skuter-mobil ambientowe rozwiązanie dla mobilnego outdoor’u

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Oferta Studia Thandi Fotografia Ślubna. Oferta Studia Thandi Fotografia Ślubna.
Advertisements

Krzyżówki Dodatek Super Expressu.
Największy Polski Portal Pracy
GIEŁDA TOWAROWA DLA DOSTAWCÓW CZĘŚCI ZAMIENNYCH
BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
PROPOZYCJE WSPÓŁPRACY PRZY PROMOCJI PREMIER KINOWYCH NA KANŁACH: AXN, AXN Sci-fi oraz AXN Crime.
Katowice, 15 maja 2012.
Katedra Marketingu Usług
W gąszczu cen…... czyli jak optymalizować cenę w dobie masowej customizacji?
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Poradnik Przedsiębiorcy Przy wchodzeniu na rynek pierwszym krokiem jest stworzenie nazwy i logo firmy które będzie ją najpierw wyróżniało a później promowało.
OFERTA HANDLOWA DLA FIRM.
Prezentacja Agencji.
LOT Info SMS Prezentacja usługi.
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
ZAPROSZENIE DO WSPÓŁPRACY w zakresie promocji firmy, oferty, marki, produktów, w lokalach należących do sieci R&C UNION.
MOBILNA REKLAMA ELE TAXI
Mobile.eu. >> O serwisie Mobile.eu © 2012 Goldbach Audience3 /Internetowy rynek samochodowy /Serwis mobile.eu oferuje klientom niezawodne narzędzie wyszukiwania.
Prezentacja miast i form promocji. Spis treści Prezentacja miast: – Sopot – Wrocław – Kraków – Zakopane – Warszawa Formy promocji: – Formy Standardowe.
Kampanie reklamowe typu DRA – nowe podejście do badań efektywności kampanii reklamowych.
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
"Jeżeli istnieje sposób, by zrobić coś lepiej, znajdziemy go..."
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
TARGET MEDIA ambientowe rozwiązania dla mobilnego outdoor’u
quad-mobil ambientowe rozwiązanie dla mobilnego outdoor’u
Nasze główne obszary działalności
MŁODZI DO AKCJI Zespół Szkół Technicznych w Skwierzynie
Różnicowanie cen na rynku hotelarskim
OFERTA DODATKOWYCH DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH podczas Targów dla Kościołów SACRO SILESIA Multimedia Reklama w strefie wejścia Reklama w hali targowej Reklama.
PREZENTACJA USŁUGI PRANIE Z DOWOZEM DO KLIENTA
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
Interactive Marketing Partner marketing
Kampania reklamowa Somfy 2013
Jedyni w Polsce niezależni doradcy kredytowi na telefon!
Ambient Media Provider
Pokaż się. Show Yourself. City-Show.. Lokalizacje.
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Agenda Kształtowanie Druki reklamowe przestrzeni Ambient Sieć placówek
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Punkt Informacyjny EUROPE DIRECT - Warszawa Działalność Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT – Warszawa Karolina Iwińska Konsultantka Punktu.
Biuro projektu: ul. Peryferyjna 15, Kielce tel./fax ; Projekt współfinansowany ze.
Oferta czystość na wyciągnięcie ręki.
OFERTA DLA PARTNERA FESTIWALU 4M - MIŃSK MAZOWIECKI MIASTO MUZYKI
Zaufany partner na rynku e-commerce
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
SIEĆ MOBILNYCH BILETOMATÓW W AUTOBUSACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W WARSZAWIE Nowoczesne, zautomatyzowane systemy sprzedaży biletów komunikacji miejskiej i.
Kampania promocyjna Ekonomia Społeczna - Ekonomia Sukcesu GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU JEST PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ I ZATRUDNIENIA W SEKTORZE EKONOMII.
Oferta działań ambientowych
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
Szanowni Państwo! Właśnie rozpoczęliście biznes i nie wiecie jak wypromować swoją firmę. Może Wasza firma ma już swoje miejsce na rynku, ale potrzebuje.
Bartłomiej Zieliński Daniel Celmer 3 TOR
Strategia Marketingowa i Handlowa KW SA
.. Lokalna Agencja Rozwoju Gospodarczego Gminy Suchy Las Sp. z o.o. powstała w 2011 r., jedynym udziałowcem Spółki jest Gmina Suchy Las.
 Nazwa: RB Trans Service Sp. z o. o.  Adres www:  Siedziba: ul. Jakubowska 1, Warszawa  Forma prawna: spółka z ograniczoną.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
tel PL Włocławek Transport międzynarodowy i spedycjaTransport międzynarodowy i spedycja Logistyka i.
 Nasze miniprzedsiębiorstwo nosi nazwę BOOKMARK. Działamy na terenie szkoły ponadgimnazjalnej: Zespół Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
M&E Miniprzedsiębiorstwo produkcyjno – handlowe.  Jesteśmy mini przedsiębiorstwem działającym w VIII Liceum Ogólnokształcącym im. Komisji Edukacji Narodowej.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Najlepszy adres w stolicy
Oferta kursów języka rosyjskiego dla firm
LOGISTYKA Punkt rozdziału.
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
Innowacyjna Ochrona Serwisowa Urządzeń dla Firm
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Zapis prezentacji:

skuter-mobil ambientowe rozwiązanie dla mobilnego outdoor’u Prezentacja nośnika oraz oferty TARGET MEDIA Biuro Sprzedaży Reklamy TM 01 – 423 Warszawa Ul. Obozowa 60 22 632 47 87 www.targetmedia.pl biuro@targetmedia.pl

Agenda Kim jesteśmy Nasz nośniki Gdzie działamy Oferta i informacje ogólne Koszty – wycena kampanii Case Study Kontakt

Kim jesteśmy Firma powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku odnośnie ambientowych, niestandardowych form reklamy które stanowią uzupełnienie lub alternatywę dla kampanii na tradycyjnym outdoorze . Od początku naszej działalności oferujemy naszym Klientom ambientowy nośnik, niestandardową formę reklamy oraz pełną elastyczność co do planowania i przebiegu kampanii. Na rynku polskim działamy od 2005roku. Przeprowadziliśmy kampanie dla takich Klientów jak PTC – Heyah, Cinema City, ING Bank Śląski, Discovery, Multimedia, Meble Emilia, Troll, KC-24, Orange, Prymat Kucharek, C.H. Manufaktura. Oferowana przez nas forma reklamy z dużym powodzeniem funkcjonuje na innych rynkach: Australia, Wielka Brytania, Szwajcaria, Szwecja, USA oraz Hiszpania TARGET MEDIA od 2005 roku ma także oddział na Ukrainie – Kijów, Odessa. Z początkiem tego sezonu dołącza do nas oddział Czechy-Praha.

Nasz nośnik TARGET MEDIA oferuje swoim Klientom nowatorski nośnik mobilnej reklamy zewnętrznej pod nazwą skuter-mobil. Jest to skuter zespolony z przyczepą reklamową. Taki zespół tworzy mobilny nośnik reklamy. Podstawowe zalety: Pełna mobilność, skuter może wszędzie wjechać. Atrakcyjny przyciągający wzrok wygląd, Możliwość emisji muzyki/spotu Klienta, Możliwość brandingu kierowców w stroje Klienta Możliwość dystrybucji ulotek/gadgetów Klienta Efektywne podświetlenie plakatu, plakat drukowany jest na folii która efektywnie podświetla się kiedy kampania prowadzona jest po zachodzie słońca

Nasz nośnik Plakat umieszczony w nośniku TARGET MEDIA posiada wymiary zadruku: 1,0m szerokość 1,5m wysokość Drukujemy go na foli która umożliwia efektywne podświetlenie go – kampanie po zachodzie słońca. Jest także możliwość aby to Klient dostarczył nam swój plakat. Każdy nośnik (przyczepka) eksponuje dwa plakaty o podanych powyżej wymiarach. Spot / Muzyka Klienta emitowana jest przez wysokiej jakości sprzęt audio firmy BLAUPUNKT. Działa w pełnym zakresie tonów co zapewnia nam czystą emisję spotów jak i muzyki Emisja odbywa się z odtwarzacza mp3. Kierowcami naszych skuterów są studenci – młodzi z miła aparycją. Nasi Klienci mogą obrendować ich w swoje stroje. Podczas kampanii kierowcy mogą udzielać podstawowej informacji dot. kampanii oraz dystrybuować ulotki/gadgety Klienta.

Nasz nośnik Realizujemy również kampanie "objazdowe", czyli takie, które kroczą po wybranych przez Klienta mniejszych miastach. Umożliwia nam to specjalnie przygotowany samochód ciężarowy z przyczepą. Konstrukcja ta pozwala nam na szybki transport nośników z jednej lokalizacji do kolejnej oraz zapewnia serwis na miejscu. Każdy nasz oddział wyposażony jest w samochód serwisowy, który wraz z mechanikiem czuwa nad prowadzoną kampanią. Minimalizujemy w ten sposób ryzyko przerwania kampanii z powodu usterki nośnika.

Gdzie działamy TARGET MEDIA - posiada flotę 54 nośników typu skuter mobil rozmieszczonych w 8 głównych miastach na terenie Polski: - Szczecin - Trójmiasto - Poznań - Warszawa - Łódź - Wrocław - GOP - Kraków W okresie wakacyjno-urlopowym działamy również w pasie nadmorskim (Łeba, Jastrzębia Góra, Władysławowo, Hel). W okresie zimowym oferujemy kampanie w kurortach górskich (Zakopane, Szczyrk, Krynica, Wisła, Korbielowo) Na potrzeby danej kampanii jesteśmy w stanie przetransportować nasze skuter mobile do wybranej przez Klienta lokalizacji.

Oferta Dzięki specyfice naszych nośników, Klient ma wolną rękę przy określeniu obszaru kampanii – miasta, dzielnice, ulice, strategiczne dla kampanii lokalizacje, godziny w jakich odbywa się kampania, a nawet określenie w jakich godzinach jaki obszar/lokalizacja ma być objęta działaniami reklamowymi. Nasz nośnik oferuje ponadto możliwość efektywnej emisji spotu/muzyki Klienta, podświetlenie plakatu podczas kampanii po zachodzie słońca, możliwość obrandowania kierowców, oraz działania BTL – nasz kierowca może rozdawać ulotki, sample produktu Klienta. Nasza oferta obejmuje zatem nie tylko ekspozycję plakatu ale również ogromną mobilność wspartą dźwiękiem, BTL’em i animacją wykonywaną przez kierowców.

Koszty – wycena kampanii Nasze Biuro Sprzedaży Reklamy jest do Państwa dyspozycji w zakresie udzielenia wyczerpującej informacji na temat aktualnej oferty, dostępności nośników oraz kalkulacji kosztów. Nasi handlowcy chętnie umówią się z Państwem na spotkanie, na którym przedstawią możliwości wykorzystania naszego nośnika w kampanii. Prosimy o podanie dogodnego dla Państwa miejsca i terminu. Nasi klienci mają pełną swobodę przy planowaniu kampanii na naszych nośnikach. Jeżeli zależy nam na dużej ilości godzin pracy dziennie oraz dłuższym okresie trwania kampanii to proponujemy zakup po Cenniku Jeżeli kampania ma charakter "eventowy" lub odbywa się w lokalizacjach będących poza obszarem 8 głównych miast, to wycena dokonywana jest indywidualnie dla danych założeń. Naszą zasada jest aby oferta spełniała założenia marketingowe Klienta oraz minimalizowała jej koszta. Biuro Sprzedaży Reklamy TM 01 – 423 Warszawa Ul. Obozowa 60 22 632 47 87 biuro@targetmedia.pl www.targetmedia.pl

Koszty – wycena kampanii Przedstawiony poniżej Cennik dotyczy kampanii realizowanych w 8 głównych miastach. Kampanie kupowane przez Klienta po Cenniku mają następujące założenia które są stałe: - dziennie 8 godzin pracy nośnika - minimum 2 skutery w kampanii - minimum 2 dni kampanii W zależności od długości trwania kampanii (sumaryczna liczba dni kampanii) cena za dzień pracy nośnika zmienia się. Poniższa tabela przedstawia rozkład cen w ujęciu czasu trwania kampanii. Podane ceny nie zawierają rabatów. Do podanych wartości należy doliczyć podatek VAT Ilość dni kampanii Cena za dzień pracy jednego nośnika Cena za 1 godzinę pracy jednego nośnika 2 ~ 9 480 zł 60 zł 10 ~ 19 410 zł 51 zł 20 ~ 380 zł 48 zł Podane ceny dotyczą kosztu mediowego kampanii. Koszt wydruku plakatu dla Klienta stanowi oddzielną kalkulację. Klient ma możliwość dostarczenia plakatów na własny koszt.

Koszty – wycena kampanii Polityka handlowa TM zakłada system rabatów dla Klientów kupujących kampanię na skuter-mobilu po Cenniku: - rabat agencyjny - rabat dla nowego Klienta - rabat za 100% przedpłaty - rabat specjalny, przyznawany indywidualnie ze względu na wysoki udział w wydatkach rocznych. Oferujemy naszym Klientom dodatkowo możliwość: - brandingu kierowców w stroje Klienta - emisję spotu/muzyki Klienta - dystrybucję ulotek/gadgetów Klienta - sampling produktu Klienta - animacje wykonywane przez naszych kierowców Wymienione powyżej „dodatki” nie są dodatkowo płatne. TM jest otwarte na pomysły innych dodatków które mają być częścią kampanii na naszych nośnikach. Służymy pomocą i doświadczeniem przy procesie określania przebiegu kampanii.

Case Study – Cinema City Kino Cinema City - Warszawa, dzielnica Bemowo organizowało przez 4 weekendy atrakcje dla dzieci ze szkół podstawowych i ich rodziców z okazji Dnia Dziecka. Celem kampanii było dotarcie do wybranej liczby szkół w godzina porannych z plakatem, spotem mówiącym o akcji CC. Kierowcy wręczali ulotki z repertuarem kina.

Case Study – ING BŚ Celem kampanii było wsparcie prowadzonej akcji na wielko-formatowych tablicach. Zadaniem nośników skuter mobile było dotarcie do grupy celowej – pracownicy biurowi pracujący w biurowcach zlokalizowanych w centralnej części miasta. Miasta: Trójmiasto, Warszawa, Kraków.

Case Study – KC24 TM przeprowadziło trzy różne kampanie dla Klienta SUNFARM producenta preparatu na kaca KC24. Kampania # 1 Przeprowadzona w okresie „zakończeń roku szkolnego” na terenie Warszawy. Kampania miała na celu dotarcie do bawiącej się w weekendy młodzieży w wieku 18 – 25. Akcję przeprowadzaliśmy w godzinach wieczornych w rejonie klubów, pubów i dyskotek. Stając przed tymi lokalizacjami nośniki emitowały spot Klienta a obrandowany kierowca rozdawał sample produktu wraz z ulotką informacyjną. Kampania # 2 Klient wprowadził produkt na stacje STATOIL na terenie miast: Trójmiasto, Warszawa, Kraków, Poznań. Zadaniem TM było wsparcie sprzedaży na wybranych strategicznych stacjach w powyższych miastach. Nośniki parkowały przed wejściem na teren stacji, emitowały spot Klienta a kierowca obrandowany w strój KC24 informował Klientów STATOIL’a o prowadzonej promocji i zachęcał o zakupu produktu.

Case Study - Troll Celem kampanii było wypromowanie marki TRAND STATION wśród kobiet w wieku 15-25lat. Akcja była przeprowadzona w pasie nadmorskim: Karwia, Jastrzębia Góra, Władysławowo, Puck, Chałupy, Kuźnica, Jastarnia, Jurata, Hel.

Case Study – PTC Heyah Celem kampanii było dotarcie z przekazem do grupy celowej która podczas wakacji przebywa w kurortach wypoczynkowych. Kampania odbywała się na terenie Trójmiasta oraz w pasie nadmorskim Karwia, Jastrzębia Góra, Władysławowo, Puck, Chałupy, Kuźnica, Jastarnia, Jurata, Hel.

Case Study - Multimedia Celem kampanii było dotarcie do grupy celowej z komunikatem skierowanym do ściśle wybranej lokalizacji. MULTIMEDIA wystartowało z kampanią reklamującą nową usługę MULTIPAK oferowaną na ściśle określonym terenie – wybrane ulice osiedli miast Gdynia oraz Rzeszów.

Case Study - Orange Celem kampanii było dotarcie do młodzieży uczęszczającej do szkół – Gimnazjum, Liceum Ogólnokształcące – z nową ofertą Orange Mix. Kierowcy TM byli przebrani w stroje Cowboy które były powiązane z kreacją kampanii Klienta. Kampania odbywała się w pierwszym tygodniu września w 8 głównych miastach jednocześnie. W tym czasie nasze skuter- mobilki odwiedziły wybrane przez Klienta szkoły. Pod szkołami kierowcy rozdawali specjalnie przygotowane ulotki dla młodzieży oraz smycze na telefony komórkowe.

Kontakt Dziękujemy za uwagę. W przypadku pytań prosimy o kontakt. Jesteśmy do Państwa dyspozycji i chętnie odpowiemy na każde pytanie dotyczące naszej oferty. Zapraszamy także do odwiedzenia naszej strony internetowej. Kontakt do oddziałów TM na terenie Polski: Trójmiasto trojmiasto@targetmedia.pl Szczecin szczecin@targetmedia.pl Poznań poznan@targetmedia.pl Warszawa warszawa@targetmedia.pl Łódź lodz@targetmedia.pl Wrocław wroclaw@targetmedia.pl GOP gop@targetmedia.pl Kraków krakow@targetmedia.pl Biuro Sprzedaży Reklamy TARGET MEDIA E-mail: biuro@targetmedia.pl Web: www.targetmedia.pl Tel/Fax: 22 632 47 87 Ul. Obozowa 60, 01 – 423 Warszawa