Mój plan dnia czynności codzienne.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I część 1.
Advertisements

Materiał do testu z działu 7 Podręcznik Steps in English 1 Klasa IV
The Present Continuous
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
10 grudnia 2007 Ferie z Matematyką i Fizyką 12 – 14 styczeń 2008.
Temat: O czasowniku raz jeszcze. oprac. Karolina Sroka
KIM JESTEM ?.
PRZEMOC W RODZINIE…… to sytuacja ,w której ktoś wykorzystuje to, że ma przewagę nad Tobą - jest silniejszy, starszy i ważniejszy a Ty czujesz.
Wycieczka do Lwowa. Przydatne słowa: zwiedzać - zwiedzić
Który? Która? Które? pierwszy pierwsza pierwsze drugi druga drugie trzeci trzecia trzecie.
W restauracji.
NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI My mobile day Michał Górecki, Grow App 31 maja 2012.
ZASADY P0STĘPOWANIA Z CHORYM MĘŻEM.
Wychowawca : Sylwia Szczęsna - Cichoń
Obliczamy czas.
Pamiętnik Klaudia Żak ANGLIA
Witamy w krainie gramatyki !!!
Dziennik podróżnika Adrianna Figiel.
Słowa wyrażające czynności/action or doing words
Czyli... Kto powiedział, że Pan Bóg nie ma poczucia humoru?
Jakub Szota Częstochowa 2012
Mój piesek.
Oefening op de verleden tijd Zet het werkwoord in de eerste persoon meervoud van de verleden tijd (mannelijk en niet-mannelijk): czytać czytaliśmyczytałyśmy.
CO TRZEBA ZROBIĆ przykazania XXI wieku.
13 MAJ Pierwsze spotkanie z rodziną mojej partnerki wyszło trochę niezręczne, ale nie było źle. Rodzinka Indii była bardzo miła. Gdy zajechaliśmy do jej.
CZAS PAST CONTINUOUS.
Gotowe na wszystko…….
Zaimki.
Analiza ankiety dla uczniów klas V.
Lekarze.
Dokąd to prowadzi?.
Gdyńska księgarnia „Filiżanka literatury”
Praca wykonana na podstawie ankiety pod tytułem:
Zespół Szkół w Bakałarzewie
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 W INOWROCŁAWIU.
Biwak integracyjny „Smołdziński Las”
Szkolny Klub Śniadaniowy w klasie II b Szkoła Podstawowa nr 3 im. Alfreda Freyera w Tarnobrzegu.
Gdyńska księgarnia „Filiżanka literatury”. To jest Kasia. Ona ma (kawiarnia)…….z(książki) w Gdyni nad (morze)…….Ona kocha czytać (książki)…..Ona zdecydowała.
DOBRY START.
Moja rodzina.
Bezpieczny Internet Prezentacja przygotowana z okazji Dnia Bezpiecznego Internetu 10 lutego 2015 r. Przygotowanie we współpracy nauczycieli: Renata Majewska.
O pracę...!.
Szkolny Klub Śniadaniowy w klasie II b Szkoła Podstawowa nr 3 im. Alfreda Freyera w Tarnobrzegu.
CO W ŻYCIU WAŻNE. CO W ŻYCIU WAŻNE Żyła sobie raz dziewczynka. Miała na imię Róża Żyła sobie raz dziewczynka. Miała na imię Róża. Mieszkała w pięknym.
MINI – ZIELONA SZKOŁA KLASA 2 b 5, 6 czerwca 2009 r.
By Julita Hołdys and Rafał Szczuka 1. Polska wersja 2. Dlaczego mamy to robić 3. Zdrowe odżywianie 4. Ćwiczymy 5. Wysypiamy się 6. Spędzamy czas.
Co robić?.
Modlitwa Mężczyzny.
Wychowawca: Agnieszka Łazarczyk
8 listopada – Dzień Zdrowego Śniadania ŚNIADANIE DAJE MOC !!!
Odmiana czasowników w l. poj. i mn.
Odmiana czasowników w l. poj. i mn.
Test Test Chrles kocha język polski. lubić jechać nazywać się mieszkać słuchać robić mieć pić dawać być uczyć się 0 On..……Charles. On …..z Francji. On…..grać.
TRADYCJE ŚWIĄTECZNE.
* To jest Adam. On jest…… * On mieszka nad …… * On pasjonuje się…….
POWITANIE POŻEGNANIE WAŻNE ZWROTY
Analiza ankiet „SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE” Ankieta przeprowadzona wśród uczniów.
Acc przypadek szczęścia. Ona ma (duży dom) Oni mają (ładne mieszkanie) Oni mają (czarny.
Podróże. To jest Agata. Ona jest bardzo (energiczna kobieta)……Ona pracuje w biurze (podróż)….Codziennie rozmawia z (klient)…..i planuje (wycieczka pl.)…….
….nadal kocham język polski. Ten kolor ma flaga rumuńska i polska.
Jak chronić środowisko?
Nasz dzień w Przedszkolu Grupa 4 latki Wychowawca: mgr Jolanta Pawlik mgr Małgorzata Kolonko 1.
Maj to najwspanialszy miesiąc w roku. Kojarzy się on nam z majówką. Wtedy możemy na przykład: odpoczywać, jeździć na rowerze, chodzić na spacery do lasu.
Spędzanie CZASU WOLNEGO
Towaroznawstwo Grupa 1011 Nr albumu
Uzależnienie od komputera, telewizji i komórki.. Prezentacja przygotowana przez klasę V c z wychowawczynią.
DIETA SŁOMIANEGO WDOWCA
CZAS PRESENT CONTINUOUS
Plan dnia.
Zapis prezentacji:

mój plan dnia czynności codzienne

Pory dnia rano o północy w południe wieczorem w dzień w nocy po południu wieczorem o północy rano przed południem

Pory dnia w dzień w nocy ??? po południu przed południem

Pory dnia w dzień w nocy ???

Pory dnia ??? ??? ???

W DOMU BUDZIĆ SIĘ WSTAWAĆ

W DOMU ROBIĆ MAKIJAŻ BRAĆ PRYSZNIC MYĆ ZĘBY

W DOMU JEŚĆ ŚNIADANIE PIĆ KAWĘ

W DRODZE JECHAĆ DO PRACY

W PRACY ROZMAWIA Ć PRZEZ TELEFON PRACOWA Ć IŚĆ NA OBIAD

SPOTYKAĆ SIĘ ZE ZNAJOMYMI PO PRACY WYCHODZI Ć Z BIURA SPOTYKAĆ SIĘ ZE ZNAJOMYMI

PO PRACY BIEGAĆ PŁYWAĆ IŚĆ NA BASEN

PO PRACY ROBIĆ ZAKUPY WRACAĆ DO DOMU

W DOMU JEŚĆ KOLACJĘ W DOMU SPĘDZAĆ CZAS Z RODZINĄ

W DOMU OGLĄDAĆ TELEWIZJĘ SPRAWDZAĆ MAILE CZYTAĆ KSIĄŻKĘ

W DOMU MYĆ SIĘ IŚĆ SPAĆ

GRUPY KONIUGACYJNE: Grupa -m, -sz BIEGAĆ Ja biegam My biegamy Ty biegasz Wy biegacie On Oni biegają Ona biega One Ono Odmień wybrany czasownik: Jeść (śniadanie, kolację) Spędzać (czas z rodziną) Rozmawiać (przez telefon) Spotykać się (ze znajomymi) Pływać Czytać (książkę) Wracać (do domu) Sprawdzać (maile) Oglądać (telewizję)

GRUPY KONIUGACYJNE: Grupa -ę, -esz Odmień wybrany czasownik: Wstawać* BRAĆ (PRYSZNIC) Ja biorę My bierzemy Ty bierzesz Wy bierzecie On Oni biorą Ona bierze One Ono Odmień wybrany czasownik: Wstawać* Myć* (zęby) Pić* (kawę) Jechać* (do domu) Iść* (na obiad, na basen, spać) Myć się*

GRUPY KONIUGACYJNE: Czasowniki zakończone na -ować PRACOWAĆ Ja pracuję My pracujemy Ty pracujesz Wy pracujecie On Oni pracują Ona pracuje One Ono Odmień wybrany czasownik: Studiować Gotować Mailować Malować

GRUPY KONIUGACYJNE: Grupa -ę, -isz / -ę, -ysz BUDZIĆ SIĘ Ja budzę się My budzimy się Ty budzisz się Wy budzicie się On Oni budzą się Ona budzi się One Ono Odmień wybrany czasownik: Robić (makijaż, zakupy) Wychodzić (z biura) Tańczyć Uczyć się

Co robi Monika? Proszę uporządkować codzienne czynności Moniki w odpowiedniej kolejności, a następnie opowiedzieć, jak wygląda dzień Moniki. RANO o 6:00 o 6:10 o 6:15 o 6:25 o 6:30 o 6:40 o 6:50 o 7:00 jechać do pracy brać prysznic myć zęby wstawać budzić się pić kawę robić makijaż jeść śniadanie

Co robi Monika? Proszę uporządkować codzienne czynności Moniki w odpowiedniej kolejności, a następnie opowiedzieć, jak wygląda dzień Moniki. POŁUDNIEM PRZED od 8:00 do 16:00 o 11:50 W POŁUDNIE o 12:00 PO POŁUDNIU o 16:00 o 16:20 o 16:30 o 18:00 robić zakupy pracować iść na basen iść na obiad wychodzić z biura pływać rozmawiać przez telefon

Co robi Monika? Proszę uporządkować codzienne czynności Moniki w odpowiedniej kolejności, a następnie opowiedzieć, jak wygląda dzień Moniki. WIECZOREM o 19:00 o 19:10 o 19:30 o 20:00 o 20:30 o 21:30 o 22:00 o 22:30 jeść kolację w domu wracać do domu iść spać myć się oglądać telewizję spotykać się ze znajomymi spędzać czas z rodziną czytać książkę

A jak Ty spędzasz swój dzień? RANO o 6:00 o 6:10 o 6:15 o 6:25 o 6:30 o 6:40 o 6:50 o 7:00

A jak Ty spędzasz swój dzień? POŁUDNIEM PRZED od 8:00 do 16:00 o 11:50 W POŁUDNIE o 12:00 PO POŁUDNIU o 16:00 o 16:20 o 16:30 o 18:00

A jak Ty spędzasz swój dzień? WIECZOREM o 19:00 o 19:10 o 19:30 o 20:00 o 20:30 o 21:30 o 22:00 o 22:30