319% +89% +72% 40% 47% 60% 53% 50% Dynamiczny wzrost liczby internautów w Polsce. Znacznie wyższa dynamika wzrostu w grupie kobiet! Polki równoprawnymi użytkowniczkami sieci! Dane: Net Track 2000-2008

82%! Wzrost siły nabywczej internautek Użytkowniczki Internetu – struktura wiekowa 82%! LATA W PODPISIE POZIOMEJ OSI!!! Zmiana struktury wiekowej internautek. Wzrost grupy kobiet o największej sile nabywczej! Dane: Net Track 2000-2008

Kobiety spędzają coraz więcej czasu w internecie + 78% + 86% Bardzo dynamiczny wzrost czasu spędzanego w sieci i liczby odsłon w grupie kobiet Dane: PBI Gemius 2007 – 2009, Kobiety

Badanie Polskie Internautki 2009 Wiek Wyniki badań ilościowych Polskie Internautki 2009, przeprowadzonych przez Dom Badawczy MAISON w maju 2009. Wykształcenie Wielkość miejscowości Dane: Dom Badawczy MAISON, 2009, próba 1 600 internautek. Źródło dla informacji o wieku i wykształceniu Polek: Rocznik statystyczny GUS 2008

Zainteresowania polskich internautek Informacje poszukiwane przez internautki w ciągu ostatniego miesiąca Wiadomości oraz informacje praktyczne Tematy typowo kobiece i… informacje naukowe. Informacje dla kobiet i mężczyzn Dane: Dom Badawczy Maison, 2009

20% czyta blogi, a 8% prowadzi je samodzielnie! Polskie internautki są interaktywne 89,2% badanych korzysta z serwisów społecznościowych (Nasza Klasa, Facebook, Grono…) 85% posługuje się komunikatorami internetowymi 53% korzysta z serwisów video (YouTube, Wrzuta) 20% czyta blogi, a 8% prowadzi je samodzielnie! 18% aktywnie dyskutuje na forach Dane: Dom Badawczy Maison, 2009

56% korzysta z konta bankowego przez Internet Internautki nie obawiają się sieci 56% korzysta z konta bankowego przez Internet 51% robi zakupy w sklepach internetowych 43% bierze udział w aukcjach internetowych Dane: Dom Badawczy Maison, 2009

Internautki szukają informacji i pomysłów Kulinaria - I miejsce Internet Gdy chcę przygotować danie, którego nigdy nie robiłam, wtedy... Dane: Dom Badawczy Maison, 2009

Internautki szukają informacji i pomysłów Moda - II miejsce internet Gdy chcę kupić modną sukienkę, wtedy... Większe, czytelne - legenda! Dane: Dom Badawczy Maison, 2009

Internautki szukają informacji i pomysłów Dziecko – Internet jak specjalista Gdy chcę się dowiedzieć czegoś o rozwoju lub zdrowiu dziecka, wtedy... Dane: Dom Badawczy Maison, 2009

Zmiany w mediach wpływają na rynek reklamy. Wpływy Internetu 2008 800 000 000 zł 3 miejsce pod względem udziału we wpływach Internet – III medium reklamowe w 2008 Magazyny na II pozycji Dane: StarLink