IDENTYFIKACJA POTRZEB

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STYLE SPRZEDAŻY Autor: Richard Forster Przekład: Wioleta Dąbrowska
Advertisements

DZIECI SKRZYWDZONE Jak im pomóc?
Projekt Miasta Ruda Śląska/Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i współfinansowany ze środków.
Sprawozdanie z realizacji akcji prozdrowotnej
Zakupy.
Career Coaching jako narzędzie retencji pracowników
UTRACONA SZTUKA SŁUCHANIA Autor: Richard Forster
KWADRAT KOMUNIKACYJNY FRIEDEMANNA SCHULZ von THUN
Nauka szkolna - problem dziecka czy rodzica?
FUNDAMENTY PRACY W ZESPOLE
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej i budżetu państwa Partnerzy projektu: Założenia badań ankietowych Szymon Więsław wiceprezes Instytutu.
w edukacji przedszkolnej
W JAKI SPOSÓB ZMIENIĆ NIEPRAWIDŁOWY ODBIÓR KOMUNIKATÓW WERBALNYCH I NIEWERBALNYCH W RELACJACH UCZEŃ – NAUCZYCIEL – RODZIC.
Anna Paszkowska-Rogacz
PRZYJAŹŃ godzina wychowawcza w kl. VI
Dwa sposoby komunikowania się: sposób werbalny 35% – słowa,
HISTORIA MÓWIONA JAKO NARZĘDZIE ODCZYTYWANIA DZIEDZICTWA SPOŁECZNO- KULTUROWEGO ŚRODOWISKA LOKALNEGO.
Patrzcie na świat naszymi oczami, a wtedy zrozumiecie nasze potrzeby, odczucia.
FLOW Rzecz o efektywności w biznesie Jacek Rozenek Jan Marcinowski.
Rzecz o efektywności w biznesie
Oprac. - M. Rostkowska 1 Warsztaty Komputery w edukacji COMPUTERS IN EDUCATION.
Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży
Sponsorzy konferencji: Patronat konferencji: : Organizator: : Partnerzy konferencji: Koordynacja i dbanie o spójność terminologiczną w dużych projektach.
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
INSTRUKCJA NA UDANE MAŁŻEŃSTWO.
CZYLI UWOLNIJ POTENCJAŁ
BUDOWANIE RELACJI Materiał opracowali: Ewa Juszczyk, Paweł Borecki.
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
“PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA”
O korzeniach i skrzydłach…
OD KONTROLI DO AUDITU HACCP
I ty możesz zostać dobrym mówcą!
DEBATA Współpraca w naszej szkole. GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W CHOCENIU.
PODSUMOWANIE ANKIETY. Czy udzielasz się aktywnie w działalność samorządu? TAK – 16% NIE – 84%
Przedstawienie działań naszej grupy w czasie projektu.
Wsparcie psychologiczno - pedagogiczne
“Szkoła w procentach”.
Zakup pozorowany Pizzeria DaGrasso
Pierwsza sesja Rozpoznanie i planowanie terapii. Jak pokierować pierwszą sesją jak postawić diagnozę i przygotować plan terapii Postępuj metodycznie,
Duch klasy Jak motywować uczniów do nauki?
1 Spotkanie dotowane w ramach Programu Rozwoju Sprzedaży Ilustracje pochodzą z ogólnodostępnych stron internetowych, w tym
Przeprowadzenie konwersatoriów na temat: „Przestrzeganie prawa to obowiązek każdego, także ucznia…”. Podstawowe reguły prawa cywilnego i karnego – w konwencji.
To fundamentalny element procesu naprowadzającego ludzi w stronę zachowań i działań najbardziej odpowiednich w danej sytuacji.
Debata Jakie wsparcie dyrekcji szkoły, nauczycieli i innych dorosłych jest potrzebne uczniom chcącym rozwijać samorządy w swoich szkołach?
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
+ + dlaczego i jak czytać Biblię? SESJA PIĄTA.
Witam na szkoleniu Colway
Po debacie …. Czego dowiedziałeś się dzięki debacie?  Jak ważne jest uczestnictwo w wyborach  Jeśli większość z nas by głosowała mogłoby to znacznie.
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym? Gimnazjum nr 67 im ks. prof. Józefa Tischnera Centrum Edukacji Obywatelskiej.
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i miała czynny udział w życiu społecznym?
Nauczyciel – mentor, tutor, coach
Tematy do wypracowania propozycji i wniosków. 1. Co można zrobić, by młodzi chętniej się angażowali się w życie społeczne? W czym leży problem? Jakie.
W DNIU ZDROWEGO ŚNIADANIA Publiczna Szkoła Podstawowa w Szwarszowicach prowadzona przez Stowarzyszenie Przyjaciół Oświaty w Szwarszowicach Szwarszowice.
THE LEADER IN ME KUBA TERKA. THE LEADER IN ME UMIEJĘTOŚĆ UWAŻNEGO SŁUCHANIA Wielu ludzi zapomina, że rozmowa z drugim człowiekiem to nie tylko mówienie,
PROJEKT EDUKACYJNY Co zrobić i w jaki sposób zachęcić uczniów do czynnego uprawiania sportu.
Jak pomóc dziecku w odrabianiu zadań domowych?. Dobrze jest ustalić stałe godziny pracy, dostosowane do indywidualnych możliwości dziecka z uwzględnieniem.
Efektywna komunikacja w domu i w pracy
Szkoła Podstawowa im. Piotra Wysockiego w Dropiu.
ZDROWIE- Twój przyjaciel ! Temat projektu:. Oto zespół realizujący projekt – KOŁO BIOLOGICZNE 3 osoby były nie obecne podczas wykonywania zdjęcia, ale.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
MODUŁ 2 TEMAT 1 POZIOM 1 Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie?
Z.Korzeniewski Trudny klient. Praca urzędnika Z.Korzeniewski Przebieg pracy zależy w dużym stopniu od relacji z klientami. Trudno jednak uniknąć sytuacji,
Podstawowe umiejętności pomagania
PORADNICTWO ZAWODOWE Zapraszamy na wędrówkę po świecie poradnictwa zawodowego.
Jak pomóc dziecku w nauce. pedagog: Halina Gromek
Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO
WIELCY OBYWATELE MAŁYCH SZKÓŁ
Nasza Drużyna Prezentacja programu rozwijania umiejętności społecznych realizowanego w Przedszkolu Integracyjnym nr 45.
Proste sposoby manipulowania ludźmi
PODSTAWY PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Zapis prezentacji:

IDENTYFIKACJA POTRZEB Materiał opracowali: Małgorzata Charaszkiewicz, Grzegorz Rutkowski

Na czym polega identyfikacja potrzeb? ZBIERANIE INFORMACJI UŚWIADAMIANIE POTRZEB

Na czym polega identyfikacja potrzeb? Czy wystarczą same relacje? SPRZEDAŻ

Na czym polega identyfikacja potrzeb? Uzyskanie informacji Wnioski Uświadomienie potrzeby

Na czym polega identyfikacja potrzeb? BŁĘDY

Na czym polega identyfikacja potrzeb? PYTAJ, PYTAJ, PYTAJ… SŁUCHAJ, SŁUCHAJ, SŁUCHAJ …

Na czym polega identyfikacja potrzeb? Pytania otwarte otwierają komunikację odpowiedzi – pełne zdania większa ilość informacji zaangażowany rozmówca UŚWIADOMIENIE POTRZEBY

Na czym polega identyfikacja potrzeb? co klient lubi Dowiedz się co mu się podoba Uświadom mu co jest dla niego ważne do czego dąży

Na czym polega identyfikacja potrzeb? Jak to zrobić? ZADAWANIE PYTAŃ

Na czym polega identyfikacja potrzeb? PRZYGOTOWANIE Zdobądź możliwie jak najwięcej informacji o kliencie Określ cel jaki chcesz uzyskać poprzez spotkanie lub jakiego możesz się spodziewać

Na czym polega identyfikacja potrzeb? Pytania prowadzące do Produktu

Na czym polega identyfikacja potrzeb? ZAMIAST ZAPYTAJ To ważne aby być zdrowym. Istotna jest suplementacja naszej diety. Jak dba Pan o zdrowie? Co Pan wie o potrzebie suplementacji diety?

Na czym polega identyfikacja potrzeb? Nie ma lepszej metody sprzedaży niż pozwolenie klientowi na dokonanie zakupu.

Na czym polega identyfikacja potrzeb? SŁUCHANIE Słyszymy, ale nie przetwarzamy.

Na czym polega identyfikacja potrzeb? Na co zwrócić uwagę? Ton głosu Powtórzenia Pomyłki Reakcje niewerbalne Szczegóły

Na czym polega identyfikacja potrzeb? SŁUCHANIE AKTYWNE Parafraza Klaryfikacja Odzwierciedlenie Dowartościowanie Podsumowanie

Na czym polega identyfikacja potrzeb? Co zyskujesz poprzez aktywne słuchanie? Zachęcasz rozmówcę do mówienia Klimat zaufania Poznajesz sposób myślenia Identyfikujesz potrzeby

NIE SPRZEDAJESZ KLIENTOWI TEGO, CO MASZ, TYLKO TO, CO KLIENTOWI JEST POTRZEBNE