Charytatywna akcja z INTERIA.PL: WYKLIKAJ UŚMIECH................................................. WARSZAWA, 16.11.2010 r.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Serwis e-prawnik.pl serwis informacji prawnej na żądanie dla małych, średnich firm i nie tylko. stworzony przez firmę Legalsupport w 2000 r. 9 października.
źródło: Megapanel PBI/Gemius, maj 2010 Wybrane serwisy internetowe Grupy INFOR Dziennik.pl Dynamicznie rozwijający się serwis informacyjny skierowany.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
W EB 2.0 W NGO. W 15 MINUT. M ICHAŁ P AŁASZ NGO 2.0. Organizacje pozarządowe w społeczeństwie informacyjnym.
Copyright by Mediarun.pl Kilka słów o nas Mediarun.pl, który wystartował w kwietniu 2001 roku i jest obecnie pierwszym serwisem poświęconych.
Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
Agenda Teraz Onet! Sponsoringi: – sponsoring z video – nowe, niższe ceny – promocja jesienna Wzbogacone pakiety zasięgowe: – na elementach stałych – navibox.
Wygraj Ligę Mistrzów Europejski poziom emocji.
HOT & SPORTS! Specjalny pakiet Tylko na Eurosport.pl.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Wysyłka obrandowanych prezentów walentynkowych do ukochanych osób na Fotka.pl. Tysiące graficznych obrazków widocznych na profilach użytkowników. Timing:
Internetowe Targi Twojego Dziecka – edycja 2010
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
Wakacyjna oferta promocyjna
Możliwości reklamowe portalu Listopad Kim są Spryciarze.pl © 2009 Spryciarze.pl spółka z o. o. Ul. Migdałowa 15, Zielona Góra NIP
To, co w polskiej piłce najciekawsze. Średnio widzów na meczu widzów na stadionach* ( najwięcej po 1989 roku!) widzów na meczu.
Stałe obecności dzienne i tygodniowe w sieci reklamowej
ZAPROSZENIE DO WSPARCIA PROGRAMU STYPENDIA ŚW. MIKOŁAJA W SZKOLE Szkoła Podstawowa im. Żołnierzy Armii Krajowej w Warszkowie.
Warszawa, luty 2013 PinkPoland Profil socio-demograficzny witryn erotycznych sieci PinkPoland.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Kanał tematyczny w sieci reklamowej Kanał Education & School pozwala dotrzeć do najbystrzejszych internautów w Polsce:
1. AdExpress 2. Internet Evaliant Adex
Oferta specjalna na EURO 2012 czerwiec 2011 (360 dni przed)
Od 14 lutego wszystko za 69% ceny WALENTYNKOWA CENA.
>> Nocowanie.pl Prezentacja ogólna serwisu © 2012 Goldbach Audience3 /to jeden z największych serwisów turystycznych w Polsce, od kilku lat znajdujący.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
PulsBiznesu.pl Rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet.
Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.
czyli jak rekrutować szybko i tanio
Twoje miejsce w internecie
W INTERNETOWEJ SIECI REKLAMOWEJ
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
oferta reklamy dedykowanej
Domhome.pl WIOSENNE CENY OD KWIETNIA DO MAJA.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
Oferta dla Patrona serwisu świątecznego Nastrojowy Dom.
EDI NET - badania.
To zaskakujące, ale… … motorem do uruchomienia platformy internetowej są…. problemy finansowe!* * z którymi boryka się tak wiele klubów sportowych...
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Palcelizac.pl. >> O serwisie © 2012 Goldbach Audience3 /Pomysł na stworzenie palcelizac.pl zrodził się w lipcu 2003 roku /Jedna z najlepiej rozpoznawanych.
Konto Ekspert z Promocją Oferta obecności w serwisie Listopad 2010.
Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie. Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie.
serwis rozrywkowy z bazą video
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
RTB network iSing w ofercie Adexon Największy w Polsce serwis karaoke.
Prezentacja świąteczna
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
RTB network NF.pl w ofercie Adexon „Jutro to dziś tyle, że jutro”
OFERTA REGIONALNA GRUPY WP Skuteczna kampania na rynku lokalnym
GRUPA WIRTUALNA POLSKA
BOŻE NARODZENIE W POLSKIEJ TRADYCJI
GRUPA WIRTUALNA POLSKA Lider polskiego internetu Listopad, 2014.
I Ty możesz zostać Świętym Mikołajem. Na zewnątrz wszystko pokryte warstwą białego puchu, miasta zmieniły klimat na bardziej świąteczny rozwieszając.
National-geographic.pl. Serwis adresowany jest do internautów o wszechstronnych zainteresowaniach, poszukujących rzetelnych i aktualnych informacji, ceniących.
OFERTA DLA SPONSORA Fundacja „Mam serce”. O NAS KIM JESTEŚMY? Realizujemy kampanie charytatywne na rzecz podopiecznych naszej Fundacji z apelem o pilną.
Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
Akcje charytatywne uczniów Szkoły Podstawowej nr 185 im. UNICEF
Zapis prezentacji:

Charytatywna akcja z INTERIA.PL: WYKLIKAJ UŚMIECH WARSZAWA, r.

Tradycją świąteczną jest obdarowywanie bliskich prezentami. Okazuje się, że ponad 76 % z nas kupuje prezenty i nie wyobraża sobie Bożego Narodzenia bez podarków pod choinką oraz świętowania przy wigilijnym stole. Niestety nie każdy może zasiąść wraz z rodziną przy wigilijnej wieczerzy. Są bowiem dzieci, które na co dzień borykają się z poważnymi chorobami lub po prostu nie mają swoich domów. Dzięki INTERIA.PL możesz zostać dobroczyńcą biorąc udział w naszej akcji WYKLIKAJ UŚMIECH.

Obecność na wizerunkowej charytatywnej kreacji w niedostępnym do tej pory modelu emisji na Stronie Głównej INTERIA.PL. Kwota, którą uzyskamy za reklamę, w całości zostanie przekazana na cel charytatywny.

Polska Akcja Humanitarna Warszawa – Akcja Pajacyk Stowarzyszenie Na Rzecz Dzieci z Chorobą Nowotworową Koliber - Kraków Stowarzyszenie "Sos Wioski Dziecięce W Polsce" Warszawa Mam Marzenie Kraków Fundacja Na Rzecz Dzieci Z Chorobą Nowotworową Wyspy Szczęśliwe Kraków *Główny partner będzie miał możliwość wyboru fundacji, której zostaną przekazane pieniądze z całej akcji.

Start akcji Start kampanii promującej akcję Deadline dla zgłoszeń Finał akcji Przyjmowanie deklaracji chęci udziału w akcji charytatywnej bezpośrednio u handlowca INTERIA.PL. Wsparcie w portalu: Artykuły redakcyjne zajawiane na Stronie Głównej Portalu Emisja ROS 5 mln: Double Billboard Wsparcie poza portalem: Mediarun, Wirtualne Media, Newsletter, Goldenline, Facebook, PR Wsparcie w portalu: Artykuły redakcyjne zajawiane na Stronie Głównej Portalu Emisja ROS 5 mln: Double Billboard Wsparcie poza portalem: Mediarun, Wirtualne Media, Newsletter, Goldenline, Facebook, PR Ostateczny termin przyjmowania deklaracji do godziny 17:00. Emisja charytatywnej kreacji na Stronie Głównej Portalu. Relacja video z przekazania czeku, podziękowania dla partnerów zajawiane w module Warto zobaczyć na Stronie Głównej Portalu. Emisja charytatywnej kreacji na Stronie Głównej Portalu. Relacja video z przekazania czeku, podziękowania dla partnerów zajawiane w module Warto zobaczyć na Stronie Głównej Portalu.

Logo partnera na głównym planie charytatywnej kreacji – Kieruje do strony partnera. Wysyłka ingu informującego o akcji z logotypem głównego partnera do kont. Cena pakietu: ,00 Net Net* Pakiet Świętego Mikołaja Logotypy umieszczone po obu stronach Strony Głównej Portalu, kierujące do stron partnerów. Cena jednego logotypu: 5 000,00 Net Net* O umiejscowieniu logotypu decyduje kolejność zgłoszeń. Pakiet Śnieżynki *Podana cena jest ceną net net. Od podanej ceny nie przysługuje rabat.

Odwiedzana miesięcznie przez ponad * Realnych Użytkowników Miesięczna liczba odsłon stron grupy: * *Źródło: Megapanel PBI/Gemius, sierpień 2010 INTERIA.PL to jeden z trzech najpopularniejszych portali w polskim Internecie Zasięg grupy wśród internautów: 61,91%*

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY