System transportowy w służbie pasażera

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Opracowanie: zespół WIM, WI, ZDiUM, WTR pod przewodnictwem POKE marzec 2010 r. Obsługa komunikacyjna UEFA EURO 2012 TM.
Advertisements

POŁĄCZENIE SZYNOBUSOWE W RAMACH AGLOMERACJI KALISKO- OSTROWSKIEJ Prezentacja przygotowana w oparciu o dokument Studium zasadności utworzenia połączeń oraz.
Budowa centralnego odcinka II linii metra
ZMIANY W KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ PO ROZPOCZĘCIU BUDOWY DWORCA ŁÓDŹ FABRYCZNA FAZA I Łódź, 4 październik 2011 r. Zarząd Dróg i Transportu w Łodzi.
PREZENTACJA NA TEMAT MIASTA KATOWICE
Strategia Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020.
Restrukturyzacja Łódzkiego Węzła Kolejowego
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych Etap II Bezpieczeństwo – Dostępność – Rozwój Edycja 2013.
Komunikacja i Turystyka
Wieloletni Plan Inwestycyjny kluczowe projekty: układ drogowy
Konsultacje Społeczne, 06-07/09/20071 PROJEKT TRASY KRASIŃSKIEGO na odcinku plac Wilsona ul. Budowlana wraz przeprawą mostową i torowiskiem tramwajowym.
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi Nowa koncepcja polityki regionalnej państwa Warszawa, 4 sierpnia 2008 r.
Czysty transport miejski
Podsumowanie badań potoków podróznych na terenie Powiatu Krotoszyńskiego 1 kwartał 2007 Instytut Rozwoju i Promocji Kolei.
Przygotowanie projektu technicznego
Strategiczne Projekty drogowe Miasta Gdańska
Propozycje zmian w istniejącym rozkładzie jazdy Na podstawie wniosków mieszkańców oraz badań potoków pasażerskich wykonanych na zlecenie Urzędu Miasta.
Kierunki rozbudowy sieci tramwajowej w Krakowie w latach
Przebudowa ulicy Wojska Polskiego Projekt przebudowy obejmował ul. Wojska Polskiego od skrzyżowania z ul. Młyńską do skrzyżowania z ul. Armii.
Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012
Star City Tomaszów Mazowiecki
Założenia Powiatu Świeckiego do Strategii Rozwoju Województwa Kujawsko – Pomorskiego do 2020 roku
Zidentyfikowane problemy brak usług publicznych online, brak zintegrowanego programu do elektronicznego obiegu dokumentów i archiwizacji danych, bazy.
Pokaż się. Show Yourself. City-Show.. Lokalizacje.
Konkurs Dobre Praktyki PPP 13 maja 2008r.
Czytelność układu linii
Reforma komunikacji nocnej Tomasz Konieczny. Wady obecnego systemu Nieprzystosowanie do potrzeb Brak synchronizacji Brak możliwości przesiadek.
Rewitalizacja obiektu dworcowego Toruń Główny - poprawa dostępności i zwiększenie atrakcyjności Zespół Szkół nr 14.
Potrzeby Przewozów Regionalnych w obliczu rozwoju kolei dużych prędkości Warszawa,
TRANSPORT NA TERENIE GMINY KĘTY
„STREFA 30” POZNAŃ CENTRUM CELE PROJEKTU „STREFA 30”  USPOKOJENIE RUCHU W CENTRUM MIASTA  POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU  STWORZENIE LEPSZYCH.
Toruń, 31 lipca 2014 r. Zmiany w organizacji RUCHU DROGOWEGO I KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ od 1 sierpnia 2014 „Przebudowa torowiska tramwajowego na linii średnicowej.
Historia Łódzkich Tramwajów
Lublin 20 lat wspólnie Spis treści Gimnazjum nr 7 im. J. Kochanowskiego w Lublinie.
OPOLE SMART CITY 2020 w Opolu oraz Aglomeracji Opolskiej
XXXII Rajd Młodych Oszczędnych „Gra miejska”. Opis trasy Pl. Wolności Pl. Wolności Ul. Nowomiejska Ul. Nowomiejska Ul. Ogrodowa Ul. Ogrodowa Manufaktura.
Ocena zadowolenia z przestrzeni publicznych dla młodzieży w regionie świdnickim Wykonali : Dominik Wąsowicz i Dariusz Sywała.
Gimnazjum nr 8 w Toruniu 20 lat w moim małym Toruniu- Rubinkowie. Menu główne.
OFERTA WYNAJMU POWIERZCHNI BIUROWEJ Al.Korfantego 193 w Katowicach
Znacznie portu lotniczego dla rozwoju regionu
Jak uczynić przełomową inwestycję przyjazną dla lokalnej społeczności?
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Dr inż. Jan Gąsienica-Samek – CRZL, kierownik projektu 1.12 Dr inż. Jan Gąsienica-Samek Kierownik projektu 1.12 Centrum.
Your logo Here Wspólne korzystanie w czasie rzeczywistym ze środków transportu na żądanie w Regionie Tesalii, Grecja Warsztaty: Transport na żądanie na.
Łódź: Implementacja Nowego Modelu Transportu Zbiorowego.
TRASA SŁOWACKIEGO Odcinek od ul. Potokowej do Al. Rzeczypospolitej GDAŃSK, 17 marzec 2010 r. Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o.
Koleje samorządowe w ujęciu Planu Transportowego dla województwa dolnośląskiego Kliczków, 4 listopada 2015 Agnieszka Zakęś Zastępca Dyrektora Departamentu.
Doprowadzenie niezbędnej infrastruktury technicznej do terenów inwestycyjnych przy ulicy Stołczyńskiej.
„ Gmina Bytom "Zintegrowane połączenie aglomeracji górnośląskiej z międzynarodowym portem lotniczym Katowice-Pyrzowice " Katowice, 10 grudzień 2008.
Gdańsk, 12 kwietnia 2016 Otwarcie tunelu pod Martwą Wisłą - ograniczenie ruchu pojazdów ciężarowych, zmiana organizacji na rondzie Marynarki Polskiej,
STRATEGICZNY PROGRAM TRANSPORTOWY DZIELNICY POŁUDNIE W MIEŚCIE GDAŃSKU.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Monitorowanie regionalnego sektora usług komunalnych Zenon.
Dworzec Łódź – Fabryczna dziś Węzeł Multimodalny Łódź – Fabryczna - po przebudowie Koncepcja funkcjonalno – przestrzenna Opracowanie: SYSTRA/AREP/BBF.
Zmiany komunikacyjne w Poznaniu do roku 2030 !. BRT (ang. Bus Rapid Transit) Oddzielny pas ruchu. Szybki tranzyt autobusowy. Usprawniona infrastruktura.
GOP: Sieć Tramwajowa Według Modelu Trzech Miast. Częstotliwość kursowania w minutach TrasaMoja propozycjaStan aktualny Ruda Śląska – Bytomco 10co 20 Sosnowiec.
Prezentacja projektu Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Os. Lecha – ul. Piaśnicka – Centrum Handlowe M1- pętla Franowo.
PROJEKT BUDŻETU MIASTA NA 2011 ROK. Nowe uwarunkowania wynikające z ustawy o finansach publicznych nowa uchwała: WIELOLETNIA PROGNOZA FINANSOWA na lata.
Poznań: Ocena Systemu Komunikacyjnego 25 maja 2016 r.
ul. Łabiszyńska 18 D, BRZOZA
My Pasażerowie Manifest pasażerów, przygotowany w ramach kampanii obywatelskiej lepszytransport.pl.
STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OBSZARU FUNKCJONALNEGO
TRANSPORT W LUBLINIE WCZORAJ I DZIŚ
ALMADA – dobre praktyki transportowe
Poprawa funkcjonowania komunikacji miejskiej w Toruniu
Kłodzko Miasto – kolej dostępniejsza dla podróżnych
WROCŁAWSKI PROGRAM TRAMWAJOWY
PROJEKT BUDŻETU MIASTA NA 2019 ROK
UPRZYWILEJOWANIE TRANSPORTU ZBIOROWEGO
Plan Zwiększenie zadowolenia klientów ZWIĘKSZENIE ZADOWOLENIA KLIENTÓW
IV edycja 2017.
Włączenie Gminy Łomianki do 1 strefy biletowej warszawskiej komunikacji miejskiej Konsultacje społeczne Łomianki, 16 listopada 2017 r.
Zapis prezentacji:

System transportowy w służbie pasażera

Dostępność Dostępność przestrzenna Dostępność czasowa Gęstość sieci Częstotliwość kursowania

„Stada” tramwajów obniżają częstotliwość ich kursowania na danym ciągu komunikacyjnym.

Tramwaj na Kozinach - likwidacja?

Linia na Kozinach. Podniesienie frekwencji poprzez skierowanie tramwaju atrakcyjniejszą trasą.

Linia na Kozinach. Poprawa atrakcyjności poprzez połączenie z centrum rozrywkowo - handlowym “Manufaktura”.

Podniesienie atrakcyjności linii na Kozinach poprzez przedłużenie jej na osiedla Złotno i Teofilów.

Linia na Kozinach. Podniesienie atrakcyjności poprzez zwiększenie dostępności przetrzennej - - skierowanie tramwaju w osiedle.

Linia na Koziny. Zwiększenie frekwencji poprzez wydłużenie linii na osiedle Teofilów.

Linia na Koziny. Zwiększenie frekwencji poprzez wydłużenie linii na osiedle Teofilów.

Zastąpienie linii 7 i 13 jedną linią o nowym przebiegu metodą na podniesienie atrakcyjności linii na osiedlu Koziny

Zastąpienie linii 7 i 13 jedną linią o nowym przebiegu Zastąpienie linii 7 i 13 jedną linią o nowym przebiegu. Wymagane modernizacje skrzyżowań

Poprawa częstotliwości kursowania na ważniejszych ciągach komunikacyjnych miasta

Zastąpienie linii 7 i 13 jedną linią o nowym przebiegu. Podstawowe korzyści: - utrzymanie linii na Koziny - poprawienie częstotliwości kursowania tramwajów na Kozinach - umożliwienie mieszkańcom Kozin bezpośredniego dojazdu do większej ilości miejsc (m. in. osiedla: Teofilów, Żabieniec i Żubardź, ul. Zachodnia, ul. Piotrkowska w jej centralnej części) - umożliwienie wygodnej przesiadki na ul. Zachodniej - poprawienie regularności kursowania tramwajów na licznych ciągach komunikacyjnych - poprawienie obsługi komunikacyjnej ul. Narutowicza - poprawienie wizerunku komunikacji miejskiej poprzez powyższe działania Wady: - konieczność modernizacji skrzyżowań Włókniarzy – Srebrzyńska i Zachodnia – Zielona – Kościuszki - nieznaczne pogorszenie częstotliwości tramwajów na części ul. Zielonej oraz na al. Śmigłego – Rydza i Niższej

?