Prezentacja cyklicznych konferencji menedżerskich TMT Executive Seminar v. 3.3.
Misja Celem spotkań z cyklu TMT Executive Seminar jest dostarczanie menedżerom wiarygodnej i aktualnej wiedzy na temat sprawdzonych metod zarządzania oraz modeli biznesu związanych z: nowymi technologiami, nowymi mediami, telekomunikacją, innowacjami
Organizatorzy oraz ich wizja Organizatorami spotkań z cyklu TMT Executive Seminar są: MCI Management S.A. – holding inwestycyjny działający na zasadach funduszu venture capital, notowany na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, wyspecjalizowany w inwestycjach w sektorze zaawansowanych technologii. BiznesNet S.A. – specjalizuje się w marketingu nowych technologii: doradztwie marketingowym i PR, organizacji konferencji oraz działalności wydawniczej on-line
Organizatorzy oraz ich wizja Celem organizatorów jest : stworzenie platformy transferu wiedzy oraz wymiany doświadczeń miedzy czołowymi polskimi menedżerami promowanie innowacyjności oraz metod budowania konkurencyjności przedsiębiorstw przez wykorzystanie nowych technologii promowanie wiedzy na temat rozwiązań z zakresu nowych technologii, nowych mediów i telekomunikacji, która pozwalałaby podejmować racjonalne decyzje dotyczące inwestycji w takie rozwiązania wspieranie przedsiębiorców działających w branży nowych technologii, nowych mediów oraz telekomunikacji w ich staraniach zmierzających do rozwijania i sprzedaży najwyższej jakości produktów wspieranie rozwoju europejskiej gospodarki w ramach strategii lizbońskiej mającej na celu osiągnięcie przez UE w roku 2010 pozycji wiodącej i najbardziej dynamicznej ekonomii świata opartej na wiedzy
Tematyka konferencji Konferencje TMT Executive Seminar obejmują cykle tematyczne: TMT.investments – inwestycje kapitałowe i pozyskiwanie finansowania dla projektów z branży nowych technologii, mediów i telekomunikacji TMT.mobile – najnowsze trendy rozwoju rynku technologii mobilnych: rozwiązań usprawniających procesy biznesowe i komunikację, terminali, transmisji danych, rozrywki interaktywnej etc. TMT.IT – strategie i rozwiązania IT decydujące o zdobyciu przewagi konkurencyjnej TMT.GIS – rynek systemów informacji przestrzennej, case studies wdrożonych rozwiązań GIS-owych, aplikacje GIS/GPS TMT.internet – sprawdzone modele biznesowe i korzystne zastosowania w różnych dziedzinach np. e-procurement, e-commerce, e-government, e-marketing W planach: TMT.media oraz TMT.biotechnology
Grupa docelowa Menedżerowie odpowiedzialni za : rozwój i strategie dużych przedsiębiorstw / korporacji inwestycje kapitałowe zarządzanie firmami w sektorze TMT Przedsiębiorcy: wykorzystujący nowe technologie do rozwoju własnej firmy zainteresowani budowaniem i rozwojem własnych przedsiębiorstw w branży nowych technologii, mediów i telekomunikacji Liderzy opinii: analitycy dziennikarze konsultanci
Formuła konferencji Konferencje z cyklu TMT Executive Seminar są jednodniowymi spotkaniami najbardziej innowacyjnych menedżerów, przedsiębiorców, uznanych ekspertów, liderów opinii, analityków i dziennikarzy. W ramach konferencji organizowane są: zapowiedzi oraz prezentacje nowatorskich rozwiązań i technologii, prelekcje ekspertów i uznanych autorytetów różnych dziedzin, panele dyskusyjne, demonstracje i premiery, stoiska wystawiennicze umożliwiające osobiste testowanie.
Patroni medialni Patroni medialni konferencji TMT Executive Seminar to m.in.: dzienniki gospodarcze i biznesowe: Parkiet, Puls Biznesu tygodniki opinii: The Warsaw Voice magazyny branżowe w zależności od tematu konferencji: biznesowe: Forbes mobilne: Twoja Komórka informatyczne: CRN, PC Kurier marketingowe: Modern Marketing logistyczne: Logistyka a Jakość, Nowoczesny Magazyn energetyczne: Świat Energii portale internetowe: Bankier.pl, BiznesNet.pl, GSMOnline.pl telewizja TVN24
Historia Od lipca 2001 r. odbyło się 12 spotkań z cyklu TMT Executive Seminar. Wzięło w nich udział blisko 2000 menedżerów i przedsiębiorców. Poniżej prezentujemy przykładowy profil uczestnika:
Historia Partnerami imprez z cyklu TMT Executive Seminar były m.in. takie firmy jak:
Historia Seminaria były promowane przez działania telemarketingowe, wysyłkę materiałów drukowanych oraz elektronicznych, a także współpracę z takimi mediami jak:
Kontakt z organizatorami Serdecznie zapraszamy do współpracy. Ewa Stępień, Project Manager BiznesNet S.A. tel. (22) tel kom