Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SOCHACZEW Propozycja lokalizacji lotniska cywilnego dla Linii Low Cost i Cargo.
Advertisements

KONCEPCJA ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW W SĄSIEDZTWIE DWORCA KOLEJOWEGO WROCŁAW PSIE POLE – PARK&RIDE PSIE POLE.
Priorytety infrastruktury transportowej w budżecie Unii Europejskiej na lata Bartłomiej Telejko doradca delegacji PiS w Parlamencie Europejskim.
Waldemar Węgrzyn Dyrektor Projektu
POŁĄCZENIE SZYNOBUSOWE W RAMACH AGLOMERACJI KALISKO- OSTROWSKIEJ Prezentacja przygotowana w oparciu o dokument Studium zasadności utworzenia połączeń oraz.
Paweł Klimowicz Przewodniczący Rady Miasta Krakowa Inwestycje Metropolitalne w Wieloletnim Planie Inwestycyjnym Krakowa Kraków, 2007.
Wybrane inwestycje infrastrukturalne w zakresie transportu szynowego w województwie wielkopolskim Janusz Górny Polityka przestrzenna a transportowa.
ZMIANY W KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ PO ROZPOCZĘCIU BUDOWY DWORCA ŁÓDŹ FABRYCZNA FAZA I Łódź, 4 październik 2011 r. Zarząd Dróg i Transportu w Łodzi.
Priorytety transportowe w Programie Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko września 2006 r. Ministerstwo Transportu.
Kierunki rozwoju infrastruktury transportowej na Mazowszu
Program budowy linii dużych prędkości
Restrukturyzacja Łódzkiego Węzła Kolejowego
Podnoszenie jakości usług transportu i mieszkalnictwa komunalnego jako czynniki wspomagające realizację strategii rozwoju miasta. Biała Podlaska,
INWESTYCJE KOMUNIKACYJNE I Konferencja
Wieloletni Plan Inwestycyjny kluczowe projekty: układ drogowy
Sektorowy Program Operacyjny: Transport na lata
INFORMACJA dotycząca strategii działań
"Potencjał inwestycyjny węzłów integracyjnych – obecne i przyszłe projekty dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w Gminie Miasta Gdańska Dzięki bezzwrotnym.
Stan i perspektywy rozwoju partnerstwa publiczno-prywatnego w Polsce
Lotnisko Warszawa/Modlin Świat U Progu Twojego Domu !
Informacje o SKM Szybka Kolej Miejska Wpisana do rejestru przedsiębiorstw w 2004r. Kapitał zakładowy 72,5 mln zł, wszystkie udziały posiada m. st. Warszawa.
Strategiczne Projekty drogowe Miasta Gdańska
ROZWÓJ SYSTEMU PUBLICZNEGO TRANSPORTU PASAŻERSKIEGO W AGLOMERACJI WARSZAWSKIEJ POPRZEZ ZWIĘKSZENIE WYDAJNOŚCI, NIEZAWODNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA.
Najważniejsze zadania inwestycyjne we Wrocławiu
MATERIAŁ INFORMACYJNY o planach inwestycyjnych
Z wizytą na Stadionie Miejskim 26 października 2011r.
Realizacja budżetu m.st. Warszawy w 2012 roku
Propozycja rozszerzenia Listy projektów indywidualnych dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko o nowe projekty w zakresie sektora transportu.
ZESPÓŁ SLD DS. MONITOROWANIA TURNIEJU MISTRZOSTW EUROPY W PIŁCE NOŻNEJ UEFA EURO 2012 WARSZAWA, 2 LIPCA 2012.
Inwestycje w infrastrukturę
Perspektywy rozwoju wysokiej jakości połączeń intercity w Polsce
Polskie stadiony na UEFA Euro 2012
mgr inż. Magdalena Lubiecka-Budzanowska
Gorzów Wielkopolski 5 maj 2014 r.
Zmieniamy Warszawę Program Inwestycyjny Warszawy
„Rozwiązanie komunikacyjne dla Naramowic”
Regionalny Program Operacyjny: PLN
OPOLE SMART CITY 2020 w Opolu oraz Aglomeracji Opolskiej
TRZEBNICA Centrum Pobytowe dla Drużyn – Finalistów UEFA EURO 2012.
Jak wykorzystywać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej Przygotowane przez : Andria Zygmunt Krzysztof Kaliszan.
Wnioski Rady Osiedla LIPA PIOTROWSKA
Gliwice Miasto sukcesu inwestycyjnego
Tramwaje Warszawskie przyjazne ludziom i miastu
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Warszawa, grudzień 2011.
1. 2 Olkusz jest miastem powiatowym położonym na Jurze Krakowsko Częstochowskiej pomiędzy dwoma dużymi centrami gospodarczymi.
Gmina-Miasto Koszalin Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalin – I etap odcinek od ul. Gnieźnieńskiej.
TRASA SŁOWACKIEGO Odcinek od ul. Potokowej do Al. Rzeczypospolitej GDAŃSK, 17 marzec 2010 r. Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o.
STRATEGICZNY PROGRAM TRANSPORTOWY DZIELNICY POŁUDNIE W MIEŚCIE GDAŃSKU.
ŁÓDŹ KREUJE INWESTYCJE. Inwestycje w Łodzi w latach
Źródła dofinansowania projektów infrastrukturalnych w nowym okresie programowania funduszy strukturalnych
Wartość inwestycji: 50 mln. zł Data zakończenia inwestycji: listopad 2015 r. Inwestor: Gmina Miasta Toruń ul. Wały Gen. Sikorskiego 8, Toruń, tel.
Dworzec Łódź – Fabryczna dziś Węzeł Multimodalny Łódź – Fabryczna - po przebudowie Koncepcja funkcjonalno – przestrzenna Opracowanie: SYSTRA/AREP/BBF.
Zmiany komunikacyjne w Poznaniu do roku 2030 !. BRT (ang. Bus Rapid Transit) Oddzielny pas ruchu. Szybki tranzyt autobusowy. Usprawniona infrastruktura.
Kontrakt Terytorialny Województwa Kujawsko-Pomorskiego Konferencja prasowa Toruń, 15 września 2014 r.
Maria Wasiak – mocne wsparcie dla Bydgoszczy Urząd Miasta Bydgoszczy
Prezentacja projektu Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Os. Lecha – ul. Piaśnicka – Centrum Handlowe M1- pętla Franowo.
PROJEKT BUDŻETU MIASTA NA 2011 ROK. Nowe uwarunkowania wynikające z ustawy o finansach publicznych nowa uchwała: WIELOLETNIA PROGNOZA FINANSOWA na lata.
Poznań: Ocena Systemu Komunikacyjnego 25 maja 2016 r.
Prezentacja projektu. Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Rejon nad ulicą Libelta – Rondo Kaponiera – Dworzec Zachodni -
Inwestycje prowadzone przez spółkę Infrastruktura EuroPoznań2012.
Szczecińska Kolej Metropolitalna
PLANOWANE I ZREALIZOWANE INWESTYCJE NA TERENIE MIASTA SANOKA I POWIATU SANOCKIEGO Lipiec 2017.
Waldemar Węgrzyn Dyrektor Projektu
Program Operacyjny Polska Wschodnia
PROJEKT WIELOLETNIEJ PROGNOZY FINANSOWEJ NA LATA
TRANSPORT W LUBLINIE WCZORAJ I DZIŚ
Poprawa funkcjonowania komunikacji miejskiej w Toruniu
Kłodzko Miasto – kolej dostępniejsza dla podróżnych
Program Operacyjny Polska Wschodnia
Przegląd infrastruktury transportowej województwa podlaskiego
Zapis prezentacji:

Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012 Stan przygotowania miasta Poznania

Stadion Miejski - modernizacja zakończenie budowy tzw. drugiej trybuny (6.531 miejsc) – luty br.; stadion obecnie mieści 23.655 miejsc siedzących, z czego 8.124 jest zadaszonych (tzw. czwarta trybuna); organizacja ME do lata 19, lipiec 2006 r., bardzo wysokie oceny UEFA; stadion mieścić będzie 50.000 miejsc siedzących (całość zadaszona); organizacja finału Pucharu UEFA w 2010 roku (pierwszy test); koszt modernizacji od 2007 roku 400 mln zł.

Inwestycje komunikacyjne poza Poznaniem dokończenie budowy autostrady A2 z Nowego Tomyśla do Świecka. I

Inwestycje komunikacyjne poza Poznaniem przyspieszenie budowy drogi ekspresowej S5 (Wrocław – Poznań – Bydgoszcz) szybkie połączenie trzech miast - gospodarzy: Wrocław – Poznań – Gdańsk; dogodne poruszanie się kibiców. I

Inwestycje komunikacyjne poza Poznaniem modernizacja dróg łączących Poznań z centrami treningowymi, w tym zwłaszcza z Grodziskiem Wlkp. i Wronkami. I

Infrastruktura – komunikacja Rozbudowa infrastruktury komunikacyjnej do 2012 roku w Poznaniu

Infrastruktura – III rama komunikacyjna

Infrastruktura – III rama komunikacyjna Budowa III ramy komunikacyjnej oznacza: bezkolizyjny dojazd do stadionu; usprawnienie dojazdu do autostrady A2; skomunikowanie autostrady z lotniskiem Ławica. Inwestycje: budowa III ramy komunikacyjnej w Poznaniu od węzła Lutycka do węzła Głogowska (odcinek od ul. Dąbrowskiego do ul. Głogowskiej); przebudowa istniejącej ul. Lechickiej – Lutyckiej – (droga krajowa nr 92 - węzeł Lutycka – węzeł Obornicka) jako fragmentu III ramy komunikacyjnej miasta Poznania odcinek IA od ul. Dąbrowskiego do ul. Obornickiej; przebudowa istniejącej ul. Lechickiej (droga krajowa nr 92 - węzeł Obornicka - węzeł Naramowicka) jako fragmentu III ramy komunikacyjnej miasta Poznania odcinek IB od ul. Obornickiej do ul. Naramowickiej; przebudowa istniejącej ul. Lechickiej – Bałtyckiej (droga krajowa nr 92 - węzeł. Naramowicka – węzeł Antoninek) jako fragmentu III ramy komunikacyjnej miasta Poznania odcinek I C , D od ul. Naramowickiej do ul. Warszawskiej; budowa III ramy komunikacyjnej w Poznaniu na odcinku od węzła Hetmańska do węzła Antoninek odcinek od ul. Hetmańskiej do ul. Warszawskiej; budowa III ramy komunikacyjnej w Poznaniu od węzła Głogowska do węzła Hetmańska odcinek od ul.Hetmańskiej do ul. Głogowskiej.

Infrastruktura – komunikacja Rozbudowa infrastruktury komunikacyjnej do 2012 roku w Poznaniu rozbudowa i modernizacja kluczowych węzłów komunikacyjnych w mieście: przebudowa ciągu ulic Polska – Bułgarska – etap II – ul. Bułgarska od ul. Marcelińskiej do ul. Ptasiej; przebudowa ul. Bukowskiej na odcinku od III ramy komunikacyjnej do granicy miasta wraz z budową dojazdu do terminalu Cargo - Port Lotniczy Ławica; zakończenie II ramy komunikacyjnej (Nowe Zawady) wraz z przedłużeniem trasy tramwajowej od Zawad do stacji kolejowej Poznań Wschód”; przedłużenie trasy PST do Dworca Zachodniego; budowa trasy tramwajowej os. Lecha - Franowo wraz z nową zajezdnią tramwajową; przebudowa ul. Dolna Wilda od ul. Hetmańskiej do autostrady A2; przebudowa układu komunikacyjnego Ronda Starołęka; przebudowa drogi 184 Poznań Szamotuły na terenie miasta Poznania (odcinek od ul. Lipowej do Podjazdowej); przebudowa wiaduktu Antoninek w Poznaniu w ciągu drogi krajowej nr 92.

Centra treningowe oraz zakwaterowanie zaproponowane centra treningowe: Wronki, Grodzisk Wlkp., Szamotuły, Opalenica, Pniewy, Swarzędz, Pobiedziska, Poznań; centra treningowe we Wronkach i Grodzisku Wlkp. spełniające obecnie wszystkie wymogi UEFA; miejsca organizacji ME do lat 19, lipiec 2006r.

Transport miejski Mamy już: 24 niskopodłogowych tramwajów; 268 niskopodłogowych autobusów; transport miejski był bardzo często wykorzystywany podczas wielu między. imprez sportowych. Planujemy: zakup nowoczesnego, niskopodłogowego taboru tramwajowego. Planowany koszt 450 mln zł; odnowę infrastruktury transportu publicznego w związku z organizacją Euro 2012 w Poznaniu. Planowany koszt 65 mln zł.

Transport – Port Lotniczy Ławica modernizacja lotniska; szybkie i bezkolizyjnej połączenie z centrum miasta; zwiększenie połączeń krajowych (zwłaszcza z Gdańskiem i Krakowem) oraz międzynarodowych; obsługa dodatkowych samolotów i pasażerów; przystosowanie infrastruktury lotniska do wszystkich wymogów UEFA; 2012 - przepustowość 3,0 mln pasażerów rocznie.

Transport – Dworzec Kolejowy gruntowna modernizacja dworca kolejowego; modernizacja węzłów kolejowych Poznań-Kiekrz i Poznań-Górczyn; modernizacja kluczowych węzłów kolejowych; nowe połączenia kolejowe; dogodne i szybkie połączenia kolejowe z miastami-gospodarzami Euro 2012.

Transport – Dworzec PKS trwa proces prywatyzacji dworca; skomunikowanie dworca PKS z dworcem PKP. Wizualizacja Dworca PKS po modernizacji. Źródło: PKS Poznań