Wyniki Badania 6- i 7-latków na starcie szkolnym spotkanie prasowe 12 września 2013
Kogo badaliśmy Sześciolatki w „zerówce” przedszkolnej w „zerówce” szkolnej w I klasie szkoły podstawowej Siedmiolatki W I klasie szkoły podstawowej w II klasie szkoły podstawowej
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit Jak badaliśmy Dzieci rozwiązywały na tabletach Test umiejętności na starcie szkolnym Test był adaptatywny – dopasowywał kolejne pytania do umiejętności dziecka
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit Skala umiejętności matematycznych
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit Średnie wyniki pomiarów umiejętności matematycznych
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit Skala umiejętności pisania
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit Średnie wyniki umiejętności pisania
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit Skala umiejętności czytania
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit Średnie wyniki umiejętności czytania
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit Przyrost umiejętności matematycznych u dzieci według poziomu kompetencji
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit Przyrost umiejętności pisania u dzieci według poziomu kompetencji
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit Przyrost umiejętności czytania u dzieci według poziomu kompetencji
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit Główne wnioski z badania Dzieci rozwijają się bez względu na to, gdzie się uczą: w „zerówce” przedszkolnej, szkolnej czy w I klasie Sześciolatki na koniec I klasy osiągnęły taki sam poziom umiejętności matematycznych co siedmiolatki 6-latki uczęszczające do I klasy zrobiły największy postęp w czytaniu i matematyce Największy rozwój wszystkich umiejętności zaobserwowano u najsłabszych dzieci
Dziękujemy za uwagę