1. AdExpress 2. Internet Evaliant Adex

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I część 1.
Advertisements

Serwis e-prawnik.pl serwis informacji prawnej na żądanie dla małych, średnich firm i nie tylko. stworzony przez firmę Legalsupport w 2000 r. 9 października.
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Oferta portalu Parkiet.com
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Programy miejskie rozgłośni regionalnych radia publicznego wyniki monitoringu Departament Mediów Publicznych 2012 r.
KONKURS WIEDZY O SZTUCE
To ile wydaje się na reklamę?
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
Rynek ubezpieczeń w Polsce I kwartał 2008
Stałe obecności dzienne i tygodniowe w sieci reklamowej
Generujemy efekty prezentacja sieci AdAction Network oferta dla witryn.
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Generujemy efekty prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla developerów i wydawców.
Internauci w grupach wiekowych
Monitoring Online Mediów Internetowych
Warszawa, luty 2013 PinkPoland Profil socio-demograficzny witryn erotycznych sieci PinkPoland.
Listonic – Wygodna lista zakupów
Geo gemiusGeo UNIKALNE NARZĘDZIE DO IDENTYFIKACJI PAŃSTWA, REGIONU I MIASTA, Z KTÓREGO ŁĄCZY SIĘ UŻYTKOWNIK TWOJEGO SERWISU.
Papilot.pl Prezentacja serwisu
1. Wstęp Norbsoft Sp. z o.o. od 2003 roku tworzy oprogramowanie dla urządzeń przenośnych, w szczególności telefonów komórkowych, specjalizując się w aplikacjach.
Rola Internetu w masowej personalizacji produktu
Charytatywna akcja z INTERIA.PL: WYKLIKAJ UŚMIECH WARSZAWA, r.
INTERNET W PRAKTYCE 10 zasad i nie tylko...
Internet w Polsce to medium masowe
W INTERNETOWEJ SIECI REKLAMOWEJ
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Nowe media w promocji start-up
oferta reklamy dedykowanej
Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:
Serwis internetowy tygodnika Polityka
Domhome.pl WIOSENNE CENY OD KWIETNIA DO MAJA.
Gry-online.pl. Gry-Online - Internetowa Brama do Świata Gier Komputerowych! Przedmiotem działalności Gry-Online jest szeroko pojęta rozrywka internetowa.
Koncern Bauera.
Rynek telewizyjny w 2007 roku Podsumowanie. 2 Widownia telewizyjna.
Najważniejsze wyzwania stojące przed badaniem Megapanel PBI/Gemius w 2006 roku Piotr Ejdys, Warszawa,
AdExpert.
Metodologia badań wydatków reklamowych
specyfikacja techniczna
Intencje zakupowe w sieci AdProfile.
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
STANDARD I ZALECENIA DLA REKLAMY DISPLAY IAB POLSKA Dokument przygotowany przez grupę roboczą brand advertising online IAB Polska.
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
Powrót Hibernatusa Reklamy Świat mediów W izolacji od 2000 roku...
1 NOWA STRONA GŁÓWNA WP.PL Grupa Wirtualna Polska 1 Warszawa, wrzesień2014 Warszawa,
Założenia Oferty Handlowej TVP POZNAŃ na Płynne wejście w nowy rok Oferta na 2015 obowiązuje od 1 LUTEGO 2015 Styczeń w całości jest sprzedawany.
REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010.
Potęga trzech opinii: Wprost, Przekrój, Polityka w sieci reklamowej IDMnet S.A.
Na pasku narzędzi wybrać formant Karta
Moduł V Monitorowanie wskaźników
Kalendarz 2020.
Dzień dobry, Cieszymy się, że wybrali Państwo nasz portal internetowy EKO, OZE ekoenergia.pl Zespół “Ecoeurope.eu” Sp. z o.o. Wita Państwa serdecznie w.
Standard pomiaru internetu Polskie Badania Internetu.
Monitoring Wydatków Reklamowych Kantar Media
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
Strategia Promocyjna sieci ELEKTRO-RTV-AGD analiza gazetek promocyjnych q1-q vs q1-q Warszawa, lipiec 2016.
Najmłodszy tygodnik opinii w Polsce
Badanie rynku mediów Wskaźniki
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
REKLAMA INTERNETOWA Katarzyna Czepółkowska. Marketing internetowy ■ Marketing internetowy – forma marketingu, używająca jako medium Internetu i strony.
SPOTKANIE FIRMOWE WARSZAWA, 25 SIERPIEŃ 2010.
Zapis prezentacji:

1. AdExpress 2. Internet Evaliant Adex

OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE AdExpress AdExpress to nowoczesne narzędzie webowe do prezentacji zagregowanych lub szczegółowych danych o wydatkach reklamowych dowolnych produktów lub wpływów reklamowych dowolnego medium. Dane aktualizowane w cyklach: dziennych dla kreacji internetowych, tygodniowych dla danych Adex z TV, RADIA i PRASY, w cyklach miesięcznych dla OUTDOORU, KIN i INTERNETU.

OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE AdExpress Oferuje możliwość tworzenia raportów dostosowanych dla każdego z naszych klientów: reklamodawców, domów mediowych i właścicieli mediów: 1. Dla reklamodawców: analizę strategii mediowych konkurencji informacje o produktach reklamowanych w danym sektorze informacje o produktach oferowanych przez konkurencje szczegółową strukturę kampanii z podziałem nawet na dzień i miejsce pojedynczych emisji

OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE AdExpress 2. Dla domów mediowych analizę dynamiki: porównanie zmian struktury reklamodawców w danym medium (po sektorze, reklamodawcy lub brandzie) w dwóch okresach w celu oszacowania lojalności klientów. analizę konkurencji: w zdefiniowanym przedziale czasu, którzy reklamodawcy są aktywni i w jakich stacjach/tytułach. szczegółową analizę tytułów, w których reklamuje się konkurencja. Intuicyjny interfejs użytkownika Możliwość podglądu internetowych kreacji reklamowych w trybie on-line

OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE AdExpress 5 głównych modułów: Media schedule Prezentuje strategię mediową reklamodawców Lost/Won Porównanie okresami rok do roku wydatków reklamodawców Present/Absent Porównanie aktywności reklamodawców w danej stacji/tytule do konkurencyjnych stacji/tytułów Vehicle portfolio Szczegółowa analiza stacji/tytułu Evaliant – new creatives Prezentacja kreacji internetowych wyszukanych spiderem

OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE AdExpress – MEDIA SCHEDULE

OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE AdExpress 5 głównych modułów: Media schedule Prezentuje strategię mediową reklamodawców Lost/Won Porównanie okresami rok do roku wydatków reklamodawców Present/Absent Porównanie aktywności reklamodawców w danej stacji/tytule do konkurencyjnych stacji/tytułów Vehicle portfolio Szczegółowa analiza stacji/tytułu Evaliant – new creatives Prezentacja kreacji internetowych wyszukanych spiderem

OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE AdExpress – LOST/WON

OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE AdExpress 5 głównych modułów: Media schedule Prezentuje strategię mediową reklamodawców Lost/Won Porównanie okresami rok do roku wydatków reklamodawców Present/Absent Porównanie aktywności reklamodawców w danej stacji/tytule do konkurencyjnych stacji/tytułów Vehicle portfolio Szczegółowa analiza stacji/tytułu Evaliant – new creatives Prezentacja kreacji internetowych wyszukanych spiderem

OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE AdExpress – PRESENT/ABSENT

OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE AdExpress 5 głównych modułów: Media schedule Prezentuje strategię mediową reklamodawców Lost/Won Porównanie okresami rok do roku wydatków reklamodawców Present/Absent Porównanie aktywności reklamodawców w danej stacji/tytule do konkurencyjnych stacji/tytułów Vehicle portfolio Szczegółowa analiza stacji/tytułu Evaliant – new creatives Prezentacja kreacji internetowych wyszukanych spiderem

OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE AdExpress – VEHICLE PORTFOLIO

OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE AdExpress 5 głównych modułów: Media schedule Prezentuje strategię mediową reklamodawców Lost/Won Porównanie okresami rok do roku wydatków reklamodawców Present/Absent Porównanie aktywności reklamodawców w danej stacji/tytule do konkurencyjnych stacji/tytułów Vehicle portfolio Szczegółowa analiza stacji/tytułu Evaliant – new creatives Prezentacja kreacji internetowych wyszukanych spiderem

OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE AdExpress – NEW CREATIVES

OPROGRAMOWANIE ANALITYCZNE AdExpress – NEW CREATIVES

2. INTERNET EVALIANT ADEX

INTERNET EVALIANT ADEX Podstawowe informacje; Partnerzy Nowy projekt (pierwsze dane za listopad 2010) Własne obliczenia na podstawie danych z bazy Evaliant Spider i comiesięcznych odsłon stron internetowych Informacje na temat odsłon z badania Megapanel, dostarczanego przez PBI (Polskie Badania Internetu) 17 17

INTERNET EVALIANT ADEX Pokrycie rynku i dostępność danych Liczba portali internetowych w monitoringu: 70 Pokrycie rynku: ponad 90% (na podstawie liczby odsłon) Aktualizacja danych: raz w miesiącu z opóźnieniem 70-cio dniowym (np. dane za marzec są dostępne w pierwszej połowie czerwca) 18 18

INTERNET EVALIANT ADEX Zakres badań Evaliant gromadzi wszystkie typy reklam wyświetlane na stronach internetowych, np.: - banner - doublebillboard - billboard - half page - brandmark - rectangle, navi box 19 19

INTERNET EVALIANT ADEX Przetwarzanie danych Reklamy gromadzone przez Evaliant są kategoryzowane spójnie ze wszystkimi danymi Kantar Media (reklamodawca, brand reklamowany, kategoria produktowa) Miesięczne informacje na temat odsłon z badania Megapanel przypisywane są do odpowiednich stron internetowych Cena cennikowa CPM jest przypisywana do każdej reklamy Dostępne są dane dzienne Wszystkie dane Internet Evaliant AdEx są dostępne w AdExpress-ie 20 20

INTERNET EVALIANT ADEX Analiza danych Przykładowe raporty medium: Internet Evaliant AdEx kategoria: finanse okres: XI-XII 2010 21 21

22 22

23 23

24 24

Dziękujemy i zapraszamy do współpracy.