P o r a d n i k s t u d e n c k i. Informacje o tytule Czytelnicy – grupa docelowa Zawartość magazynu Finanse & Firma Reklama Pozostałe produkty studenckie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

URLOP W POLSCE
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
1 Naukowe Koło Ubezpieczeń Risk Katedra Rynku Ubezpieczeniowego Akademii Ekonomicznej w Katowicach.
Krzyżówki Dodatek Super Expressu.
Studenci na START Program stażowy dla studentów Grupa Bureau Veritas w Polsce.
Największy Polski Portal Pracy
PREZENTACJA BANKIER.PL. Bankier.pl – Fakty Lider wśród internetowych serwisów finansowych Ponad 650 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie 6 mln odsłon.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
SŁOWA, które doprowadzą nas do KLIENTA
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
PREZENTACJA styczeń 2010.
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
Katedra Marketingu Usług
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Monitoring Plus Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Priorytet 2 - Wzmocnienie rozwoju zasobów.
Są TRZY POWODY, dla których warto nas poznać EKSKLUZYWNYTARGET.
Tworzymy kanały tematyczne odnoszące się do różnych dziedzin życia:
Z reklamą w Naszej Roli jest jak z trawą. Nie widać jak rośnie, ale co tydzień trzeba ją kosić.
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Prawdy oczywiste Plan marketingowy Część 23
Zasady funkcjonowania Warszawa Program marketingowy.
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
Rola Internetu w masowej personalizacji produktu
Internetowa Gra Giełdowa dla Studentów X edycja.
MAGAZYN FAMILIA PROPOZYCJA NA MEDIA PLAN O MAGAZYNIE… Katolicki miesięcznik o profilu społeczno-kulturalnym skierowany do kobiet i ich rodzin, Główne.
Projekt finansowany z budżetu województwa Dolnośląskiego
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
Opis serwisu: Statystyki:
P o r a d n i k s t u d e n c k i. Informacje o tytule Czytelnicy – grupa docelowa Zawartość magazynu Kariera & Języki Reklama Pozostałe produkty studenckie.
Człowiek – najlepsza inwestycja. Projekt pt.: Jak być kobietą ze wsi i nie zwariować w wielkim mieście. WND-POKL /10 Projekt współfinansowany.
Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków.
Serwis internetowy tygodnika Polityka
Koncern Bauera.
Profil pisma Gwiazdy to:
Elementy otoczenia społeczno -demograficznego
Październik to czas powrotu z wakacji, czas rozpoczęcia nowego etapu w życiu studenckim. To początek nasilonego wysiłku umysłowego, początek roku akademickiego,
Prezentacja ogólna – Grupa Styl.fm
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Rekrutacja 2011.
Najlepszy adres w stolicy NAJLEPSZY ADRES W STOLICY.
Najlepszy adres w stolicy NAJLEPSZY ADRES W STOLICY.
Asseco Poland S.A. dla banków spółdzielczych
Źródło: Dział Badań i Analiz firmy Emmerson S.A. Aktualna sytuacja na rynku mieszkaniowym. Prognozy na 2011 r. Oferta deweloperów w największych miastach.
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
solutions for demanding business 2 Asseco Poland Bezpieczny wybór Bezpieczna współpraca Bezpieczna przyszłość
MAGAZYN FAMILIA miesięcznik współczesnej rodziny.
Mamy wieloletnie doświadczenie w zakresie świadczenia usług reklamowych z wieloma sukcesami w innych formach takich jak mailing oraz kampanie SMS. Open-AD.
Zaproszenie do współpracy. Religia.tv to jedyny kanał telewizyjny w Polsce prezentujący zagadnienia z obszaru szeroko pojętej wiary i różnych religii.
OFERTA NA ZAMIESZCZENIE REKLAM NA PORTALU JakZdacMatureZmatematyki.pl LISTOPAD 2014.
Dlaczego Perfect NDF SA ?. Dzisiejsze oczekiwania Klienta wobec Doradcy Ubezpieczeniowo-Finansowego Uczciwość Rzetelność Wiedza, doświadczenie, profesjonalizm.
Oferta działań ambientowych
TERA. Cel działalności Swoją działalnością chcemy przede wszystkim zwiększyć oryginalność w naszym otoczeniu. W przeciwieństwie do produktów oferowanych.
WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika.
Agencjasukurs Oferta reklamowa 2012/13 agencjasukurs Oferta reklamowa Kwartalnik skomputeryzowanych nauczycieli bibliotekarzy OFERTA REKLAMOWA Biblioteka.
Wizerunek firmy na konkurencyjnym rynku pracy - Nowe formy rekrutacji 1 Martyna Ładkowska Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE.
Najlepszy adres w stolicy
Dlaczego warto być w Polskim Stowarzyszeniu Sprzedaży Bezpośredniej
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
NESCAFE Budzik w iPhone
Oferta kursów języka rosyjskiego dla firm
SPOTKANIE FIRMOWE WARSZAWA, 25 SIERPIEŃ 2010.
16/ Hotel PUŁAWSKA data: 2 wyjątkowe dni tematyczne
Zapis prezentacji:

P o r a d n i k s t u d e n c k i

Informacje o tytule Czytelnicy – grupa docelowa Zawartość magazynu Finanse & Firma Reklama Pozostałe produkty studenckie Podsumowanie, kontakt

Sporootym to seria poradników tematycznych przygotowywana kilka razy do roku, przeznaczona dla studentów i zawierająca informacje o kredytach, stypendiach, inwestycjach, rynku pracy. Ze względu na formę poradnikową oraz swą zawartość merytoryczną jest to idealne medium do zaprezentowania młodym oferty firmy. Czytelnicy SPOROOTYM z założenia sięgają po to medium w celu zdobycia konkretnych informacji na temat bieżących trendów na rynku pracy. Sporootym to nieocenione źródło wiedzy na temat najnowszych praktyk i staży oferowanych przez czołowe firmy międzynarodowe, to także kompendium informacji dotyczących studiów podyplomowych, MBA, kursów zawodowych i językowych. Ze względu na cykl wydawniczy SPOROOTYM, przekaz reklamowy i redakcyjny zamieszczony w nim ma długi żywot. Czytelnicy sięgają do poradnika wielokrotnie, traktując go jako optymalne źródło informacji.

Częstotliwość wydawania 2 do 3 razy w roku Średni nakład i sprzedaż Nakład: egz. Sprzedaż: egz. Istnieje od 2004 roku Zasięg ogólnopolski Cena 8,90 zł Dystrybucja wszystkie firmy kolporterskie, prenumerata, dystrybucja własna, stacje benzynowe, redystrybucja zwrotów Druk 68 stron, full kolor, okładki lakierowane, format A5

Profil czytelnika Czytelnicy Sporootym to młodzi konsumenci, którzy nie skończyli 25 roku życia, z dużych miast (55%), kt ó rzy mają coraz lepszą pozycję finansową To grupa, do kt ó rej stosunkowo trudno dotrzeć - telewizję oglądają najczęściej chaotycznie i wyrywkowo, natomiast Sporootym, jest ich świadomym wyborem, dlatego bardzo skutecznym kanałem komunikacji Są to osoby, kt ó re w bardzo bliskiej przyszłości staną się najatrakcyjniejszą grupą o największej aktywności konsumpcyjnej, na wysokich stanowiskach, o wysokich aspiracjach i z dużymi dochodami Grupa, kt ó rą można i zdecydowanie warto sobie wychować na lojalnych klientów Źródło: Badanie ABR SESTA 2008 i ankieta czytelnicza % czytelników Sporootym to kobiety, jednak udział mężczyzn jest bardzo wysoki porównując średnie dane dla rynku czytelników w Polsce

Po wydania z serii SPOROOTYM sięgają głównie młodzi ludzie, 84 % nie skończyło jeszcze 25 lat 91% czytelników ma niepełne wyższe i średnie wykształcenie Ponad 55% naszych czytelników mieszka w dużych miastach

Specjalne wydanie poradnika Sporootym Finanse & Firma poświęcone jest studenckim ROR-om kredytom, stypendiom, ubezpieczeniom i inwestowaniu A ponad to: Na co młodzi ludzie wydają najwięcej pieniędzy? Jakie produkty i usługi są im niezbędne? Jakie produkty firmy oferują młodym? Które firmy inwestują w studentów wykorzystując ich potencjał?

Advertorial poświęcony kwestiom finansowym (np. konto studenckie, ubezpieczenie, wynajem mieszkania, emerytury) Testy językowe Wyspy, packshoty logotypy na rogu strony Branding działu Layout wizerunkowy Możliwość dołączenia płyty cd z testami językowymi – koszt 25 tys. zł – cały nakład

W pakiecie patronackim oferujemy: 1.Widoczne logo klienta na I okładce, informacja o patronie 2.Artykuł o patronie wydania zamieszczony wewnątrz magazynu na powierzchni 2/1 strony 3.Branding wybranego materiału 4.Reklama klienta na IV okładce magazynu logo Advertorial 2/1 strony branding IV okładka

Harmonogram wydania Finasne & Firma Zamknięcie sprzedaży powierzchni reklamowej: Gotowe materiały: Pierwszy dzień na rynku:

W ramach bezpośredniego i intensywnego dotarcia do grupy docelowej proponujemy wykorzystanie także innych produktów skierowanych do studentów oferowanych przez Platformę Mediową Point Group: Dlaczego - magazyn studencki Dlatego Przewodnik Wakacyjny, Dlatego BTS Studencki Produkt Roku – coroczny plebiscyt na najlepsze studenckie produkty i usługi, Sporootym Finanse i Firma – Poradnik o studenckich ROR-ach, kredytach, stypendiach, ubezpieczeniach i inwestowaniu, Planery i kalendarze akademickie – aby każdy żak wiedział co, gdzie, jak i kiedy, Zawieszka na drzwi - Duża zawieszka z zabawnym tekstem - komunikująca wybraną markę oraz aktualną ofertę, Students Corner -Specjalnie stworzone miejsce na uczelniach w celu komunikacji ze studentami, w którym prowadzone są akcje samplingowe, sprzedaż, promocje i inne działania BTL, Guru dla Studenta - interaktywne spotkanie z autorytetem, specjalnie dla najlepszych studentów wybranej uczelni, School Project - Specjalne lekcje prowadzone w szkołach z założeniami i wytycznymi Klienta; całkowicie innowacyjne podejście w budowie dobrej relacji z Klientem, w celu wypracowania trwałej i długiej wierności (school project jest dedykowany w szczególności dla licealistów i gimnazjalistów), Paczka Back to School - specjalny zestaw niezbędników dla każdego Studenta, bez których rok akademicki nie może się obejść, Projekt Kantyny - Wprowadzenie produktu do wytypowanych kantyn na terenie uczelni w całej Polski, Projekt Akademiki – imprezy organizowane przez magazyn Dlaczego na terenie kampusów.

Platforma Mediowa POINT GROUP Jerozolimskie Business Park Al. Jerozolimskie 146 C, Warszawa tel: (022) fax: (022) Mamy nadzieję, że nasze pomysły wzbudzą Państwa akceptację. Wszystkie pytania prosimy kierować do: Nota prawna: Treść tej oferty jest poufna i prawnie chroniona. Odbiorcą może być jedynie jej adresat z wyłączeniem dostępu osób trzecich. Jeżeli nie jesteś adresatem tej oferty, jej rozpowszechnianie, kopiowanie, rozprowadzanie lub inne działanie o podobnym charakterze jest prawnie zabronione i może być karalne, jakakolwiek opinia lub porada w niej zawarta podlega odpowiednim warunkom umowy o świadczeniu usług na rzecz Klienta przez Media Point Group Sp. z o. o.