EasyMonit wsparcie windykacji przez e i SMS-y

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
nowoczesny system zarządzania przedsiębiorstwem
Advertisements

PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
Pozwól pomóc swojej firmie! Informacje o systemie.
POCZTA ELEKTRONICZNA Wymagania edukacyjne.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Microsoft Exchange Server 2003 Obieg dokumentów
LICENCJE OPROGRAMOWANIA
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
Systemy zarządzania treścią CMS
IAI-Shop – Kompletna obsługa sprzedaży
Podstawowe usługi internetu
InfinitERP prezentacja systemu.
Ogólnie o kartotekach systemu – Klienci, Lekarze, Dostawcy…
Nowoczesny system zarządzania firmą
Zmiany w serwisie e-drewno
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
„Teraz nie pora myśleć czego Ci brak.
EasyDIT Rozwiązanie dla księgowania dostaw w drodze
EasySettler Dodatkowe narzędzie zamknięcia miesiąca w CO / Kalkulacyjny RZiS bez problemów Prezentacja rozwiązania.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
EasyMOD kontrola modyfikacji i rozszerzeń systemu SAP
CDN OPT!MA integracja z Systemem Microsoft Office 2003.
Zarządzanie kredytami i należnościami Praktyka transakcji transgranicznych w UE.
EasyLoad BI zarządzanie wczytywaniem danych do hurtowni przez użytkowników biznesowych Prezentacja rozwiązania.
Rentowny Program Automatycznej Dostawy
B2O Sp. z o.o. to firma która, posiada nowoczesne rozwiązania umożliwiające prowadzenie działań sprzedażowych w Internecie. Unikatową jego cechą jest.
Interactive Marketing Partner marketing
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
System e-zamówienia.
Prezentacja opisuje mechanizm pracy
LICENCJE.
LICENCJE OPROGRAMOWANIA
Założenia ogólne programu PSPG PolonusSystemProtazyGerwazy.
Co zrobić, gdy pojawią się kłopoty z płynnością
Prezentacja i szkolenie
System raportowania, ewaluacji oraz badania satysfakcji Klienta.
Ogólnokrajowa karta miejska
Faktoring Bezpieczeństwo i wygoda
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
EasyMAP BI łatwiejsze raportowanie
EasyAging – Łatwiejsze wiekowanie rozrachunków w SAP
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Zawansowane techniki programistyczne
Rodzaje umów licencyjnych dla oprogramowania komputerowego
Narzędzie wspierające zarządzanie organizacj Parentis Sp. z o. o
Automat do dystrybucji środków ochrony pracy BHPOMAT model D540
Specyfikacje publiczne komponentów operacyjnych Programu e-Cło
Program użytkowania w domu Microsoft® Office Professional Plus
Program pomiaru systemu SAP SAP Basis Release 6.40
Program pomiaru systemu SAP SAP Basis Release 4.6B
Obsługa klienta — narzędzie uaktualniające Dla użytkowników produktów firmy Novell.
ADR I KARTY SKANOWANIA.
Przykłady analiza i projektowanie
Projekt z Technologii Internetowych
Andrzej Majkowski 1 informatyka +. 2 Bezpieczeństwo protokołu HTTP Paweł Perekietka.
ENOVA dla WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI System Zarządzania klasy ERP NOWOCZESNE, SPECJALSTYCZNE OPROGRAMOWANIE, WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE I OBSŁUGĘ.
Witam Państwa!.
System Informatyczny w firmie branży komunalnej
W3A Mailing - system newslettera. Możliwości systemu: Przygotowaniu szablonu graficznego (do 3 szablonów graficznych) do wykorzystania w newsletterze.
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
HISTORIA Ludzie od dawnych czasów próbowali się ze sobą porozumiewać. Nauczyli oni się komunikować ze sobą za pomocą przeróżnych środków: od wyrazu twarzy,
Usługa e-Załączniki Automatyzacja usługi - nowy kanał komunikacyjny Izba Celna w Białej Podlaskiej Prezentuje Leszek Krasa Biała Podlaska, dn r.
Uruchomienie systemu kdpw_otc - rozwiązania techniczne 20 września 2012 r.
Elementy przeglądarki internetowej Pasek menu Pasek kart Pasek adresowy Pasek wyszukiwania Okno z zawartością strony internetowej Zakładki (ulubione)
CELE I ZADANIA SYSTEMU Rejestracja użytkownika. Wejście do systemu. Redagowanie strony. Praca ze stroną. GPS UTWORZENIE I PRACA ZE STRONĄ INTERNETOWĄ DODATKOWE.
Global Ordering System - GOS
Strumienie, Wczytywanie, Zapisywanie, Operacje na plikach
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
AudaPad / AudaShare AudaShare PRO (2.8)
Faktury elektroniczne
Zapis prezentacji:

EasyMonit wsparcie windykacji przez e-maile i SMS-y Prezentacja rozwiązania

BCC EXTRA EasyMonit jest jednym z produktów w ofercie BCC EXTRA. BCC EXTRA to unikalne produkty, pozwalające niewielkim kosztem zwiększyć efektywność wykorzystania systemów SAP. Są to autorskie funkcjonalności BCC, rozszerzające standard systemów SAP, a także narzędzia ułatwiające wdrożenie i rozwój SAP. Produkty EXTRA tworzymy w oparciu o wieloletnie doświadczenia wdrożeniowe z pracy dla różnych klientów z Polski i zagranicy. Przygotowane w technologii SAP produkty EXTRA można po zakupie dostosowywać i rozwijać w analogiczny sposób jak inne standardowe funkcjonalności SAP. Więcej produktów BCC EXTRA: www.bcc.com.pl/extra

Istota rozwiązania Celem produktu jest masowe generowanie automatycznych przypomnień o przeterminowanych należnościach do klientów, w postaci e-maili i/lub SMSów. Rozwiązanie znacznie rozszerza dostępne w standardzie SAP możliwości automatycznych powiadomień i monitów, pozwalając na określenie indywidualnych przedziałów czasowych komunikacji oraz zróżnicowanych tekstów komunikatów dla poszczególnych grup odbiorców - zgodnie z modelem zapewniającym najlepszą „spływalność” należności i zachowanie dobrych relacji z odbiorcami. Im większa liczba obsługiwanych odbiorców i faktur sprzedaży, tym większe korzyści.

Problemy związane z windykacją należności Sztywne zasady monitowania w standardzie SAP trudność w spersonalizowaniu korespondencji związanej z windykacją Brak możliwości wyłączenia z monitowania należności w określonych przedziałach wieku Brak wykorzystania nowych środków komunikacji na potrzeby windykacji (np. e-mail/ SMS)

Produkt EasyMonit pozwala na: Rozwiązanie problemu Produkt EasyMonit pozwala na: automatyczne wysyłanie e-maili lub SMS-ów informujących o należnościach, których termin płatności się zbliża lub już upłynął, określenie indywidualnych przedziałów czasowych komunikacji oraz zróżnicowanych tekstów komunikatów dla poszczególnych grup odbiorców (np. klienci kluczowi, klienci płacący zawsze ostatniego dnia) – zgodnie z modelem zapewniającym najlepszą „spływalność” należności i zachowanie dobrych relacji z klientami, ustalenie odrębnego dla każdego typu komunikatu i klienta przesunięcia względem terminu płatności (np. 3 dni przed terminem, w dniu płatności, 30 dni po terminie), Propozycja:  Wykorzystanie rozwiązania uniwersalnego rozwijanego przez BCC, sprawdzonego u innych klientów ;-)

Funkcje produktu EasyMonit Monitowanie za pomocą e-maili i SMS (znacznie tańsze od tradycyjnych środków monitowania). Jako uzupełnienie standardu SAP Elastyczna konfiguracja, która określa klientów, którzy mają podlegać monitowaniu, oraz typy komunikatów, które określają teksty wiadomości wysyłanych do klientów. Najczęściej używane typy komunikatów to: informacja o należnościach, których termin płatności się zbliża, przypomnienie o należnościach przeterminowanych o kilka dni, wezwanie do zapłaty dla należności starszych Możliwość zdefiniowania odrębnych treściowo komunikatów dla różnych klientów. Np. klient X chętniej płaci, gdy widzi w komunikacie listę faktur. Klient Y woli otrzymywać tylko krótki komunikat z łączną kwotą do zapłaty.

Jak działa EasyMonit ? EasyMonit zbiera informacje o nierozliczonych należnościach i agreguje je zgodnie z danymi odczytanymi z tabeli konfiguracyjnej w komunikaty, które należy wysłać do klientów. Następnie dane są prezentowane na ekranie. Standardowo każdy komunikat jest wysyłany na każdy zdefiniowany kanał komunikacji. Jeżeli w danych podstawowych klienta będzie określony zarówno adres e-mail, jak i numer telefonu komórkowego dla SMS-ów, wówczas klient ten otrzyma każdy komunikat za pośrednictwem obu tych kanałów. Brak obu adresów dla komunikatu powoduje, że komunikat taki jest oznaczony jako błędny. Użytkownik rozwiązania może taki komunikat usunąć przed zleceniem wysłania do odbiorców lub też uzupełnić brakujące adresy w danych podstawowych odbiorcy i uruchomić EasyMonit ponownie. Wszystkie usunięte komunikaty są zapisywane w bazie danych do późniejszego wglądu. W przypadku e-maili rozwiązanie może działać całkowicie automatycznie. Natomiast automatyczne wysyłanie SMS-ów jest możliwe wówczas, gdy SAP Office użytkownika rozwiązania jest zintegrowany z bramką SMS operatora GSM. Jeśli takiej integracji nie ma, EasyMonit przygotowuje plik tekstowy zawierający SMS’y do wysłania, a samo ich wysyłanie odbywa się za pomocą osobnej aplikacji.

Konfiguracja produktu EasyMonit Definiowanie komunikatów wysyłanych do klientów Dostęp do konfiguracji pierwotnej z drzewa menu SAP – łatwa nawigacja.

Konfiguracja produktu EasyMonit Definiowanie przypisania wieku należności do typów komunikatów Dostęp do konfiguracji pierwotnej z drzewa menu SAP – łatwa nawigacja.

Konfiguracja produktu EasyMonit Kanały monitowania w danych podstawowych kontrahenta Dostęp do konfiguracji pierwotnej z drzewa menu SAP – łatwa nawigacja.

Transakcja przetwarzania danych EasyMonit Dostęp do konfiguracji pierwotnej z drzewa menu SAP – łatwa nawigacja.

Wynik przetwarzania danych EasyMonit Dostęp do konfiguracji pierwotnej z drzewa menu SAP – łatwa nawigacja.

Zalety/ korzyści EasyMonit EasyMonit = wsparcie windykacji przez e-maile i SMS-y Zmniejszenie kosztów windykacji poprzez wykorzystanie nowych/ alternatywnych mediów komunikacji (mail + SMS) Możliwość skuteczniejszego docierania z monitowaniem do klientów poprzez bardziej elastyczną konfigurację rodzajów komunikatów i ich przypisań do kontrahentów/ wieku należności Uzyskanie szybkich efektów wynikających z lepszego spływu należności (potwierdzone u dotychczasowych klientów rozwiązania)

Ograniczenia EasyMonit nie wysyła samodzielnie komunikatów SMS. EasyMonit generuje plik tekstowy, który jest podstawą wysłania takich komunikatów przez zewnętrzną aplikację.

Zawartość produktu Bezterminowa licencja na użytkowanie produktu na systemach SAP klienta Pliki zleceń transportowych do wgrania przez administratorów BASIS klienta do systemu SAP wraz z instrukcją instalacji Instrukcja dla administratora i instrukcja użytkownika oprogramowania

Informacje techniczne Rozpoczęcie korzystania z rozwiązania jest możliwe po wgraniu do systemu SAP plików ze zleceniami transportowymi, które BCC dostarcza na płycie CD lub drogą mailową. Od strony technicznej produkt jest rozszerzeniem systemu SAP napisanym w języku ABAP. BCC dołożyło wszelkich starań, by wgranie naszego produktu nie powodowało zmian w istniejącej już konfiguracji lub innych rozszerzeniach SAP. W tym celu większość elementy produktu zostały umieszczone w wydzielonej przestrzeni nazw ABAP zarezerwowanej dla BCC. Produkt jest przygotowany dla systemu SAP ERP w wersji 6.00 lub nowszej.  

Zakup produktu Klient Wybranie produktu w sklepie BCC na stronie www.bcc.com.pl/sklep BCC Akceptacja licencji próbnej (trial) przez klienta i pobranie wersji trial produktu, zamówienie klucza licencyjnego produktu. BCC generuje i przesyła klucz licencyjny próbny Samodzielna instalacja wersji próbnej (trial) w systemie testowym i wprowadzenie otrzymanego z BCC poprzez e-mail tymczasowego klucza licencyjnego. Przetestowanie produktu. Ocena przydatności. Decyzja czy kupić ? Tak Zamówienie wersji pełnej (full) poprzez wysłanie zamówienia i karty licencyjnej do BCC (faksem lub pocztą) lub poprzez stronę WWW BCC wystawia fakturę pro-forma Uregulowanie płatności za wersję pełną produktu BCC przesyła wersję pełną produktu i fakturę Samodzielna instalacja wersji pełnej produktu (full) w systemiach SAP i rozpoczęcie użytkowania zgodnie z instrukcją

www.bcc.com.pl/extra Darmowa wersja próbna Zamówienie Inne produkty BCC EXTRA