JAKIE MOŻLIWOŚCI WPROWADZIŁY SOCIAL MEDIA I MOBILE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Najnowsze trendy w grach Paweł Sasko. 49% 25% 26% Obecnie średnia wieku statystycznego gracza w USA wynosi 32 lata.
Advertisements

FM GROUP MOBILE.
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Szkolny program profilaktyczny „Trzymaj formę”
MOJA KOMÓRKA JEST SPOŁECZNA Czyli o Facebooku i nie tylko...
Tuatary Internetu czyli jak złapać za ogon uciekającą jaszczurkę
1 magia kuponów jak wykorzystać kupony w reklamie efektywnościowej.
Maciej Bieńkiewicz, 15 marca 2012
E-learning czy kontakt bezpośredni w szkoleniu nowych użytkowników bibliotek uczelni niepaństwowych? EFEKTYWNOŚĆ OBU FORM SZKOLENIA BIBLIOTECZNEGO W ŚWIETLE.
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
Listonic – Wygodna lista zakupów
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Wszystko o aplikacjach mobilnych
E-Safety.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH Social media to ocean danych! – jak wykorzystać je w marketingu? Dr Jan Zając, Sotrender 17 maja 2012.
NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI Od Kodów QR po Retargeting: 4 Trendy, Które Zdominowały Dzisiejszy Marketing Maciej Ossowski, Implix.
Wygodna lista zakupów Case study Przyciski Listonic.
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI
Rola Internetu w masowej personalizacji produktu
E – safety – bezpieczny Internet Mariusz Bodeńko Sandomierz,
CYFROWA GOSPODARKA Firmy, instytucje, użytkownicy wobec rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych W jakim kierunku zmierzają rozwiązania ICT… …
O pożytkach z Internetu
SOCIAL MEDIA, OUTSOURCING ORAZ MŚP ŁÓDŹ
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
Serwis internetowy tygodnika Polityka
EDI NET - badania.
Komercyjne wykorzystanie mechanizmów z gier komputerowych w marketingu
Zbigniew Gruszka. prezentacja Tablica 1 Wykształcenie słuchaczy Podstawowe 9 osób (1,1%) Średnie 201 osób (40,7%) Wyższe 300 osób (53,6%) Nieznane 32.
BUZZ MEDIA INBOUND MARKETING- PROWADZENIE KLIENTA ZA RĘKĘ
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
Stylio.pl. Stylio.pl jest pierwszym w Polsce serwisem opartym na idei social recommendation. Stylio.pl to serwis dla ludzi świadomie kreujących własny.
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
1. 2 YT KIEDYŚ 3 YT AD Kiedyś: wyświetlenia! Dzisiaj: czas oglądania! Dzisiaj: subskrybenci! Dzisiaj: zaangażowanie!
Customer Experience ubezpieczonych Czy jest sens się troszczyć
Narzędzia w Marketingu Partnerskim. I Narzędzie w Marketingu Partnerskim.
1 Priorytet 2 Rozwój społeczności lokalnej na obszarze pogranicza INTERREG IIIA Czechy – Polska.
-17 Oczekiwania gospodarcze – Europa Wrzesień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 a +20 Wskaźnik 0 a -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +6 Wskaźnik.
Szkoła z klasą 2.0 Tworzenie kodeksu 2.0.
NETYKIETA, TIK I ŚWIADOMOŚĆ JĘZYKOWA MIESZKAŃCÓW NOWEJ WSI
GoldenSubmarine | Mobile Marketing. Mobilność rozwija się w niezwykle szybkim tempie, z dnia na dzień dostarczając nowych rozwiązań. Świat mobilności.
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Nowe technologie w edukacji
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
! FUNTIAGO.COM Funismoney. FUNTIAGO OD KUCHNI CZYLI KRÓTKO O KONCEPCJI SYSTEMU.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Komenda Powiatowa Policji
młodzieży gimnazjalnej
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Zadanie: Kuchenne Atelier Piotr i Paweł
Dr hab. Renata Babińska- Górecka
Warszawa Wędkarski Świat Wędkarstwo jest to największa grupa hobbystyczna w Polsce. Wędkarze stanowią 6,4 % populacji 15+ czyli jest to:
Elementy geometryczne i relacje
Strategia pomiaru.
LO ŁobżenicaWojewództwoPowiat pilski 2011r.75,81%75,29%65,1% 2012r.92,98%80,19%72,26% 2013r.89,29%80,49%74,37% 2014r.76,47%69,89%63,58% ZDAWALNOŚĆ.
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Gdzie pracujemy? Bojszowy to mała gmina – liczy około 7500 mieszkańców. TU JESTEŚMY Do Gminnej Biblioteki Publicznej w Bojszowach zapisanych jest 1300.
ZKM przypomnienie.
Fonoholizm- przyzwyczajenie, czy uzależnienie?
Bezpieczny internet.
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
10 Najnowszych Trendów Public Relations
Przykładowa ankieta nt. telefonów komórkowych
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
Zapis prezentacji:

JAKIE MOŻLIWOŚCI WPROWADZIŁY SOCIAL MEDIA I MOBILE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ?

Czy mobile i social mogą grać do jednej bramki? Czy warto wejść w mobile? Podsumowanie SOCIAL

CZY WARTO WEJŚĆ W MOBILE?

22% 34% 30% 46% 50% 45% 43% 22% 16% 60% 49% 43% 66% 18% 26% 36% 43% 53% 68% 61% 36% 34% 63% Obecne korzystanie z przeglądarek w telefonach w Europie: Średnia dla wskazanych krajów europejskich: Mobilnych konsumentów: Źródło: TNS Mobile Life - Grudzień 2012

Obecnie wykorzystywane funkcje w telefonach w Polsce Źródło: Aegis Media/Isobar Mobile – Internet i aplikacje w telefonach – Polska 2012 Internet WWW Social Aplikacje

Średni czas spędzony na FB przez użytkownika w minutach (USA) Źródło: comScore, J.P. Morgan, Statistica *Mobile – telefony bez tabletów

TAK! WARTO WEJSC W MOBILE

Czy MOBILE I SOCIAL MOGĄ GRAĆ DO JEDNEJ BRAMKI?

W jaki sposob Mobile i social zrealizowaly cel? Jaki byl Cel ? JAKI Komunikat chciala przekazac marka?

Lifestyle

SOCIALMobile Cel Pogłębianie relacji z fanami i utrzymanie statusu marki Marka stwarza okazje do przyjemnego spędzania czasu z przyjaciółmi Dostarczenie wartości marki

Kraj warty odwiedzin

SOCIALMobile Cel Naprawa wizerunku Powierzenie turystom roli ambasadorów akcji Narzędzie do publikacji zdjęć Angażowanie znajomych do propagowania pozytywnego wizerunku Dostęp do darmowego internetu

Marka odpowiedzialna społecznie

SOCIALMobile Cel Budowanie wizerunku i relacji z konsumentami Gamifikacja poprzez rywalizację ze znajomymi oraz między krajami Promocja i rejestrowanie aktywności fizycznej

Żywność wysokiej jakości

25% POLAKÓW CZYTA BLOGI KULINARNE Źródło: Listonic i Olga Smile - Blogi Kulinarne - Raport 2012

SOCIALMobile Cel Budowanie zasięgu i lojalności Tworzenie wysokiej jakości treści Narzędzie do robienia codziennych zakupów Wyświetlenia przepisów w kuchni Docieranie do czytelników blogów kulinarnych Obrandowanie składników przepisu

Zabawa w mieście

SOCIALMobile Cel Promocja nowego modelu Angażowanie poprzez dostarczenie emocjonującej gry miejskiej Publikowanie komunikatu w naturalnym środowisku marki Dostarczenie treści do publikacji PR

PODSUMOWANIE

WARTO WEJSC W MOBILE Bo KONSumenci juz tam sa 1

2 social Zbliza konsumentow i marki, a Mobile Podtrzymuje i wzmacnia te relacje

3 Mobile wzbogaca social O nowe uzytecznosci

4 Mobile wzbogaca social O nowe mozliwosci rozrywki

5 Mobile tworzy nowe spolecznosci

6 WARTO WYKONYWAc aplikacje socialowe Dostepne w mobile

dziEkujemy Za uwage

JAROSŁAW RZEPECKI MOBILE MARKETING MANAGER TOMASZ MALARSKI SOCIAL MEDIA DEVELOPMENT COORDINATOR