Wyniki Badania 6- i 7-latków na starcie szkolnym

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt POKL współfinansowany ze środków UE w ramach EFS
Advertisements

Konstruowanie programu nauczania
Szkołę Podstawową im. gen. I. Kruszewskiego w Gogołowie
Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
dr Dominika Walczak Instytut Badań Edukacyjnych
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
MATURA 2015.
Czy wszyscy uczniowie mogą odnieść sukces?
Nowoczesne technologie w polskiej edukacji
Wpływ domu rodzinnego na sukcesy edukacyjne uczniów
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Agnieszka Chłoń-Domińczak Instytut Badań Edukacyjnych
Projekt Z kulturą na plus Nr POKL /11 Projekt Z kulturą na plus Nr POKL /11 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską
Centrum Edukacji Nauczycieli w Koszalinie
Program Rozwojowy dla Technikum nr 3 w Zespole Szkół Łączności w Gliwicach KANA Gliwice Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM J. MARCIŃCA W KOŹMINIE WLKP. ID grupy: 97/93_MF_G1 Opiekun: MGR MARZENA KRAWCZYK Kompetencja:
A Umiejętności Polaków - wyniki Międzynarodowego Badania Kompetencji Osób Dorosłych PIAAC dr Agnieszka Chłoń-Domińczak oraz Zespół badawczy PIAAC, Instytut.
Wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego w 2013r
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dr Anna Białek-Jaworska, WNE UW, PTM, 16 grudnia 2011.
Agnieszka Chłoń-Domińczak Instytut Badań Edukacyjnych
60 lat tradycji Instytut Badań Edukacyjnych został złożony w 1952 roku. Nasze badania koncentrują się na funkcjonowaniu i efektywności systemu edukacji.
Kwalifikacje po europejsku Zmiana dla Twojej przyszłości.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego (NUMER PROJEKTU: POKL /09) Aktywizacja.
Dobrocin, 31 sierpnia 2009 Przedszkole w Dobrocinie – szansa na rozwój dostępna dla każdego dziecka.
Konferencja dla beneficjentów realizujących projekty w ramach Priorytetu III PO KL Konferencja dla beneficjentów realizujących projekty w ramach Priorytetu.
„Szkolne Centrum Nauki”
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Co dzieje się z solą kuchenną po wsypaniu do wody?
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2
Wyniki Badania 6- i 7-latków na starcie szkolnym
Jak prawidłowo wykonać prezentację pracy dyplomowej w IIT PWSTE w Jarosławiu Jan Kowalski geodezja i kartografia prof. dr hab. inż. Marian Nowak.
Nowe technologie w edukacji
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego Projekt.
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
Zespół Administracyjny Oświaty ul. Akademicka Słubice Tel
Rodzice 6-latków: uwarunkowania decyzji posłania sześciolatka do I klasy dr Magdalena Czub Zespół Wczesnej Edukacji, Instytut Badań Edukacyjnych w Warszawie.
Dla ułatwienia przygotowania przez Państwa standardowej prezentacji urzędowej zostały wstawione na stałe podstawowe, obowiązujące elementy graficzne po.
Dla ułatwienia przygotowania przez Państwa standardowej prezentacji urzędowej zostały wstawione na stałe podstawowe, obowiązujące elementy graficzne po.
Społecznikom. TYTUŁ ZWYKŁEGO SLAJDU NAWET DŁUGI Ut eget dapibus libero. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus.
Dla ułatwienia przygotowania zostały wstawione na stałe elementy graficzne po to, aby nie uległy przypadkowemu przesunięciu. Są to: znak promocyjny (logo)
Raport z realizacji Miejskiego Planu Wsparcia w ramach projektu „Jeleniogórski system wsparcia placówek oświatowych” Konferencja dla dyrektorów szkół i.
TYTUŁ PREZENTACJI. LOREM IPSUM DOLOR SIT AMET Podtytuł Prezentacji. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Opcjonalny tekst. Nullam.
Tytuł Prezentacji Podtytuł prezentacji Autor, Data, Miasto.
Zmiany podstawy programowej – perspektywa 2009 roku
Projekt edukacyjny „Kompetencje kluczowe”
Prezentujemy Państwu przykładowe slajdy w dwóch nowych wzorach prezentacji. Obydwa layouty są elastyczne, dając wiele możliwości układu tekstu, zdjęć.
Diagnoza gotowości szkolnej 2016/2017 I próba październik
HEADLINE OF PRESENTATION / TYTUŁ PREZENTACJI / 28 pkt.
Tytuł prezentacji Podtytuł / Autorzy
Tytuł prezentacji: Verdana Bold 30/38 pt
Tytuł prezentacji Uniwersytetu Jagiellońskiego
Przykładowy Tytuł Prezentacji calibri bold 48 pt
Podtytuł lorem ipsum dolor sed amet
Przykładowy Tytuł Prezentacji calibri bold 48 pt
Tytuł główny prezentacji
TYTUŁ PREZENTACJI Miejsce, data.
TYTUŁ PREZENTACJI Dewiza prezentacji.
Tytuł artykułu w języku prezentowania
[Tytuł plakatu] Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit maecenas porttitor congue massa fusce [Zamień następujące nazwiska i tytuły na.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Zespół ds. budżetu partycypacyjnego
[Tytuł plakatu] Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit maecenas porttitor congue massa fusce [Zastąp następujące nazwiska i tytuły odpowiednimi.
Przykładowy Tytuł Prezentacji calibri bold 48 pt
Tytuł prezentacji lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum lorem ipsum
Przykładowy Tytuł Prezentacji calibri bold 48 pt
PRZYKŁADOWY TYTUŁ PREZENTACJI CALIBRI BOLD 48 PT
LICZBA LAT DOŚWIADCZENIA
Tytuł głównego artykułu magazynu
Projektant internetowy Deweloper
Zapis prezentacji:

Wyniki Badania 6- i 7-latków na starcie szkolnym spotkanie prasowe 12 września 2013

Kogo badaliśmy Sześciolatki w „zerówce” przedszkolnej w „zerówce” szkolnej w I klasie szkoły podstawowej Siedmiolatki W I klasie szkoły podstawowej w II klasie szkoły podstawowej

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit Jak badaliśmy Dzieci rozwiązywały na tabletach Test umiejętności na starcie szkolnym Test był adaptatywny – dopasowywał kolejne pytania do umiejętności dziecka

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit Skala umiejętności matematycznych

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit Średnie wyniki pomiarów umiejętności matematycznych

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit Skala umiejętności pisania

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit Średnie wyniki umiejętności pisania

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit Skala umiejętności czytania

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit Średnie wyniki umiejętności czytania

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit Przyrost umiejętności matematycznych u dzieci według poziomu kompetencji

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit Przyrost umiejętności pisania u dzieci według poziomu kompetencji

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit Przyrost umiejętności czytania u dzieci według poziomu kompetencji

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit Główne wnioski z badania Dzieci rozwijają się bez względu na to, gdzie się uczą: w „zerówce” przedszkolnej, szkolnej czy w I klasie Sześciolatki na koniec I klasy osiągnęły taki sam poziom umiejętności matematycznych co siedmiolatki 6-latki uczęszczające do I klasy zrobiły największy postęp w czytaniu i matematyce Największy rozwój wszystkich umiejętności zaobserwowano u najsłabszych dzieci

Dziękujemy za uwagę