III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
czy wiesz jak zmienić odwiedzających w klientów?
Advertisements

nowoczesny system zarządzania przedsiębiorstwem
Prezentacja firmy Remigiusz Siudziński Warszawa,
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
EBPP - nowy trend na rynku
2009 Portal Wspieramy E-biznes jako źródło informacji o działaniach 8.1 i 8.2 PO IG Agnieszka Krakowiak Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa,
Wyobraź sobie, że pracujesz w jednej z największych i najbardziej szanowanych firm na świecie, zatrudniającej ponad 300,000 osób w ponad 100 krajach. W.
Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego Warszawa, r.
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka
Budowanie rozwiązań biznesowych na platformie MOSS 2007
Emilia Stępień, Bird&Bird Warszawa, 21 maja 2010
DOKUMENTOWANIE PROCESU ZINTEGROWANEGO
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
Spam w Europie i w Polsce
Katedra Marketingu Usług
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
Czy marketing internetowy może być skuteczny
Marketing elektroniczny w turystyce
Prezentacja Agencji.
Internet jako płaszczyzna konkurowania w warunkach zakazu reklamy publicznej Katarzyna Liczmańska.
Search Engine Optimization
NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI Od Kodów QR po Retargeting: 4 Trendy, Które Zdominowały Dzisiejszy Marketing Maciej Ossowski, Implix.
Rola Internetu w masowej personalizacji produktu
marketing Spotkanie drugie w pełnym gronie….
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Nowa firma, doświadczeni ludzie
Profesjonalizacja branży eventowej
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
Piotr Majewski redaktor CzasNaE-Biznes
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH Warszawa, 6 grudnia 2012 r. III OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH.
Osiem gorących trendów w marketingu W którym kierunku rozwija się marketing i jakie nowe możliwości oferuje?
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
Internet w procesie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
Google Analytics                                                                                              Mariusz Gąsiewski
Interactive Marketing Partner marketing
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
Centrum Inwestora i Eksportera
Ogólnokrajowa karta miejska
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Nowoczesny marketing internetowy, czyli jak nie zostać spamerem Krzysztof Woźniak Maj 2007.
Urządzenia 1 mld smartfonów do 2016 r., 350 mln z nich jest używanych w pracy Ludzie 82 % populacji online korzysta z sieci społecznościowych Chmura.
Informatyka Poczta elektroniczna.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Strategia LP Business Solutions Wrocław, styczeń 2013.
Co to jest CRM? ekspertka: Magda Sadłowska host: Dorota Kostowska Warszawa WEBINARIUM.
Zintegrowana komunikacja marketingowa
call center to nie tylko infolinia
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Oferta Happyhours: Kompletność, Innowacyjność, Skuteczność.
Prezentacja firmy. Nasza misja: Oferowanie innowacyjnych rozwiązań internetowych. Done to prężnie rozwijająca się firma oferująca usługi z zakresu innowacyjnych.
W3A Mailing - system newslettera. Możliwości systemu: Przygotowaniu szablonu graficznego (do 3 szablonów graficznych) do wykorzystania w newsletterze.
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Zintegrowane systemy informatyczne
Zintegrowane systemy informatyczne
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
ZAŁOŻENIA PORTALU. teleKROWA.pl to portal, którego celem jest ułatwienie konsumentom znalezienia optymalnej oferty związanej z:  telefonami komórkowymi,
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
Nowe Oferty. Nowe możliwości. Nowy start.
Przeczytaj wszystko na temat wiadomości programu Microsoft SharePoint
MARKETING INTERNETOWY
Szkolenie dotyczące sprzedaży
Nowe Oferty. Nowe możliwości. Nowy start.
Zapis prezentacji:

Czysty e-mail marketing III KONFERENCJA NADAWCÓW PRZESYŁEK POCZTOWYCH I KURIERSKICH Czysty e-mail marketing www.sare.pl

O SARE SARE Misja Czysty e-mail marketing www.sare.pl Jesteśmy największą i najbardziej doświadczoną w Polsce firmą specjalizująca się w e-mail marketingu. Dostarczamy zaawansowane narzędzia wykorzystywane w komunikacji newsletterowej, kampaniach e-mailingowych, konkursach, programach lojalnościowych, komunikacji wewnętrznej i relacjach inwestorskich. Posiadamy unikalną wiedzę i doświadczenie, które przekładają się na efekty biznesowe naszych klientów. Tworząc nowe możliwości związane z wykorzystaniem poczty elektronicznej staramy się, aby była ona jednym z najskuteczniejszych mediów w komunikacji rynkowej. Nieustannie budujemy świadomość, edukujemy i rozwijamy narzędzia systemu SARE. Pokazujemy jak działać, by osiągać najlepsze efekty. Mamy na koncie dziesiątki publikacji, prelekcji i wykładów. Realizujemy badania, opracowujemy raporty i analizy, przewodzimy inicjatywom branżowym. W ten sposób tworzymy rynek e mail marketingu w Polsce. Czysty e-mail marketing www.sare.pl

Grupa SARE S.A. Czysty e-mail marketing www.sare.pl

Nasi Klienci Czysty e-mail marketing www.sare.pl

Czysty e-mail marketing www.sare.pl

"Sprawniejsze doręczanie przesyłek pocztowych i kurierskich dzięki integracji z e-mail i mobile marketingiem" Czysty e-mail marketing www.sare.pl

Czysty e-mail marketing www.sare.pl

Czysty e-mail marketing www.sare.pl

JAKI JEST CEL TWOJEJ KOMUNIKACJI? Czysty e-mail marketing www.sare.pl

Czyli sprzedaż TU i TERAZ! Email marketing w służbie automatyzacji procesów komunikacyjnych i budowania lojalności. Czyli sprzedaż TU i TERAZ! Czysty e-mail marketing www.sare.pl

Długotrwały związek czy przelotny romans? Czysty e-mail marketing www.sare.pl

Subskrypcja, to dopiero początek! Czysty e-mail marketing www.sare.pl

Sprawdzaj preferencje swoich klientów! Czysty e-mail marketing www.sare.pl

Lovemark & WOW Factor Czysty e-mail marketing www.sare.pl

CZY ZNASZ SWOICH KLIENTÓW? Czysty e-mail marketing www.sare.pl

DZIAŁAJ ZGODNIE Z PRAWEM Ustawa o ochronie danych osobowych Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Art. 10 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną: „Zakazane jest przesyłanie niezamówionej informacji handlowej skierowanej do oznaczonego odbiorcy za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej.” Czysty e-mail marketing www.sare.pl

DOUBLE OPT-IN Czysty e-mail marketing www.sare.pl

E-mail marketing w liczbach Czysty e-mail marketing www.sare.pl

Czysty e-mail marketing www.sare.pl

Jak otrzymujesz wiadomości które prowadzą do zakupu? Czysty e-mail marketing www.sare.pl

Czysty e-mail marketing www.sare.pl

Czysty e-mail marketing www.sare.pl

Czysty e-mail marketing www.sare.pl

Czysty e-mail marketing www.sare.pl

Testy i Badania Czysty e-mail marketing www.sare.pl

TEST A/B/X Czysty e-mail marketing www.sare.pl

HITMAPA Czysty e-mail marketing www.sare.pl

TESTY KREACJI Czysty e-mail marketing www.sare.pl

TEST A/B/X Testy ABX służą do przeprowadzenia testów kreacji bądź tematu wiadomości na określonej części bazy w celu uzyskania informacji, który z parametrów osiągnął wyższy wskaźnik kliknięć lub otwarć. Umożliwiają przeprowadzenie wielu zautomatyzowanych testów różnych elementów e-mailingu, których efektywność należy porównać. Czysty e-mail marketing www.sare.pl

SPAM TESTY Szczegółowa analiza kreacji wiadomości e-mail pomaga określić prawdopodobieństwo zatrzymania jej przez filtry antyspamowe. Czysty e-mail marketing www.sare.pl

Zaawansowane Funkcjonalności Czysty e-mail marketing www.sare.pl

Ponad 100 Elastycznych Funkcji ! Czysty e-mail marketing www.sare.pl

Treść Dynamiczna – Czyli automatyzacja personalizacji Czysty e-mail marketing www.sare.pl

Sales Mailing Czysty e-mail marketing www.sare.pl

Czysty e-mail marketing www.sare.pl

Czysty e-mail marketing www.sare.pl

Data Base Marketing Czysty e-mail marketing www.sare.pl

Czysty e-mail marketing www.sare.pl

Czysty e-mail marketing www.sare.pl

Case Study Czysty e-mail marketing www.sare.pl

C&A on-line Kampanie w modelu CPO E-mailing Afiliacja SEM Kampania w modelu CPL Cel kampanii – rozbudowa bazy adresowej C&A Cel mediowy – od 5 tys. do 10 tys. leadów w bazie/miesięcznie Kampanie w modelu CPO E-mailing Afiliacja SEM Opracowywanie kreacji Raportowanie Monitoring konkurencji Czysty e-mail marketing www.sare.pl

Szalone Środy z LOT Założenia kampanii Cel kampanii Realizacja Dotarcie do użytkowników z informacją o promocji Szalone Środy LOT. Zwiększenie sprzedaży biletów on-line. Cel kampanii Zagwarantowanie ruchu na poziomie 10 200 unikalnych kliknięć przez e-mailing. Realizacja zrealizowanych 10 200 unikalnych kliknięć, czyli planowany przez Klienta zasięg został osiągnięty, wysoka konwersja sprzedażowa – 21 transakcji (mimo, że kampania realizowana była w modelu CPUC). Czysty e-mail marketing www.sare.pl

Dziękuję za uwagę! Kontakt Znajdź Nas na: Krzysztof Nowicki Business Development Specialist Kom: +48 506 221 067 E-mial: k.nowicki@sare.pl www.sare.pl www.dev.sare.pl www.saresa.pl www.youtube.com/SAREchannel www.facebook.com/SAREpl Ul.Sandomierska14/22 02 – 567 Warszawa Czysty e-mail marketing www.sare.pl