Spółka iMed24 SA ma przyjemność przedstawić Państwu

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Procedura instalacji systemu Windows XP
Advertisements

Generator Wniosków o Płatność
Marcin Piotrowski. Najpopularniejszymi darmowymi przeglądarkami są Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome.
Wykorzystanie programu PerseusWM do zarządzania nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych Perseus Sp. z o. o. ul. Grzybowska Warszawa tel.
Rejestr Spraw Sądowych
IC Sklep nowy program dla Twojego sklepu dla Twojego warsztatu.
Amadeo Rapid Market System Szybkiej Sprzedaży Amadeo Rapid Market System szybkiej sprzedaży.
Sieci komputerowe.
Support.ebsco.com Przewodnik Mój folder EBSCOhost (My EBSCOhost) Przewodnik.
Nowa Jakość kontroli w biznesie Projekt: Stworzenie e- usługi w postaci systemu księgowo-kadrowego on-line przez MGA Sp. z o.o. w Toruniu jest współfinansowany.
Nabór Optivum Narzędzie do zarządzania procesem rekrutacji elektronicznej do szkół ponadgimnazjalnych 26 marca 2017.
SIECI KOMPUTEROWE (SieKom) PIOTR MAJCHER WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA I MARKETINGU W SOCHACZEWIE Zarządzanie.
E ASY R EMOTE T ERMINAL C ONTROLER ERTC. C EL PRODUKTU ERTC jest to aplikacja, która umożliwia bezpośrednią pracę na zdalnym komputerze. Dzięki niej można.
Usługa Windows Server Update Services (WSUS)
Artur Szmigiel Paweł Zarębski Kl. III i
Evident – Środki Trwałe
USŁUGA FTP 1. Definicja FTP. FTP (File Transfer Protocol, ang. protokół transmisji plików) jest protokołem typu klient-serwer, który umożliwia przesyłanie.
To nowoczesny i jednocześnie prosty w obsłudze system wspomagający sprzedaż i prowadzenie gospodarki magazynowej. Przeznaczony jest dla firm handlowych.
Nowoczesny i jednocześnie prosty w obsłudze system sprzedaży przeznaczony dla firm handlowych i usługowych nie prowadzących gospodarki magazynowej o różnym.
SIEĆ P2P 1. Definicja sieci równouprawnionej. To taka sieć, która składa się z komputerów o takim samym priorytecie ważności, a każdy z nich może pełnić.
InfinitERP prezentacja systemu.
Logowanie do ZIP Po uzyskaniu dostępu do systemu ZIP świadczeniobiorca może wyświetlić główną stronę systemu w przeglądarce internetowej, a następnie wybrać.
Ogólnie o kartotekach systemu – Klienci, Lekarze, Dostawcy…
Nowoczesny system zarządzania firmą
IPartner Twojego Sukcesu Prezentacja usługi iPartner24.
Oferujemy szeroki zakres usług informatycznych Kierujemy naszą ofertę do małych i średnich przedsiębiorstw które nie zatrudniają na stałym etacie informatyków.
Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Mobilny ePodpis już w Plusie Polkomtel i MobiTrust Warszawa, 7 stycznia 2009 – w ofercie Plus dla Firm od 9 stycznia 2009 roku.
Tworzenie nowych kont lokalnych i domenowych, oraz zarządzanie nimi
CDN OPT!MA integracja z Systemem Microsoft Office 2003.
ZINTEGROWANY INFORMATOR PACJENTA
ŁÓDZKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI
Kontakt: Adam Jarus tel
Prezentacja i szkolenie
BAZA DANYCH AMATORSKIEJ DRUŻYNY PIŁKI HALOWEJ
System rejestracji zawodników Polski Związek Judo 2006.
Gabinet Okulistyczny. Badanie pacjenta, wydruki wizyt, automatyczna realizacja recepty na stanowisku sprzedaży.
Narzędzia administracyjne
Wybrane zagadnienia relacyjnych baz danych
eDeklaracje – dla podatnika
KS-PPS Marcin Jaworski Michał Zorzycki Karpacz styczeń 2006.
Narzędzie wspierające zarządzanie organizacj Parentis Sp. z o. o

Proces rozliczania recept realizowanych od
oraz nowe funkcje w systemie
Informatyka Poczta elektroniczna.
Agenda O Nas Ogólne informacje o Produkcie Job Manager – idealne rozwiązanie Aplikacja Webowa Aplikacja Kliencka Najnowsze zmiany.
Nasze rozwiązanie „ENOVA DLA ENERGETYKI” powstało na bazie nowoczesnego systemu zarządzania klasy ERP oraz dwuletniej współpracy z jednym.
Andrzej Majkowski 1 informatyka +. 2 Bezpieczeństwo protokołu HTTP Paweł Perekietka.
ENOVA dla WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI System Zarządzania klasy ERP NOWOCZESNE, SPECJALSTYCZNE OPROGRAMOWANIE, WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE I OBSŁUGĘ.
1. Logowanie z usługą Active Directory. a) logowanie do domeny Windows 2003 Server odbywa się znacznie szybciej niż w poprzednich wersjach. b) nie ma odwołania.
Sposoby zdalnego sterowania pulpitem
KOMPANIA WĘGLOWA S.A..
AOS Świadczenia w zakresie szybkiej diagnostyki onkologicznej
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
ZMIANY W PAKIECIE ONKOLOGICZNYM
Przewodnik Zastosowanie folderu Moje EBSCOhost
Prezentacja funkcjonalności elektronicznych zwolnień lekarskich (e-ZLA) w kontekście Aplikacji Gabinetowych.
Usługa e-Załączniki Automatyzacja usługi - nowy kanał komunikacyjny Izba Celna w Białej Podlaskiej Prezentuje Leszek Krasa Biała Podlaska, dn r.
Łódzki Ośrodek Geodezji Portal GIS Portal GIS platforma obsługi interesant ów w Łódzkim Ośrodku Geodezji GEODETA.
Elementy przeglądarki internetowej Pasek menu Pasek kart Pasek adresowy Pasek wyszukiwania Okno z zawartością strony internetowej Zakładki (ulubione)
Temat: Tworzenie bazy danych
Przewodnik
Co to jest e-PUAP  e-PUAP to Elektroniczna Platforma Administracji Publicznej – nowoczesny system komunikacji pomiędzy Obywatelem, Przedsiębiorcą a Urzędem.
Zasady prowadzenia dokumentacji medycznej
AudaPad / AudaShare AudaShare PRO (2.8)
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
Wskaż wybrany krok lub kliknij Enter aby dowiedzieć się więcej.
Platforma LearningApps
Zapis prezentacji:

Spółka iMed24 SA ma przyjemność przedstawić Państwu

Charakterystyka systemu System do zarządzania przychodnią i gabinetem lekarskim iMed24 to nowoczesne narzędzie wspierające pracę małych i średnich placówek medycznych. Niniejsza prezentacja zapozna Państwa z najważniejszymi cechami systemu. Funkcjonalność systemu iMed24 – lista modułów Składniki systemu, przykładowe modele wdrożenia Kwestie bezpieczeństwa danych: szyfrowanie i automatyczna kopia zapasowa dokumentacji Praca z systemem podczas wizyt domowych – tryb „offline”

Funkcjonalność systemu iMed24 - moduły System iMed24 składa się ze współpracujących ze sobą, specjalizowanych modułów.

Funkcjonalność systemu iMed24 - moduły Moduł Rejestracja stanowi wygodne narzędzie do rejestrowania pacjentów na wizyty i definiowania grafików pracy lekarzy.

Rejestracja terminów – definiowanie grafiku

Rejestracja terminów – rejestracja pacjenta

Funkcjonalność systemu iMed24 - moduły Moduł Karta wizyty jest elastycznym, rozbudowanym narzędziem do tworzenia i zarządzania elektroniczną dokumentacją medyczną pacjentów. Mechanizm konfigurowalnych szablonów kart wizyt, paleta specjalizowanych komponentów do wprowadzania informacji medycznych oraz podręczne, kontekstowe słowniki usprawniają pracę lekarza. System umożliwia elektroniczne podpisanie tworzonej dokumentacji medycznej, zwalniając placówkę z konieczności archiwizowania jej papierowej postaci. Dodatkowym atutem systemu jest możliwość pracy „offline”, tj. bez dostępu do bazy danych placówki – jest to dedykowane rozwiązanie dla potrzeb wizyt domowych.

Karta wizyty – lista zarejestrowanych pacjentów

Karta wizyty – rejestr wizyt pacjenta

Karta wizyty i jej komponenty Główne menu Informacje o pacjencie Paleta specjalistycznych komponentów do wprowadzania danych Zakładki kart specjalistycznych Podręczny słownik do szybkiego wprowadzania danych Obszar komponentów wprowadzania danych Przykładowy komponent Tu: Wykonane procedury (ICD9)

Karta wizyty – nowa karta wizyty wg szablonu Szablon karty wizyty to inaczej zapisana lista komponentów do wprowadzania danych wraz z ich wzajemnym porządkiem. Przykładowo karta zabiegu chirurgicznego może składać się z następujących komponentów: Informacje o pacjencie Rozpoznanie (ICD10) Wyniki badań laboratoryjnych Wykonane procedury medyczne (ICD9) Przepisane leki Zalecenia dla pacjenta Skierowania na wizyty kontrolne Uwagi na temat przebiegu zabiegu Zamiast dodawać w przyszłości żmudnie kolejne komponenty do nowej karty wizyty, wystarczy utworzyć nową kartę wg zapisanego wcześniej szablonu.

Karta wizyty – widok recept i kuponów RUM

Karta wizyty – podpis elektroniczny

Funkcjonalność systemu iMed24 - moduły Rejestr dokumentacji medycznej to moduł pozwalający na selektywne przeglądanie podpisanej elektronicznie dokumentacji medycznej pacjentów, a także śledzenie jej zmian.

Rejestr dokumentacji medycznej

Funkcjonalność systemu iMed24 - moduły Moduł Faktury umożliwia wystawianie dokumentów księgowych za usługi świadczone przez lekarzy. System umożliwia przesyłanie wystawionych dokumentów księgowych do systemu COMARCH Opt!ma.

Wystawianie faktury i integracja z Comarch Opt!ma Import faktury wystawionej w systemie iMed24 do programu Comarch Opt!ma Rejestr faktur z widoczną, zaimportowaną z systemu iMed24, fakturą. Wystawienie faktury VAT w systemie iMed24

Funkcjonalność systemu iMed24 - moduły Moduł Sprawozdawczość NFZ umożliwia import kontraktów NFZ oraz ich rozliczanie i sprawozdawanie przez Internet. Obsługiwane są także deklaracje POZ i KAOS oraz kolejki oczekujących na wizytę u specjalisty.

Lecznictwo ambulatoryjne Sprawozdawczość NFZ Rodzaje świadczeń i komunikatów wspierane przez moduł Sprawozdawczość NFZ systemu iMed24 Lecznictwo ambulatoryjne POZ KAOS AOS Obsługa deklaracji Obsługa deklaracji Sprawozdawczość zrealizowanych wizyt – od statystyki po fakturowanie Lekarza rodzinnego Pacjentów z cukrzycą Sprawozdawczość kolejek oczekujących Położnej środowiskowej Pacjentów z nadciśnieniem Pielęgniarki środowiskowej Pacjentów zakażonych wirusem HIV Medycyny szkolnej

Sprawozdawczość NFZ – import kontraktu Szczegóły kontraktu Import kontraktu z NFZ

Sprawozdawczość NFZ – deklaracje POZ/KAOS Sprawozdawczość deklaracji Dodawanie deklaracji pacjenta Przegląd deklaracji w systemie

Sprawozdawczość NFZ – kolejki oczekujących Szczegóły kolejki Włączenie pacjenta do kolejki (rejestracja) Rejestr kolejek oczekujących

Sprawozdawczość NFZ – spawozdawczość wizyt i rozliczeń Wygenerowanie komunikatu rozliczenia i wysyłka Obsługa niekompletnej infomacji rozliczeniowej Wybór świadczenia do rozliczenia Rejestr wizyt Dodawanie rozliczeń wizyty Sprawozdawczość rozliczeń …i odpowiedź z NFZ

Funkcjonalność systemu iMed24 - moduły Moduł Administracja jest miejscem, z którego można zarządzać systemem, m.in.: definiować słowniki określać uprawnienia użytkowników konfigurować moduły na karcie wizyty definiować szablony kart wizyt ustawiać parametry systemu konfigurować wymianę danych z systemami zewnętrznymi

Funkcje administracyjne – aktualizacja systemu Zawsze na bieżąco!

Funkcje administracyjne – zarządzanie uprawnieniami

Funkcje administracyjne – ustawienia modułów systemu

Funkcje administracyjne – szczegółowy rejestr zmian w systemie

Charakterystyka systemu System do zarządzania przychodnią i gabinetem lekarskim iMed24 to nowoczesne narzędzie wspierające pracę małych i średnich placówek medycznych. Niniejsza prezentacja zapozna Państwa z najważniejszymi cechami systemu. Funkcjonalność systemu iMed24 – lista modułów Składniki systemu, przykładowe modele wdrożenia Kwestie bezpieczeństwa danych: szfrowanie i automatyczna kopia zapasowa dokumentacji Praca z systemem podczas wizyt domowych – tryb „offline”

System iMed24 składa się z następujących elementów: iMed24 - składniki System iMed24 składa się z następujących elementów: Aplikacja typu „desktop”, instalowana na komputerze lekarza Lokalny serwer bazy danych Oracle XE (lekka, darmowa wersja) Centralny serwer Comarch Data Center Centralny serwer iMed24 oraz RX24

lek. med. Anna Abacka Kardiolog lek. med. Zofia Cedacka Urolog iMed24 – najprostszy wariant wdrożenia Możliwe są różne warianty wdrożenia systemu, zależnie od potrzeb klienta. System iMed24 może funkcjonować w pojedynczym gabinecie na jednym stanowisku, np. w przypadku Indywidualnej Praktyki Lekarskiej. lek. med. Anna Abacka Kardiolog lek. med. Zofia Cedacka Urolog Z jednego komputera może, w razie potrzeby, korzystać wielu lekarzy. Umożliwia to system kont użytkownika.

iMed24 – najprostszy wariant wdrożenia W tej sytuacji wystarczy jeden komputer stacjonarny bądź laptop (zalecany) z systemem operacyjnym co najmniej Windows XP. Dodatkowo niezbędna jest drukarka dla potrzeb drukowanie dokumentacji medycznej lub/oraz czytnik kart podpisu elektronicznego, w celu podpisania dokumentacji w formie elektronicznej. Na komputerze instalowana jest aplikacja iMed24 oraz lekki, darmowy serwer bazy danych Oracle XE. W przypadku korzystania z podpisu elektronicznego, konieczne jest zainstalowanie odpowiedniego sterownika. Zalecany jest dostęp do Internetu, jednakże nie jest on bezwzględnie konieczny. W przypadku jego braku nie będzie możliwości wykonywania automatycznej kopii bezpieczeństwa dokumentacji.

Poradnia kardiologiczna Poradnia okulistyczna iMed24 – wdrożenie w większej placówce W przypadku wdrożenia systemu iMed24 w średniej wielkości placówce medycznej z wieloma poradniami i lekarzami… Poradnia kardiologiczna Poradnia okulistyczna Poradnia Med. Pracy dr Ewa Abacka dr Elżbieta Bebacka dr Jan Cedacki dr Piotr Dedacki dr Stefan Fedacki dr Edmund Gedacki

Poradnia kardiologiczna Poradnia okulistyczna iMed24 – wdrożenie w większej placówce …konieczna jest instalacja sieci komputerowej, a także zakup serwera bazy danych. Komputer pełniący rolę serwera nie powinien mieć dostępu do Internetu. Serwer może pełnić rolę stanowiska roboczego, ale nie jest to zalecane. Baza danych Poradnia kardiologiczna Ewa Abacka Jan Cedacki Stefan Fedacki Poradnia okulistyczna Elżbieta Bebacka Edmund Gedacki Poradnia Med. Pracy Elżbieta Bebacka Piotr Dedacki

NZOZ „Grunt to zdrowie” iMed24 – wdrożenie w placówce z oddziałami Jednakże zalety systemu iMed24 ujawniają się w pełnym zakresie w sytuacji, gdy placówka medyczna posiada wiele rozproszonych oddziałów. W tej sytuacji niezbędne jest już szybkie łącze internetowe, za pomocą którego jednostki komunikują się ze sobą poprzez centralny serwer iMed24, synchronizując dokumentację medyczną pacjentów. NZOZ „Grunt to zdrowie” Internet Centralny serwer Internet Internet Internet

Dokumentacja medyczna pacjenta Wymiana dokumentacji między oddziałami placówki medycznej Dokumentacja medyczna pacjenta zostaje wysłana do centralnego serwera iMed24, skąd następnie zostaje pobrana przez systemy zainstalowane w innych jednostkach placówki. W ten sposób wszystkie jednostki placówki posiadają spójną dokumentację medyczną pacjenta. Proces ten nosi nazwę synchronizacji dokumentacji medycznej. Pacjent udaje się do lekarza w placówce medycznej, gdzie zostaje zbadany. W wyniku badań i wywiadu, powstaje dokumentacja medyczna: elektroniczna - lekarz wprowadza wyniki badań bezpośrednio do systemu iMed24 papierowa, np. zdjęcia RTG, zapis EKG Dokumentacja papierowa zostaje poddana digitalizacji (np. skanowana) i wprowadzana w postaci załączników do systemu iMed24. Komplet dokumentacji medycznej pacjenta trafia następnie do kolejki danych oczekujących na wysłanie do centralnego serwera iMed24 Baza danych Jednostka A placówki Dokumentacja medyczna pacjenta Internet Centralny serwer Comarch Data Center Internet Internet Jednostka B placówki Baza danych Jednostka C placówki Baza danych Znajdujące się fizycznie w różnych lokalizacjach oddziały (jednostki) placówki medycznej mogą wymieniać między sobą dokumentację medyczną pacjentów oraz informację o zarejestrowanych wizytach. Wymiana informacji odbywa się „w tle” za pomocą aplikacji synchronizującej. W każdym oddziale placówki pracują tzw. „jednostki komunikacji”.

Charakterystyka systemu System do zarządzania przychodnią i gabinetem lekarskim iMed24 to nowoczesne narzędzie wspierające pracę małych i średnich placówek medycznych. Niniejsza prezentacja zapozna Państwa z najważniejszymi cechami systemu. Funkcjonalność systemu iMed24 – lista modułów Składniki systemu, przykładowe modele wdrożenia Kwestie bezpieczeństwa danych: szfrowanie i automatyczna kopia zapasowa dokumentacji Praca z systemem podczas wizyt domowych – tryb „offline”

Bezpieczeństwo danych - szyfrowany kanał komunikacji Pacjent: Kowalski Jan PESEL: 81042111231 Wiek: 29 Wzrost: 179 RR (sys/dia): 142 / 83 Pacjent: Kowalski Jan PESEL: 81042111231 Wiek: 29 Wzrost: 179 RR (sys/dia): 142 / 83 Klucz publiczny placówki W chwili wysyłki danych do centralnego serwera iMed24 następuje szyfrowanie danych kluczem (publicznym), wspólnym dla wszystkich oddziałów (jednostek) placówki medycznej. Informację odczytać mogą wyłącznie jednostki tej samej placówki, dysponujące pasującym kluczem prywatnym. Zaszyfrowana dokumentacja medyczna pacjenta zostaje wysłana do centralnego serwera iMed24, skąd następnie zostaje pobrana przez systemy zainstalowane w innych oddziałach placówki. W żadnym momencie dane jawne nie znajdują się poza żadną z jednostek placówki. Po odebraniu zaszyfrowanej informacji, system dekoduje ją przy pomocy prywatnego klucza placówki medycznej i zapisuje odszyfrowane dane do lokalnej bazy danych jednostki . Dokumentacja medyczna w bazie danych placówki medycznej znajduje się w postaci jawnej (tj. niezaszyfrowanej). df39fcef11493cfade798bc4ce5ee83c26aabe7ea527dcd51528e57691793e6b7e4b529cfa7130c8a30a41a49b745ae8480a9680e30c9406804e21f57595e86c Df39fcef1149… Baza danych Jednostka A placówki Klucz prywatny placówki Pacjent: Kowalski Jan PESEL: 81042111231 Wiek: 29 Wzrost: 179 RR (sys/dia): 142 / 83 df39fcef11493cfade798bc4ce5ee83c26aabe7ea527dcd51528e57691793e6b7e4b529cfa7130c8a30a41a49b745ae8480a9680e30c9406804e21f57595e86c Internet Centralny serwer Comarch Data Center Df39fcef1149… Internet Df39fcef1149… Jednostka B placówki Baza danych Dokumentacja medyczna w bazie danych placówki medycznej znajduje się w postaci jawnej (tj. niezaszyfrowanej). Synchronizacja dokumentacji z pozostałymi oddziałami placówki wymaga, aby dane przechowywany były także na centralnym serwerze iMed24. Ze względów prawnych dane te muszą być zaszyfrowane i tylko macierzysta placówka medyczna ma prawo do wglądu w nie.

Bezpieczeństwo danych - automatyczna kopia zapasowa Podczas każdej synchronizacji danych między jednostkami placówki medycznej na centralnym serwerze iMed24 pozostaje zaszyfrowana kopia danych. Należy podkreślić, że mechanizm automatycznej kopii zapasowej wymaga jedynie szybkiego łącza internetowego i może być z powodzeniem wykorzystany nawet przy najprostszym wdrożeniu typu „jeden gabinet”. … kompletna dokumentacja medyczna może być łatwo odzyskana z automatycznie tworzonej na centralnym serwerze iMed24 kopii bezpieczeństwa. W razie awarii systemu w którejś z jednostek bądź zdarzenia losowego (powódź, pożar, włamanie) i utraty danych… Zaszyfrowane dane Df39fcef1149… Baza danych Jednostka A placówki Dokumentacja medyczna pacjenta Internet Centralny serwer Comarch Data Center Odzyskana dokumentacja medyczna Zaszyfrowana kopia bezpieczeństwa Df39fcef1149… Df39fcef1149… Internet Jednostka B placówki Baza danych Wprowadzona przez lekarza dokumentacja medyczna, w zaszyfrowanej postaci, oprócz jej przechowywania na lokalnym serwerze w placówce, jest niezwłocznie przesyłana na centralny serwer iMed24. Dzięki temu rozwiązaniu, w razie utraty danych w placówce medycznej, w każdej chwili może być odzyskana.

Charakterystyka systemu System do zarządzania przychodnią i gabinetem lekarskim iMed24 to nowoczesne narzędzie wspierające pracę małych i średnich placówek medycznych. Niniejsza prezentacja zapozna Państwa z najważniejszymi cechami systemu. Funkcjonalność systemu iMed24 – lista modułów Składniki systemu, przykładowe modele wdrożenia Kwestie bezpieczeństwa danych: szyfrowanie i automatyczna kopia zapasowa dokumentacji Praca z systemem podczas wizyt domowych – tryb „offline”

Praca z systemem podczas wizyt domowych – tryb „offline” Przed opuszczeniem gabinetu lekarz wybiera pacjentów, do których dokumentacji chce mieć dostęp podczas wizyty domowej, a następnie wydaje polecenie zapisania tych danych w podręcznej, tymczasowej bazie danych na swym komputerze przenośnym. Aby lekarz mógł korzystać z systemu także podczas wizyt domowych u pacjentów, a jednocześnie nie musiał instalować serwera bazy danych na swym komputerze przenośnym, system iMed24 oferuje dedykowany tryb pracy offline. Dzięki temu rozwiązaniu wizytujący lekarz ma dostęp do dokumentacji medycznej odwiedzanych pacjentów nie będąc podłączonym do bazy danych placówki. Najczęstszym wariantem wdrożenia systemu jest zainstalowanie serwera bazy danych na osobnym komputerze i łączenie się z nim poprzez sieć intranet. Oznacza to, że jeśli lekarz odłączy komputer od sieci, nie będzie mieć dostępu do danych. Warto przypomnieć, że dzięki systemowi kont użytkowników, z jednego komputera może korzystać wielu lekarzy uczęszczających na wizyty domowe.

Poradnia kardiologiczna Praca z systemem podczas wizyt domowych – scenariusz Znalezione dane zostają zapisane w komputerze przenośnym lekarza. Dr Fedacki wyszukuje w systemie dane interesujących go pacjentów, aby następnie zapisać je w podręcznej, tymczasowej bazie danych. Dzięki temu będzie mógł odpiąć komputer od sieci i serwera bazy danych placówki, a następnie zabrać go ze sobą na wizyty domowe. Dr Stefan Fedacki, kardiolog, zamierza udać się na wizytę domową do dwóch pacjentów: Andrzeja Kobackiego Anny Łebackiej System znalazł dane poszukiwanych pacjentów i można się z nimi zapoznać. Od tej pory system iMed24 nie potrzebuje połączenia z bazą danych, by wyświetlić dane obydwu pacjentów. Komputer można odłączyć od sieci i zabrać ze sobą. Pozostali w placówce lekarze pracują dalej niezależnie od tego. Baza danych Poradnia kardiologiczna Andrzej Kobacki: PESEL: 81042111231 Wiek: 29 Wzrost: 176 Wyniki badań: Morfologia 32 / 3 diff Hb: 11,6 g% WBC: 3,7 k/mL RBC: 4,12 M/mL ……………. Anna Łebacka: PESEL: 44051401358 Wiek: 66 Wzrost: 153 Wyniki badań: Troponina T: 0,1 ng/mL CK-MB: 56 IU ……………. Ewa Abacka Znaleziono: 2/2 Andrzej Kobacki  Anna Łebacka  Wyszukiwanie... Znajdź: Andrzej Kobacki Anna Łebacka ? Odwiedzić: Andrzej Kobacki Anna Łebacka Jan Cedacki Stefan Fedacki

Praca z systemem podczas wizyt domowych – scenariusz Dr Fedacki udaje się na wizyty do kolejnych pacjentów. Najpierw odwiedza Andrzeja Kobackiego. Zakłada także nową wizytę i dopisuje nowe informacje. Po powrocie do placówki będzie mógł przesłać je z podręcznej bazy danych na laptopie do serwera bazy danych ZOZu. Podczas wywiadu sięga do historycznych danych medycznych pacjenta, które uprzednio zapisał w podręcznej bazie danych na swoim laptopie. Andrzej Kobacki Wizyta: 2017-03-28 08:57 Wywiad i badania przedmiotowe: RR: 127 / 83, 67 Świszczący oddech Osłabienie Zalecenia: Betaloc ZOC 50mg s: 2xdz. PESEL: 81042111231 Wiek: 29 Wzrost: 176 Wyniki badań: Morfologia 32 / 3 diff Hb: 11,6 g% WBC: 3,7 k/mL RBC: 4,12 M/mL Pokaż dane: Kobacki Andrzej Anna Łebacka

Praca z systemem podczas wizyt domowych – scenariusz Andrzej Kobacki W podobny sposób przebiega wizyta u Anny Łebackiej. Dr Fedacki przegląda zapisane w podręcznej bazie danych historyczne dane medyczne pacjentki i uzupełnia je o wyniki bieżących badań i zalecenia. Wizyta: 2017-03-28 08:57 Wywiad i badania przedmiotowe: RR: 127 / 83, 67 Świszczący oddech Osłabienie Zalecenia: Betaloc ZOC 50mg s: 2xdz. PESEL: 44051401358 Wiek: 66 Wzrost: 153 Wyniki badań: Troponina T: 0,1 ng/mL CK-MB: 56 IU Pokaż dane: Anna Łebacka Anna Łebacka

Poradnia kardiologiczna Dane uzupełnione podczas wizyt domowych Praca z systemem podczas wizyt domowych – scenariusz Po powrocie do placówki, dr Fedacki podłącza laptop do sieci i wydaje polecenie synchronizacji podręcznej bazy danych z bazą danych placówki. Dane uzupełnione podczas wizyt domowych trafiają do bazy danych placówki i stają się dostępne dla innych lekarzy. W chwilę potem dane dostarczone przez doktora Fedackiego zostają przesłane do pozostałych oddziałów placówki medycznej i wygenerowana zostaje ich kopia zapasowa na centralnym serwerze iMed24. Po zakończeniu synchronizacji, podręczna, tymczasowa baza danych na komputerze przenośnym lekarza zostaje usunięta i laptop jest gotowy do kolejnych wizyt domowych. Baza danych Poradnia kardiologiczna Synchronizuj Andrzej Kobacki  Anna Łebacka  Adam Newacki  Ewa Abacka Synchronizacja danych Dane uzupełnione podczas wizyt domowych Jan Cedacki Stefan Fedacki

Dane dodane podczas wizyty domowej Wybór pacjenta do trybu offline Praca z systemem podczas wizyt domowych – przykład W trybie online pojawiły się dane wprowadzone podczas wizyty domowej Wybór danych do synchronizacji Dane dodane podczas wizyty domowej Wybór pacjenta do trybu offline Po powrocie lekarz wydaje polecenie synchronizacji podręcznej bazy danych i bazy danych w placówce

Dziękujemy Państwu za uwagę i czas poświęcony na zapoznanie się charakterystyką naszego systemu Zespół iMed24