Program YOG MILE. Gdy wysiadłyśmy z samolotu, pierwszą rzeczą jaką zobaczyłyśmy były góry. Ogromne, piękne, zaśnieżone góry. Jest to jeden z najpiękniejszych.

W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 47

WF w naszej szkole Autor: Basia Suszek kl. 6b ^^.
UCZYMY SIĘ UCZYĆ Nauka języków obcych nieodłącznie związana jest z systematycznym zapamiętywaniem wielu informacji. Wiadomo, że zrobienie notatek w zeszycie.
W PROGRAMIE MIĘDZY INNYMI: ZAJĘCIA KOMPUTEROWE ZAJĘCIA ARTYSTYCZNO-PLASTYCZNE ZAJĘCIA ZUMBY ROZGRYWKI SPORTOWE I WIELKE INNYCH ATRAKCJI.
Stargard im Herbst 10 – 16 Oktober 2012 Jakub Nagaj II D.
Szkoła liderów Prezentację wykonały : Adrianna Wittbrodt i Monika (Ewa) Piotras 2a.
Witamy w roku szkolnym 2011/2012. Witamy wszystkich serdecznie po wakacjach ! Ten rok szkolny przywitał nas słońcem i pozwolił się nam cieszyć resztkami.
Wymiana polsko-angielska
Pamiętnik z wymiany w Anglii
Jest czwartek, 20 września, godzina Klasa 6b wyrusza na Piknik Pod Psem…
Nasze wakacje były udane! Uczniowie klasy piątej chcą się pochwalić, jak spędzili tegoroczne wakacje Część I.
Hiszpania. Nasz pobyt w Hiszpanii rozpoczął się długim oczekiwaniem na lotnisku na nasze bagaże. Znudzenie i zmęczenie jednak szybko minęło gdy przywitało.
Mateusz Czernek. 1 DZIEŃ (PIĄTEK) Przyjechaliśmy pod szkołę Pilton w Barnstaple i poszliśmy do domów z naszymi angielskimi partnerami. Rozpakowałem się
Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy (w oparciu o koncepcję inteligencji wielorakich Howarda Gardnera) Ponadregionalny Projekt Edukacyjny.
Portugal – Açores, Pico Island Po raz kolejny dzięki współpracy z Comenius uczestniczyliśmy w zagranicznej wyprawie, sponsorowanej przez.
Zajęcia integracyjno-edukacyjne dla uczniów klas I odbyły się w okresie od września do listopada 2006r. i objęły 138 uczestników czyli 5 klas I. Ponadto.
To My – klasa 4c.
Comenius - Wizyta w Danii. Dzień Pierwszy – Sobota Podróż: We wczesnych godzinach rannych wylecieliśmy z Katowic-Pyrzowic do Frankfurtu by tam się przesiąść
Okno na świat czy zagrozenie?
By: Agnieszka Bednarz Zespół Szkół Gimnazjum Nr 6 i SP Nr 13 w Zawierciu.
PAMIĘTNIK PODRÓŻNIKA WYMIANA 2011 * ANGLIA * Karolina Gajek.
Wywiad Pytały: Katarzyna Załupska, Julia Kowalska i Weronika Błażejewska. Wywiadu udzieliła: Mirosława Salamon.
Projekt Comenius Podróż po Europie. Co to jest Comenius? Comenius to program polegający na współpracy między krajami Europy. Nasz projekt nosi tytuł Podróż
MAMO !!! TATO !!! POZWÓLCIE MI NA TO !!! Z łatwością przekraczamy próg szkolny Ponieważ od najmłodszych lat uczestniczymy w codziennym życiu naszej szkoły!
ŁOTWA grudzień W dniach grudnia 2013 r. uczennice wraz z nauczycielami z ZSO w Józefowie nad Wisła gościli w Jelgavie na Łotwie w ramach.
(a w nim centra handlowe, hotele i restauracje)
Moje Ferie.
Każdy z nas lubi w wolnym czasie pograć w gry lub oglądać telewizje. Zamykamy się w czterech ścianach zapominając o bożym świecie. Zapominamy jak bardzo.
Ferie 2014.
FERIE W tym roku ferie trwały od 3 do 14 lutego. Spędziłam je na obozie kondycyjnym w Żabnicy koło Węgierskiej Górki.
SamoGazetkaComeniusRząd czyli… O działalności w naszej szkole.
Wymiana 2014.
INTEGRACJA NA ROWERZE ulicami Lublińca Wycieczka grupy V dziewcząt r.
ILE MAMY WZROSTU??? JAKIEGO KOLORU MAMY OCZY.
Skromny Prezent dla mojej najdroższej Arianne!. W te święta, moja droga córeczko, chciałbym życzyć Ci wszystkiego co najlepsze! Byś zawsze była taka wesoła.
MINI – ZIELONA SZKOŁA KLASA 2 b 5, 6 czerwca 2009 r.
Patrycja Widełka KrDZTo1011
Co robimy w czasie wolnym
Sp92warszawa.edupage.org Tele/fax (022)
Sejm Dzieci i Młodzieży 2015 Pytania i odpowiedzi zadane podczas ankiety.
Wizyta W Muzeum Wsi Radomskiej. Dnia r.uczniowie klas 4-6 pojechali na wycieczkę do skansenu na świeżym powietrzu. Na początku poszliśmy na.
Wyjazd organizacyjny wolontariatu W dniach 4 – 5 października odbył się wyjazd wolontariatu. Wyjechaliśmy o 16. spod szkoły, a na miejscu byliśmy o 17.
„Rozwój daje radość”. Wycieczki współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał.
11-19 May 2015 Turkey Comenius project: Open minds! Open Europe! Together we make it better!! !
Co robimy w czasie wolnym. Święto pieczonego ziemniaka Święto pieczonego ziemniaka weszło już na stałe w kalendarz roku szkolnego naszych wychowanków.
Jak je spędzałem :D. Super czas spędziłem z dziadkiem i babcią! Graliśmy w różne gry, chodziliśmy na spacery i razem oglądaliśmy filmy. Było bardzo fajnie.
W dniach roku grupa 52 uczniów ze Szkoły Podstawowej im. M. Konopnickiej z 4 opiekunami uczestniczyła w 4- dniowych wyjazdowych warsztatach.
15 stycznia 2016 klasy Ic i IIIa w Krainie Zimowych Opowie ś ci w Arturówku.
WARSZTATY W PYRGOS/GRECJA 3 PAŹDZIERNIK 2015 (SOBOTA)- - 9 PAŹDZIERNIK 2015 (PIĄTEK)
Nasz dzień w Przedszkolu Grupa 4 latki Wychowawca: mgr Jolanta Pawlik mgr Małgorzata Kolonko 1.
Maj to najwspanialszy miesiąc w roku. Kojarzy się on nam z majówką. Wtedy możemy na przykład: odpoczywać, jeździć na rowerze, chodzić na spacery do lasu.
Spędzanie CZASU WOLNEGO
,,Moja szkoła’’- oczami uczniów SP w Szczęsnem. Wypowiedzi naszych uczniów na temat naszej fantastycznej szkoły!!
Obóz naukowy 2012 E-akademiaprzyszłości. 1.Dzień na Obozie ➲ W Pierwszy dzień na obozie nasza ekipa miała spotkanie organizacyjne, na którym przedstawialiśmy.
Towaroznawstwo Grupa 1011 Nr albumu
Serdecznie zapraszamy wszystkich absolwentów naszej szkoły na Wigilijny Zjazd Absolwentów, który odbędzie się w sobotę 17 grudnia 2016 r. w Zespole Szkół.
W czasie ferii niektórzy się nudzą, ale nie uczniowie naszej szkoły.
„Wiedza teoretyczna to nie wszystko
Erasmus+ Zwalczanie ksenofobii, nietolerancji i rasizmu przez edukację

Program YOG MILE

Gdy wysiadłyśmy z samolotu, pierwszą rzeczą jaką zobaczyłyśmy były góry. Ogromne, piękne, zaśnieżone góry. Jest to jeden z najpiękniejszych krajobrazów jakie pamiętam z całego mojego życia. DZIEŃ 1. – 13 stycznia 2012

Po dotarciu do hotelu pojechaliśmy na otwarcie Youth Olympic Games. Duże wrażenie zrobił na mnie pokaz sztucznych ogni, układy taneczne, zapalenie znicza olimpijskiego i wszystko inne.

Wydaje mi się, że jednak najlepszą częścią tego dnia było poznanie uczniów z pozostałych państw, czyli ze Szwecji, Korei Południowej, Turcji, Czech i Ukrainy. Zapamiętam: - Rozgoszczenie się w pokojach - Pierwsze rozmowy z uczniami z innych krajów (Turcja) Zapamiętam: - Rozgoszczenie się w pokojach - Pierwsze rozmowy z uczniami z innych krajów (Turcja)

Trudno mi powiedzieć co mi się podobało tego dnia najbardziej. Najpierw wjazd na wysoką górę. Kolejka a później gondola. W jednej gondoli mieściło się 90 osób. I strach czy wjedziemy… Trudno mi powiedzieć co mi się podobało tego dnia najbardziej. Najpierw wjazd na wysoką górę. Kolejka a później gondola. W jednej gondoli mieściło się 90 osób. I strach czy wjedziemy… DZIEŃ 2. – 14 stycznia 2012

Świetnie się bawiłam na zajęciach w górach, które mieliśmy razem z Kanadyjską drużyną hokejową. Bardzo fajne zawody w grupach, a szczególnie zbiorowe narty...

ale również bardzo podobał mi się pokaz łyżwiarstwa figurowego.. Wieczorem koncert Reggae. Muzyczne rytmy oraz tańce. Wieczorem koncert Reggae. Muzyczne rytmy oraz tańce

Najlepsze tego dnia było oglądanie freestylu snowboardowego. Było to dla mnie niesamowicie interesujące, ponieważ sama jeżdżę na snowboardzie i miło było zobaczyć jak robią to inni. DZIEŃ 3 – 15 stycznia 2012

Co jeszcze pamiętam: Ciekawą restauracja na świeżym powietrzu. Baardzo duży hamburger (3 x większy od naszego). Co jeszcze pamiętam: Ciekawą restauracja na świeżym powietrzu. Baardzo duży hamburger (3 x większy od naszego).

Dopiero tego dnia również zintegrowaliśmy się do końca z pozostałymi uczniami. Zjazd na sankach Długi spacer po górach. Zabawy w śniegu (0,5 metra)

Większą część dnia spędziliśmy w centrum kongresowym, gdzie mieliśmy różne zajęcia. Uwielbiam muzykę, więc najbardziej mi się podobały warsztaty z grania na bębnach. DZIEŃ 4. – 16 stycznia 2012 Nie zapomnę także: -Zdjęć w bardzo śmiesznym stroju ludowym. - Nauki tańca tyrolskiego - Świetnej atmosfery. Nie zapomnę także: -Zdjęć w bardzo śmiesznym stroju ludowym. - Nauki tańca tyrolskiego - Świetnej atmosfery.

Mieliśmy też spotkanie z klasą partnerską.. Byliśmy pod bardzo dużym wrażeniem sposobu, w jaki przygotowali prezentację o Polsce. Bez wątpienia sposobność poznania swoich kolegów (z którymi wcześniej wymienialiśmy się mailami) była niesamowita. Mieliśmy też spotkanie z klasą partnerską.. Byliśmy pod bardzo dużym wrażeniem sposobu, w jaki przygotowali prezentację o Polsce. Bez wątpienia sposobność poznania swoich kolegów (z którymi wcześniej wymienialiśmy się mailami) była niesamowita.

- Taniec w wykonaniu uczniów z Austrii (krakowiak). Zapamiętam: Krótkie choć bardzo ciekawe rozmowy z rówieśnikami z naszej szkoły partnerskiej. Zapamiętam: Krótkie choć bardzo ciekawe rozmowy z rówieśnikami z naszej szkoły partnerskiej.

Potem był lunch w restauracji koreańsko- japońskiej i nauka trzymania pałeczek. Wieczorem obiad w restauracji chińskiej. Jedzenie do woli. Pyszne desery. Tu spotkaliśmy przedstawicieli organizacji, Global Sports Development, która sponsorowała naszą nagrodę. Wieczorem obiad w restauracji chińskiej. Jedzenie do woli. Pyszne desery. Tu spotkaliśmy przedstawicieli organizacji, Global Sports Development, która sponsorowała naszą nagrodę. Nasi nauczyciele.

A potem był wieczór. Kiedy byliśmy już w hotelu, usiedliśmy w jednym z pokoi i uczyliśmy się mówić pojedynczych słówek w różnych językach-angielskim(którym się porozumiewaliśmy), szwedzkim, polskim, rosyjskim, francuskim, hiszpańskim. A potem był wieczór. Kiedy byliśmy już w hotelu, usiedliśmy w jednym z pokoi i uczyliśmy się mówić pojedynczych słówek w różnych językach-angielskim(którym się porozumiewaliśmy), szwedzkim, polskim, rosyjskim, francuskim, hiszpańskim. Odbył się też pokaz koreańskich strojów w naszym wykonaniu i integracja w pokoju u Koreańczyków. Granie w bardzo ciekawe koreańskie gry.

Tego dnia najbardziej mi się podobało zwiedzanie miasta wraz z przewodnikiem. Przecudowna katedra. Piękne malowidła oraz rzeźby. Widok z wieży w centrum miasta. DZIEŃ stycznia 2012

Nie była to jednak jedyna rzeczy jaką robiliśmy. Mieliśmy również czas wolny, dzięki temu mogliśmy sami pójść gdzie chcieliśmy i jeszcze lepiej poznać naszych nowych znajomych. Tego dnia pożegnaliśmy się także z uczniami z Korei. Nasze ostatnie wspólne zdjęcie.

Zapamiętam także: Finał łyżwiarstwa figurowego. Zapamiętam także: Finał łyżwiarstwa figurowego. Urodziny Krysi. Podstępne świeczki. Sesja zdjęciowa z dziewczynami w pokoju. Bluzki I <3 INNSBRUCK. Sesja zdjęciowa z dziewczynami w pokoju. Bluzki I <3 INNSBRUCK.

Był to niestety ostatni dzień w Innsbrucku. Wszyscy chętnie zostalibyśmy dłużej. Bardzo miło jest poznawać nowych ludzi, ale niestety trzeba się z nimi później pożegnać. Nie było tego dnia nudno (żadnego dnia tak nie było), ponieważ poszliśmy na wyścigi łyżwiarzy szybkich aby kibicować naszej zawodniczce. – Oli Kapruziak. Był to niestety ostatni dzień w Innsbrucku. Wszyscy chętnie zostalibyśmy dłużej. Bardzo miło jest poznawać nowych ludzi, ale niestety trzeba się z nimi później pożegnać. Nie było tego dnia nudno (żadnego dnia tak nie było), ponieważ poszliśmy na wyścigi łyżwiarzy szybkich aby kibicować naszej zawodniczce. – Oli Kapruziak. DZIEŃ stycznia 2012

To był także dzień ostatniej integracji ze wszystkimi. Dużo śmiechu. Ostatnie pożegnanie z osobami, z którymi się bardzo polubiłam. No i odlot…….:(

Był to jeden z najlepszych wyjazdów w moim życiu. Mam nadzieję, że się jeszcze spotkam ze wszystkimi poznanymi na nim ludźmi. Chciałabym również pojechać kiedyś do Innsbrucka ze względu na fantastyczne góry. NIEZAPOMNIANE WRAŻENIA DO KOŃCA ŻYCIA !!!!! DZIĘKUJEMY NIEZAPOMNIANE WRAŻENIA DO KOŃCA ŻYCIA !!!!! DZIĘKUJEMY