POZYSKIWANIE KLIENTA.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
MODLITWA, TROSKA, EWANGELIZACJA
Advertisements

MobilePay System autoryzacji płatnego dostępu do usług internetowych.
Analiza potencjalnych skutków wdrożenia usługi WLR
O metodach ustalania ceny za usługę WLR
Warsztat z pomysłem, cz. III
Mali i średni przedsiębiorcy – jak chcą się rozwijać. Nowoczesny, ale odtwórczy model biznesowy. Warszawa, 20 czerwca 2011 r. Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek.
SIEĆ SZEROKOPASMOWA POLSKI WSCHODNIEJ Władysław Ortyl Sekretarz Stanu Warszawa, 12 lipca 2007 r.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
„Praktyczne aspekty współpracy z funduszem Venture Capital”
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PHU MAXIMUM
Konferencja 15 czerwca 2010 r. "Ochrona własności przemysłowej skutecznym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Konferencja zorganizowana.
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
STRATEGIE MARKETINGOWE FIRM
W gąszczu cen…... czyli jak optymalizować cenę w dobie masowej customizacji?
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
Nazwa, logo i (opcjonalnie) motto firmy. Fakty o firmie Branża - w jakiej branży działacie? Produkt – co chcecie sprzedawać? (pamiętajcie o konkretach!)
Search Engine Optimization
FLOW Rzecz o efektywności w biznesie Jacek Rozenek Jan Marcinowski.
Plan wynagrodzeń Nauczcie się go Uczcie go innych Wasza motywacja Motywacja waszego zespołu.
WAŻNA INFORMACJA Firma nie gwarantuje dochodów w przypadku braku pozyskiwanych klientów. Sukces Niezależnego Przedstawiciela ACN nie jest zagwarantowany,
ZOSTAŃ Starszym Trenerem Zespołu (STZ) *Aby zostać Starszym Trenerem Zespołu przedstawiciel musi uzyskać co najmniej 8 klient-punktów oraz bezpośrednio.
AUDYTY TECHNOLOGICZNE I TRANSFERY TECHNOLOGII DLA FIRM
opis projektu jednym zdaniem
Różnicowanie cen na rynku hotelarskim
Siedziba TelexFREE w Stanach Zjednoczonych 225 Cedar Hill ST Suite 200 Marlborough, MA Informacje o firmieTELEXFREE? Siedziba TelexFREE w Brazylii.
Mobility Extension MobEx Wzrost konkurencyjności Wygoda Twoich klientów.
Co zrobić, gdy pojawią się kłopoty z płynnością
O Firmie ugruntowana pozycja na rynku doradztwa personalnego oraz pośrednictwa pracy-działamy od 2006 roku; szeroka wiedza, poparta kilkuletnim doświadczeniem.
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
UROCZYSTOŚĆ ŚWIĘTEGO JANA BOSKO
ROZWIĄZANIE SLICAN DLA BANKU. Chcesz by Twój bank miał wizytówkę banku z klasą? Chcesz mieć sprawną komunikację w swoim banku? Wybierz niezawodność i.
Plan biznesowy. Cele planu biznesowego: zmusza biznesmena do przemyślenia kwestii związanych z przedsiębiorstwem, rozważyć wszystkie kwestie związane.
Początek działalności z 24- GODZINNYM PLANEM DZIAŁANIA aż do osiągnięcia pozycji STZ oraz SKZ. O tym trzeba pamiętać!
Decyzje cenowe Przedsiębiorstwa Turystycznego
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Strategia przedsiębiorstwa
Dlaczego Perfect NDF SA ?. Dzisiejsze oczekiwania Klienta wobec Doradcy Ubezpieczeniowo-Finansowego Uczciwość Rzetelność Wiedza, doświadczenie, profesjonalizm.
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Produkt i usługa Działania marketingowe Projekt jest współfinansowany.
I - 1 „Zmieniamy Polski Przemysł” RYNEK DYSTRYBUCJI STALI Katowice, 21listopada 2005 r.
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
call center to nie tylko infolinia
INTERNET TO ŹRÓDŁO WIEDZY, i PIENIĘDZY ! PROGRAM NetBiz.
Oczekiwania klientów względem sprzedawcy gazu ziemnego
Metody poszukiwania pracy
„Sukces jest wynikiem właściwych decyzji” Eurypides Zapraszamy Cię do odkrycia swojej drogi do niezależności finansowej Przewodnik Multimedialny po Programie.
1 USTALANIE CENY SPECJALNEJ DLA DODATKOWEGO ZAMÓWIENIA.
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
Opracował: Jan Załęcki – Wiceprezes Marketing Relacji Sp z o.o. na podstawie publikacji Philipa Kotlera oraz opracowania Mark Angelo Reyes, MARKMA Warszawa,
[Nazwa przedsięwzięcia] [Imię i nazwisko os. prezentującej/os. prezentujących] [Nazwa start-upu/przedsiębiorstwa]
Usługi poligraficzne Oraz artykuły biurowe Zespół Szkół Ogólnokształc ą cych II Liceum Ogólnokształc ą cego im. Adama Asnyka w Bielsku-Białej.
Decyzje cenowe (ceny zewnętrzne). Cena wstępnie ustalona zapłata za określone świadczenia, koszt, który musi być poniesiony w momencie zakupu,koszt wyrzeczenie.
Organizowanie. Organizowanie sprawnych działań systemu dystrybucji Koordynacja działań wszystkich jego elementów – ich integracja tak, aby wszystkie przyczyniały.
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
Sprzedaż bezpośrednia jako instytucja handlu Dr hab. Grażyna Śmigielska, Prof.UEK.
Druk.doc Specjalistyczne usługi poligraficzne dla firm Autorzy: Kamil Bartosiński Mateusz Bilski Marcin Krupa Tomasz Kunisz Jarosław Małyska Piotr Perkowski.
Kowalski S.A. Oferta telekomunikacyjna. Wstęp Firma TELE jest firmą działającą na polskim rynku od 2013 roku Zajmujemy się usługami telekomunikacyjnymi.
Prezentacja agencji – nazwa agencji
Nazwa, logo i motto firmy
Nasza drużyna Nazwa projektu: Opiekun projektu: Zdjęcie drużyny
Prezentacja biznesplanu
Program InLab Formularz Pomysłu na Innowację Prosimy o wysłanie wypełnionego formularza do dnia 25 listopada 2016 roku. Zwracamy uwagę, że w przypadku.
Adam Pawlicz Uniwersytet Szczeciński
Korzyści wynikające z inwestycji przyłączeniowych realizowanych wspólnie przez przedsiębiorstwa wytwarzające i przesyłające ciepło na przykładzie.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Prezentacja biznesplanu
Prezentacja biznesplanu
Szkolenie dotyczące sprzedaży
Plan Zwiększenie zadowolenia klientów ZWIĘKSZENIE ZADOWOLENIA KLIENTÓW
L4U luxury4you.
Zapis prezentacji:

POZYSKIWANIE KLIENTA

POZYSKIWANIE KLIENTA Filozofia cenowa ACN: NASZ CEL – główny operator oraz jego udziały w rynku NASZA STRATEGIA – oferowanie cen niższych niż główny operator NASZA POZYCJA – oferowanie korzyści dla większości rynkowej Zespół ACN zajmujący się produktem, będzie monitorował rynek, w celu utrzymania naszej konkurencyjności

Filozofia przedstawiciela: POZYSKIWANIE KLIENTA Filozofia przedstawiciela: WASZ CEL – Ciepły rynek WASZA STRATEGIA – Marketing oparty o relacje WASZA POZYCJA – Budowanie solidnej bazy klientów w trakcie rozwijania swojego zespołu

Zakwalifikować się do 7go poziomu wynagrodzeń POZYSKIWANIE KLIENTA Prowizje Dla Was... aż do 10% Długoterminowy cel: Zakwalifikować się do 7go poziomu wynagrodzeń 40 punktów LUB 20 punktów plus 4 bezpośrednio sponsorowanych zakwalifikowanych TZ 1 ¼% 2 ¼% 3 ¼% 4 ½% 5 1% 6 2% 7 7% SW aż do 2% 8

Źródło 2: Potencjalni przedstawiciele obecni podczas prezentacji POZYSKIWANIE KLIENTA Źródła klientów: Źródło 1: Wy sami Źródło 2: Potencjalni przedstawiciele obecni podczas prezentacji niezainteresowani Szansą zastanawiający się nad tym Źródło 3: Rodzina, przyjaciele oraz osoby polecone

Kierujcie się Szansą ACN POZYSKIWANIE KLIENTA Należy zawsze pamiętać: Kierujcie się Szansą ACN Pozyskujcie klientów wśród potencjalnych odbiorców swoich prezentacji

WIĘKSZOŚĆ POTENCJALNYCH ODBIORCÓW: POZYSKIWANIE KLIENTA Pamiętajcie... kiedy pozyskujecie klientów poza swoimi prezentacjami… WIĘKSZOŚĆ POTENCJALNYCH ODBIORCÓW: NIE POSIADA wiedzy technicznej Bardziej imponuje im szybkość, entuzjazm i zapał, a NIE szczegóły

Poprawne imię i nazwisko Żadnego slamming'u / stacking'u POZYSKIWANIE KLIENTA Umowa: Drukowane litery Poprawne imię i nazwisko Żadnego slamming'u / stacking'u Podpis osoby wskazanej jako właściciel telefonu

Darmowe połączenia ACN-2-ACN! POZYSKIWANIE KLIENTA Zdobywajcie referencje!! Powód, dla którego należy prosić o referencje oraz dlaczego potencjalni przedstawiciele i klienci powinni polecać Was innym: Darmowe połączenia ACN-2-ACN!

POZYSKIWANIE KLIENTA Kręgi połączeń:

Bądźcie gotowi odzyskiwać utraconych klientów POZYSKIWANIE KLIENTA Stałe starania o klientów: Bądźcie gotowi odzyskiwać utraconych klientów

Rozmowa uzupełniająca Żaden problem! Cieszę się, że mogłem pomóc.. Dziękuję za Pana pomoc, poprzez wypróbowanie naszych usług...

POZYSKIWANIE KLIENTA NT / NN / NT NASTĘPNY!!