Bazy Danych. 2© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych DOBRA BAZA DANYCH TO PODSTAWA W czasach, kiedy dotarcie do Klienta stanowi podstawę

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Piotr Grzegorz Woźniak Podsekretarz Stanu, Główny Geolog Kraju
Advertisements

Witamy! Polish Yellow Pages Consultants. Porządek teleadresowy/omówienie Dane teleadresowe i branże: według kryterium wyszukiwania Wydawcy: lokalni i.
Klasyfikacja roczna w roku szkolnym 2012/2013
Serwisy WWW polskich gmin i powiatów. Anno Domini 2002.
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Największy Polski Portal Pracy
BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna
STAN WDROŻENIA OSI 4 PO RYBY :
Wykonali: Damian Korczowski Jakub Patykowski
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
Plany działania na 2007 i 2008 rok dla regionalnych Priorytetów PO KL Wrocław,
MINISTERSTWO ROZWOJU REGIONALNEGO Przebieg realizacji działań dotyczących MSP w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw,
Emilia Stępień, Bird&Bird Warszawa, 21 maja 2010
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PL Marketing Sp. z o.o. Zespół konsultantów: Michał Kłos Robert Lewicki Michał Jędrzejczak Władysława.
Typy zachowań firmy w procesie internacjonalizacji (projekt badawczy)
Prezentacja poziomu rozwoju gmin, które nie korzystały z FS w 2006 roku. Eugeniusz Sobczak Politechnika Warszawska KNS i A Wykorzystanie Funduszy.
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
OFERTA HANDLOWA REKLAMA NA OGÓLNOPOLSKIEJ TV REGIONALNEJ TVP KIELCE
E-learning czy kontakt bezpośredni w szkoleniu nowych użytkowników bibliotek uczelni niepaństwowych? EFEKTYWNOŚĆ OBU FORM SZKOLENIA BIBLIOTECZNEGO W ŚWIETLE.
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata Departament Programów.
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
CPL Jobs Specjaliści HR. Kim jesteśmy? CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie.
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego 1 17 października 2008 r. Anna Dobrowolska Dyrektor Departamentu Funduszy Europejskich Efekty SPO WKP –rola Ministerstwa.
6 lat Działalności Polskiej Rady Resuscytacji
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
Agenda 1 Tailored Mobile Solutions S.A 2 Aplikacja TMS Finance 3
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Praca Tymczasowa w Polsce Dynamika branży
Sekcja Programów Profilaktycznych Dział Lecznictwa Ambulatoryjnego
ODBIERZ DOTACJE MONTUJ SOLARY
Bazy Danych. 2© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych DOBRA BAZA DANYCH TO PODSTAWA W czasach, kiedy dotarcie do Klienta stanowi podstawę
Szkoła Podstawowa im. Bojowników o Wolność i Demokrację w Krzyżu Wlkp.
VI przegląd plastyczny z rysunku, malarstwa i rzeźby
Ze szczególnym uwzględnieniem stosowanych ćwiczeń specjalnych OPRACOWAŁ Z.LIPIŃSKI.
P ROWADZĄCY : Usługa optymalizacji kosztów prowadzenia działalności gospodarczej PODSUMOWANIE WYNIKÓW PRAC MAREK ZIELIŃSKI.
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
Zasady organizacji wydarzeń promocyjnych
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
___________________________________ Warszawa, 27 sierpnia 2009 r. Prezentacja wyników za I półrocze 2009 r. Wzrost zysków i przychodów Grupy MNI.
1 Założenia projektu systemowego Ministerstwa Gospodarki realizowanego w ramach Poddziałania Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Wsparcie.
Spływ należności w Branży Elektrycznej
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie Założenia do Planów Działania Priorytetu VI PO KL na 2013 rok.
. Inwestycja obejmie budowę bliźniaczego budynku mieszkalnego przy ul. Strzelców Bytomskich w Pyskowicach, zlokalizowanego w sąsiedztwie już wybudowanego.
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
Oferta dla Klientów Perfect Niezależne Doradztwo Finansowe SA.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Mapa cen transakcyjnych Kraków na tle innych aglomeracji
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Nowy Jork Londyn Mleko, (1l) 0,81£ 0,94 £ Bochenek świeżego chleba (500g) 1,78 £ 0,96 £ Ryż (biały), (1kg) 2,01 £ 1,51 £ Jajka(12) 1,86 £ 2,27 £ Lokalny.
3 Źródła informacji o Funduszach Europejskich na lata Krystyna Kubiak Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich we Wrocławiu.
1 FUNDUSZE POŻYCZKOWE W POLSCE wg stanu na RAPORT Nr 5/2005____________________________________________________________________ V ZJAZD PSFP.
Elementy geometryczne i relacje
Strategia pomiaru.
WOJEWÓDZTWO jednostka podziału administracyjnego w Polsce/
Wg Pana Profesora Michała Troszyńskiego (GUS) Umieralność okołoporodowa wczesna w latach 1999 – 2008 Współczynnik umieralności >500g Województwo
ALLIANZ struktura organizacyjna sprzedaży korporacyjnej
TAI od wielu lat specjalizuje się w analizie prasy
Reklama pakietowa w Ogólnopolskim Systemie Informacji Gospodarczej TAI
Prezentacja firmy.
MARKETING BEZPOŚREDNI
Trudno określić szansę rozwoju nowoczesnej firmy na rynku bez łatwego dostępu do informacji.
RAPORTY i BAZY MONITORINGU INFORMACJI TEMATYCZNEJ
Inwestycje Dotacje Szkolenie –
Zapis prezentacji:

Bazy Danych

2© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych DOBRA BAZA DANYCH TO PODSTAWA W czasach, kiedy dotarcie do Klienta stanowi podstawę działań marketingowych firm właściwe określenie grupy celowej stanowi bardzo ważny element. Podstawowym narzędziem służącym dotarciu do tych grup jest baza danych. W oparciu o nią podejmuje się wszelkie działania związane z marketingiem bezpośrednim, m.in. takie jak: poczta kierunkowa telemarketing ing badania ankieterskie Wybór odpowiedniej bazy danych gwarantuje większą skuteczność w osiągnięciu planowanych celów. Do zamierzonej grupy docelowej można dotrzeć tylko dzięki ukierunkowanemu podejściu, a my chętnie podpowiemy, jak to zrobić.

3© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych ZAKUP BAZY DANYCH W TAI TO STRZAŁ W DZIESIĄTKĘ Na zamówienie naszych Klientów budujemy odpowiednie bazy danych, planujemy i przeprowadzamy całą akcję marketingową, co pozwala im: zdobyć nowe rynki zbytu zaprezentować i utrwalić pozytywny wizerunek Firmy szerokiemu gronu odbiorców zaznajomić z nowym produktem lub usługą

4© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych BAZY DANYCH TO NASZA SPECJALNOŚĆ W tworzeniu i zarządzaniu bazami danych mamy bogate, 17-letnie doświadczenie. Kilkudziesięcioosobowy zespół informatyków i operatorów dba o ich rozbudowę i aktualność. W każdym z naszych 11 oddziałów gromadzimy informacje w oparciu o działalność telemarketerów (telefoniczna aktualizacja danych) i przedstawicieli firmy pracujących w terenie (pozyskiwanie nowych wpisów). W naszej pracy korzystamy z najnowszych technologii informatycznych, bazami danych zarządzamy za pomocą specjalistycznego oprogramowania stworzonego wyłącznie na potrzeby naszej Agencji.11 oddziałów

5© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych DLA KAŻDEGO BAZA WG POTRZEB Posiadamy w swojej ofercie bazy danych do jedno- i wielokrotnego użytku ze zróżnicowaniem na bazy statyczne i dynamiczne. bazy statycznedynamiczne

6© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych DLA KAŻDEGO BAZA WG POTRZEB Bazy statyczne są to gotowe bazy danych podmiotów gospodarczych aktualne w 80-90% w zależności od kryterium wyszukiwania. Zawierają podstawowe informacje, takie jak: nazwa firmy adres firmy (kod, miejscowość, ulica, województwo) telefon fax oraz szczegółowe: osoba kontaktowa branża Forma własności forma prawna przedział zatrudnienia szczegółowy zakres działalności. W tej chwili dysponujemy bazą statyczną w ilości rekordów. wstecz

7© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych DLA KAŻDEGO BAZA WG POTRZEB Bazy dynamiczne ze 100% gwarancją aktualności są budowane wg indywidualnych potrzeb marketingowych Klientów. Generujemy je poprzez telefoniczne potwierdzanie posiadanych danych i pozyskiwanie dodatkowych informacji. Działania marketingowe prowadzone w oparciu o bazy dynamiczne charakteryzują się największą skutecznością. wstecz

8© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych SPOSÓB UDOSTĘPNIANIA INFORMACJI w formie elektronicznej dyskietka płyta CD - w formacie *.xls, *.mdb lub innym w formie spersonalizowanego nadruku na kopertach na liście na etykietach

9© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych USŁUGI DODATKOWE: pełna organizacja akcji wysyłkowych (poczta kierunkowa, ing) telemarketing w oparciu o własne lub dostarczone bazy danych Ankietowanie i badania CATI, badanie cen, sondowanie rynku usługi call center aktualizacja powierzonych baz danych deduplikacja i standaryzacja

10© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych NASI KLIENCI ALLIANZ POLSKA S.A. AMERBANK S.A. Bank Amerykański w Polsce BAKOMA S.A. BANK SVENSKA HANDELSBANKEN (POLSKA) S.A. BP Poland Sp. z o.o. BROWAR DOJLIDY S.A. CANON Polska Sp. z o.o. DIALOG S.A. Telefonia Lokalna ECHO INVESTMENT S.A. ELEKTROBUDOWA S.A. Energo-Invest-Broker S.A. ERNST & YOUNG S.A. GAZOMONTAŻ S.A. GROUP 4 POLSKA Sp. z o.o. HAMBURG MANNHEIMER VERSICHERUNGS AG HERBAPOL LUBLIN S.A. Husqvarna Electrolux Poland Sp. z o.o. IMPEL S.A. IVECO POLAND Ltd KANCELARIA BROCHOCKI NIERUCHOMOŚCI KAUFLAND POLSKA Sp. z o.o. Kopalnia Soli Wieliczka MINOLTA Polska Sp. z o.o. MITEX S.A. Polmos S.A. Mazowiecka Wytwórnia Wódek i Drożdży LMOS SZCZECIN SERVISCO Sp. z o.o. SHARP Electronics GES. M.B.H. SOKÓŁKA Okna i Drzwi S.A. SOLID SECURITY Sp. z o.o. STALEXPORT - CENTROSTAL Warszawa S.A. STATOIL Polska Sp. z o.o. STOLARKA WOŁOMIN S.A. TELEWIZJA POLSKA S.A. O/WROCŁAW VIESSMANN Sp. z o.o. WARTA Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji S.A. WESTERN UNION ŻAGIEL Sp. z o.o.

11© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych KONTAKT Oddział dolnośląski ul. Kręta 5a Wrocław tel./fax (0 71) Oddział łódzki ul. Wschodnia Łódź tel./fax (0 42) Oddział lubelski ul. Popiełuszki 35A Lublin tel./fax (0 81) Oddział małopolski ul. Ks. Gurgacza Kraków tel./fax (0 12) Oddział mazowiecki ul. Łukowska Warszawa tel./fax (0 22) Oddział podlaski ul. Ciepła 12 lok Białystok tel./fax (0 85) Oddział pomorski ul. Kętrzyńskiego Gdańsk tel./fax (0 58) Oddział śląski ul. Sikorskiego Katowice tel./fax (0 32) Oddział świętokrzyski ul. Domaniówka 1E Kielce tel./fax (0 41) Oddział wielkopolski ul. Wolnica 7/ Poznań tel./fax (0 61) Oddział zachodnio- pomorski ul.Al.Wojska Polskiego 217c Szczecin tel./fax (0 91)