Rzecz o efektywności w biznesie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STYLE SPRZEDAŻY Autor: Richard Forster Przekład: Wioleta Dąbrowska
Advertisements

Asertywność.
Projekt Miasta Ruda Śląska/Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i współfinansowany ze środków.
UTRACONA SZTUKA SŁUCHANIA Autor: Richard Forster
Opracowali: Łukasz Wasiak Mateusz Frydrycki
Skuteczne zachowania na rynku pracy
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
AUTOPREZENTACJA mgr ANNA SIEDLECKA.
Rozwijanie kompetencji komunikacyjnych między lekarzem a pacjentem
Jak się robi plan marketingowy?
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Prowadzenie wywiadów grupowych MODUŁ IV Sesja 2B PROGRAM WZMOCNIENIA.
Anna Paszkowska-Rogacz
Prezentacja rozmowy kwalifikacyjnej
Jak dobrze zaprezentować się pracodawcy ?
Dwa sposoby komunikowania się: sposób werbalny 35% – słowa,
Techniki Prezentacji Microsoft Student Consultant
IDENTYFIKACJA POTRZEB
Pedagogika szkoły wyższej
FLOW Rzecz o efektywności w biznesie Jacek Rozenek Jan Marcinowski.
FLOW Rzecz o efektywności w biznesie Jacek Rozenek Jan Marcinowski.
Wystąpienia publiczne.
Skuteczny savoir – vivre w biznesie,
Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży
Sztuka sprzedawania.
Szkolenia, Coaching, PR.
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
Możesz nie wierzyć, ale te rady są naprawdę znakomite!
JAK SKUTECZNIE FORMUŁOWAĆ OFERTY?
„Autoprezentacja” MODUŁ Klasa II.
“PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA”
MOWA CIAŁA.
Sześciolatek dzieckiem, sześciolatek uczniem
jaka jest różnica między marzycielem a przedsiębiorcą
Lider kompetencje i asertywność Rozważania
Umiejętność komunikowania się i pracy zespołowej
Sztuka prezentacji wymaga doświadczenia. Im częściej występujesz publicznie, tym lepiej radzisz sobie ze stresem. Jednak do wszystkiego trzeba dojść małymi.
Moduł 8 Umiejętność autoprezentacji. Po ukończeniu tego modułu będziesz dysponować wiedzą o:  8.1 Odpowiednim przygotowaniu się do prezentacji  8.2.
Pierwsza sesja Rozpoznanie i planowanie terapii. Jak pokierować pierwszą sesją jak postawić diagnozę i przygotować plan terapii Postępuj metodycznie,
Umiejętność obserwacji.
ROZMOWA KWALIFIKACYJNA
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
Apteka XXI wieku.
J AK BUDOWAĆ SKUTECZNE KOMUNIKATY ? Wskazówki, które pomogą budować skuteczne komunikaty.
KOMUNIKACJA MIĘDZYLUDZKA
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
METODY KOMUNIKACJI.
Metody komunikacji ludzi
Komunikacja interpersonalna to wymiana informacji między jej uczestnikami. Mogą to być słowa (komunikacja werbalna), gesty, teksty, obrazy, dźwięki czy.
Rozmowa kwalifikacyjna bez tajemnic w ramach projektu „Licencja pracownika ochrony fizycznej I-go stopnia pierwszym stopniem do zatrudnienia” Izabela Zagrobelna-
ROZMOWA KWALIFIKACYJNA Moje przygotowanie. Mój cel  Przed rozmową istotne jest określenie stanowiska pracy, które chcę zdobyć oraz uświadomienie sobie.
Aleksandra Kiełbania I G
Asertywność w relacjach społeczno – zawodowych w ramach projektu „Licencja pracownika ochrony fizycznej I-go stopnia pierwszym stopniem do zatrudnienia”
Mowa ciała w pracy Podsumowanie Zygmunt Korzeniewski.
Prezentacja Informacyjna. O firmie: Na rynku od 1998 roku (specjalizacja w systemach CRM) Inkubator. Pomysły => projekty => firmy 2001 / Nagroda Deloitte.
Logistyk.
TAJNIKI POZYTYWNEJ MOWY CIAŁA
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Ukrywanie się za czymś to nasza reakcja obronna
AUTOPREZENTACJA - DEFINICJE, ZASADY, PORADY. Opracowała Alicja Szalewska.
Komunikacja: proces przekazywania (wymiany) informacji między jej uczestnikami. Nośnikami danych mogą być słowa (komunikacja werbalna), gesty, teksty,
Raport z badania ilościowego przygotowany na zlecenie:
Afektywne podejście do lojalności
W dniach w Karpaczu ( Wrocławski klub J zaprasza na warsztaty dla dorosłych osób jąkających się w dniach
A ROZMOWA KWALIFIKACYJNA
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
PODSTAWY PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Złota 7 wytyczne obsługi
Szkolenie dotyczące sprzedaży
Skuteczność zachowań werbalnych i niewerbalnych w sytuacjach
Zapis prezentacji:

Rzecz o efektywności w biznesie FLOW DZIEŃ I Rzecz o efektywności w biznesie PROFESJONALNA SPRZEDAŻ Jacek Rozenek Jan Marcinowski

O czym będziemy mówić? Między innymi: Pierwszy kontakt z klientem Zarządzanie relacją z klientem Prezentację produktów Obsługę trudnego klienta

Na czym polega sprzedaż? Umiejętność zrozumienia potrzeb klienta Umiejętność proponowania kreatywnych rozwiązań, odnoszących się do tych potrzeb Finalizacja sprzedaży w ramach obopólnie korzystnego porozumienia

Co sprzedajemy? Siebie Firmę Produkt/ usługę

Dlaczego ludzie kupują? Potrzeby i chęci: potrzeba kupienia czegoś, bez specjalnych chęci (np. szczepionka) sama chęć kupienia czegoś bez ewidentnej potrzeby (np. „coś słodkiego”) jak również jeden i drugi czynnik (np. lepszy samochód używany do pracy)

Co uświadamia klientowi ryzyko związane z zakupem? Ryzyko przy zakupie: Co uświadamia klientowi ryzyko związane z zakupem? Wielkość planowanego zakupu Liczba decydujących osób Efektywność oferty Ryzyko nowego

PRIORYTET KLIENT

PODSTAWOWE ELEMENTY PIERWSZEGO KONTAKTU

4 X 20 20 pierwszych kroków w kierunku klienta 20 pierwszych sekund kontaktu 20 pierwszych wypowiedzianych przez Ciebie słów 20 cm Twojej twarzy (uśmiech, kontakt wzrokowy)

KOMUNIKACJA

PROSTE POCZĄTKI Mów pewnie i zdecydowanie, odpowiednio głośno i wyraźnie Patrz w oczy drugiej osoby Stój prosto, nie krzyżuj rąk ani nóg Bądź poważny, ale nie ponury

MOWA CIAŁA

KONTAKT WZROKOWY 30 - 60 % to standardowy czas utrzymywania kontaktu wzrokowego w rozmowie  60 % może oznaczać zainteresowanie rozmówcy  30 % rozmówca może mieć coś do ukrycia lub może być nieśmiałym

DYSTANS Strefa intymna – poniżej 0,5 metra Strefa osobista – pomiędzy 0,5 - 1,5 metra Strefa społeczna – pomiędzy 1,5 – 3,5 metra Strefa publiczna – powyżej 3,5 metra

POSTAWA CIAŁA Pozytywna Kojarzona z gestami wielkiej egzaltacji Neutralna Taka, w której nasze gesty nie są nadinterpretowane emocjonalnie Negatywna Często błędnie używana, zazwyczaj niesie za sobą negatywny stosunek emocjonalny

ANALIZA POTRZEB Typologia klientów!

ZADAWANIE PYTAŃ

PYTANIA OTWARTE / ZAMKNIETE PYTANIA OTWARTE „Co Pana zdaniem?”, „Kto?” , „Jaki?”, „Ile?”, „Gdzie?”, „Jak?”, „Kiedy?” PYTANIA ZAMKNIĘTE „Czy zgadza się Pani ...?”, „Czy może ...? PYTANIA SONDUJĄCE „Dlaczego ...?”, „Proszę mi powiedzieć coś więcej o ...”

AKTYWNE SŁUCHANIE Koncentracja uwagi na rozmówcy Zachowywanie kontaktu wzrokowego Lekkie pochylenie ciała w stronę rozmówcy Używanie zwrotów i dźwięków zachęcających i podtrzymujących rozmowę: mhm, tak, rozumiem Nie zajmowanie się jakimiś innymi czynnościami w trakcie rozmowy Powściąganie się od przedwczesnego wyrażania własnego zdania Empatia czyli emocjonalne postawienie się w miejscu rozmówcy Stosowanie parafrazy i umiejętne zadawanie pytań

Jakie mają Państwo pytania?

Dziękuję za uwagę.