Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami1 Plany rozwoju marek internetowych Agory.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Uniwersytet Łódzki - Start w karierę Październik -Grudzień 2011.
Serwis e-prawnik.pl serwis informacji prawnej na żądanie dla małych, średnich firm i nie tylko. stworzony przez firmę Legalsupport w 2000 r. 9 października.
Stare media w nowych czasach
System informacyjny dla organizacji pozarządowych
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
2009 Portal Wspieramy E-biznes jako źródło informacji o działaniach 8.1 i 8.2 PO IG Agnieszka Krakowiak Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa,
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
„Witajcie na świecie” Oferta 2007 Prezentacja Gazety Wyborczej.
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Unikalne narzędzie do aranżacji wnętrz
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
Największy Polski Portal Pracy
Oferta portalu Parkiet.com
PARTNERSTWO na rzecz rozwoju rynku pracy powiatu starogardzkiego Projekt 50+ doświadczenie.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
Informacja w nauce, społeczeństwie, gospodarce Serwisy informacyjne w Internecie – rynek mediów, technologii, wyszukiwania.
Staże Ośrodka RENOWATOR.
1. Wprowadzenie 2. Wybrane funkcjonalności serwisu 3. Strategie na przyszłość 4. Oferta inwestycyjna.
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Dominik Matuzewicz Bogdan Grabczyk Monster Worldwide Polska
PREZENTACJA PLATFORMY
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.
Twoje miejsce w internecie
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Cele ! Treści multimedialne on-line: trendy rynkowe Konkurencja ...
Działamy na rynku od początku 2003 roku.
Gry-online.pl. Gry-Online - Internetowa Brama do Świata Gier Komputerowych! Przedmiotem działalności Gry-Online jest szeroko pojęta rozrywka internetowa.
Bo w Dom-u najlepiej Dom.pl Sp. z o.o. Skwer Wyszyńskiego 5/ Warszawa NIP tel. (0-22)
Babyboom.pl Prezentacja serwisu
Elementy gospodarki elektronicznej opartej na wiedzy
Itezone.pl Sp. z o.o. nr tel:
EDI NET - badania.
Dlastudenta.pl – Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
Serwis Samorządowy PAP SA
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Metodologia badań wydatków reklamowych
Program eCentra - propozycja Bartosz Mioduszewski.
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
1. 2 YT KIEDYŚ 3 YT AD Kiedyś: wyświetlenia! Dzisiaj: czas oglądania! Dzisiaj: subskrybenci! Dzisiaj: zaangażowanie!
Projekt systemowy – działania na rzecz rozwoju szerokopasmowego dostępu do Internetu M INISTERSTWO I NFRASTRUKTURY.
Rewolucja w komunikacji III Kontent "blogowy": Jaką wartość ma treść blogów? Czy blogi niosą za sobą wartościowe informacje oraz jak je znaleźć. Dominik.
O KLASTRZE. O KLASTRZE Podpisanie porozumienia GENEZA I ORGANIZACJA Leszczyński Klaster Budowlany zawiązał się formalnie 25 czerwca 2010r. W momencie.
Dlaczego Perfect NDF SA ?. Dzisiejsze oczekiwania Klienta wobec Doradcy Ubezpieczeniowo-Finansowego Uczciwość Rzetelność Wiedza, doświadczenie, profesjonalizm.
Strategia LP Business Solutions Wrocław, styczeń 2013.
Technik Organizacji Reklamy
NINIEJSZA PREZENTACJA POWINNA BYĆ ROZUMIANA JAKO RODZAJ WIZJI I POTENCJALNEGO ROZWOJU RYNKU W POLSCE, A NIE JAKO KONKRETNE OCZEKIWANIA NADAWCY!
Super Express dziennik XXI wieku. Super Express - lider w swojej klasie ! formą unikatowa wśród dzienników ogólnopolskich czytelnictwem wiodąca pozycja.
Wprowadzenie akcji na NewConnect Zainwestuj w SEKA S.A. 7 października 2011 r.
Jednym z największych problemów związanych z promocją organizacji pozarządowej jest wyasygnowanie środków na zaprojektowanie, hosting, domenę i aktualizowanie.
Agencjasukurs Oferta reklamowa 2012/13 agencjasukurs Oferta reklamowa Kwartalnik skomputeryzowanych nauczycieli bibliotekarzy OFERTA REKLAMOWA Biblioteka.
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
Innowacja w planowaniu mediów
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Region promocji turystycznej
SPOTKANIE FIRMOWE WARSZAWA, 25 SIERPIEŃ 2010.
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
MARKETING INTERNETOWY
Zapis prezentacji:

Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami1 Plany rozwoju marek internetowych Agory

Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami2 Najważniejsze zmiany w ciągu ostatnich 3 miesięcy

Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami3 Zmiana osób zarządzających Dyrektor Pionu Internet AGORA Tomasz Józefacki Od czerwca 2006 roku za rozwój biznesu internetowego AGORY odpowiada Tomasz Józefacki. W lipcu i sierpniu zespół przeszedł proces restrukturyzacji Od września Pion Internet działa w nowej strukturze organizacyjnej Utworzono 3 działy produktowe i 3 działy operacyjne Funkcje szefów działów objęły nowe osoby

Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami4 Działy produktowe Osoba odpowiedzialna: Robert Stalmach Dział Serwisów Wertykalnych (Główne serwisy: Dom, Praca, Auto, Kobieta, Rozrywka, Edukacja, Turystyka) Dział Serwisów Informacyjnych i Społeczności Gazeta.pl (Główne serwisy: Wiadomości, Gospodarka, Sport, Serwisy lokalne, Gazeta Wyborcza, Forum, Blogi, Poczta) Dział Treści i Usług Mobilnych (Główne serwisy: Archiwum, Komórki, platformy mobilne, sprzedaż treści, B2B) Osoba odpowiedzialna: Maciej Wicha Osoba odpowiedzialna: Paweł Wujec

Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami5 Działy operacyjne Osoba odpowiedzialna: Benita Jakubowska Osoba odpowiedzialna: Krzysztof Madejski Dział Sprzedaży (Sprzedaż agencyjna, branżowa, lokalna, akcje specjalne, rozwój produktu reklamowego i ogłoszeniowego) Dział Marketingu (Zarządzanie i rozwój marek, promocja, public relations, badania marketingowe, patronaty, obsługa klienta) Dział Technologii (Utrzymanie infrastruktury technicznej i programowej, rozwój technologii, asysta wdrożeniowa) Osoba odpowiedzialna: Dominik Kaznowski

Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami6 Co udało się osiągnąć dotychczas?

Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami7 Nowy serwis Praca Nowy projekt funkcjonalny i graficzny, nowa wyszukiwarka, nowy dział Praca za granicą z bazą ogłoszeń z 76 krajów Pierwsze miejsce w Megapanelu w kategorii Praca pod względem ilości odsłon, największa roczna dynamika wzrostu liczby użytkowników (126% - lipiec 2005/2006) Według Gemius Traffic we wrześniu 1 milion użytkowników Największa baza aktualnych ogłoszeń, średnio 14,5 tys.

Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami8 Nowy serwis Dom Ogłoszenia z rynku pierwotnego; (obecnie ponad 3 tys. nowych mieszkań i 181 inwestycji w całej Polsce) Rozbudowane forum zawierające opinie ekspertów i użytkowników Specjalny serwis dla deweloperów i agencji nieruchomości, w tym panel administracyjny do zarządzania ofertą, statystyki i moduł obsługi klienta W lipcu serwis odwiedziło ponad 400 tys. użytkowników, 80% z nich miało więcej niż 25 lat 1 Oferta pakietowa w połączeniu z Gazetą DOM i nowym miesięcznikiem "Warszawskie Domy, Mieszkania, Działki" 1 Megapanel PBI/Gemius, lipiec 2006

Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami9 Nowy serwis Sport Zmiana układu stron, nawigacji, kolorystyki Relacje zdjęciowe, filmowe, materiały dziennikarskie, tabele wyników i rozgrywek Nowy serwis Z czuba opisujący świat sportu z przymrużeniem oka. Zawierający ciekawostki, anegdoty i informacje, na które nie ma miejsca w tradycyjnych serwisach sportowych Podczas Mundialu najwyższa na rynku dynamika wzrostu zasięgu w kategorii sport – 62% W lipcu prawie 900 tys. real users, dynamika wzrostu zasięgu w ciągu ostatniego roku 30% (lipiec 2005/2006) 1 1 Megapanel PBI/Gemius, lipiec 2006

Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami10 Silny rozwój społeczności Portal nr 2 w Polsce pod względem zasięgu w kategorii społeczności 1 1,5 miliona użytkowników korzystających co miesiąc z Forum Gazeta.pl 50 milionów wpisów na Forum Gazeta.pl Prawie 100 tysięcy blogów na Blox.pl W tym miesiącu uruchomimy nowy produkt społecznościowy Foto Forum 1 Megapanel PBI/Gemius, lipiec 2006

Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami11 Nowy serwis Prasa Kolejny krok w rozbudowie serwisów informacyjnych Zwiększenie ilości źródeł informacji Umowa z syndykatem New York Times, dająca dostęp do wielu źródeł informacji (m.in. Spiegel, Die Zeit, El Pais, The Boston Globe, Herald Tribune, Daily News) Koleje umowy w trakcie realizacji

Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami12 Nowy serwis Dwukropek.pl Darmowy serwis społecznościowy umożliwiający zamieszczanie anonsów i ogłoszeń Odpowiedź na oczekiwania użytkowników z Forum.gazeta.pl Ogłoszenia i anonse z 21 największych miast Polski Rosnący zasięg, obecnie około 50 tys. użytkowników miesięcznie (wg Gemius Traffic)

Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami13 Kontent Multimedialny Stworzyliśmy własny zespół reporterski, obecnie trwa budowa studia Kilkanaście zrealizowanych materiałów od początku września Przygotowujemy się do transmitowania najbliższych wyborów samorządowych Docelowo będziemy obsługiwać najważniejsze wydarzenia dnia, wydarzenia specjalne oraz realizować materiały do innych działów w tym np. Kobieta

Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami14 Serwis WAP o Robercie Kubicy dla Orange Serwis oparty o kontent dostarczany przez redakcję portalu Syndykacja treści na zewnętrzną platformę mobilną (strategiczna współpraca z Orange) Zakres serwisu obejmuje informacje o Robercie Kubicy - starty, przygotowania, klasyfikację konstruktorów, klasyfikację generalną po wyścigu, nowości z teamu BMW-Sauber, informacje o bolidach i torach, komentarze specjalistów Atrakcją serwisu są dostarczane przez Gazeta.pl zdjęcia - najlepsze fotografie pokazujące zawody, kibiców czy szczególnie ciekawe ujęcia z wyścigów

Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami15 Rezygnacja z dalszego rozwoju Wiadomka Zespół odpowiedzialny za rozwój Wiadomka zajmie się rozwojem kanałów RSS w ramach serwisów informacyjnych Chcemy rozwijać współpracę z różnymi dostawcami technologicznymi

Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami16 Co nowego w portalu?

Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami17 Nowa strona główna portalu Gazeta.pl Zmiana nawigacji i unowocześnienie wyglądu Nowy, przejrzysty interface, rezygnacja z koloru czerwonego Intensywniejsze kolory, więcej zdjęć Odmłodzenie wizerunku portalu Gazeta.pl Stopniowe oddzielanie się od Gazety Wyborczej

Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami18

Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami19

Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami20 Nowa strona Gazety Wyborczej Całkowita zmiana nawigacji i struktury serwisu, nadanie serwisowi indywidualnego charakteru, oddzielenie go od portalu Gazeta.pl Nad nową stroną pracuje zespół Gazety.pl i "Gazety Wyborczej", a docelowo będzie za niego odpowiadać specjalny zespół redakcyjny Wprowadzanie nowych interaktywnych narzędzi dla redakcji Gazety Wyborczej Nowością będzie e-wydanie Gazety Wyborczej do kupienia codziennie rano w serwisie

Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami21 Tworzymy jeden z największych serwisów prasowych Serwis będzie sprzedawany jako oddzielny produkt (wysoka jakościowo grupa) Oferta reklamowa gazetawyborcza.pl jest skierowana do klientów, dla których istotna jest jakość serwisu i jego prestiżowy charakter 64% użytkowników serwisu internetowego Gazety Wyborczej ma więcej niż 25 lat, 37% posiada wyższe wykształcenie Osoby te zaliczają się do grupy decydentów i osób dobrze zarabiających, 36% użytkowników serwisu posiada dochody netto powyżej 1000 zł Co dziesiąty użytkownik to osoba pełniąca funkcje kierowniczą Megapanel PBI/Gemius, lipiec 2006

Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami22

Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami23

Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami24 Rozwój sprzedaży We wrześniu wprowadziliśmy możliwość targetowania demograficznego, np. według wieku, miejsca zamieszkania, zainteresowań Rozwijamy sprzedaż branżową, zaczynamy od nieruchomości, pracy, edukacji Rozpoczęliśmy budowę sieci sprzedaży lokalnej Będziemy sprzedawać reklamę przy treściach multimedialnych Wprowadziliśmy nowe formy reklamowe, np. long-button na Sporcie Nowy produkt, serwis gazetawyborcza.pl będzie dobrym narzędziem wizerunkowym i jakościowym

Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami25 Plany na przyszłość

Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami26 Plany na przyszłość zwiększenie zasięgu poprzez budowę silnej pozycji w kluczowych kategoriach tematycznych pozyskanie młodszych użytkowników, poszerzenie marki Gazeta.pl zwiększenie synergii wspólnych działań w ramach AGORY dalszy rozwój społeczności, rozbudowa narzędzi i funkcjonalności utrzymanie tempa wprowadzanych innowacji zwiększenie nakładów na reklamę

Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami27 Dziękuję