SOCIAL MEDIA, OUTSOURCING ORAZ MŚP ŁÓDŹ

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

i z jakich korzysta narzędzi
W EB 2.0 W NGO. W 15 MINUT. M ICHAŁ P AŁASZ NGO 2.0. Organizacje pozarządowe w społeczeństwie informacyjnym.
ŁÓDŹ f WCZORAJ I DZIŚ 24/01/2013 YT
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
Internetowa Akademia Biznesu
Strategia kampanii w Internecie dla Fundacji Dzieci Niczyje
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
MOJA KOMÓRKA JEST SPOŁECZNA Czyli o Facebooku i nie tylko...
Tuatary Internetu czyli jak złapać za ogon uciekającą jaszczurkę
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
Michał Dyrda Dobre praktyki – przykład firmy działającej w sieci i świadczącej e-usługę.
Katedra Marketingu Usług
Czy Digital Signage to interesujący kanał dla marketerów?
Generujemy efekty Możliwości reklamowe na. Statystyki: Polska Facebook statystyki 2 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15,
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
Integracja aplikacji z Facebookiem
Czym jest profil osobisty na Facebooku? -Budowa -Funkcje
Marketing elektroniczny w turystyce
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Search Engine Optimization
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH Social media to ocean danych! – jak wykorzystać je w marketingu? Dr Jan Zając, Sotrender 17 maja 2012.
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
Jak stworzyć internetową personę. Nota Prawna… Prawa Autorskie: Copyright 2013 NETbloger Group Szymon Janik & Wszystkie.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Quo Vadis Internet (Daniel Biesiada |
Nowa firma, doświadczeni ludzie
Search Engine Marketing w promocji eventu
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
Interactive Marketing Partner marketing
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
JAKIE MOŻLIWOŚCI WPROWADZIŁY SOCIAL MEDIA I MOBILE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ?
SERWIS SPOŁECZNOŚCIOWY
Komercyjne wykorzystanie mechanizmów z gier komputerowych w marketingu
Cyfrowy merchandising w placówce bankowej
Technik Organizacji Reklamy
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
Program szkolenia: Wstęp – po co szkole promocja?
TEMAT Czy mądrze korzystamy z portali społecznościowych?
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
OFERTA SZKOLEŃ DLA I LO OFERTA SZKOLEŃ DLA I LO im. B. Nowodworskiego w Krakowie G.P.S. OŚRODEK SZKOLENIOWY ul. Grzegórzecka 10/105 KRAKÓW Kamila Kępińska.
Urządzenia 1 mld smartfonów do 2016 r., 350 mln z nich jest używanych w pracy Ludzie 82 % populacji online korzysta z sieci społecznościowych Chmura.
Wykorzystanie potencjału sieci społecznościowych w biznesie
nauka w mediach społecznościowych
Strategie e-marketingu i e-komunikacji JST
Aplikacje webowe Rozwiązania dedykowane Aplikacje mobilne Oprogramowanie na żądanie Gotowe systemy ERP Outsourcing oprogramowania.
Hmarjak.zut.edu.pl Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny Dr inż. Henryk Marjak ANALIZA WYKORZYSTANIA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH JAKO INNOWACYJNEGO.
OBECNIE CAŁA POLSKA ŻYJE REKORDOWO WYSOKĄ KUMULACJĄ W NAJPOPULARNIEJSZEJ LOTERII W KRAJU. KAŻDY Z NAS LICZY NA TO, ŻE DZIŚ WIECZOREM TO ON BĘDZIE SKAKAŁ.
Prezentacja firmy. Nasza misja: Oferowanie innowacyjnych rozwiązań internetowych. Done to prężnie rozwijająca się firma oferująca usługi z zakresu innowacyjnych.
HISTORIA Ludzie od dawnych czasów próbowali się ze sobą porozumiewać. Nauczyli oni się komunikować ze sobą za pomocą przeróżnych środków: od wyrazu twarzy,
Innowacyjna platforma pomagająca zaplanować podróż i umożliwiająca porównywanie cen usług turystycznych.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2016 rok Mariusz Frankowski Dyrektor Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych.
Zintegrowane systemy informatyczne
Wojciech Fedyk Tourist Consulting Warsztaty zorganizowane przez Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie.
Sieci społecznościowe w biznesie Rafał Abramowicz WSFIZ r. Budowanie Wizerunku W Sieci.
Created by BM|DESIGN|ER QUANTIC MEDIA default. Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Google Partnerzy RTB Partnerzy SEO Copywriterzy Graficy Partnerzy z sieci.
Wizerunek firmy na konkurencyjnym rynku pracy - Nowe formy rekrutacji 1 Martyna Ładkowska Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE.
HOOP - Dzień Przytulania
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
10 Najnowszych Trendów Public Relations
Kim jesteśmy Mądrzy Rodzice to strona poświęcona wychowaniu dzieci.
Program „Działaj Lokalnie” Zasady komunikacji i promocji
REKLAMA INTERNETOWA Katarzyna Czepółkowska. Marketing internetowy ■ Marketing internetowy – forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony.
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Zapis prezentacji:

SOCIAL MEDIA, OUTSOURCING ORAZ MŚP. 24.10.2012 ŁÓDŹ E: kontakt@mobuzzer.pl W: www.mobuzzer.pl T: (42) 677 14 77 FB: Facebook.com/Mobuzzer

Łukasz Gołacki Mobuzzer Product Executive Digital One Dzień dobry! Łukasz Gołacki Mobuzzer Product Executive Digital One E: kontakt@mobuzzer.pl W: www.mobuzzer.pl T: (42) 677 14 77 FB: Facebook.com/Mobuzzer

Co to właściwie jest? Social Media E: kontakt@mobuzzer.pl W: www.mobuzzer.pl T: (42) 677 14 77 FB: Facebook.com/Mobuzzer

Social Media Social media to całość serwisów, witryn oraz portali, skupiających osoby (społeczność) o podobnych zainteresowaniach, celach lub motywach. E: kontakt@mobuzzer.pl W: www.mobuzzer.pl T: (42) 677 14 77 FB: Facebook.com/Mobuzzer

Social Media Czyli? E: kontakt@mobuzzer.pl W: www.mobuzzer.pl T: (42) 677 14 77 FB: Facebook.com/Mobuzzer

t v P f b Social Media yt nk E: kontakt@mobuzzer.pl W: www.mobuzzer.pl T: (42) 677 14 77 FB: Facebook.com/Mobuzzer

t v P f b Social Media yt Platformy nk E: kontakt@mobuzzer.pl W: www.mobuzzer.pl T: (42) 677 14 77 FB: Facebook.com/Mobuzzer

t  v  P  f  b    Social Media yt Platformy nk E: kontakt@mobuzzer.pl W: www.mobuzzer.pl T: (42) 677 14 77 FB: Facebook.com/Mobuzzer

t  v  P  f  b    Social Media yt Platformy Internauci nk E: kontakt@mobuzzer.pl W: www.mobuzzer.pl T: (42) 677 14 77 FB: Facebook.com/Mobuzzer

Platformy społecznościowe Social Media t   nk  f   v b yt   P Platformy społecznościowe E: kontakt@mobuzzer.pl W: www.mobuzzer.pl T: (42) 677 14 77 FB: Facebook.com/Mobuzzer

Od strony użytkownika wygląda to tak… Social Media Od strony użytkownika wygląda to tak… E: kontakt@mobuzzer.pl W: www.mobuzzer.pl T: (42) 677 14 77 FB: Facebook.com/Mobuzzer

   f    Social Media Social Graph E: kontakt@mobuzzer.pl W: www.mobuzzer.pl T: (42) 677 14 77 FB: Facebook.com/Mobuzzer

A jest gdzie marka? Social Media E: kontakt@mobuzzer.pl W: www.mobuzzer.pl T: (42) 677 14 77 FB: Facebook.com/Mobuzzer

Social Media Marketing  M  f    Social Media Marketing E: kontakt@mobuzzer.pl W: www.mobuzzer.pl T: (42) 677 14 77 FB: Facebook.com/Mobuzzer

Social Media Marketing   M f    Social Media Marketing E: kontakt@mobuzzer.pl W: www.mobuzzer.pl T: (42) 677 14 77 FB: Facebook.com/Mobuzzer

To nic nie kosztuje! Social Media E: kontakt@mobuzzer.pl W: www.mobuzzer.pl T: (42) 677 14 77 FB: Facebook.com/Mobuzzer

To nic nie kosztuje! Social Media E: kontakt@mobuzzer.pl W: www.mobuzzer.pl T: (42) 677 14 77 FB: Facebook.com/Mobuzzer

Czas Pieniądze Praca Wiedza Koszt Social Media Czas Pieniądze Praca Wiedza E: kontakt@mobuzzer.pl W: www.mobuzzer.pl T: (42) 677 14 77 FB: Facebook.com/Mobuzzer

Czas Pieniądze Praca Wiedza Koszt Social Media Czas Pieniądze Praca Wiedza Planowanie Komunikacja E: kontakt@mobuzzer.pl W: www.mobuzzer.pl T: (42) 677 14 77 FB: Facebook.com/Mobuzzer

Czas Pieniądze Praca Wiedza Koszt Social Media Czas Pieniądze Praca Wiedza Planowanie Komunikacja Reklamy Grafiki/App E: kontakt@mobuzzer.pl W: www.mobuzzer.pl T: (42) 677 14 77 FB: Facebook.com/Mobuzzer

Czas Pieniądze Praca Wiedza Koszt Social Media Czas Pieniądze Praca Wiedza Planowanie Komunikacja Reklamy Grafiki/App Tworzenie treści E: kontakt@mobuzzer.pl W: www.mobuzzer.pl T: (42) 677 14 77 FB: Facebook.com/Mobuzzer

Czas Pieniądze Praca Wiedza Koszt Social Media Czas Pieniądze Praca Wiedza Planowanie Komunikacja Reklamy Grafiki/App Tworzenie treści Jak, kiedy, co mówić E: kontakt@mobuzzer.pl W: www.mobuzzer.pl T: (42) 677 14 77 FB: Facebook.com/Mobuzzer

Rodzaje Social Media & outsourcing E: kontakt@mobuzzer.pl W: www.mobuzzer.pl T: (42) 677 14 77 FB: Facebook.com/Mobuzzer

G  M S P S f  C  Outsourcing zadaniowy Działanie Feed back Zlecenie Realizacja M Zadanie S P S f  C  Koszta Analizy Raporty E: kontakt@mobuzzer.pl W: www.mobuzzer.pl T: (42) 677 14 77 FB: Facebook.com/Mobuzzer

Outsourcing zadaniowy Plusy Minusy Osobisty kontakt z fanami Wszystkie informacje Szybkość reakcji Duży wpływ na treści i aplikacje Bardzo wysoki koszt Ogrom informacji Absorbuje dużo czasu Wielu „podwykonawców” E: kontakt@mobuzzer.pl W: www.mobuzzer.pl T: (42) 677 14 77 FB: Facebook.com/Mobuzzer

 M A f   Outsourcing całościowy Zadanie Działanie Feed back Raport Pomiar  E: kontakt@mobuzzer.pl W: www.mobuzzer.pl T: (42) 677 14 77 FB: Facebook.com/Mobuzzer

Outsourcing całościowy Plusy Minusy Niski koszt Najistotniejsze dane Absorbuje mało czasu Gotowe, sprawdzone rozwiązania Wnioski i sugestie co do działań Jeden „podwykonawca” Mniejszy wpływ na komunikację Niższa kontrola E: kontakt@mobuzzer.pl W: www.mobuzzer.pl T: (42) 677 14 77 FB: Facebook.com/Mobuzzer

Social Media Dla MŚP? E: kontakt@mobuzzer.pl W: www.mobuzzer.pl T: (42) 677 14 77 FB: Facebook.com/Mobuzzer

TAK! Social Media Wizerunek Promocja Sprzedaż Źródło danych Aktywacja klientów Pozyskanie nowych klientów E: kontakt@mobuzzer.pl W: www.mobuzzer.pl T: (42) 677 14 77 FB: Facebook.com/Mobuzzer

Dla MŚP? Outsourcing Social Media E: kontakt@mobuzzer.pl W: www.mobuzzer.pl T: (42) 677 14 77 FB: Facebook.com/Mobuzzer

? Outsourcing Social Media E: kontakt@mobuzzer.pl W: www.mobuzzer.pl T: (42) 677 14 77 FB: Facebook.com/Mobuzzer

Pytania ? E: kontakt@mobuzzer.pl W: www.mobuzzer.pl T: (42) 677 14 77 FB: Facebook.com/Mobuzzer

Dziękuję za uwagę E: kontakt@mobuzzer.pl W: www.mobuzzer.pl T: (42) 677 14 77 FB: Facebook.com/Mobuzzer