A.1Zajęcia praktyczne z prezentacji i recenzowaniaPW-WETI.AK&WM TECHNIKI KOMUNKOWANIA SIĘ W DZIAŁALNOŚCI NAUKOWCA Zajęcia praktyczne z prezentacji i recenzowania.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
dr Agnieszka Maciejewska-Karłowska
Advertisements

Technologie przetwórstwa i recykling TS
Narada dyrektorów szkół i placówek oświatowo-wychowawczych
- Mobilność szkolnej kadry edukacyjnej Program
ANALIZA BADAŃ WSTĘPNYCH NA TEMAT STRESU przeprowadzonych na spotkaniu w dniu r. Badania dotyczyły: OBJAWÓW STRESU I ODPORNOŚCI ORGANIZMU.
LaTeX 0. Informacje o zajęciach
Laboratorium z Probabilistyki IV sem. Wydział Transportu
Modelowanie Wieloskalowe
Podstawy informatyki Wirtotechnologia Grupa: 1A
Materiały biodegradowalne
1 Kwalifikacyjne kursy zawodowe. Podstawy prawne: Kluczowe zagadnienia dotyczące kształcenia w formach pozaszkolnych, w tym na kwalifikacyjnych kursach.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Technologia chemiczna a zrównoważony rozwój – SEMINARIUM
Organizacja seminarium dyplomowego inżynierskiego
Rozliczanie etapów studentów
RAPORT KOŃCOWY Z EWALUACJI PROJEKTU DOBRE PRAWO – DOBRE RZĄDZENIE.
…w malenkiej wsi zwanej Sarnów, dawniej Reishan.
Tworzenie przedmiotów, zajęć i protokołów
JERZY MILLER WOJEWODA MAŁOPOLSKI OGŁASZA KONKURS.
Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu POSTĘPOWANIE HABILITACYJNE
Prowadzący: AiNM - projekt Prowadzący:
Nabór do szkół ponadgimnazjalnych
Laboratorium z Probabilistyki sem. IV Wydział Transportu
Szkolenie dla nauczycieli - szkolnych koordynatorów projektu „Sklep  wysypisko: ulica jednokierunkowa?” Warszawa, dn. 16 lutego 2007 r. Projekt współfinansowany.
STAŻE Z MOŻLIWOŚCIĄ WYPŁATY STYPENDIUM STAŻOWEGO PRAKTYCZNY PORADNIK, CZYLI CO ZROBIĆ ŻEBY DOSTAĆ SIĘ NA STAŻ?
Zapisy na zajęcia B i C na rok akademicki 2014 / 2015.
O MÓWIENIE WYNIKÓW ANKIETY EWALUACYJNEJ PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD UCZESTNIKÓW PROJEKTU „E CHA E UROPY ” ORAZ OSÓB ZAINTERESOWANYCH DZIAŁANIAMI PROJEKTOWYMI.
Możliwości wspierania uczniów wybitnie uzdolnionych 5 grudnia 2013 r. Barbara Wikieł.
WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WSRÓD MIESZKAŃCÓW GMINY KRASNE W DNIU 19 MARCA.
Masz od 13 do 25 lat i chcesz działać ? ZGŁOŚ SIĘ DO NASZEGO PROJEKTU !!!
Dydaktyka WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów. Cele: 1. poznanie i rozumienie podstaw nowoczesnego procesu kształcenia oraz jego uwarunkowań, 2. wyposażenie.
Informacje na temat matury z języka polskiego od 2015 roku.
Międzynarodowe standardy sprawozdawczości finansowej i rachunkowości MSSF/MSR Wprowadzenie.
Informatyka Stosowana – ROK III
Kółko chemiczne Szkolne wsparcie kapitału kulturowego.
Po debacie …. Czego dowiedziałeś się dzięki debacie?  Jak ważne jest uczestnictwo w wyborach  Jeśli większość z nas by głosowała mogłoby to znacznie.
INSTRUKCJA. 1. Analizujemy wstępnie literaturę na temat rozwoju dziecka w analizowanym okresie i na temat problemów z jakimi borykają się osoby w tym.
Podstawy Prawa Pracy – ćwiczenia dr Jacek Borowicz
STUDENCKICH SŁÓW KILKA O NAUCZANIU W JĘZYKACH OBCYCH Walery Stasiak Zarząd Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego Kształcenie w językach obcych.
Zajęcia fakultatywne Wydział Lekarski - Rok VI Semestr zimowy 2015/2016.
Przygotowaliśmy: -praktyczne narzędzia dla nauczycieli: -ramowy plany pracy wychowawczej, -ramowy program zajęć pozalekcyjnych, -scenariusze lekcji,
Komentarz Ankietę przeprowadzono wśród studentów ostatniego roku studiów stacjonarnych II stopnia kierunku Oceanografia wszystkich uruchomionych.
Praktyka zagraniczna – szkołą zdobywania nowych doświadczeń i szans na rynku pracy Plymouth, Wielka Brytania – –
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Andrzej Syguła, „Metoda warsztatu w nauczaniu informatyki z wykorzystaniem platformy.
Ćwiczenia 1 Mgr Magdalena Kowalewska. Kontakt Mgr Magdalena Kowalewska.
PRZEDSTAWIENIE „ CHCESZ BYĆ ZDROWY JAK RYBA, JEDZ OWOCE I WARZYWA” 26 kwietnia klasa II d odwiedziła PRZEDSZKOLE nr 29 promując zdrowe odżywianie.
Metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI. celeprzedmiotu:celeprzedmiotu:
KONTROLA PROJEKTU MÓJ PIERWSZY BIZNES Projekt „Mój pierwszy biznes” realizowany jest przez Zespół Szkół Handlowych w Poznaniu i polega na prowadzeniu zajęć.
Prawo Pracy – ćwiczenia dr Jacek Borowicz
DOKUMENTACJA PROCESU KSZTAŁCENIA
Konkurs „Najlepsza inicjatywa pozarządowa powiatu rawskiego 2017 roku”
Redakcja tekstów naukowych dla orientalistów
MODELOWANIE MATEMATYCZNE
Materiały dla nauczyciela Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI
Prawo Pracy – ćwiczenia dr Jacek Borowicz
Decydowanie i techniki decyzyjne w administracji
przeprowadzania egzaminów potwierdzających kwalifikacje w zawodzie
Zajęcia 1 – Zasady współpracy i zaliczenia
Podstawy Prawa Pracy – ćwiczenia dr Jacek Borowicz
Ocena Projektu „Klasa Akademicka” prowadzonego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu – wybrane wyniki badań Dominika Stachowiak.
III EDYCJA OLIMPIADY Hasło przewodnie – Literatura na ekranie: adaptacje i przyliterackość filmu Terminy: 3 września–29 października 2018 r. – rejestracja.
Zajęcia 1 – Zasady współpracy i zaliczenia
Gdzie szukać dotacji na rozwój kwalifikacji
Zasady obowiązujące na zajęciach
Wydział Inżynierii Materiałowej i Metalurgii
Teatr w Afryce, Afryka w t eatrze
Psychologia w Zarządzaniu
Zamawiam szkolenie z obowiązkiem zapłaty
(Imię i nazwisko) (specjalność) Słupsk (data obrony 2018)
Zapis prezentacji:

A.1Zajęcia praktyczne z prezentacji i recenzowaniaPW-WETI.AK&WM TECHNIKI KOMUNKOWANIA SIĘ W DZIAŁALNOŚCI NAUKOWCA Zajęcia praktyczne z prezentacji i recenzowania

A.2Zajęcia praktyczne z prezentacji i recenzowaniaPW-WETI.AK&WM Zasady Każdy z uczestników może zgłosić chęć przeprowadzenia prezentacji, która będzie recenzowana przez publiczność i prowadzących zajęcia. Prezentacja powinna dotyczyć własnej pracy, badań, osiągnięć... Zgłoszenie i prowadzenie prezentacji nie jest obowiązkowe.

A.3Zajęcia praktyczne z prezentacji i recenzowaniaPW-WETI.AK&WM 22 kwietnia Przebieg zajęć 1 min 10 min 1 kwietnia8 kwietnia Do 1 kwietnia czekamy na zgłoszenia osób, które chcą wygłosić prezentację Wszyscy, którzy zgłoszą tematy wygłaszają krótkie, 1-minutowe prezentacje na temat swoich prezentacji. Publiczność głosuje i wybiera dwie najciekawsze prezentacje. 2 osoby wybrane do przedstawienia swoich pełnych prezentacji wygłaszają je. Publiczność ocenia prezentacje na formularzach recenzji.

A.4Zajęcia praktyczne z prezentacji i recenzowaniaPW-WETI.AK&WM Zasady zaliczania (1) 1 min 2 x MAX Wszyscy, którzy wygłoszą 1-minutową prezentację otrzymują zaliczenie 2 zajęć na maksymalną liczbę punktów.

A.5Zajęcia praktyczne z prezentacji i recenzowaniaPW-WETI.AK&WM Zasady zaliczania (2) 10 min 5! 2 osoby wybrane do przedstawienia swoich pełnych prezentacji otrzymują zaliczenie całego przedmiotu na 5.

A.6Zajęcia praktyczne z prezentacji i recenzowaniaPW-WETI.AK&WM Zasady zaliczania (3) Pozostałe osoby zaliczają na podstawie obecności = = wypełnionych formularzy recenzji prezentacji