CRM GigaCon Warszawa Jarosław Żeliński

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
Advertisements

Słabe strony administracji publicznej wg Narodowej Strategii Spójności 2007
Pozwól pomóc swojej firmie! Informacje o systemie.
Zapraszamy na prezentację Aplikacji Ramzes 10 październik 2011, godzina
Zawody przyszłości.
Zapanuj nad dokumentami
Jarosław Sokolnicki Zbigniew Szcześniewski Microsoft
Budowanie rozwiązań biznesowych na platformie MOSS 2007
Hotel Courtyard – Warszawa
Specjalność Zarządzanie logistyczne Kierunek: L O G I S T Y K A.
Definicje operacji.
Czym jest zarządzanie operacyjne
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
1 Kryteria wyboru systemów: Przystępując do procesu wdrażania zintegrowanego systemu zarządzania, należy odpowiedzieć na następujące pytania związane z.
Koncepcje i rozwiązania praktyczne stosowania e-faktur
Praca dyplomowa – Projekt X
PROJEKT SIECI KOMPUTEROWYCH
ALM (Asset Life Cycle Management) - wsparcie procesów biznesowych w obszarze zarządzania cyklem życia majątku. Centralny Ośrodek Informatyki Górnictwa.
Ryzyka wdrożeń systemów obiegu dokumentów i przepływu pracy
Twoje narzędzie do pracy grupowej
Obieg informacji: co współdzielimy a co przepływa
Nazwa, logo i (opcjonalnie) motto firmy. Fakty o firmie Branża - w jakiej branży działacie? Produkt – co chcecie sprzedawać? (pamiętajcie o konkretach!)
Formy pracy na odległość w dobie Nowej Gospodarki dr Zbigniew E. Zieliński Wyższa Szkoła Handlowa im. B. Markowskiego ul. Peryferyjna.
Projekt integrujący małe i średnie biura nieruchomości
Uproszczenie procedur związanych z podejmowaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej poprzez ich elektronizację i wdrożenie idei jednego okienka Projekt.
Zestaw usług przetargowych Wersja 2.0. Wychodząc naprzeciw potrzebom rynku, uruchomiliśmy zestaw usług, wspomagających naszych klientów w organizacji.
.... kreujemy nowoczesne, efektywniejsze podejście do wiedzy w biznesie.
Czy wdrożenie systemu ERP spełnia pokładane w nim nadzieje.
Szkolenia, Coaching, PR.
– Poznań Zbigniew Kowala -
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Copyright © 2008 Accenture. Zawartość prezentacji stanowi własność intelektualną Accenture. Wszelkie prawa zastrzeżone. Konferencja Hutnictwo 2008 Integracja.
dr Władysław Binkowski Krajowa Rada Gospodarki Elektronicznej
Rektor PG - prof. Henryk Krawczyk
Prezentacja firmy - BI, system analiz i raportów
Pod kierownictwem dr hab. inż. Piotra Zaskórskiego prof. WWSI
Starostwo Powiatowe w Radomiu Opracowanie systemu e-obsługi interesanta w Starostwie Powiatowym w Radomiu.
Dokumenty w chmurze czyli Workflow – zarządzanie procesami biznesowymi
Starostwo Powiatowe w Radomiu Opracowanie systemu e-obsługi interesanta w Starostwie Powiatowym w Radomiu.
CRM – wady i zalety UŁ, WMiI, Katedra Analizy Matematycznej i Teorii Sterowania 2008.
Urządzenia 1 mld smartfonów do 2016 r., 350 mln z nich jest używanych w pracy Ludzie 82 % populacji online korzysta z sieci społecznościowych Chmura.
W W W Łukasz Stochniał.
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.
KS Business Solutions Myślenice, KS Business Solutions – informacja o firmie. Założona w 2011 roku firma KSBS jest autorską inicjatywą osób.
Informatyczne Systemy Zarządzania dr inż. Andrzej Macioł
Szkolenia E-Learning SIMP Consulting Stanisław Płaskowicki Dorota Płaskowicka.
Comarch – producent i dostawca nowoczesnych systemów informatycznych
Stowarzyszenie Klaster ICT Pomorze Zachodnie DROGA DO WSPÓLNEGO SUKCESU.
Nasza koncepcja. Nasz zespół gorliwie myślał nad kierunkiem naszych działań. W naszych głowach powstało wiele pomysłów. A my wybraliśmy ten najlepszy,
Business Consulting Services © 2005 IBM Corporation Confidential.
TY: TALENT RAZEM: HARMONIA RAZEM. KIEDY JEDNO SŁOWO ZMIENIA TWOJĄ KARIERĘ.
Politechnika Śląska w Gliwicach Wydział Organizacji i Zarządzania Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem i Organizacji Produkcji Kierownik Katedry: prof.
1 Wykład 4. Selekcja i dystrybucja informacji Wykładowca: Prof. Anatoly Sachenko Procesy informacyjne w zarządzaniu.
Zarządzanie wdrożeniem oprogramowania w organizacji w oparciu o metodykę ITIL Michał Majewski s4440 Praca magisterska napisana pod kierunkiem dr inż. Tomasza.
Od technologii do wartości Rafał Kołodziej, VALUEWISE CONSULTING.
Zintegrowane systemy informatyczne
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
Sylwia Badowska Sopot 23/03/2011 Klaster jako narzędzie rozwoju branży w regionie.
Obligacje przychodowe a strategia. 2 teza bez zdefiniowanej strategii jednostka organizacyjna jest niewiarygodna.
Studiuj Zarządzanie – to praca z ludźmi
I ZARZĄDZANIE W BIZNESIE
Plan projektu biznesowego
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
{ Wsparcie informacyjne dla zarządzania strategicznego Tereshkun Volodymyr.
CIS Polska - mgr inż. Mirosław Pułyk
FACULTY OF ENGINEERING MANAGEMENT
Specjalność ANALITYK OTOCZENIA BIZNESU
Specjalność ANALITYK OTOCZENIA BIZNESU
Szkolenie dotyczące sprzedaży
Przemysław Wierzbicki
Zapis prezentacji:

CRM GigaCon 2012-05-21 Warszawa Jarosław Żeliński CRM: usługi systemu dla firmy czy usługi firmy dla ich klientów czyli co ma wspierać oprogramowanie?

O mnie… Projekty analityczne między innymi dla… Od 1991 roku w branży IT i zarządzania Od 1998 roku jako niezależny analityk, projektant i firma IT-Consulting.pl Dziesiątki publikacji w prasie branżowej i gospodarczej Członek Stowarzyszenia Doradców Gospodarczych Wykładowca Katedry Systemów Informacyjnych Wydziału Przedsiębiorczości Akademii Morskiej w Gdyni Kilkudziesięciu odbiorców usług doradczych, małe, średnie i duże firmy zarówno informatyczne jak i ich klienci. Poświadczenie bezpieczeństwa wydane przez ABW Ekspert przy Gabinecie Komisji Nadzoru Finansowego Publikacje między innymi w …

Agenda Dział handlowy jako trzy kluczowe procesy czyli co robi dział obsługi klientów? Taksonomia dla procesów biznesowych Proces: czym jest Proces: czym nie jest CRM: Zarządzanie relacjami z klientem czyli czym? Jeśli oprogramowanie to jakie? Komunikujemy się z klientami wymieniając dane, nośnikiem są dokumenty. Kiedy dokumenty są tylko elektroniczne. Kiedy dokument podpisany jest zbędny.

Zapytania oferowe

Proces obsługi zamówień

Proces obsługi posprzedażowej

Proces obsługi klientów

Relacje z klientem to: Dane podmiotów (klientów) Repozytorium dokumentów Treść dokumentów Tu istotne są szczegóły treści dokumentów Dokumenty „ustawowe” mają treść narzuconą (faktura, WZ, inne…) Wpływ mamy na dokumenty, których wzory tworzymy sami: np. oferty Najważniejszym własnym jest metryka dokumentu!

Taksonomia czyli co wiemy

Funkcjonalności systemu CRM … to zawartość metryk czyli tak zwanych metadanych: Chcemy zarządzać szansami ofert: metryka oferty musi zawierać pole „szansa sprzedaży” Chcemy zarządzać terminami: metryka każdego dokumentu musi zawierać pole „termin” … To co nazywamy Systemem CRM najczęściej stanowi zestaw własnych najlepszych praktyk, trudno jest tu „wpasować” gotowy CRM. To dlatego wdrożenia systemów CRM należą do najbardziej ryzykownych wdrożenie systemu CRM bez omówionej tu wiedzy, najczęściej prowadzi do niekończących się kastomizacji… a nie raz zarzucenia projektu Zaryzykuje tezę, że prawdopodobieństwo tego, że wdrożenie z sukcesem, w jakiejkolwiek firmie, gotowego systemu CRM wybranego bez powyższej analizy graniczy cudem.

CRM: usługi systemu dla firmy czy usługi firmy dla ich klientów czyli co ma wspierać oprogramowanie? Firma Świadczy usługi swoim klientom: CRM (Customer Relationship Management) System świadczy usługi Firmie: DSM (Document Management System)

Proces… To jest łańcuch czynności, powstaje produkt procesu, mogą powstawać produkty pośrednie, wymagane są zasoby by zaistniał To nie jest algorytm ani procedura bo te stanowią ograniczenia w procesie, nie są procesem. CRM Jakieś oprogramowanie

Analiza – audyt dokumentów - powinna być wykonana zanim podjęta zostanie decyzja o wyborze systemu CRM Obieg dokumentów – papierowy, elektroniczny, mieszany – to decyzja strategiczna, którą należy podjąć zanim powstanie pomysł na to co będzie wdrażane. Do decyzji i potem wdrożenia potrzebne są: Cel biznesowy projektu Model struktury organizacyjnej Model procesów biznesowych System reguł biznesowych … czyli nic nowego… audyt.

Pytania…? Dziękuję za uwagę… Jarosław Żeliński – Analityk Biznesowy j.zelinski@it-consulting.pl http://IT-Consulting.pl GSM: 0-608 05 90 20 © Jarosław Żeliński IT-Consulting