Michał Brański 1/3 szefa, o2.pl.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Komunikacja społeczna i media – mgr Katarzyna Paliwoda
Advertisements

Warszawa, 12 lipca 2006 r. AC-X Rewolucja na rynku usług dla ISP i portali.
Specyfikacja techniczna
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
SIDEKICK nowy format reklamowy w IDMnet.
Unikalne narzędzie do aranżacji wnętrz
Bilbordy Pomysł na reklamę.
Prezentacje wykonał: Ganiberzin Gabriel
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Agenda Innowacyjność Wpływ innowacyjności na konkurencyjność
1 / 17 Komercyjne aspekty webcastingu z punktu widzenia nadawcy publicznego Warszawa 8 grudnia 2005 r. Warszawa, 8 grudnia 2005 r.
Bezpieczne poruszanie się po internecie.
Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski Michał Kłos
1 Kryteria wyboru systemów: Przystępując do procesu wdrażania zintegrowanego systemu zarządzania, należy odpowiedzieć na następujące pytania związane z.
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
Stałe obecności dzienne i tygodniowe w sieci reklamowej
SLIDER nowy format reklamowy w IDMnet.
PUSHDOWN nowy format reklamowy w IDMnet. PUSHDOWN WIELKIE MOŻLIWOŚCI Rozmiar rozwiniętej kreacji pozwala na umieszczenie pełnej oferty produktowej, wzmacniającej.
FILMSTRIPP nowy format reklamowy w IDMnet.
Nowe formaty reklamowe. FILMSTRIP NIEOGRANICZONE MOŻLIWOŚCI wizualizacja przygotowana na potrzeby prezentacji zobacz przykład Filmstripp jest graficzną
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Prezentacja Agencji.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Kanał tematyczny w sieci reklamowej Kanał Education & School pozwala dotrzeć do najbystrzejszych internautów w Polsce:
Top Layer Format: N x N pikseli
FASHION I.T. Biznes zaczyna się od stworzenia potrzeby.
marketing Spotkanie drugie w pełnym gronie….
Mobile.eu. >> O serwisie Mobile.eu © 2012 Goldbach Audience3 /Internetowy rynek samochodowy /Serwis mobile.eu oferuje klientom niezawodne narzędzie wyszukiwania.
Kraków, 20 grudnia 2011 nowy format reklamowy w Onet – największy nieinwazyjny format w Internecie! PORTRET.
Prezentacja miast i form promocji. Spis treści Prezentacja miast: – Sopot – Wrocław – Kraków – Zakopane – Warszawa Formy promocji: – Formy Standardowe.
Nowa firma, doświadczeni ludzie
Opis serwisu: Statystyki:
W INTERNETOWEJ SIECI REKLAMOWEJ
Search Engine Marketing w promocji eventu
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
specyfikacja techniczna
Technik Organizacji Reklamy
Kryteria wyboru systemów:
1. 2 YT KIEDYŚ 3 YT AD Kiedyś: wyświetlenia! Dzisiaj: czas oglądania! Dzisiaj: subskrybenci! Dzisiaj: zaangażowanie!
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Quick-School.
E-drapacz to unikalny produkt zasięgowy, którego podstawą jest wspólna oferta reklamowa czołowych sieci reklamy internetowej tj. ARBOnetwork i Evolution.
STANDARD I ZALECENIA DLA REKLAMY DISPLAY IAB POLSKA Dokument przygotowany przez grupę roboczą brand advertising online IAB Polska.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Wykorzystanie potencjału sieci społecznościowych w biznesie
Reklama społeczna Co to jest?.
1 NOWA STRONA GŁÓWNA WP.PL Grupa Wirtualna Polska 1 Warszawa, wrzesień2014 Warszawa,
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010.
Szanowni Państwo! Właśnie rozpoczęliście biznes i nie wiecie jak wypromować swoją firmę. Może Wasza firma ma już swoje miejsce na rynku, ale potrzebuje.
BĄDŹ BEZPIECZNY W SIECI.
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
Maria Wójcik Klasa 2H.  Nigdy nie można w 100% zaufać komuś poznanemu w sieci. Nie spotykaj się zbyt pochopnie z internetowymi znajomymi w prawdziwym.
WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
Wizerunek firmy na konkurencyjnym rynku pracy - Nowe formy rekrutacji 1 Martyna Ładkowska Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE.
Najlepszy adres w stolicy
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
Wisła wzdłuż i w poprzek
Innowacja w planowaniu mediów
Okno na Hooptymistyczny świat
10 Najnowszych Trendów Public Relations
REKLAMA AUDIOWIZUALNA Dawid Gawryluk. CZYM JEST? Reklama audiowizualna to reklama która oddziałuje jednocześnie na nasze zmysły wzroku i słuchu. Najpopularniejsza.
Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.
1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.
MemoriesFactory Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Integracyjnymi
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
MARKETING INTERNETOWY
Firma Bit&Bajt została założona w listopadzie 2014 roku.
Zapis prezentacji:

Michał Brański 1/3 szefa, o2.pl

Reklamy powinny być duże i robić hałas! O tym, jak branża "kupiła" pomysły ludzi spoza branży. Czyli co wstydzimy się sprzedawać i co sprawiło, że działamy inaczej niż inne kanały marketingowe.

O czym NIE BĘDĘ mówił i dlaczego? 1) Reklamie wirusowej. 2) Serialach internetowych. 3) Akcjach „specjalnych” w sieciach społecznościowych. 4) „Ciekawe kreacje, udało się podejść użytkownika”. Z zupełnie innych już powodów nie będzie nic o: * rich media, * reklamach w streamach wideo * i wielu innych ciekawych rzeczach z potencjałem nabrania masy.

O czym BĘDĘ mówił i dlaczego? 1) Narzędziach, które są podstawą budżetów na reklamę display: - billboard i jego pochodne, - boks śródtekstowy i jego pochodne, - skyscraper itd. 2) O atutach reklamy display, które nie są w pełni eksploatowane. O tym, jak czasami chcemy dobrze, a robimy na opak. 3) Błędach w projektowaniu serwisów z punktu widzenia REKLAMY a NIE UŻYTKOWNIKA. O tym jak zmieniły się okoliczności. 4) Jak przejść od stanu obecnego (4) do stanu pożądanego (5+). 5) Co zyskają klienci? Co zyskają portale i jak dzięki temu uciekną sieciom reklamowym oraz zahamują psucie rynku? 6) Inne elementarne błędy.

Stan obecny 1) Od roku 1999 istotnie zmieniły się warunki, w jakich internauta ogląda strony WWW. a) Większe rozdzielczości = stare formaty stały się relatywnie mniejsze. b) Rynek odpowiedział wzrostem rozmiarów podstawowych formatów (np. billboard => double billboard), ale nie jest on dostateczny. c) Formaty ewoluują, ale nieskutecznie. (Nadużywanie wszelakich „scroll” i „layer”.) 2) W otoczeniu mamy inne kanały, które robią coraz głośniejsze reklamy, nie przejmują się inwazyjnością. A my debatujemy, jak „nie stracić użytkownika”, „jak zadbać o to, żeby user mógł wyłączyć reklamę”. (Uff! To naprawdę głupoty!)

Stan pożądany 1) WIĘKSZE FORMATY odzwierciedlające NIE TYLKO wzrost rozdzielczości monitorów, ale RÓWNIEŻ konkurencję innych mediów. 2) BLIŻEJ TREŚCI i w miejscach NIEOCZEKIWANYCH. Zerwanie z pakowaniem reklam w miejsca PERYFERYJNE. 3) Oferowanie efektu „zanurzenia”, wywoływanie prawdziwego „swędzenia”. Korzyści dla klientów są oczywistością.

Korzyści dla portali 1) Przyciągnięcie tych budżetów, które nie przechodzą jeszcze do sieci, bo nie są NA PIERWSZYM MIEJSCU oferowane formaty, które dają taki efekt „zanurzenia” jak w innych mediach. 2) Przewaga konkurencyjna w walce z sieciami reklamowymi, które nie mogą głęboko ingerować w to, jak skonstruowane są serwisy przynależące do sieci. Obrona CPM-ów. (Sieci muszą się ograniczyć do „najmniejszego wspólnego mianownika”, co się sprowadza zazwyczaj [choć nie zawsze] do nieoptymalnie umiejscowionego billboardu oraz „layerów”.) 3) Wywoływanie prawdziwego „swędzenia” także u marketerów, członków zarządów itd. Duże formaty poruszają wyobraźnię.

Nieistniejące ryzyka 1) „Internauci nas porzucą” a) Zagranica nie jest substytucyjna w stosunku do oferty polskich portali. (A tam gdzie jest, należy stosować standard zagraniczny dot. inwazyjności reklamy, wizualnego obciążenia strony.) b) DOBRY CONTENT podawany przez LUBIANE, dynamiczne internetowe brandy nie ma się czego bać. (Należymy do portali uważanych za intensywnie monetyzujące przestrzeń reklamową, jednocześnie rośniemy od 10 lat, notując najwyższe wzrosty w stawce 5 portali.) 2) ???

Inne częste błędy 1) Brak testów kreacji Choć każdy z podmiotów oferuje taką możliwość. 2) Umawianie się z agencjami na sztywne budżety na wykonanie kreacji, co blokuje wykorzystanie tych niestandardowych formatów, które poszczególne portale wypracowały, znając dobrze własny produkt. 3) Ignorowanie zebranej wiedzy dot. tego, jak komponować podstawowe formaty, jakiej konwencji się trzymać, czego unikać. (Rotacja kadr oraz przekonanie grafika, że skuteczna reklama to ładna reklama i że „on/ona potrafi”. Brak seminariów / konferencji poświęconych elementarnemu szkoleniu.)

Dziękuję za uwagę! Michał Brański, michal.branski@firma.o2.pl (prosimy zajrzeć do cennika o2.pl) Michał Brański, michal.branski@firma.o2.pl