Konferencja zamykająca realizację projektu kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych pn. Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu Czerwionka-Leszczyny 30.08.2012r.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KAMPANIA INFORMACYJNA UEFA EURO2012
Advertisements

Podsumowanie Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości Justyna Politańska.
Uniwersytet Łódzki - Start w karierę Październik -Grudzień 2011.
POPRAWA WIZERUNKU PRZEDSIĘBIORCÓW nowy projekt PKPP Lewiatan.
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
2010 Przygotowania Polski do Wystawy Światowej EXPO 2010 w Szanghaju Bożena Lublińska-Kasprzak, Prezes Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa,
w imieniu którego występuje: współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego.
AKTYWNOŚĆ-KROK DO PRZODU
Społeczna Kampania na rzecz budżetu obywatelskiego w Gdańsku
Kreacja i promocja nowej marki regionu
V Ranking Gmin Województwa Lubuskiego Agata Rybak Koordynator Projektu Zielona Góra, r. Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu.
Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce Promocja projektu -obowiązujące zasady, planowane działania, rola Partnerów Kraków, 26 sierpnia 2010 r.
Grupa Wymiany Doświadczeń Zarządzanie kulturą Miasto Kutno Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Projekt.
1 Działanie Support for Cities w ramach programu Unii Europejskiej URBACT w Chorzowie Urząd Miasta Chorzów Hanna Pompa -Obońska.
OGÓLNOPOLSKA SIEĆ NOŚNIKÓW REKLAMOWYCH
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
Oferta Urzędu Marszałkowskiego dla przedsiębiorców z terenu województwa kujawsko-pomorskiego.
1 Projekt realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Priorytetu VI PO KL Rynek pracy otwarty dla wszystkich Okres realizacji:
Województwo pomorskie –
PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI DLA TERENÓW PRZEMYSŁOWYCH W STARGARDZIE SZCZECIŃSKIM PROJEKT nr POIG WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ.
WYKORZYSTAJ POTENCJAŁ UCZELNI – ZAŁÓŻ FIRMĘ OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA NAUKOWA Przedsiębiorczość akademicka. Stan i możliwości rozwoju w woj. opolskim. Opole,
„KORZYŚCI Z INWESTOWANIA NA TERENACH KSSE”
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych – konferencja podsumowująca kampanię Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
SPOTKANIE ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PROJEKTU Przystanek e-kultura regionu częstochowskiego pn. Przystanek e-kultura regionu częstochowskiego Częstochowa, 14.
Internet dla zagrożonych wykluczeniem cyfrowym
Adam Fudali prezydent Rybnika
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
„Narzędzia promocji miejscowości na przykładzie miasta Suwałki”
PROMES - PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ II Ogólnopolskie Spotkania Ekonomii Społecznej Warszawa, października 2007 r. Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL.
Oferta Rzeszów, 16 czerwca 2011 Cudze chwalicie ….
Realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki PROJEKT URZĘDU PRACY POWIATU KRAKOWSKIEGO 7 ŻYCZEŃ CZAS REALIZACJI KWIECIEŃ 2008 –
Centrum Inwestora i Eksportera
Promocja terenów inwestycyjnych
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW. PROGRAM OPRERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki Działanie 8.1 Rozwój pracowników.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Zintegrowany System Zmniejszenia Eksploatacyjnej Energochłonności Budynków Sylwia Ledwoch Gliwice, r. III Seminarium zadania badawczego nr 3.
A part of Business Consulting Sp. z o.o.
INFORMACJA O PROJEKCIE Kampania promocyjna produktów wykonanych z bursztynu oraz regionu gdańskiego na rynku arabskim – AMBERIF – Targi Dubaj 2009 Unia.
Termin zakończenia – III kwartał 2014 r. Projekty współfinansowane z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata
– Twój nowy Regionalny Portal Inwestycyjny ! Założenia projektu Special Investment Care – Specjalna Opieka Inwestycyjna.
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich na lata 2007 – 2013 w Podregionie Północnym województwa łódzkiego.
STRATEGII ROZWOJU GMINY I MIASTA CZERWIONKA – LESZCZYNY
Kampania promocyjna Ekonomia Społeczna - Ekonomia Sukcesu GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU JEST PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ I ZATRUDNIENIA W SEKTORZE EKONOMII.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna
Wybrane zrealizowane projekty w ramach wdrażania LSR PROWENT z terenu Gminy Radomyśl Wielki.
Gogolin – dobry pomysł na długie lata Inicjatywy Gogolin Przedsiębiorczość, Samorządność, Ludzie.
Inicjatywa JESSICA – pierwsze doświadczenia z perspektywy regionalnej
3 Źródła informacji o Funduszach Europejskich na lata Krystyna Kubiak Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich we Wrocławiu.
Gliwice Miasto sukcesu inwestycyjnego
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego – realna odpowiedź na realne potrzeby Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego.
Witam Państwa, Od 2007 jestem wicedyrektorem Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych w Warszawie. Od tego czasu powiat żyrardowski otrzymał.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Unia Europejska Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 1 Podstawa prawna: Obowi.
INFOTUR INFOTUR system promocji atrakcji turystycznych Powiatu Limanowskiego i Dolnego Kubina Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego.
Copyright © O nas 2006 początki projektu IX 2008 – powstaje CITY-NAV sp. z o.o. Zespół –Zarząd – dwaj absolwenci Politechniki Poznańskiej,
Rozwój gospodarczy, celem funkcjonowania LGD Marek Przedniczek Prezes Zarządu LGD III Regionalna konferencja gospodarczo-ekonomiczna.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Wojewódzka Konferencja promująca produkt projektu Platforma Flexicurity dla MSP Świnoujście, Andrzej Stępnikowski Projekt współfinansowany.
Projekt systemowy LUBUSKIE CENTRUM INNOWACJI Deklaracje współpracy na rzecz rozwoju innowacji w regionie Maciej Nowicki Dyrektor Departamentu Rozwoju Regionalnego.
OFERTA HANDLOWA. ZASIĘG KAMPANI Zasięg terytorialny:  regionalny – zasięg województwa mazowieckiego w naziemnej telewizji cyfrowej oraz radio RDC w 6.
PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ listopad – luty 2016
1 1.
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
MÓJ ZAWÓD.
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
Tereny inwestycyjne w Gminie Myślibórz
Operacje zgłoszone do realizacji w ramach dwuletniego Planu operacyjnego KSOW na lata Warszawa, 24 maja 2018 r. Materiał opracowany przez.
Zapis prezentacji:

Konferencja zamykająca realizację projektu kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych pn. Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu Czerwionka-Leszczyny r.

Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu Celem głównym projektu Kampanii promocyjnej pn. Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu było promowanie 11 terenów inwestycyjnych, o łącznej powierzchni ok. 70 hektarów. Przekonanie inwestorów o atrakcyjności inwestycyjnej Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny. Cel projektu

Gmina i Miasto Czerwionka-Leszczyny posiada bogatą bazę terenów inwestycyjnych o łącznej powierzchni ok. 70 hektarów, które są zlokalizowane między innymi w pobliżu autostrady oraz na terenach Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu

W czasie kampanii promowano następujące tereny inwestycyjne: PU1- strefy aktywności gospodarczej, U- tereny usługowe, US- tereny usług sportu i rekreacji, S - tereny usług centro twórczych, P1 - tereny przemysłowe Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu

Koszt całkowity projektu : ,00 zł w tym: Środki Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata kwota: ,50 zł Środki własne gminy – kwota: ,50 zł Wartość projektu

Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu Konferencja otwierająca realizację kampanii promocyjnej w ramach realizacji projektu : Czerwionka-Leszczyny. Złoża Sukcesu. – r. Termin realizacji projektu

Casting na udział w kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu.

Making of Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu

Wynajem powierzchni reklamowych – billboardy Działania promocyjne zaplanowane w projekcie: Billboardy zlokalizowane były m.in. w Rybniku, Gliwicach, Tychach, Sosnowcu, Katowicach, Gliwicach, Chorzowie, Częstochowie, Poznaniu, Krakowie oraz Wrocławiu. Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu Grzesiek PawelecGrzesiek Pawelecnapisał(a) naBarbara KonopkaBarbara Konopka 7 maja Basiu to Ty??? O mało nie spowodowałem wypadku jadąc i robiąc to zdjęcie :)

Działania promocyjne zaplanowane w projekcie: Emisja spotów reklamowych w TV Kampania spotowa w ogólnopolskich telewizyjnych kanałach biznesowych – Polsat News oraz TV Biznes. Spot reklamowy wyemitowano 250 razy. Spoty widziane były razy ( w przeliczeniu na liczbę bezwzględną) Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu

Działania promocyjne zaplanowane w projekcie: Emisja spotów reklamowych w radio Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu Wyemitowano 20 trzydziestosekundowych spotów w radiowej trójce.

Działania promocyjne zaplanowane w projekcie : Reklamy w czasopismach branżowych Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu

Działania promocyjne zaplanowane w projekcie : W ośmiu pociągach kursujących na terenie całego kraju Reklama mobilna w Intercity Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu

Działania promocyjne zaplanowane w projekcie : Reklama w serwisie internetowym. Dostępna była m.in. na stronach serwisów: gazeta.pl (Kraków, Rzeszów, Szczecin, Warszawa, Trójmiasto, Łódź, Katowice), wyborcza.biz, w portalu Onet (Śląsk, Warszawa, Kraków, podserwis podatki.onet.pl) oraz Wirtualna Polska. Strona investcl.eu była także pozycjonowana w wyszukiwarkach internetowych m.in. Google. Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu

Reklama w serwisach internetowych : Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu Ogólna liczba odsłon Ogólna liczba kliknięć

Działania promocyjne zaplanowane w projekcie: Udział w targach inwestycyjnych: Expo Real Monachium 2011 Investcity Poznań 2011 MIPIM Cannes 2012 Urbis Invest Brno 2012 EIRE Mediolan 2012 Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu

Działania promocyjne zaplanowane w projekcie: Spotkania biznesowe Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu

Efekty kampanii (PR): Zainteresowanie mieszkańców regionu i gminy działaniami podjętymi przez pracowników urzędu (udział w castingu, stałe śledzenie informacji w mediach – ilości odsłon, fora internetowe) Utożsamianie się z celami projektu Sympatia do Czerwionki-Leszczyn Dostrzeganie pozytywnych aspektów miejscowości, zerwanie ze schematami (gmina w której nic się nie dzieje, duże kampanie tylko dla dużych miast) Zainteresowanie kampanią mediów - pozytywne opinie, szereg publikacji – relacji z etapów wdrażanych działań Uznanie ekspertów (pozytywne wypowiedzi w mediach, nagroda – Kryształ PR-u)

Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu Efekty realizacji projektu : zwiększenie ilości odsłon strony wzrost zainteresowania konkretnymi terenami inwestycyjnymi. Jeden z promowanych terenów został sprzedany.

Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu Analiza ilości odsłon strony w latach

Dziękujemy Gmina i Miasto Czerwionka-Leszczyny ul. Parkowa Czerwionka-Leszczyny Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu