System transportowy w służbie pasażera
Dostępność Dostępność przestrzenna Dostępność czasowa Gęstość sieci Częstotliwość kursowania
„Stada” tramwajów obniżają częstotliwość ich kursowania na danym ciągu komunikacyjnym.
Tramwaj na Kozinach - likwidacja?
Linia na Kozinach. Podniesienie frekwencji poprzez skierowanie tramwaju atrakcyjniejszą trasą.
Linia na Kozinach. Poprawa atrakcyjności poprzez połączenie z centrum rozrywkowo - handlowym “Manufaktura”.
Podniesienie atrakcyjności linii na Kozinach poprzez przedłużenie jej na osiedla Złotno i Teofilów.
Linia na Kozinach. Podniesienie atrakcyjności poprzez zwiększenie dostępności przetrzennej - - skierowanie tramwaju w osiedle.
Linia na Koziny. Zwiększenie frekwencji poprzez wydłużenie linii na osiedle Teofilów.
Linia na Koziny. Zwiększenie frekwencji poprzez wydłużenie linii na osiedle Teofilów.
Zastąpienie linii 7 i 13 jedną linią o nowym przebiegu metodą na podniesienie atrakcyjności linii na osiedlu Koziny
Zastąpienie linii 7 i 13 jedną linią o nowym przebiegu Zastąpienie linii 7 i 13 jedną linią o nowym przebiegu. Wymagane modernizacje skrzyżowań
Poprawa częstotliwości kursowania na ważniejszych ciągach komunikacyjnych miasta
Zastąpienie linii 7 i 13 jedną linią o nowym przebiegu. Podstawowe korzyści: - utrzymanie linii na Koziny - poprawienie częstotliwości kursowania tramwajów na Kozinach - umożliwienie mieszkańcom Kozin bezpośredniego dojazdu do większej ilości miejsc (m. in. osiedla: Teofilów, Żabieniec i Żubardź, ul. Zachodnia, ul. Piotrkowska w jej centralnej części) - umożliwienie wygodnej przesiadki na ul. Zachodniej - poprawienie regularności kursowania tramwajów na licznych ciągach komunikacyjnych - poprawienie obsługi komunikacyjnej ul. Narutowicza - poprawienie wizerunku komunikacji miejskiej poprzez powyższe działania Wady: - konieczność modernizacji skrzyżowań Włókniarzy – Srebrzyńska i Zachodnia – Zielona – Kościuszki - nieznaczne pogorszenie częstotliwości tramwajów na części ul. Zielonej oraz na al. Śmigłego – Rydza i Niższej
?