Zespół Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Advertisements

Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
MATEMATYCZNO FIZYCZNA
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane Informacyjne: Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 1 „ELEKTRYK” W NOWEJ SOLI ID grupy: 97/56_MF_G1 Kompetencja: MATEMATYKA I FIZYKA Temat.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Zespół Szkół nr2 Gimnazjum nr3 z Oddziałami Integracyjnymi w Hajnówce. ID grupy: 96/78_MP_G2 Opiekun: Lija Grosz. Kompetencja:
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Nazwa szkoły: DANE INFORMACYJNE Kompetencja: ID grupy:
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Zespół Szkół w Lichnowach
DANE INFORMACYJNE Gimnazjum Nr 43 w Szczecinie ID grupy: 98/38_MF_G2
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ w BACZYNIE ID grupy:
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Gimnazjum w Polanowie im. Noblistów Polskich ID grupy: 98/49_MF_G1 Kompetencja: Fizyka i matematyka Temat.
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM J. MARCIŃCA W KOŹMINIE WLKP. ID grupy: 97/93_MF_G1 Opiekun: MGR MARZENA KRAWCZYK Kompetencja:
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ID grupy: Kompetencja:
Dane informacyjene Nazwa szkoły ID grupy Kompetencja Temat projektowy
Nazwa szkoły: Gimnazjum nr 58 im. Jana Nowaka Jeziorańskiego w Poznaniu ID grupy: 98/62_MF_G2 Opiekun Aneta Waszkowiak Kompetencja: matematyczno- fizyczna.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ID grupy: 96/20 MP GR 2
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Problemy rynku pracy..
Statystyczny Uczeń Naszej Szkoły
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Zespół Szkół w Filipowie
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
DANE INFORMACYJNE 97_10_MF_G1 i 97_93_MF_G1 Kompetencja:
1.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
1.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Gimnazjum w Lichnowach ID grupy:
Projekt „ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE” jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał.
Zapis prezentacji:

Zespół Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły: Zespół Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Juchnowcu Górnym ID grupy: 96/58_MP_G1 Kompetencja: Matematyczno-przyrodnicza Temat projektowy: Na tropach symetrii Semestr/rok szkolny: II semestr, rok szk. 2010/2011

Początek zajęć Dnia 02.09.2010r. rozpoczęliśmy II semestr zajęć z projektu „Rozwój przez kompetencje”. Nasz nowy temat projektowy to „Na tropach symetrii”. Opiekun grupy przekazał nam informacje dotyczące tego, co będziemy robić przez kolejne zajęcia. Z jednej strony było nam smutno, ponieważ wakacje się skończyły, zaś z drugiej strony cieszyliśmy się na myśl, że dowiemy się wielu nowych i ciekawych informacji.

09.09.2010r. Nasze kolejne spotkanie odbyło się w sali komputerowej. Zapoznaliśmy się z materiałami e-learningowymi, które znajdują się na stronie projektu.

Na początku zajęć rozwiązaliśmy test na wejście związany z naszym tematem projektowym. W drugiej części zajęć zaczęliśmy rozwiązywać testy zamieszczone na tym portalu. Testy były trochę trudne, ale sobie poradziliśmy.

23.09.2010r. po omówieniu przez panią zagadnień dotyczących figur symetrycznych względem prostej przystąpiliśmy do rysowania. Rozpatrywaliśmy różne położenia figur względem prostej: gdy prosta leży poza figurą, ma jeden punkt wspólny z figurą oraz przecina figurę.

Oto przykładowe owoce naszej ciężkiej pracy.

30.09.2010r. W pierwszej części kolejnych zajęć rysowaliśmy figury osiowosymetryczne.

Oto przykładowe prace figur osiowosymetrycznych, które udało nam się stworzyć podczas tej lekcji.

W drugiej części dzisiejszego spotkania tworzyliśmy poprzez wycinanie różne figury, ale takie by miały przynajmniej jedną oś symetrii.

Prezentujemy wybrane prace Prezentujemy wybrane prace. Przedstawiają one wycięte figury mające przynajmniej jedną oś symetrii.

Kolejne spotkanie poświęciliśmy figurom symetrycznym względem punktu Kolejne spotkanie poświęciliśmy figurom symetrycznym względem punktu. Pani omówiła ten temat, a następnie wszyscy przystąpiliśmy do rysowania figur symetrycznych względem punktu.

16.10.2010r. Dzisiejsze zajęcia poświęciliśmy dalszej pracy przy prezentacji dotyczących symetrii. Każda z grup kontynuowała pracę przy swoich prezentacjach.

21. 10. 2010r. W dzisiejszym dniu udaliśmy się na wycieczkę 21.10.2010r. W dzisiejszym dniu udaliśmy się na wycieczkę. Szukaliśmy roślin o liściach, które są symetryczne. Ku naszemu zdziwieniu, chociaż niektóre liście wyglądały na symetryczne, to po głębszej analizie i wnikliwemu przyjrzeniu się, stwierdziliśmy, że nie są one symetryczne. Zgodnie doszliśmy do wniosku, że symetria w przyrodzie nie istnieje.

Te eksponaty potwierdzają w sposób oczywisty nasz wniosek. Wskazane elementy liścia nie są symetryczne. Te eksponaty potwierdzają w sposób oczywisty nasz wniosek.

Przykłady symetrii w naszym najbliższym otoczeniu.

28.10.2010r. Na dzisiejszych zajęciach zapoznaliśmy się z konstrukcją symetralnej odcinka i dwusiecznej kąta oraz omówiliśmy ich własności.

W drugiej części zajęć rozmawialiśmy o figurach środkowosymetrycznych W drugiej części zajęć rozmawialiśmy o figurach środkowosymetrycznych. Zastanawialiśmy się, jakie figury mają środek symetrii. Następnie przystąpiliśmy do rysowania.

Oto przykłady naszych prac przedstawiających figury środkowosymetryczne.

Pracujemy przy prezentacjach i prezentacji przedstawiającej pracę naszej grupy w II semestrze.

Przedstawiamy kilka slajdów z naszych prezentacji

Praca nad tematem projektowym „Na tropach symetrii” pozwoliła nam utrwalić, usystematyzować i uporządkować wiadomości dotyczące symetrii na płaszczyźnie. Zadając sobie pytanie „Czy istnieje symetria w przyrodzie?” spojrzeliśmy okiem matematyka na otaczający nas świat. Analizując różne elementy przyrody stwierdzamy, że symetrii w przyrodzie nie ma. Wiele jednak jej elementów na „pierwszy rzut oka” tę symetrię przedstawia. Pracując nad prezentacjami w dużym stopniu podnieśliśmy swoje umiejętności związane z tworzeniem prezentacji multimedialnej, wyszukiwaniem informacji, segregowaniem informacji, celowością użycia wyszukanych np. zdjęć, rysunków, itp…