KOBIETA AKTYWNA to KOBIETA SKUTECZNA

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I część 1.
Advertisements

Praca w zespole Tomasz Filipionek.
Ubóstwo w Polsce: wiek, płeć, wykształcenie
WYBORY PARLAMENTARNE.
Metody Sztucznej Inteligencji 2012/2013Zastosowania systemów rozmytych Dr hab. inż. Kazimierz Duzinkiewicz, Katedra Inżynierii Systemów Sterowania 1 Zastosowania.
„ABY NASZE SUMIENIA BYŁY PRAWE”
WOJEWÓDZTWO WIELKOPOLSKIE WRK. ZAREJESTROWANIE ORGANIZACJI 41% ORGANIZACJI ZOSTAŁO ZAREJESTROWANYCH PO 2000 ROKU 1949 ROK – NAJWCZEŚNIEJ ZAREJESTROWANA.
Katedra Informatyki SGGW Centrum Edukacji Multimedialnej SGGW
KONKURS WIEDZY O SZTUCE
Hej ho, hej ho do pracy by się szło… Materiał opracowany w oparciu o bibliografię austriackiej szkoły ekonomicznej © Joanna Jonczek.
Analiza wyników ankiety
UNIA EUROPEJSKA FUNDUSZ SPÓJNOŚCI EUROPEJSKI FUNDUSZ ROZWOJU REGIONALNEGO 12 stycznia Ministerstwo Środowiska.
Jaki jest następny wyraz ciągu: 1, 2, 4, 8, 16, …?
Dyskretny szereg Fouriera
Wiedza i opinie Polaków na temat wyborów do Parlamentu Europejskiego
Twoje narzędzie do pracy grupowej
PŁEĆ MÓZGU W SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIU CZYLI ORGAZM W BIZNESIE
Męski Manifest (Raz na zawsze!)
4 pytania dotyczące kwadratów
PŁEĆ MÓZGU W SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIU CZYLI ORGAZM W BIZNESIE
porównanie Ankieta dla uczniów Ankieta dla rodziców.
WYZWANIA STOJĄCE PRZED SYSTEMEM UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
Kalendarz 2011 Real Madryt Autor: Bartosz Trzciński.
KALENDARZ 2011r. Autor: Alicja Chałupka klasa III a.
TYDZIEŃ WALKI Z PRZEMOCĄ w ZSP w Jasienicy 14 – 22 kwietnia 2010
Serdecznie zapraszamy na krótką prezentację multimedialną
EDI NET - badania.
Zawsze słyszymy o zasadach ze strony kobiet. Teraz parę zasad widzianych od strony mężczyzn.
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Samorządów Salamon Consulting.
Tam wszystko się zaczęło...
Zadziwiające teksty-tylko dla kobiet
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane Salamon Consulting.
Szacunek do kobiet. Dlaczego trzeba go zachować?
czyli szkolenie dla tych, co nie mają czasu
a)Ponieważ chronię środowisko, Dz. 8% Ch.6% b)Bo chcę rozładować korki uliczne, Dz. 3% Ch.2% c)Z powodów ekonomicznych(bo.
Męski Manifest (Raz na zawsze!)
Lekcja 13 Strona 15. Lekcja 13 Strona 16 Lekcja 13 Strona 17 Vertical primary and secondary Tesla coil Jacobs ladder.
Kalendarz 2011r. styczeń pn wt śr czw pt sb nd
Zasady savoir vivre.
Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
XX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży
Dlaczego ten temat jest ważny?
O psach i ludziach ….
ZWIERZENIA FACETÓW .
Aktywny Młody Przemyślanin- Wybory parlamentarne debata.
1. Dziennikarz Lekarz Listonosz 2 3 Lekarz  bada ludzi i określa ich stan zdrowia  bada podstawowe obszary życia i określa ich stan w liczbach 4.
Debata Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym.
(C) Jarosław Jabłonka, ATH, 5 kwietnia kwietnia 2017
„Nie tylko wybory-jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?”
Gimnazjum nr 4 im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Tychach w projekcie „SEJM DZIECI I MŁODZIEŻY”
Młodzi aktywni? Co zrobić żeby młodzież koźmińska brała udział w wyborach i życiu społecznym.
1 Spotkanie dotowane w ramach Programu Rozwoju Sprzedaży Ilustracje pochodzą z ogólnodostępnych stron internetowych, w tym
dr Zofia Skrzypczak Wydział Zarządzania UW
4. Powołanie człowieka do życia w rodzinie
Specjalnie dla Ciebie Kochanie :*
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym? Projekt: Jan Tomasz Borkowski; Jakub Kowalik.
SONDA ULICZNA. 1. DLACZEGO MŁODZI LUDZIE NIE CHCĄ BRAĆ UDZIAŁU W WYBORACH? BOJĄ SIĘ WYRAŻANIA SWOJEGO ZDANIA BOJĄ SIĘ KOSEKWENCJI ŻE JAK JUŻ RAZ ZAGŁOSUJĄ.
Sylwetka respondenta kobieta Zamieszkując a powiat nakielski lat Szkoła ponadgimnazjalna.
Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji? Nie tylko wybory.
1 Prawie koniec roku… minął bardzo szybko 2008 minął też bardzo szybko.
Prawa Człowieka w systemie Narodów Zjednoczonych
Kalendarz 2020.
Wyniki Ankiety odnośnie zdrowego odżywiania
" Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?".
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
DEBATA w ramach programu CEO i Kancelarii Sejmu RP XX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży Temat: Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach.
Hymn Szkoły Podstawowej nr 12 w Koninie
O psach i ludziach ….
Zadziwiające teksty-tylko dla kobiet
Zapis prezentacji:

KOBIETA AKTYWNA to KOBIETA SKUTECZNA dr Marzena Marczewska

W Polsce na 106 kobiet przypada 100 mężczyzn. By się liczyć w polityce (także samorządowej) – kobiety powinny mieć reprezentację co najmniej trzydziestoprocentową. To minimalny próg, który umożliwia określonej grupie społecznej (np. kobietom) realny wpływ na kształtowanie decyzji ustawodawczych. W ostatnich wyborach prezydenckich zgłoszono 10 kandydatów, wyłącznie mężczyzn. dr Marzena Marczewska

Kobiety i mężczyźni w polskiej polityce (Sejm i Senat RP) dr Marzena Marczewska

SAMORZĄD dr Marzena Marczewska

DLACZEGO KOBIETY NIE CHCĄ BRAĆ UDZIAŁU W DZIAŁALNOŚCI POLITYCZNEJ? dr Marzena Marczewska

STEREOTYPY KOBIETY delikatność, słabość piękno dom podległość pokój MĘŻCZYŹNI siła praca władza walka dr Marzena Marczewska

Jean Kilbourne, amerykańska reżyserka, ekspertka medialna, autorka filmów „Killing us softly”, stwierdziła, że stereotyp kobiety jako istoty podległej, słabej, skoncentrowanej na wyglądzie itd., jest współcześnie utrwalany i pielęgnowany przez media, zwłaszcza przez reklamę. dr Marzena Marczewska

Kobieta (częściowo) w reklamie dr Marzena Marczewska

Części ważne dr Marzena Marczewska

I ważniejsze… dr Marzena Marczewska

Propagowanie wzorców: kobieta bez zmarszczek, bez piegów, bez pryszczy…. dr Marzena Marczewska

Propagowanie wzorców: kobieta anorektyczna dr Marzena Marczewska

Dążenie do ideału, który nie istnieje…. dr Marzena Marczewska

Chociaż przesada istnieje… dr Marzena Marczewska

Kobieta w reklamie: czysta erotyka - ciało dr Marzena Marczewska

Kobieta w reklamie – propagowanie przemocy i pornografii Dolce & Gabbana Dolce & Gabanna dr Marzena Marczewska

Kobieta i mężczyzna: wiadomo, kto tu rządzi…. dr Marzena Marczewska

1. Kobieta to ciało (doskonałość, perfekcja) 1. Kobieta to ciało (doskonałość, perfekcja). Osobowość kobiety nie istnieje w reklamie. 2. Seksualizacja. 3. Kobieta – obiekt, rzecz. 4. Dehumanizacja. 5. Pasywność. 6. Podległość. dr Marzena Marczewska

Mężczyzna… profesjonalny dr Marzena Marczewska

Mężczyzna…. uPOLOwany dr Marzena Marczewska

Porównaj… dr Marzena Marczewska

Czy jeszcze się dziwisz, że na kobiety zazwyczaj się nie głosuje? Przecież kobieta w reklamie to tylko ciało, rzecz, obiekt. Bez umysłowości, bez inteligencji. Bez właściwości, które sprawiają, że kogoś szanujemy na tyle, by stał się naszym reprezentantem. Ta wizja wpływa nie tylko na stereotypowe widzenie kobiety, ale także na przeciętne myślenie o roli kobiet w życiu publicznym. Nie daj sobą dłużej manipulować. Zagłosuj na kobiety. Kobieta aktywna to zawsze kobieta skuteczna. dr Marzena Marczewska

Cała nadzieja w tym, że świat się zmienia, a … dr Marzena Marczewska

„Kobiety i koty zawsze robią, co chcą, więc mężczyźni i psy niech się z tym pogodzą”. Robert A. Heinlein dr Marzena Marczewska