Jakub Grudziński Artifex Mundi

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wszystko to, czego mama nie powiedziała Wam o Casualach
Advertisements

Wprowadzenie Niniejszy materiał szkoleniowy jest tłumaczeniem prezentacji dostępnej na stronie dramonline.org.
E-twinning w naszej szkole
Squarer Natalia Berdys Programowanie Urządzeń Mobilnych
Najnowsze trendy w grach Paweł Sasko. 49% 25% 26% Obecnie średnia wieku statystycznego gracza w USA wynosi 32 lata.
EURYDICE Sieć Informacji o Edukacji w Europie, istnieje od 1980 r.
Opis metodyki i procesu produkcji oprogramowania
SUKCES CYFROWEJ DYSTRYBUCJI
PROJEKTOWANIE GIER VS MOBILNA ROZRYWKA 2012 TURBO EDITION
Kim jest dzisiejszy gracz? wojtek ozimek one2tribe.
Rynek wtórny gier i jego wpływ na rynek pierwotny
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
UDZIAŁ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W EDUKACJI MEDIALNEJ OBYWATELI
Damian Korczowski Jakub Patykowski
MOJA KOMÓRKA JEST SPOŁECZNA Czyli o Facebooku i nie tylko...
Cykle życia oprogramowania
Pamięć semantyczna Część pamięci długotrwałej, w której przechowuje się podstawowe znaczenie słów i pojęć.
Inżynieria Oprogramowania dla Fizyków
SPECJALNOŚĆ: Interaktywna Grafika Trójwymiarowa
mgr Paweł Noga Katedra Algorytmów i Modelowania Systemów. WETI PG
Energy Energia Odnawialna Zarys i perspektywy w Niemczech 15 listopad 2011, Warszawa Federal Ministry for Environment,
PROJECT KULKA. Plan prezentacji Pomysł Realizacja Demonstracji prototypu.
Dropbox.
Quiz o Polsce Witamy w quizie o Polsce. Tu możecie sprawdzić swoją wiedzę i nauczyć się więcej o polskich zwyczajach.
City Interactive - Informacje Pierwszy polski prawdziwie globalny producent, wydawca i dystrybutor gier video Siedziba główna w Warszawie Spółka notowana.
Licencjonowanie Lync 2013 Poziom 200.
Gry komputerowe Dla kogo i po co ?.
Copyright: Wirtualna Polska S.A. Reklama w aplikacjach mobilnych OFERTA.
System webowy do tworzenia kolektywnych prototypów aplikacji sieciowych i mobilnych Łukasz Przywarty
1. Wstęp Norbsoft Sp. z o.o. od 2003 roku tworzy oprogramowanie dla urządzeń przenośnych, w szczególności telefonów komórkowych, specjalizując się w aplikacjach.
NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI Od Kodów QR po Retargeting: 4 Trendy, Które Zdominowały Dzisiejszy Marketing Maciej Ossowski, Implix.
klasyka gier komputerowych
Tryb finansowania wycieczek szkolnych.
XNA na Windows Phone Od kodu do pubikacji
FTB.pl Portal społeczności klubowej – prezentacja serwisu.
© Vattenfall AB 1 Kampania Podpis dla klimatu – 2008.
Gry na PC i konsole w bibliotekach Prezentacja, nowości i trendy Sascha Wiersch / Biblioteka młodzieżowa Hoeb4U w Hamburgu.
HTML5 - czy przewróci do góry nogami rynek aplikacji?
Systemy operacyjne.
TEATR SZKOLNY GIMNAZJUM NR 11 Flying 11 Powstanie teatru i jego zadania Teatr Flying 11 jest teatrem anglojęzycznym. Powstał we wrześniu 2009 z inicjatywy.
Paweł Majak Asc. Director Country Management Frogster Online Gaming GmbH Rynek MMO w Polsce z perspektywy Europy Zachodniej.
Prace dyplomowe studentów
LINUX MAGDALENA SALIK.
CYFROWA GOSPODARKA Firmy, instytucje, użytkownicy wobec rozwoju technologii informacyjno-komunikacyjnych Gospodarka oparta na danych. Przyszłość zaawansowanej.
Autor: Michał Kowalczyk
One tale one game one dance one recipe
Rick Riordan.
Prezentacja.
Institute of Computer Science PAS Warsaw, The Project is co-financed by the European Union from resources of the European Social Found.
Człowiek - najlepsza inwestycja Projekt „ K apitał ludzki i społeczny jako czynniki rozwoju regionu łódzkiego" prof. dr hab. Ewa Malinowska mgr Krystyna.
Jak ujarzmić burzę mózgów?
MANUAL of Audyt_przestrzeni2.0 Autor koncepcji Z. Przygodzki Autor narzędzia: E. Kina.
BIZNES TAK JAK CZŁOWIEK
Z biegiem lat Mobilna gra miejska dla Dzielnicy Podgórze.
Specjalne szkolnictwo zawodowe wobec technologii informatycznych
XVII Konferencja Programowa Warszawskiej Wyższej Szkoły Informatyki Gdańsk/Gdynia 5-7 wrzesień 2014 Andrzej Żyławski.
System operacyjny Windows
Ketchapp (i nie tylko) uncovered Fenomen prostoty Piotr Sobolewski – TK Games.
Forum Pracodawców AEiI 2015 Wydział Automatyki, Elektroniki i Informatyki Gliwice, 11 marca 2015r.
Game Design Group Welcome, Journeyman and please enter.
VIVID GAMES NOWOCZESNE STUDIO DEWELOPERSKIE, ZAJMUJĄCE SIĘ PRODUKCJĄ I PUBLIKACJĄ GIER WIDEO. 5-LETNIA OBECNOŚĆ NA RYNKU, PONAD 150 ZREALIZOWANYCH PROJEKTÓW.
COMENIUS 2013 – 2015 Circus Eurolympia " Let's play together - the Olympic idea revived in 5 European schools.
Ochrona wizerunku a publikacja w Internecie Kwestia ochrony wizerunku jest uregulowana w przepisach art. 81 oraz art. 83 ustawy o prawie autorskim i prawach.
Z dumą prezentujemy produkt miniprzedsiębiorstwa IV LO Games: IV LO Trading Card Game.
TWILIGHT OF THE GODS. Jak to się zaczęło? Mitologiczny chińczyk.
FIFA 16 FIFA 16 to kolejna wersja znanej na całym świecie gry.
CZAS PRESENT CONTINUOUS
WOLSKI KOROWÓD 2018 Spotkanie organizacyjne 11 maja
IV LO Games.
Zapis prezentacji:

Jakub Grudziński Artifex Mundi Hidden Object-Puzzle-Adventure – stare przygodówki w nowym wydaniu Jakub Grudziński Artifex Mundi

Plan wystąpienia Wstęp: parę słów o firmie Gry casual i HOPA – co to takiego? Jak to jest od kuchni, czyli o projektowaniu i produkcji Gry Artifex Mundi Prezentacja najnowszej produkcji :)

Artifex Mundi Dwa studia: Zabrze i Kraków Specjalność: HOPA Ale nie tylko ;) Platformy: PC, Mac, IPad, IPhone, Android Będzie więcej… Dystrybucja: Portale: Big Fish Games, iWin, GameHouse, Alawar… AppStore, MacStore, AndroidMarket Retail 10 wersji językowych

Artifex Mundi Dotychczas wydaliśmy 7 gier casual.

Obecnie pracujemy nad sześcioma kolejnymi grami typu HOPA. Artifex Mundi Obecnie pracujemy nad sześcioma kolejnymi grami typu HOPA.

A przechodząc do tematu…

Jak to było kiedyś…

A obecnie? Casual vs. Core Rynek? Casual Connect: 70% (EU) to 90% (US) of all Gamers Play Casual Games (03.02.2011). Ponad 70% graczy casualowych to kobiety Co więcej, głównie w średnim/średnim+ wieku Ale oczywiście nie tylko ;)

HOPA? Hidden Object-Puzzle-Adventure Przygodówki casualowe głównie dla kobiet Hybryda: point and click + sceny hidden object + mini-gry Hidden object? Co to takiego? Widok z pierwszej osoby

HOPA – gatunek casualowy Łatwe sterowanie Dostosowanie do krótkiego czasu gry: można przerwać w dowolnym momencie Intuicyjność Setting: realistyczny lub baśniowy Baśniowy ≠ core fantasy Duchy!

HOPA! Typowy setting: Typowa fabuła: Swego czasu „ruiny Majów” Obecnie thriller: stara posiadłość, miasteczko etc. Klimat creepy – odbiorczynie uwielbiają się bać (!) Typowa fabuła: Detektywistyczna: wychodzimy od zaginięcia i dokopujemy się do jakiejś ponurej tajemnicy :) Jakość: cel, „hook”, tempo, wydarzenia…

Słówko o produkcji Od burzy mózgów do wstępnego projektu Prototypowanie – iteracyjnie Placeholderowa grafika Cel: dopracowanie gameplay’u Edytor – 95% gry można „wyklikać” Pierwsze 15 minut i pierwsza godzina Finalna grafika dopiero, gdy prototyp zostanie zaakceptowany

Słówko o produkcji: grafika Wbrew pozorom 2D nie oznacza grafiki łatwiejszej w wykonaniu Wysoki udział 3D 2D = koncepty + „podmalowka”

2010: Joan Jade and the Gates of Xibalba Gry HOPA Artifex Mundi 2010: Joan Jade and the Gates of Xibalba

Bo od czegoś trzeba było zacząć… ;)

2010: Time Mysteries: Inheritance Gry HOPA Artifex Mundi 2010: Time Mysteries: Inheritance

2011: Enigmatis: The Ghosts of Maple Creek Gry HOPA Artifex Mundi 2011: Enigmatis: The Ghosts of Maple Creek

Big Fish Games: edycja kolekcjonerska GameZebo.com: Top 15 Hidden Object Games (2011) JayIsGames.com: nominacja do tytułu Gry Roku Bardzo dobre recenzje AdventureGamers, GameZebo, JayIsGames, Gram.pl…

2011: Time Mysteries: The Ancient Spectres Gry HOPA Artifex Mundi 2011: Time Mysteries: The Ancient Spectres

Big Fish Games: edycja kolekcjonerska Big Fish Games: Pierwsze miejsce w rankingu Gram.pl: 8.3/10 ;)

2012: Nightmares from the Deep: The Cursed Heart Gry HOPA Artifex Mundi 2012: Nightmares from the Deep: The Cursed Heart

Gram.pl: 8.8/10, Adventure Zone: 8/10 Big Fish Games: edycja kolekcjonerska (premiera lada chwila) Wersje polska i angielska dostępne na naszej stronie www.artifexmundi.com :)

Gry HOPA Artifex Mundi Work in progress… ;)

Dziękuję za uwagę. jakub.grudzinski@artifexmundi.com www.artifexmundi.com