ZAPROSZENIE DO WSPÓŁPRACY w zakresie promocji firmy, oferty, marki, produktów, w lokalach należących do sieci R&C UNION.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Dane liczbowe UCZNIÓW (-8 418) ( ) ( ) CHŁOPCÓW 51,3%51,1% 51% DZIEWCZĄT 48,7%48,9% 49%
Advertisements

ZAPROSZENIE DLA WYSTAWCÓW
2011 Joanna Bechcińska Bożena Boleska
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
Jolanta Ruszel – Esebua 15 grudzień 2010
Kielce na rynku od 2001 r.. Minisaloniki Prasowe - wyspecjalizowane punkty sprzedaży prasy i produktów FMCG Powierzchnia: 6 – 18 m2 Saloniki Prasowe.
 DOBRE, TAŃSZE, DOSTĘPNE.
MINISTERSTWO ROZWOJU REGIONALNEGO Przebieg realizacji działań dotyczących MSP w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw,
Przeniesienie do prawa krajowego Paule CARNAT- GAUTIER Lekarz Weterynarii Francuska Agencja Weterynaryjna ds. produktów leczniczych (AFSSA-ANMV)
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Raport o rynku franczyzowym w Polsce Edycja 2009.
OGÓLNOPOLSKA SIEĆ NOŚNIKÓW REKLAMOWYCH
Wyjątek: Na raz 60 szt. 35% 1 36,50 zł Cena detaliczna 210 zł Deklaracja członkowska 60 zł 1 26, 00 zł 40% Lider i Senior Dystrybutor.
[odpowiedzi spontaniczne]
OFERTA HANDLOWA REKLAMA NA OGÓLNOPOLSKIEJ TV REGIONALNEJ TVP KIELCE
PORTRAIT nowy format reklamowy w IDMnet. Portrait to stała forma reklamowa dająca wielkie możliwości kreacji. Duży wybór elementów przekazu reklamowego.
Miejska Biblioteka Publiczna w Olsztynie
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Oferta zakupu i reklamy w albumie: Białystok – kresowe miasto UWAGA, ATENCIÓN, ALLE ACHTUNG, ATTENTION! Zakup 100 egz. gwarantuje wzięcie udziału w losowaniu.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- V Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Klamki do drzwi Klamki okienne i inne akcesoria
Poradnik Przedsiębiorcy Przy wchodzeniu na rynek pierwszym krokiem jest stworzenie nazwy i logo firmy które będzie ją najpierw wyróżniało a później promowało.
JO16-75 Dane techniczne: Wysokość-130 Płaszczyzna dolna-90
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
HOTEL MODERNO – najnowszy biznesowy hotel w Poznaniu
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
marketing Spotkanie drugie w pełnym gronie….
Przyjazne Społeczeństwo Informacyjne Information Society Technologies Dzień Informacyjny IST PTI, Krajowy Punkt Kontaktowy 5PR UE
24-26 września 2012 Warszawa, Torwar
Jaka reklama, taka sprzedaż. Samochody osobowe, a reklama
Slajd startowy – logo..
Prezentacja sal będących w ofercie lokalowej MDK „Południe”
Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków.
VI KONFERENCJA EWALUACYJNA WARSZAWA, dr inż. DARIUSZ NIEĆ
Ambient Media Provider
EHoliday.
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Historyczne wnętrza Banku Polskiego do Państwa dyspozycji. MIEJSCE NA TWOJĄ IMPREZĘ DALEJ
Czy procenty pomagają nam w życiu ?
MATURA 2007 raport ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO.
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie. Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie.
PROMOCJA DZIELNICY TARGÓWEK
Strategia Promocji.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
WOLNE powierzchnie biurowe WOLNE powierzchnie biurowe o łącznym metrażu 115,35 m² Park Przemysłowy Gminy Leżajsk.
Akademia Piłkarska Korona Kielce
Wyniki badań dzieci 10 letnich z realizacji podstawy programowej z wychowania fizycznego po I etapie edukacyjnym- wrzesień 2013, luty- czerwiec 2014 Kuratorium.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
„Marketing internetowy w obiekcie hotelowym 2014” Raport przygotowany przez serwis MojeKonferencje.pl.
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Wspieramy budowanie marki
Szanowni Państwo! Właśnie rozpoczęliście biznes i nie wiecie jak wypromować swoją firmę. Może Wasza firma ma już swoje miejsce na rynku, ale potrzebuje.
Elementy geometryczne i relacje
Strategia pomiaru.
LO ŁobżenicaWojewództwoPowiat pilski 2011r.75,81%75,29%65,1% 2012r.92,98%80,19%72,26% 2013r.89,29%80,49%74,37% 2014r.76,47%69,89%63,58% ZDAWALNOŚĆ.
Projektowanie systemów transportowych
udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta.
16/ Hotel PUŁAWSKA data: 2 wyjątkowe dni tematyczne
Zapis prezentacji:

ZAPROSZENIE DO WSPÓŁPRACY w zakresie promocji firmy, oferty, marki, produktów, w lokalach należących do sieci R&C UNION

LOKALIZACJE I ILOŚĆ MIEJSC SIEDZĄCYCH W RESTAURACJACH RESTAURACJE ZLOKALIZOWANE NA GŁÓWNYCH DEPTAKACH NAJWIĘKSZYCH MIAST W POLSCE ! LOKALIZACJE I ILOŚĆ MIEJSC SIEDZĄCYCH W RESTAURACJACH 1. POZNAŃ 82, w sezonie letnim 144 2. KRAKÓW 212, w sezonie letnim 276 3. GDYNIA 88, w sezonie letnim 100 4. ŁÓDŹ 113, w sezonie letnim 167 5. BIAŁYSTOK 109, w sezonie letnim 179 6. OLSZTYN 78, w sezonie letnim 136 7. WARSZAWA 168, w sezonie letnim 248 8. TORUŃ 82, w sezonie letnim 120 Średni rachunek w restauracji Sioux wynosi 63 złote Wiek Wykształcenie 18-25 lat – 20% zawodowe – 3% 26-35 lat – 59% średnie – 47% 36-50 lat – 16% wyższe – 50% 50 < lat – 5% Średnia ilość gości w restauracjach Sioux w roku wynosi przeszło 90 tys. !!! Liczba fanów na Facebook’u przekracza 6 tys. osób !!!

Lokalizacje i ilość miejsc siedzących w klubach Kluby zlokalizowane są na głównych deptakach największych miast w Polsce! Lokalizacje i ilość miejsc siedzących w klubach 1. TORUŃ 282 2. POZNAŃ 160, w sezonie letnim 224 3. KRAKÓW 404 4. ŁÓDŹ 377 Średni rachunek w klubie Lizard King wynosi 27 złotych Wiek Wykształcenie 18-25 lat – 15% zawodowe – 2% 26-35 lat – 40% średnie – 50% 36-50 lat – 35% wyższe – 48% 50 < lat – 10% Średnia ilość gości w klubach Lizard King w roku wynosi ponad 50 tys. !!! Liczba fanów na Facebook’u przekracza 10 tys. osób !!!

JAKIE MAMY MOŻLIWOŚCI emisję materiałów reklamowych na nośnikach wizualnych – ekranach TV; prezentację materiałów informacyjnych w ramkach w widocznych miejscach na salach konsumpcyjnych, jak i w łazienkach; możliwość umieszczenia reklam w oknach wystawowych; możliwość prezentacji i dystrybucji ulotek, broszur na stolikach czy barze, przy rachunkach;

PRZYKŁADY EKSPOZYCJI

JAKIE MAMY MOŻLIWOŚCI możliwość organizacji pokazów, prezentacji, spotkań biznesowych, imprez firmowych oraz konferencji

JAKIE MAMY MOŻLIWOŚCI wykorzystanie do reklamy profilów społecznościowych

Zaufali nam:

Zachęcamy do kontaktu, a także do realizacji Państwa pomysłów reklamowych oraz spotkań firmowych w naszych lokalach bądź promowania wizerunku Państwa firmy na naszych stronach www i profilach społecznościowych! R&C UNION S.A. Stary Rynek 77 61-772 Poznań www.rcunion.pl Karolina Żółtowska T: 534 300 610 k.zoltowska@rcunion.pl Martyna Kubiak T: 603 707 991 m.kubiak@rcunion.pl