Quest Software Case klienta Migracja Lotus Notes do Exchange

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
© 2009 Quest Software, Inc. ALL RIGHTS RESERVED Utrzymanie wysokiej dostępności środowisk opartych o AD, Exchange, Sharepoint
Advertisements

EBPP - nowy trend na rynku
„Migracja środowisk Microsoft NT/Active Directory/Exchange oraz SharePoint do nowych wersji przy użyciu narzędzi Quest Software” Grzegorz Szafrański Product.
Copyright © 2006 Quest Software Wybrane Narzędzia z Oferty Quest Software Dedykowane dla Baz Danych MACIEJ POGORZELSKI.
Rozwiązania Quest dla zarządzania Windows
Asseco Poland w sektorze Banków Spółdzielczych
Zapanuj nad dokumentami
Budowanie rozwiązań biznesowych na platformie MOSS 2007
Service Level Agreement
Hotel Courtyard – Warszawa
Platformy na żądanie (ASP) element wdrożenia rozwiązania e-learning
Jak najlepiej wykorzystać ? środki finansowe z Unii Europejskiej? 6 kwietnia 2006.
Elektroniczna baza danych monitoringu projektów indywidualnych Warszawa, 17 kwietnia 2008 r.
Projektowanie Aplikacji Komputerowych
Microsoft Exchange Server 2003 Obieg dokumentów
Wdrażanie ERP Firmy w województwie podlaskim: Małe i średnie - Symfonia Małe i średnie - Symfonia Duże - SAP Duże - SAP.
1 Kryteria wyboru systemów: Przystępując do procesu wdrażania zintegrowanego systemu zarządzania, należy odpowiedzieć na następujące pytania związane z.
Rozwiązania Quest Software do Migracji Lotus Notes
Copyright © 2009 Quest Software Quest Access Manager Demonstracja funkcjonalności produktu Quest Polska Proszę nacisnąć Shift-F5 aby rozpocząć pokaz slidów.
„Migracja środowisk Novell NDS/eDirectory oraz Novell Groupwise do środowiska Microsoft Active Directory oraz Microsoft Exchange przy użyciu narzędzi Quest.
Narzędzia Systemów workflow
SYSTEMY INFORMATYCZNE - Altamira, CRM i Remedy
Inżynieria Oprogramowania
Dlaczego migrować pocztę do Exchange Server 2010?.
Informacje o Firmie - GP Industry Support
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
COBIT 5 Streszczenie dla Kierownictwa
Licencjonowanie aplikacji serwerowych
Microsoft Solution Framework
Jak zwiększyć potencjał każdego Contact Center?
Usługi online oraz Office 365. Przegląd usług online Dodawanie usług online do umów grupowych Nabywanie licencji Office 365.
Szkolenia, Coaching, PR.
Podstawy modeli i programów licencyjnych Microsoft.
Wymiana integracja ? oprogramowania dr Danuta Kajrunajtys.
Ogólnokrajowa karta miejska
Cyfrowy merchandising w placówce bankowej
Obsługa procesów biznesowych w MOSS 2007 Na przykładzie procesu obsługi zleceń Paweł Wróbel.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
System Centralnej Ewidencji Kierowców i Pojazdów
solutions for demanding business 2 Asseco Poland Bezpieczny wybór Bezpieczna współpraca Bezpieczna przyszłość
ResiPlus® idealne oprogramowanie dla sektora opieki.
Urządzenia 1 mld smartfonów do 2016 r., 350 mln z nich jest używanych w pracy Ludzie 82 % populacji online korzysta z sieci społecznościowych Chmura.
Portal samoobsługowy i kompleksowe zarządzanie Active Directory w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy Konrad Rogalewski Główny specjalista Biuro Informatyki.
Kick-off meeting PROJEKT „Poprawa zdolności administracyjnych
1100 kont użytkowników 900 zasobów IT Systemy bazodanowe, poczta, etc. Support 20 kont serwisantów.
Projekt pt.:,,BUDOWA SYSTEMÓW WSPOMAGAJĄCYCH ZARZĄDZANIE BEZPIECZEŃSTWEM LĄDOWYM I MORSKIM – SYMULATORY CZK/CPR'' współfinansowanego środkami Unii Europejskiej.
PKJPA Program Kontroli Jakości Pracy Ankieterów Funkcjonowanie i znaczenie standardów realizacji na rynku badawczym
Przegląd usług online Dodawanie usług online do umów grupowych Nabywanie licencji Office 365.
Wdrażanie SYSTEMU Jacek WĘGLARCZYK.
Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa IT oraz dostępności aplikacji bankowych poprzez automatyzację kontroli zgodności z zewnętrznymi i wewnętrznymi regulacjami.
Wdrożenie Foglight w Urzędzie Dozoru Technicznego
Wdrożenie ChangeAuditor case study
Programy pocztowe _________________________________________________________________________________________________________________ [ Przedmiot: Projektowanie.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Zarządzanie wdrożeniem oprogramowania w organizacji w oparciu o metodykę ITIL Michał Majewski s4440 Praca magisterska napisana pod kierunkiem dr inż. Tomasza.
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Dr inż. Jan Gąsienica-Samek Kierownik projektu 1.12 Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich.
ARCHITEKTURA SOA JAKO KLUCZ DO CYFROWEJ TRANSFORMACJI Agata Kubacka, Poczta Polska Tomasz Gajewski, Poczta Polska Jerzy Niemojewski, Savangard © 2016 Software.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
TWOJA CYFROWA PRZYSZŁOŚĆ. JUŻ DZISIAJ. Artur Mikołajczyk © 2016 Software AG. All rights reserved. For internal use only.
Analiza, projekt i częściowa implementacja systemu wspomagania pracy Referatu Reprografii Promotor: mgr inż. Dariusz OlczykWykonała: Katarzyna Ściwiarska.
COBIT 5 Streszczenie dla Kierownictwa
Graficzna Struktura Organizacyjna Nest Bank SA
Zarządzanie projektami informatycznymi
Projekt modułu BANK INTERNETOWY Moduł funkcji banku
Modern Cloud Toolbox – czyli zestaw narzędzi do Office 365 od CodeTwo
Zgłoszenie do konkursu
Zgłoszenie w ramach kategorii Wewnętrzne doskonalenie organizacji cc
Zgłoszenie w ramach kategorii Razem
Rola i istota doradcy restrukturyzacyjnego
Rola i miejsce banku w procesie dystrybucji funduszy Unii Europejskiej
Zapis prezentacji:

Quest Software Case klienta Migracja Lotus Notes do Exchange Mira Zwarycz, Key Account Manager Grzegorz Szafrański, Product Manager

Klient Bank Jeden z największych banków Europy Środkowej i Polski (ponad 5 milionów klientów). W 2007r. została przeprowadzona fuzja, w wyniku której powstał siódmy co do wielkości, bank w Europie. W wyniku fuzji (285 placówek, a wraz z nimi 1,3 mln klientów) zostało wcielone w infrastrukturę informatyczną Banku. Nastąpiła min. migracja poczty korporacyjnej z Lotus Notes do Exchange 2003

Projekt migracji W przygotowanie i przeprowadzenie projektu zaangażowana została firma zewnętrzna (Microsoft) Wymagania biznesowe banku (min. czas trwania migracji i bezpieczeństwo procesu) Planowane zmigrowanie ok. 7 000 skrzynek pocztowych, w tym skrzynki „VIP” Planowany czas trwania projektu – ok. 6 mies.

Rozwiązanie Microsoft przygotował opinię na temat pięciu różnych narzędzi migracyjnych Na podstawie analizy i testów przeprowadzonych przez Microsoft, Bank wybrał rozwiązanie Quest Notes Migrator Kryteria wyboru: 1. rozwiązanie sprawdzone na rynku (referencje) 2. pełny support i wsparcie techniczne 3. rozwiązanie całościowe (migracja kont, kalendarzy, zadań, archiwów, kontaktów) 4. automatyzacja wielu czynności i możliwość jednoczesnej migracji użytkowników 5. raportowanie poszczególnych etapów migracji Telewizja nowej generacji n to pierwsza w Polsce i pierwsza w Europie środkowo - wschodniej telewizja umożliwiająca odbiór programów w technologii HD, nagrywanie wybranych pozycji programowych oraz zapewniająca dostęp do biblioteki filmów i programów na życzenie. Telewizja nowej generacji n wchodzi w skład Grupy ITI, do której należą m.in. TVN, Onet, Multikino. W związku z szybkim rozwojem i rozbudową infrastruktury IT, firma potrzebowała dodatkowych narzędzi informatycznych, które pozwoliłyby zautomatyzować zarządzanie bazą danych oraz zwiększyć jej wydajność. Na początku swojej działalności (2006 r.), spółka ITI Neovision zakupiła rozwiązanie TOAD for Oracle Ważnym zadaniem dla administratorów baz danych pozostało jednak zapewnienie szybkiego wykrywania, identyfikacji i rozwiązywania problemów, które powodują spadek wydajności bazy danych. Dlatego w maju br. spółka zakupiła i wdrożyła dwa kolejne rozwiązania przeznaczone do zarządzania wydajnością bazy danych Oracle: Spotlight for Oracle oraz Performance Analysis for Oracle. „Przed wdrożeniem produktów Quest Software sprawdzaliśmy narzędzia oferowane przez innych dostawców. Zdecydowaliśmy się jednak na: Spotlight i Performance Analysis. Przekonała nas m.in. ich funkcjonalność, łatwość obsługi oraz bardzo przejrzysty interfejs graficzny. Dodatkowym argumentem było duże doświadczenie firmy w oferowaniu zaawansowanych narzędzi do obsługi bazy danych Oracle, w których firma ta już od dawna się specjalizuje - już wcześniej mieliśmy okazję korzystać z oprogramowania Quest Software – TOAD for Oracle.” - Paweł Bąkała, Z-ca dyrektora BOK, IT i SB ds. Infrastruktury, ITI Neovision. „Dział IT stał się prawdziwym centrum zarządzania krytycznymi systemami. Mamy teraz bieżący podgląd komponentów bazy danych i poziom aktywności wszystkich zachodzących procesów. Spotlight sam identyfikuje i diagnozuje tysiące możliwych elementów mających wpływ na wydajność. Dokładnie wskazuje miejsce, w którym pojawia się „wąskie gardło” wpływające na spadek wydajności. Dzięki prostej i szybkiej instalacji w zasadzie od razu mogliśmy zauważyć korzyści z zakupu Spotlight: oszczędność czasu pracy administratorów i kosztów wynikających z zapewnienia większej wydajności i niezawodności bazy danych.” - Paweł Bąkała, Z-ca dyrektora BOK, IT i SB ds. Infrastruktury, ITI Neovision.

Przebieg migracji Proces przebiegł w dwóch etapach: Zmigrowanie skrzynek VIP Zmigrowanie danych podmiotów o istotnym znaczeniu biznesowym Czas trwania projektu: 6 mies. Finalna migracja: kilka dni Migracja przeprowadzona przez Microsoft, przy wsparciu specjalisty Quest Dystrybucja i pod nadzorem oddelegowanego pracownika Banku

Informacje techniczne Istotne cechy Quest Notes Migratora z punktu widzenia potrzeb klienta: Konieczność przeprowadzenia migracji offline (dwa środowiska odseparowane od siebie)!!! Migracja kalendarzy Migracja archiwów Migracja kontaktów Konwersja adresacji e-mail’i Lotus Notes na adresację SMTP AUTOMATYZACJA MIGRACJI!

Notes Migrator for Exchange “Pozwala na przeprowadzenie migracji z Lotus Notes do środowiska Exchange bez wpływu na pracę użytkownika końcowego przy zachowaniu zgodności danych. Migruje archiwa poczty użytkowników”.

Różne scenariusze migracji Exchange Lotus Domino PST Archiwa, Repliki, PABs

Centralny moduł zarządzający projektem

Proces migracji

Self Service Desktop Migrator - migracja lokalnych archiwów

Problemy napotkane w trakcie migracji Przyporządkowanie użytkowników po stronie Lotus Notes do istniejących kont w Active Directory Rozwiązanie Ustalenie atrybutów unikalnych (atrybut Employee ID)

Efekt finalny W wyniku wykorzystania Quest Notes Migratora przeniesienie skrzynek i dodatkowych danych systemu pocztowego zostało przeprowadzone sprawnie, zgodnie z oczekiwaniami klienta. Dane ważnych podmiotów biznesowych zostały w całości i bez ryzyka utraty przeniesione do nowego systemu pocztowego.