© 2010 Quest Software, Inc. ALL RIGHTS RESERVED Kompleksowe monitorowanie środowisk kluczowych aplikacji Marcin Falkowski Product Manager Quest Dystrybucja.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
Advertisements

Znaki informacyjne.
Wprowadzenie do informatyki Wykład 6
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
„Migracja środowisk Microsoft NT/Active Directory/Exchange oraz SharePoint do nowych wersji przy użyciu narzędzi Quest Software” Grzegorz Szafrański Product.
Ochrona infrastruktury wirtualnej
Liczby pierwsze.
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Copyright © 2006 Quest Software Wybrane Narzędzia z Oferty Quest Software Dedykowane dla Baz Danych MACIEJ POGORZELSKI.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
ZNACZENIE ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA EFEKTYWNOŚCI PRACOWNIKA
1 mgr inż. Sylwester Laskowski Opiekun Naukowy: prof. dr hab. inż. Andrzej P. Wierzbicki.
EControl – prostsze zarządzanie tożsamością pracowników Twórz Zarządzaj Audytuj Wolfgang Berger Omni Technology Solutions
Mali i średni przedsiębiorcy – jak chcą się rozwijać. Nowoczesny, ale odtwórczy model biznesowy. Warszawa, 20 czerwca 2011 r. Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek.
1 Stan rozwoju Systemu Analiz Samorządowych czerwiec 2009 Dr Tomasz Potkański Z-ca Dyrektora Biura Związku Miast Polskich Warszawa,
NOWE TECHNOLOGIE NA USŁUGACH EDUKACJI Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Grodkowie Zajęcia w ramach projektu NTUE.
Ksantypa2: Architektura
PREPARATYWNA CHROMATOGRAFIA CIECZOWA.
Prezentacja poziomu rozwoju gmin, które nie korzystały z FS w 2006 roku. Eugeniusz Sobczak Politechnika Warszawska KNS i A Wykorzystanie Funduszy.
„Migracja środowisk Novell NDS/eDirectory oraz Novell Groupwise do środowiska Microsoft Active Directory oraz Microsoft Exchange przy użyciu narzędzi Quest.
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- V Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Opracował: Zespół Humanistyczny. Klasa Średnia ww - wielokrotnego wyboru (na 20 p) Średnia KO - krótkie odpowiedzi (na 10 p) Średnia za zaproszenie (na.
Pytania konkursowe.
Matura 2005 Wyniki Jarosław Drzeżdżon Matura 2005 V LO w Gdańsku
Wykonawcy:Magdalena Bęczkowska Łukasz Maliszewski Piotr Kwiatek Piotr Litwiniuk Paweł Głębocki.
Licencjonowanie rodziny System Center 2012
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
Analiza wyników „Matura próbna”
Wirtualna baza SQL zgodna z SQL Server SQL as a Service
Licencjonowanie aplikacji serwerowych
AKASA Bank Sebastian Marchel Anna Karpińska Anna Matusiewicz
Czy SCOM jest tylko systemem monitorującym?
Co nowego w klastrach Windows Server 8
KOLEKTOR ZASOBNIK 2 ZASOBNIK 1 POMPA P2 POMPA P1 30°C Zasada działanie instalacji solarnej.
VI przegląd plastyczny z rysunku, malarstwa i rzeźby
EGZAMIN GIMNAZJALNY W SUWAŁKACH 2009 Liczba uczniów przystępująca do egzaminu gimnazjalnego w 2009r. Lp.GimnazjumLiczba uczniów 1Gimnazjum Nr 1 w Zespole.
Ze szczególnym uwzględnieniem stosowanych ćwiczeń specjalnych OPRACOWAŁ Z.LIPIŃSKI.
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
___________________________________ Warszawa, 27 sierpnia 2009 r. Prezentacja wyników za I półrocze 2009 r. Wzrost zysków i przychodów Grupy MNI.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Spływ należności w Branży Elektrycznej
Wstępna analiza egzaminu gimnazjalnego.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem lekarzy 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM LEKARZY Czerwiec 2014.
Nowy Jork Londyn Mleko, (1l) 0,81£ 0,94 £ Bochenek świeżego chleba (500g) 1,78 £ 0,96 £ Ryż (biały), (1kg) 2,01 £ 1,51 £ Jajka(12) 1,86 £ 2,27 £ Lokalny.
Dr hab. Renata Babińska- Górecka
1 Używanie alkoholu i narkotyków przez młodzież szkolną w województwie opolskim w 2007 r. Na podstawie badań przeprowadzonych przez PBS DGA (w pełni porównywalnych.
Współrzędnościowe maszyny pomiarowe
Elementy geometryczne i relacje
Strategia pomiaru.
LO ŁobżenicaWojewództwoPowiat pilski 2011r.75,81%75,29%65,1% 2012r.92,98%80,19%72,26% 2013r.89,29%80,49%74,37% 2014r.76,47%69,89%63,58% ZDAWALNOŚĆ.
Ekran System Kompleksowa odpowiedź na zagrożenia wewnętrzne Monitoring Aktywności Użytkownika.
Wdrożenie Foglight w Urzędzie Dozoru Technicznego
Zarządzanie stacjami roboczymi przy wykorzystaniu urządzeń i oprogramowania KACE serii 1000, 2000, 3000 Adam Pura, IT Projekt Jacek Gralik, Quest Dystrybucja.
Wdrożenie ChangeAuditor case study
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
ARCHITEKTURA SOA JAKO KLUCZ DO CYFROWEJ TRANSFORMACJI Agata Kubacka, Poczta Polska Tomasz Gajewski, Poczta Polska Jerzy Niemojewski, Savangard © 2016 Software.
TWOJA CYFROWA PRZYSZŁOŚĆ. JUŻ DZISIAJ. Marcin Parczewski © 2016 Software AG. All rights reserved. For internal use only.
Grzegorz Chodak Wykład
Zapis prezentacji:

© 2010 Quest Software, Inc. ALL RIGHTS RESERVED Kompleksowe monitorowanie środowisk kluczowych aplikacji Marcin Falkowski Product Manager Quest Dystrybucja

2 Przejście z poziomu taktycznego do strategicznego Foglight APM (Application Performance Monitoring) Foglight APM (Application Performance Monitoring) Foglight SLM (Service Level Management) Foglight SLM (Service Level Management) Foglight SPM (Special Purpose Monitor) Foglight SPM (Special Purpose Monitor)

3 IT Services Organizacja departamentowa blokuje skupienia się na usługach Personel IT Struktury organizacyjne i zespoły Infrastruktura Kluczowych usług Administratorzy WWW Administratorzy stacji roboczyAdministratorzy aplikacji Administratorzy baz danych Administratorzy OS Administratorzy serwerów Administratorzy sieci

4 Pełne spojrzenie na wydajność 05:00 06:00 07:00 08:00 09:00 10:00 11:00 12:00 13:00 14:00 15:00 16:00 Serwer WWW Serwer JEE Directory Baza Danych Sieć OS Dostępność 99% 99.99% 99% % 99.9% End User 75% Dostępne Niedostępne

5 Use Case #2: Java server code root issue with user experience alarm as correlated symptom End Users WAN Internet Serwery WWW Serwery aplikacji Serwery baz danych 2 Zarządzenie aplikacją i usługami End User-to-Database Zarządzanie poziomami alarmów Powiadomienia Przeglądanie w czasie rzeczywistym Zintegrowana diagnostyka systemu Głęboka diagnostyka Skorelowane metryki z warstw środowiska Dynamiczne zarządzenie poziomami alarmów Zarządzenie zdarzeniami i awariami Powiązanie użytkowników z usługą Raportowanie SLA i OLA Integracja procesów Mapowanie zależności między usługami Analiza wpływu na biznes Powiązanie IT i biznesu w czasie rzeczywistym Szybka reakcja na potrzeby IT i biznesu w zakresie monitorowania

6 Quest dostarcza kompleksowe rozwiązanie do Zarządzanie Wydajnością Aplikacji

7 QUEST LIDEREM wg Gartner dla Application Performance Monitoring

8 Rozwiązanie dla wyzwań technologicznych i biznesowych Konsolidacja narzędzi monitorujących Zwiększenie efektywność obsługi zdarzeń Widoki dla kadry zarządzającej IT Monitorowanie użytkowników końcowych Zwiększenie rentowności transkacji Wirtualizacja centrów przetwarzania Monitorowanie aplikacji webowych

© 2010 Quest Software, Inc. ALL RIGHTS RESERVED Monitorowanie użytkowników końcowych

10 Nie jesteśmy wstanie określić czy problem występuje po stronie klienta, w sieci, czy w naszej serwerowni Użytkownicy próbują opisać problem, ale to nie pomaga w jego rozwiązaniu Nie wiemy ilu i którzy użytkownicy doświadczają problemu. Nie mamy wystarczająco danych historycznych, aby proaktywnie wykrywać problemy z wydajnością O większości problemów dowiadujemy się gdy użytkownicy zadzwonią. Nasi użytkownicy mają problem z czasem odpowiedzi aplikacji, nawet gdy nasz system wydaje się pracować normalnie Monitorowanie użytkowników końcowych Wyzwania

11 Które strony, obiekty czy transakcje są źródłem problemów? Który zespół powinien zająć się rozwiązaniem problemu? W jakich centrach przetwarzania znajdują się te aplikacje? Którzy użytkownicy moich aplikacji mają problemy z wydajnością? Monitorowanie użytkowników końcowych

12 Problem występuje na stacji klienta, w sieci czy też w przetwarzaniu danych? Ilu rzeczywistych użytkowników doświadcza tego problemu? Monitorowanie użytkowników końcowych

13 Którzy użytkownicy końcowi mają te same problemy? Czy problem związany jest z określoną lokalizacją, przeglądarką, itp..? Monitorowanie użytkowników końcowych

14 Co zobaczył? Co użytkownik wykonywał, gdy wystąpił problem? Jakie strony przeglądał? Monitorowanie użytkowników końcowych

15 Jakie elementy strony wpłynęły na czas odpowiedzi? Monitorowanie użytkowników końcowych

16 Poziom usług Widoki oparte na rolach Definicja usług Zasady SLA / OLA Mapowanie zależność Wykrywanie składników Integracja z innymi rozwiązaniami Użytkownicy końcowi Nagrywanie i odtwarzanie syntetycznych transakcji Monitorowanie zachowań użytkowników Nagrywanie i odtwarzanie sesji użytkowników Analizy biznesowe Aplikacje Monitorowanie serwerów aplikacji Monitorowanie komponentów Śledzenie transakcji Monitorowanie serwerów webowych Monitorowanie kolejek wiadomości Bazy danych Monitorowanie baz danych Diagnostyka baz w czasie rzeczywistym Analiza obciążenia baz Strojenia baz danych Infrastruktura fizyczna Monitorowanie OS Monitorowanie sieci Infrastruktura wirtualna Monitorowanie serwerów wirtualnych Zarządzanie cyklem życia maszyn wirtualnych Monitorowanie użytkowników końcowych Rozwiązanie

© 2010 Quest Software, Inc. ALL RIGHTS RESERVED Monitorowanie aplikacji webowych

18 Po każdym uruchomieniu nowej aplikacji spędzamy tygodnie obwiniając się wzajemnie. Dowiadujemy się, że ludzie mają problemy gdy zadzwonią na nasz help desk. Nasza nowa aplikacja została uruchomiona na środowisku Vmware, ale to zwiększa komplikację systemu jak i ryzyko Jak może być pewni że wydajność aplikacji jest taka jak obiecali programiści? Zmodernizowaliśmy aplikacje i chcemy być pewni że spełni wymagania biznesowego od samego początku. Help Desk walczy z nowymi wersjami – nie wiedzą o co mają spytać użytkownika z problem. Monitorowanie aplikacji webowych Wyzwania

19 Czy aplikacja spełnia założone SLA? Ilu użytkowników korzysta z aplikacji w tym momencie i czy awaria ma na nich wpływ? Która warstwa aplikacji jest źródłem problemu? Monitorowanie aplikacji webowych

20 Czy problem leży po stronie serwera aplikacyjnego czy też infrastruktury wirtualnej? Monitorowanie aplikacji webowych

21 Czy wąskie gardło jest wewnątrz naszej serwerowni? Ilu użytkowników dotyka problem i od jakiego czasu? Czy problem jest lokalny? Monitorowanie aplikacji webowych

22 W jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej aplikacji? Co użytkownik widział i robił, kiedy pojawił się problem? Monitorowanie aplikacji webowych

23 Gdzie dana transakcja spędza najwięcej czasu? Które zapytanie do aplikacji odpowiada powoli lub zwraca błędy? Monitorowanie aplikacji webowych

24 Która metoda jest przyczyną opóźnień? Czy transakcje wykonują się tak jak je zaprojektowano? Monitorowanie aplikacji webowych

25 Java Requests

26 Java Servers

27 Poziom usług Widoki oparte na rolach Definicja usług Zasady SLA / OLA Mapowanie zależność Wykrywanie składników Integracja z innymi rozwiązaniami Użytkownicy końcowi Nagrywanie i odtwarzanie syntetycznych transakcji Monitorowanie zachowań użytkowników Nagrywanie i odtwarzanie sesji użytkowników Analizy biznesowe Aplikacje Monitorowanie serwerów aplikacji Monitorowanie komponentów Śledzenie transakcji Monitorowanie serwerów webowych Monitorowanie kolejek wiadomości Bazy danych Monitorowanie baz danych Diagnostyka baz w czasie rzeczywistym Analiza obciążenia baz Strojenia baz danych Infrastruktura fizyczna Monitorowanie OS Monitorowanie sieci Infrastruktura wirtualna Monitorowanie serwerów wirtualnych Zarządzanie cyklem życia maszyn wirtualnych Monitorowanie aplikacji webowych Rozwiązanie

© 2010 Quest Software, Inc. ALL RIGHTS RESERVED Zwiększenie rentowności transakcji

29 Zwiększenie rentowności Wyzwania Wiemy, że klienci opuszczają naszą stronę, ale nie wiemy dlaczego. Ile straciliśmy w wyniku tego problemu? Musimy zrozumieć niekorzystny trend rentowność inaczej ogłosimy upadłość Nie możemy zidentyfikować ilu i którzy użytkownicy powiązanych jest ze spadkiem rentowności Kiedy klienci opuszczają stronę, bardzo często dzwonią do działu wsparcia – co podnosi nasze koszty obsługi

30 Jaka jest wartość złożonych i straconych zamówień? Zwiększenie rentowności

31 Którzy użytkownicy mają problem z dostępnością lub zawartością strony? Czy problem jest związany z określoną przeglądarką, lokalizacją itp.? Zwiększenie rentowności

32 W jakich okresach mamy największą rentowność? Który rejon, województwo, przeglądarka jest dla nas najbardziej zyskowna? Zwiększenie rentowności

33 Poziom usług Widoki oparte na rolach Definicja usług Zasady SLA / OLA Mapowanie zależność Wykrywanie składników Integracja z innymi rozwiązaniami Użytkownicy końcowi Nagrywanie i odtwarzanie syntetycznych transakcji Monitorowanie zachowań użytkowników Nagrywanie i odtwarzanie sesji użytkowników Analizy biznesowe Aplikacje Monitorowanie serwerów aplikacji Monitorowanie komponentów Śledzenie transakcji Monitorowanie serwerów webowych Monitorowanie kolejek wiadomości Bazy danych Monitorowanie baz danych Diagnostyka baz w czasie rzeczywistym Analiza obciążenia baz Strojenia baz danych Infrastruktura fizyczna Monitorowanie OS Monitorowanie sieci Infrastruktura wirtualna Monitorowanie serwerów wirtualnych Zarządzanie cyklem życia maszyn wirtualnych Zwiększenie rentowności Rozwiązanie

© 2010 Quest Software, Inc. ALL RIGHTS RESERVED Zwiększenie efektywności obsługi zdarzeń

35 Zajmuje dużo czasu zdiagnozowanie i rozwiązania incydentów Jest za dużo wzajemnego obwiniania się, ponieważ nikt nie używa tych samych narzędzi. Nie możemy priorytetyzować zdarzeń, ponieważ nie wiemy które ma największy wpływ na rentowność. Obsługa zdarzeń Wyzwania

36 Obsługa zdarzeń Czy są użytkownicy lub usługi na który ten problem ma wpływ? Spełniamy SLA?

37 Które zdarzenie wpływa na jakie usługi? Obsługa zdarzeń

38 Która metoda powoduje to spowolnienie? Czy transakcje wykonują się tak jak je zaprojektowano? Obsługa zdarzeń

39 Czy możesz wskazać miejsce gdzie transakcja zwalnia? Obsługa zdarzeń

40 Które elementy SQL Server są przyczyną problemów? Obsługa zdarzeń

41 Czy SQL Server posiada wystarczająco dużo pamięci i jakie jest wykorzystanie buforów? Czy problemy są związane z plikami bazy danych? Czy usługi SQL Server-a działają poprawnie? Obsługa zdarzeń

42

43

44

45 Foglight for Active Directory

46 Foglight for Active Directory

47 Foglight for Exchange

48

49 Poziom usług Widoki oparte na rolach Definicja usług Zasady SLA / OLA Mapowanie zależność Wykrywanie składników Integracja z innymi rozwiązaniami Użytkownicy końcowi Nagrywanie i odtwarzanie syntetycznych transakcji Monitorowanie zachowań użytkowników Nagrywanie i odtwarzanie sesji użytkowników Analizy biznesowe Aplikacje Monitorowanie serwerów aplikacji Monitorowanie komponentów Śledzenie transakcji Monitorowanie serwerów webowych Monitorowanie kolejek wiadomości Bazy danych Monitorowanie baz danych Diagnostyka baz w czasie rzeczywistym Analiza obciążenia baz Strojenia baz danych Infrastruktura fizyczna Monitorowanie OS Monitorowanie sieci Infrastruktura wirtualna Monitorowanie serwerów wirtualnych Zarządzanie cyklem życia maszyn wirtualnych Obsługa zdarzeń Rozwiązanie

© 2010 Quest Software, Inc. ALL RIGHTS RESERVED Wirtualizacja centrów przetwarzania

51 Trudno planować przyrosty i zamiany Nie mogę określić kosztów używania wirtualnej infrastruktury Współdzielenie zasobów powoduje powstanie nowych wyzwań w zarządzaniu wydajnością Nie można połączyć wirtualnej infrastruktury i obciążenia aplikacji CPU Procesory wielo-korowe Wirtualne procesory Pamięć Współdzielenie Over-commit Sieć Współdzielenie łącza Load Balancing Redundancja Disk Współdzielone zasoby dyskowe Fiber, iSCSI, NAS Wirtualizacja centrów przetwarzania Wyzwania

52 Jak moja wirtualna infrastruktura wspiera krytyczne aplikacje i usługi? Kiedy pojawi się zdarzenie, jak będę wiedział gdzie zacząć szukać? Wirtualizacja centrów przetwarzania

53 Jak szybko sprawdzić wydajność mojego środowiska? Która VM wykorzystuje najwięcej zasobów? Wirtualizacja centrów przetwarzania

54 Jak będzie moje środowisko będzie działać jeżeli obciążenie zwiększy się o X%? Wirtualizacja centrów przetwarzania

55 Jak rozliczyć biznes za usługi dostarczane na środowisku wirtualnym? Wirtualizacja centrów przetwarzania

56 VMware

57 Hyper-V

58 Poziom usług Widoki oparte na rolach Definicja usług Zasady SLA / OLA Mapowanie zależność Wykrywanie składników Integracja z innymi rozwiązaniami Użytkownicy końcowi Nagrywanie i odtwarzanie syntetycznych transakcji Monitorowanie zachowań użytkowników Nagrywanie i odtwarzanie sesji użytkowników Analizy biznesowe Aplikacje Monitorowanie serwerów aplikacji Monitorowanie komponentów Śledzenie transakcji Monitorowanie serwerów webowych Monitorowanie kolejek wiadomości Bazy danych Monitorowanie baz danych Diagnostyka baz w czasie rzeczywistym Analiza obciążenia baz Strojenia baz danych Infrastruktura fizyczna Monitorowanie OS Monitorowanie sieci Infrastruktura wirtualna Monitorowanie serwerów wirtualnych Zarządzanie cyklem życia maszyn wirtualnych Wirtualizacja centrów przetwarzania Rozwiązanie

© 2010 Quest Software, Inc. ALL RIGHTS RESERVED Konsolidacja narzędzi monitorujących

60 Mamy dużo narzędzi, ale cały czas mamy problem z reklamacjami. Narzędzia open source maja niskie koszty nabycia, ale funkcjonalność i wsparcie nie odpowiada naszym wymaganiom Konsolidacja narzędzi monitorujących Wyzwania

61 Web Server Application Database Operating System Network Virtual Environment Narzędzia typu framework Monitorowanie dostępności zasobów Brak głębokiej diagnostyki User Experience Wąsko specjalizowane narzędza Wiele narzędzi podnosi koszty zarządzania i administracji Konsolidacja narzędzi monitorujących

62 Web Server Application Database Operating System Network Virtual Environment Skonsolidowane narzędzie aby zredukować przyszłe koszty utrzymania przy zachowania funkcjonalności Konsolidacja narzędzi monitorujących User Experience

63 Web Server Application Database Operating System Network Virtual Environment User Experience No specialized tool Pełne pokrycie potrzeb dzięki integracji na poziomie zdarzeń i incydentów Wypełnienie luk bez potrzeby wykorzystywania dodatkowych narzędzi Podniesienie wartości inwestycji po przez dopełnienie specjalistycznych narzędzi Konsolidacja narzędzi monitorujących

64 Poziom usług Widoki oparte na rolach Definicja usług Zasady SLA / OLA Mapowanie zależność Wykrywanie składników Integracja z innymi rozwiązaniami Użytkownicy końcowi Nagrywanie i odtwarzanie syntetycznych transakcji Monitorowanie zachowań użytkowników Nagrywanie i odtwarzanie sesji użytkowników Analizy biznesowe Aplikacje Monitorowanie serwerów aplikacji Monitorowanie komponentów Śledzenie transakcji Monitorowanie serwerów webowych Monitorowanie kolejek wiadomości Bazy danych Monitorowanie baz danych Diagnostyka baz w czasie rzeczywistym Analiza obciążenia baz Strojenia baz danych Infrastruktura fizyczna Monitorowanie OS Monitorowanie sieci Infrastruktura wirtualna Monitorowanie serwerów wirtualnych Zarządzanie cyklem życia maszyn wirtualnych Konsolidacja narzędzi monitorujących Rozwiązanie

© 2010 Quest Software, Inc. ALL RIGHTS RESERVED Widoki dla kadry zarządzającej IT

66 Techniczne metryki nie pomagają zrozumieć mi moich klientów i użytkowników końcowych Moi klienci dzwonią ze skargami zanim zdam sobie sprawę z problemów Muszę ufać, że mój zespół pracuje nad problemami kluczowymi dla bussinesu Muszę wiedzieć czy spełniamy SLA w określonym czasie Moje narzędzia nie dostarczają mi informacji, których potrzebuję Widoki kadry zarządzającej IT Wyzwania

67 Spełniamy SLA? Jaki jest trend dostępności usługi? Widoki kadry zarządzającej IT

68 Czy aplikacja spełnia założone SLA? Ilu użytkowników korzysta z aplikacji w tym momencie i czy awaria ma na nich wpływ? Która warstwa aplikacji jest źródłem problemu? Widoki kadry zarządzającej IT

69 Czy problem został szybko zauważony? Kto się nim zajmuje? Widoki kadry zarządzającej IT

70 Czy problem leży po stronie serwera aplikacyjnego czy też infrastruktury wirtualnej? Monitorowanie aplikacji webowych

71 Czy można stworzyć widok, który pokaże obecny i historyczny trend na jednej stronie? Widoki kadry zarządzającej IT

72

73

74 Page 74

75 Page 75

76 Page 76

77 Poziom usług Widoki oparte na rolach Definicja usług Zasady SLA / OLA Mapowanie zależność Wykrywanie składników Integracja z innymi rozwiązaniami Użytkownicy końcowi Nagrywanie i odtwarzanie syntetycznych transakcji Monitorowanie zachowań użytkowników Nagrywanie i odtwarzanie sesji użytkowników Analizy biznesowe Aplikacje Monitorowanie serwerów aplikacji Monitorowanie komponentów Śledzenie transakcji Monitorowanie serwerów webowych Monitorowanie kolejek wiadomości Bazy danych Monitorowanie baz danych Diagnostyka baz w czasie rzeczywistym Analiza obciążenia baz Strojenia baz danych Infrastruktura fizyczna Monitorowanie OS Monitorowanie sieci Infrastruktura wirtualna Monitorowanie serwerów wirtualnych Zarządzanie cyklem życia maszyn wirtualnych Widoki kadry zarządzającej IT Rozwiązanie

78 Quest dostarcza kompleksowe rozwiązanie do Zarządzanie Wydajnością Aplikacji

© 2010 Quest Software, Inc. ALL RIGHTS RESERVED Dziękuję za uwagę