JESTEM w PORZĄDKU NIE SPRZEDAJĘ ALKOHOLU MAŁOLATOM kampania społeczna Tychy, 15 – 30 maja 2003.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Alkohol – Nieletnim dostęp wzbroniony!
Advertisements

UNICEF PATRONEM GIMNZAJUM PUBLICZEGO W CYBINCE
Mam Haka na Raka Meisun Nabulsi Klaudia Kryger Szymon Pinkas Natalia Jeżyna Kamin Pruczkowski.
Fairtrade – dynamiczny rynek
„Alkohol - Nieletnim dostęp wzbroniony!”
1 Fundacja Fundusz Inicjatyw niezależna, apolityczna organizacja pozarządowa o charakterze not for profit, propaguje kształcenie ustawiczne, postawy społeczeństwa.
1 magia kuponów jak wykorzystać kupony w reklamie efektywnościowej.
Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko- Polskiego Programu Współpracy. Profilaktyczny program w zakresie przeciwdziałania uzależnieniu.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Metodologia badania 3 Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
DOPALACZE.
Nazywam się Kamil Adamczyk
E U R O W I E Ś C I dodatek Klubu Europejskiego do Ratajówki NR 1/2003 W naszej szkole z inicjatywy uczniów powstał Klub Europejski, co to za organizacja.
kampania edukacyjno-informacyjna MAŁOPOLSKA 3E konkurs na ekologiczny biznes (produkt) targi ekoofert budowanie potencjału znaku (eko)jakości MAŁOPOLSKA.
Uzależnienia a rozwój dziecka
Zasady funkcjonowania Warszawa Program marketingowy.
BRZEG DOLNY 2006r.. Podczas ośmiu dotychczasowych Akcji Drzewko za Butelkę ® młodym ekologom udało się zebrać ponad 9, 5 mln butelek!
Badanie świadomości ekologicznej mieszkańców Sanoka.
Szkoły dla Afryki program edukacyjny w Angoli
Bony w płatnościach za transakcje na internetowych serwisach aukcyjnych. Autor: Mateusz Kirjak Wszelkie prawa zastrzeżone.
Etykiety Energetyczne jako narzędzie marketingowe: Etykiety energetyczne jako elementy marketingu-mix: - Cena – choć ceny urządzeń z najwyższej klasy są
Agencja Reklamowa Business Consulting
„Pozory mylą, dowód nie”
STRZELCE OPOLSKIE.
Pozory mylą, dowód nie 2011 Ogólnopolska kampania edukacyjna Komendy Głównej Policji i Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie Warszawa,
Jak zwiększyć sprzedaż w hipermarketach?
Kim jesteśmy? 30 salonów własnych 30 oddziałów franczyzowych 80 sklepów Majster Plus.
Nie jest bogatym ten, kto dużo ma, lecz ten, kto dużo daje.
3 DROGI W ORIFLAME 1. KLIENT 2. SPRZEDAWCA 3. MANAGER
Akcja eTwinning w Szkole Podstawowej nr 5 jako przykład wykorzystania MCI opr. Ewa Łopatka.
11 Oddziałów Regionalnych 200 Filii i Przedstawicielstw 150 Kredyt Punktów
Sensacja!!! Odkrycie nowej Teori !!!.
Wyniki ankiety dotyczącej postaw młodzieży wobec środków uzależniających przeprowadzonej w marcu 2006 roku wśród społeczności naszej szkoły   Liczba.
POLACY O SPRZEDAWANIU ALKOHOLU NIELETNIM WYNIKI BADAŃ ANKIETOWYCH
Korzystanie z zasobów organizacji w pracy jednostki samorządowej. Prezes Zarządu Związku ZGPD7 Piotr Furtak.
A part of Business Consulting Sp. z o.o.
Młodzi dla Cekowa Projekt na Sejm Dzieci i Młodzieży
Polichno lutego Ocena współpracy w zakresie handlowym marketingowym i operacyjnym Analiza grupy Propozycje zmian w celu zwiększenia wartości.
Display Apap Ibuprom AKTYWNOŚĆ PROMOCYJNA MAJ-CZERWIEC 2014.
20 LAT WSPÓLNIE.
Nie tylko wybory. Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji? Dominika Janic Nicola Kokot Nie tylko wybory. Jak młodzi.
„Czysta Małopolska” selektywne gospodarowanie odpadami Szkoła Podstawowa im. Wł. Broniewskiego w Psarach ul. Szkolna
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PROJEKTU EKOLOGICZNEGO „CZYSTA MAŁOPOLSKA”
Debata Jakie wsparcie dyrekcji szkoły, nauczycieli i innych dorosłych jest potrzebne uczniom chcącym rozwijać samorządy w swoich szkołach?
Kto jest przyjacielem lasu?
Bartłomiej Zieliński Daniel Celmer 3 TOR
PROJEKT REALIZOWANY PRZEZ PRZEDSZKOLE W BACHOWICACH
Młodzieżowa Grupa Wsparcia Promyk Nadziei przy Gimnazjum im. K.I.Gałczyńskiego.
. Jak można pomóc ludziom potrzebującym? Czy da się zmienić ich życie na lepsze? Czy można pomóc dzieciom, kształcić się i rozwijać? Myślimy, że dzięki.
KREDZIA czyta bajki dla dzieci, czyli audio – maskotka od Bazgroszytu.
WSTĘP W dzisiejszych czasach reklamy w TV, banery czy ulotki to moim zdaniem przeżytek. W dzisiejszych czasach większą oglądalność mają różne kanały na.
OBECNIE CAŁA POLSKA ŻYJE REKORDOWO WYSOKĄ KUMULACJĄ W NAJPOPULARNIEJSZEJ LOTERII W KRAJU. KAŻDY Z NAS LICZY NA TO, ŻE DZIŚ WIECZOREM TO ON BĘDZIE SKAKAŁ.
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i miała czynny udział w życiu społecznym?
Wychowywać to kochać i wymagać
Młodzieżowa Grupa Wsparcia Promyk Nadziei przy Gimnazjum im. K.I.Gałczyńskiego.
Symulacja wyborów do parlamentu Rzeczypospolitej w gimnazjum w Lubaszu.
„ Razem przeciw dopalaczom”
Działania promujące czytelnictwo
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
1 „Prowadzący – niepijący” Kampania edukacyjna 7 – 31 sierpnia 2008.
Monika Bełdowska, Centrum Wolontariatu w Warszawie Konferencja MCPS
DLACZEGO KOMERCYJNA DZIAŁALNOŚĆ JEST WAŻNA W PROMOWANIU MIAST? Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna.
Gdansk.pl Młodość bez procentów. Widzimy problem: Trzy czwarte uczniów w wieku lat ma za sobą kontakt z alkoholem Polski nastolatek sięgający po.
akcja- STOP dopalaczom
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o. o
Okno na Hooptymistyczny świat
Zakład, Jednostka, ulica i numer, kod pocztowy, miasto
Szczęście człowieka na ziemi zaczyna się dlań wtedy, gdy zapominając o sobie, zacznie żyć dla bliźnich.
ALMADA – dobre praktyki transportowe
Przyjaciele Zippiego Program realizowany przez wychowawcę Agnieszkę Kuciej.
Śniadanie daje moc!.
Zapis prezentacji:

JESTEM w PORZĄDKU NIE SPRZEDAJĘ ALKOHOLU MAŁOLATOM kampania społeczna Tychy, 15 – 30 maja 2003

cel akcji: ograniczenie sprzedaży alkoholu nieletnim mieszkańcom Tychów

sposób 1 budowanie świadomości sprzedawców i małolatów

sposób 2 promowanie etycznych zachowań sprzedawców

sposób 3 pokazywanie związku między piciem nieletnich, a problemami mieszkańców

Sprzedawcy z taką plakietką oraz ich koledzy i koleżanki ze sklepu to ludzie, dzięki którym Tychy mogą być lepsze 1000 sztuk

Tyszanie robiący zakupy w sklepach z takim plakatem lub/i naklejką na drzwiach wspierają postawę w porządku sztuk

ulotka pomaga wyjaśnić nieprzejednaną postawę sprzedawcy sztuk

billboard powoduje, że o etycznych kupcach z Tychów mówi całe miasto 5 sztuk