Nowoczesne metody sprzedaży.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STYLE SPRZEDAŻY Autor: Richard Forster Przekład: Wioleta Dąbrowska
Advertisements

Projektowanie i analiza systemów informacyjnych
Bezpieczny Internet 2011 Autor: Paulina Spychalska.
Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
Jak prawidłowo publikować wyniki badań? Mgr Magdalena Szpunar.
1 Kryteria wyboru systemów: Przystępując do procesu wdrażania zintegrowanego systemu zarządzania, należy odpowiedzieć na następujące pytania związane z.
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
Katedra Marketingu Usług
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Jak bezpiecznie korzystać
Program Skype  Aleksandra Sikora, kl.III gim..
FLOW Rzecz o efektywności w biznesie Jacek Rozenek Jan Marcinowski.
Wykorzystanie nowoczesnych technik informatycznych w obsłudze ruchu turystycznego Konwersatorium III.
AUDYTY TECHNOLOGICZNE I TRANSFERY TECHNOLOGII DLA FIRM
CECHY DOBREGO SPRZEDAWCY
Referencje w procesie selekcji kandydatów do pracy
Sztuka sprzedawania.
Różnicowanie cen na rynku hotelarskim
EasyLoad BI zarządzanie wczytywaniem danych do hurtowni przez użytkowników biznesowych Prezentacja rozwiązania.
Odkryjmy razem - Allegro
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
Obsługa Klienta – sprzedaż soczewek kontaktowych i artykułów z grupy – pozostałe. Czyli sprzedaż przypisana do Klienta i sprzedaż bezimienna (detaliczna).
PLANOWANIE WYMIARU GODZIN OBOWIĄZKOWYCH ZAJĘĆ KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO
Jak zwiększyć sprzedaż w hipermarketach?
Projekt systemowy 2009 r. Gmina Orla – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w OrliAktywna rodzina w Gminie Orla Przygotowanie i opracowanie: Marta Osa Projekt.
Egzamin potwierdzaj ą cy kwalifikacje zawodowe. STRUKTURA EGZAMINU Etap pisemny Część I – zakres wiadomości i umiejętności właściwych dla kwalifikacji.
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
TECHNOLOGIA INFORMACYJNA
Zrozum sposób myślenia Klientów >> zwiększ swoją sprzedaż!
Technik Organizacji Reklamy
ROZMOWY SPRZEDAŻOWE W HANDLU DETALICZNYM
Date © AchieveGlobal, Inc LEARN. PERFORM. GROW. Szkolenia, które przynoszą rezultaty.
“PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA”
Problem wyboru komputera dostosowanego do potrzeb klienta. Aleksandra Reiman gr. I-52.
Sztuka rozmowy przez telefon
Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix
EGZAMIN POTWIERDZAJĄCY KWALIFIKACJE ZAWODOWE
Technik Organizacji Reklamy
Rada Statystyki Warszawa 19 maj Agenda Cel badania: Poznanie opinii właścicieli przedsiębiorstw i kluczowych menedżerów na temat statystyki publicznej,
Rodzaje kart płatniczych w Polsce
Usługi informacyjne i doradcze Punktu Konsultacyjnego Krajowego Systemu Usług Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu.
Operacyjne sterowanie produkcją
POJĘCIE MARKETINGU. MARKETING jest to proces społeczno-gospodarczy mający na celu poznanie przyszłej struktury popytu na produkty lub usługi oraz zaspokojenie.
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
Jak bezpiecznie kupować przez Internet.
Andrzej Majkowski 1 informatyka +. 2 Bezpieczeństwo protokołu HTTP Paweł Perekietka.
Na czym polega istota i praktyczna użyteczność w CRM modelu „sześciu rynków” Filip Tadaj
Rok Niniejsza prezentacja dotyczy realizacji części projektu „Otwórz się na siebie” wdrażanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w.
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Poznań, – Warsztaty ILIM. „Proste eUsługi dla ukształtowania i wzmocnienia sieci MŚP w Europie Środkowej”  Program dla Europy Środkowej ->
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA z siedzibą w Rzeszowie WYDZIAŁ INFORMATYKI STOSOWANEJ VPN TYPU KLIENT-SERWER, KONFIGURACJA NA MICROSOFT ISA 2006.
„Sukces jest wynikiem właściwych decyzji” Eurypides Zapraszamy Cię do odkrycia swojej drogi do niezależności finansowej Przewodnik Multimedialny po Programie.
OBSŁUGA KLIENTA WYKŁAD POMIAR JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA.
Projekt Planu Ewaluacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata Posiedzenie Komitetu Monitorującego RPO WM na lata.
Warszawa, Piotr Czaplicki Rynek Leków a Własność Intelektualna Udzielanie patentów na substancje lecznicze w praktyce Urzędu Patentowego RP.
Ergonomia w kształtowaniu warunków pracy
Organizowanie. Organizowanie sprawnych działań systemu dystrybucji Koordynacja działań wszystkich jego elementów – ich integracja tak, aby wszystkie przyczyniały.
Sprzedaż bezpośrednia jako instytucja handlu Dr hab. Grażyna Śmigielska, Prof.UEK.
CUSTOMER PROBLEM SOLUTION KLIENT (CUSTOMER) – jeśli jesteś… PROBLEM lub POTRZEBA (PAIN) – zmagasz się… / chciałbyś… KORZYŚĆ (GAIN) - zapewnimy Ci … PRODUKT.
Global Ordering System - GOS
Zastosowanie metod statystycznych w obszarze CRM.
SEGMENTACJA RYNKU.
LOGISTYKA Punkt rozdziału.
Kodeks klasowy klasa IIIa.
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Złota 7 wytyczne obsługi
Szkolenie dotyczące sprzedaży
Co to jest logistyka? Logistyka jest terminem opisuj ą cym wszelkie dzia ł ania zwi ą zane z : procesem planowania, organizowania, realizowania, kontrolowania.
Zapis prezentacji:

Nowoczesne metody sprzedaży

Poszukiwanie potencjalnych klientów Są wprawdzie sprzedawcy, którzy nie muszą szukać klientów, dla większości z nich jest to jednak warunek zwiększenia sprzedaży i zarobków. Oto 13 najpopularniejszych metod poszukiwania klientów.

Poszukiwanie przez Internet Rozmowy w „ciemno” Nieskończony łańcuch rekomendacji od klientów Przejmowanie tzw. „osieroconych klientów” Kluby kontraktów Listy potencjalnych klientów Publikowanie artykułów

8. Wystawy i pokazy publiczne 9. Ośrodki oddziaływania 10. Mailing 11. Telefon i telemarketing 12. Obserwacja 13. Wykorzystanie sieci kontaktów

Etapy procesu sprzedaży Poszukiwanie potencjalnych klientów: Sprzedawca lokalizuje potencjalnych klientów i przeprowadza ich kwalifikacje.

Etapy procesu sprzedaży 2. Planowanie rozmowy z klientem: Sprzedawca określa cel rozmowy z klientem, opracowuje profil klienta, program korzyści dla klienta i strategię sprzedaży. Określa również potrzeby klienta.

Etapy procesu sprzedaży 3. Otwarcie prezentacji: Sprzedawca umawia się na rozmowę, spotyka się z potencjalnym klientem i rozpoczyna dostosowaną do niego prezentację; Nadal też odkrywa potrzeby klienta.

Etapy procesu sprzedaży 4. Prezentacja: Sprzedawca wykazuje związek między korzyściami z produktu a potrzebami klienta, posługują się pokazem, inscenizacją, środkami wizualnymi i uzasadnieniami.

Etapy procesu sprzedaży 5. Zamknięcie próbne: Podczas prezentacji i jej zakończeniu sprzedawca prosi klienta o opinie w sprawie przedstawionych mu korzyści.

Etapy procesu sprzedaży 6. Ujawnianie zastrzeżeń: Sprzedawca dowiaduje się jakie klient ma zastrzeżenia dotyczące oferowanego produktu.

Etapy procesu sprzedaży 7. Uchylanie zastrzeżeń: Sprzedawca zadowalająco odpowiada na zastrzeżenia klienta.

Etapy procesu sprzedaży 8. Zamknięcie próbne: Sprzedawca ponownie wykorzystuje zamknięcie próbne w celu sprawdzenia, czy udało mu się uchylić zastrzeżenia klienta, czy prezentacja przebiegła prawidłowo i czy klient jest już gotów kupić produkt.

Etapy procesu sprzedaży 9. Zamknięcie: Sprzedawca stwierdza, że klient dojrzał już do zakupu i prosi go o złożenie zamówienia.

Etapy procesu sprzedaży 10. Działania po sprzedaży: Sprzedawca zapewnia klientowi obsługę po sprzedaży.

Zaspakajanie potrzeb klienta techniką cecha, zalet i korzyści. Najefektowniejszą techniką sprzedaży stosowaną dziś przez najlepszych sprzedawców jest sprzedaż korzyści. Polega ona na tym, że sprzedawca w rozmowie z klientem wiąże korzyści płynące z zakupu produktu z potrzebami tego nabywcy, odwołując się pomocniczo do cech tego produktu i do jego zalet.

Zaspakajanie potrzeb klienta techniką cecha, zalet i korzyści. Technika ta jest często nazywana techniką sprzedaży cech, zalet i korzyści. Te trzy ważne pojęcia definiujemy następująco: Cecha produktu jest to każda jego właściwość fizyczna Zaleta produktu jest to właściwość jego funkcjonowania – określa ona w jaki sposób produkt może być przydatny dla klienta. Korzyść z produktu jest to korzystny rezultat uzyskiwany przez nabywcę dzięki pewnej zalecie mogącej zaspokoić jakąś potrzebę nabywcy.

Kompozycja prezentacyjna