Przygotowanie kontentu stron WWW

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
Advertisements

ZAMÓWIENIE.
Pozwól pomóc swojej firmie! Informacje o systemie.
System informacji przestrzennej miasta Cieszyna
Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
Gdzie szukać pracy???. Znajomi i rodzina Najlepiej mówić wszystkim, dookoła, że szukasz pracy. Osoby znające Cię z dobrej strony mogą udzielić Ci rekomendacji.
Poj ę cia Sieciowe. IMAP-to internetowy protokół pocztowy zaprojektowany IMAP-to internetowy protokół pocztowy zaprojektowany POP3-to protokół internetowy.
Informatyzacja procesu transportowego
Systemy zarządzania treścią CMS
Kurs HTML.
Technologie informacyjne MCE Pudełko. Zakładanie strony internetowej Technologie informacyjne Marek Pudełko.
Wybrane banki w Polsce.
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
OFERTA HANDLOWA DLA FIRM.
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
IPartner Twojego Sukcesu Prezentacja usługi iPartner24.
FASHION I.T. Biznes zaczyna się od stworzenia potrzeby.
Szkoła Przysposabiająca do Pracy przy Zespole Szkół Nr 3 we Włocławku
Search Engine Optimization
Promowanie Strony, Marketing Szeptany & Wirusowy
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
SELECTIT.PL LOCAL EXPERTS GLOBAL DELIVERY. 2 KILKA SŁÓW O SELECT-IT.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Oferta współpracy zamieszczania bezpłatnych ogłoszeń
EasyMOD kontrola modyfikacji i rozszerzeń systemu SAP
CRM GigaCon Warszawa Jarosław Żeliński
Jak to działa? aplikacje desktopowe usługi online urządzenia
Uruchomiliśmy dla Państwa możliwość tworzenia swoich własnych domen MSB. Domena internetowa jest całkowicie bezpłatna dla naszych DYSTRYBUTORÓW.
Interactive Marketing Partner marketing
Na produkt finalny – innowacyjny model preinkubacji przedsiębiorczej osób 50+ składają się 3 produkty pośrednie Model prowadzenia doradztwa Model prowadzenia.
Oczekiwania odbiorców Zadania stawiane przez hotelarzy
Nowa funkcjonalność Nowe możliwości Łatwy dostęp do informacji.
BEZPIECZNI W KOMPUTEROWYM ŚWIECIE
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
S.J. Szarża - Serwis WWW Serwis oparty o system CMS.
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
WebCreator.c0.pl Krzysztof Abram.
CENNIK E-usług Biotechnologia.pl
Rewolucja w komunikacji III Kontent "blogowy": Jaką wartość ma treść blogów? Czy blogi niosą za sobą wartościowe informacje oraz jak je znaleźć. Dominik.
Obsługa klienta — narzędzie uaktualniające Dla użytkowników produktów firmy Novell.
W W W Łukasz Stochniał.
Strona startowa Wybierz … co Cię interesuje Nasza szkoła Strona Pracowni Strony WWW Prezentacja Wykorzystanie Internetu O autorze Redakcja Zadanie Należy.
Unikalny pakiet reklamowy
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacjaOdtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Dokumentacja obsługi programów Kamil Smużyński Piotr Kościński.
Strona Moodle dla Grupy ds.Rozwoju Zawodowego. i. Adres platformy
Prezentacja firmy. Nasza misja: Oferowanie innowacyjnych rozwiązań internetowych. Done to prężnie rozwijająca się firma oferująca usługi z zakresu innowacyjnych.
W sieci dla dzieci. Problemy udostępniania cyfrowych zasobów kultury młodym i najmłodszym użytkownikom Dorota Grabowska, Małgorzata Kisilowska Instytut.
W3A Mailing - system newslettera. Możliwości systemu: Przygotowaniu szablonu graficznego (do 3 szablonów graficznych) do wykorzystania w newsletterze.
INTERNET jako „ocean informacji”
Zaprezentuj swoje umiejętności w Europie! Kontakt Biuro Karier UAM ul. Zwierzyniecka 7c Poznań
ASP.NET Tworzenie i zarządzanie wyglądem aplikacji, tworzenie mapy witryny. Kontrolki nawigacyjne.
Michał Brzeszkiewicz Departament Nowych Technologii Polska Organizacja Turystyczna Nowe technologie w Informacji Turystycznej.
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Witam na prezentacji wizytówki Prezentacja Wizytówki.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Northwind Traders Kim jesteśmy Podtytuł broszury lub dewiza firmy
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Dlaczego warto dołączyć do Dni Otwartych Funduszy Europejskich?
Gotowy intranet dla platformy
Hipertekst HTML WWW.
REKLAMA INTERNETOWA Katarzyna Czepółkowska. Marketing internetowy ■ Marketing internetowy – forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony.
SPOTKANIE FIRMOWE WARSZAWA, 25 SIERPIEŃ 2010.
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
FIRMA ……………………………..…..
Punkt informacyjny dla pracodawców - dziś
Nazwa firmy Produkty i usługi
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Przyjedź na targi - zobacz nowości na rynku, znajdź dystrybutora.
Zapis prezentacji:

Przygotowanie kontentu stron WWW Co powinno się znaleźć na stronach WWW, aby witryna była atrakcyjna? Zbigniew Nowicki, PARP, Skuteczne kampanie informacyjne i reklamowe w Internecie

Sukces nie do końca zależy od nakładów, ale głownie od właściwego podejścia Zbigniew Nowicki, PARP, Skuteczne kampanie informacyjne i reklamowe w Internecie

Kontent = zawartość serwisu Co to rozumiemy przez zawartość? Kontent jako połączenie treści i funkcjonalności Treść informacyjna Zbiór elementów funkcjonalnych Co to rozumiemy przez zawartość? Kontent jako połączenie treści i funkcjonalności Treść informacyjna Zbiór elementów funkcjonalnych Zbigniew Nowicki, PARP, Skuteczne kampanie informacyjne i reklamowe w Internecie

Zasada podstawowa – KISS Lepiej budować klarowny i niewielki serwis niż śmieciowisko Materiał graficzny i tekstowy Ostrożnie z nagromadzeniem specjalistycznej informacji Czy klient chce oglądać naszą stronę startową/intro? Zbigniew Nowicki, PARP, Skuteczne kampanie informacyjne i reklamowe w Internecie

Określenie zadań strony WWW Cel i jego bezpośredni wpływ na treść i funkcjonalność Określanie grup odbiorców Jakie korzyści chcą osiągnąć posiadacze? Jakie korzyści osiągną klienci? Czy potrzebny nam obcy język? Zbigniew Nowicki, PARP, Skuteczne kampanie informacyjne i reklamowe w Internecie

Struktura informacji Unikanie skomplikowanych struktur Nagromadzenie vs dotarcie do informacji System nawigacji podstawa sukcesu w dotarciu do informacji Stałe określanie lokalizacji odwiedzającego Kontent dostępny publicznie vs informacje dedykowane Crosslinking, czyli przemieszanie się pomiędzy informacja Zbigniew Nowicki, PARP, Skuteczne kampanie informacyjne i reklamowe w Internecie

Informacje potrzebne na stronie Informacje o firmie Krótka charakterystyka działalności Informacje PR Sekcja HR i kariera Kontakt i mapa Oferta Krótko o produktach Dane dla specjalistów Dokumenty w postaci plików PDF Formularze Specyfikacje Zamówienia i wzory pism Zbigniew Nowicki, PARP, Skuteczne kampanie informacyjne i reklamowe w Internecie

Czynniki sukcesu stron Regularna aktualizacja stron WWW Unikanie trupa w szafie Aktualizacja produktów Odświeżanie wyglądu Kontakt z odwiedzającymi Adresy, numery kontaktowe, jak do nas trafić? Formularz i informacja zwrotna Treść na zamówienie Regularne wykorzystanie adresu WWW Budowa adresu Firmowy e-mail Zbigniew Nowicki, PARP, Skuteczne kampanie informacyjne i reklamowe w Internecie

Jak strona powinna ewaluować? Modernizacja materiałów firmowych Czy powiększać zebraną informację? Nowa funkcjonalność e-Rozrywka – wygaszacze, tapety, darmowe oprogramowanie Zbigniew Nowicki, PARP, Skuteczne kampanie informacyjne i reklamowe w Internecie

Gdzie szukać pomysłów na rozwój serwisu? Strony branżowe Serwisy w US Prace typowane w konkursach Zbigniew Nowicki, PARP, Skuteczne kampanie informacyjne i reklamowe w Internecie

Studium przypadku Przykład dobrze dobranego kontentu – www.mbank.com.pl Przykład błędnego opracowania kontentu – www.planyfinansowe.pl Zbigniew Nowicki, PARP, Skuteczne kampanie informacyjne i reklamowe w Internecie

Dziękuję za uwagę Zbigniew Nowicki z_nowicki@hotmail.com tel. 608 89 25 95