Uczniowie klas I oraz II którzy uczestniczą w zajęciach w ramach projektu,,Aktywny w szkole, aktywny w życiu. Jak widać projekt cieszy się ogromnym zainteresowaniem.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Haft matematyczny – praca długoterminowa
Advertisements

IV.
D EBATA SZKOLNA 2012/2013 KODEKS SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
Szkoła od kuchni… Czyli wędrówka po szkolnych salach i korytarzach
W ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans, prowadzone jest w naszej szkole kółko języka niemieckiego dla uczniów klas VI, którzy pragną poszerzyć
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Jordana w Przemyślu.
Nasza szkoła bierze udział w projekcie,,Wespół w zespół z Matematyką bez Granic' realizowanym przez Polskie Towarzystwo Matematyczne w okresie od r.
ZIEMIA – NASZ DOM. DBAJMY O NIĄ.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
Szkolne pracownie komputerowe otwarte dla społeczności lokalnej.
Okiem i szkiełkiem - przez działanie do sukcesu Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Siedlcach.
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
Jak wyglądała praca nad projektem „Młodzi Przedsiębiorczy”?
AKTYWNI W SZKOLE AKTYWNI W ŻYCIU.
Gimnazjum Integracyjne nr 75
…:::Historia Strony Internetowej ZSO i kulisy jej powstawania:::…
KOŁO KOMPUTEROWE KLAS I-III
Wykorzystaj czas.
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w Gimnazjum - INTERBLOK Gimnazjum im. Królowej Jadwigi.
Szkoła Podstawowa nr 93 im. Tradycji Orła Białego we Wrocławiu
Xvii sesja sejmu dzieci i młodzieży
Tego roku chętni uczniowie klasa pierwszych zgłosili się do projektu unijnego Rozwój przez kompetencje. Chcemy pokazać w naszej prezentacji jak przebiegały.
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:
Rok z Kodeksem 2.0 – plusy i minusy
Aktywny udział w zajęciach, w których była wykorzystana TIK Opracowanie projektu kodeksu 2.0 Prowadzenie blogów 2.0 Realizacja mini projektu uczniowski.
S ZEŚCIOLATKI PRZEKRACZAJĄ PROGI … SZKOŁY P ODSTAWOWEJ NR 41 W K RAKOWIE czyli o tym, jak nasi najmłodsi milusińscy współpracują ze starszymi kolegami.
Zajęcia- "Wiem, Rozumiem, Potrafię" w ramach realizacji projektu "W stronę sukcesu" finansowanego przez POKL.
Samorząd uczniowski wczoraj dziś i jutro. Zasady uczestnictwa w dyskusji: Debata ma charakter plenarny. Prowadzący spotkanie udziela głosu zainteresowanym.
Prezentacja projektu "Co Obrócić?" Nauczyciel: Monika Konofał
PODSUMOWANIE ANKIETY. Czy udzielasz się aktywnie w działalność samorządu? TAK – 16% NIE – 84%
Debata klasy Vc 3 grudnia 2012 r.. ankieta.
TECH – INFO technika, fizyka, informatyka Autorzy: Renata Gromulska, Oksana Kinasz, Radosław Dors, Dominika Latus, Jerzy Zambrowski, Marta Żebrowska-Puchalska.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
10. lat wejścia Polski do Unii Europejskiej
Samorządy Szkolne Jak zorganizować pracę samorządu, żeby włączyć w jego działania jak największą liczbę uczniów?
W roku szkolnym 2013/2014 w Gimnazjum im. Karola Urbańskiego w Złotnikach Kujawskich został zrealizowany projekt, którego celem było kształtowanie zachowań.
Czy Samorząd Uczniowski oraz koło PCK mogą być sposobem zaangażowania wielu uczniów w życie szkoły?
DZIAŁANIA ZESPOŁU NAUCZYCIELI MATEMATYKI W ROKU SZKOLNYM 2013/2014.
Samorząd Uczniowski.
SMAKI ROSJI w Szkole Podstawowej nr 100
Samorząd Uczniowski.
Dzień otwarty w Irzyku!. Wydawać się może, że dzień otwarty jest nudny, chodzenie od klasy do klasy, słuchanie długich wykładów o szkole, jednak… Zdecydowanie.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
By zaangażować innych w działalność wolontariatu stworzyliśmy tzw. Małą Skrzynkę Wielkich Pomysłów. W wyniku czego otrzymaliśmy wiele ciekawych pomysłów,
PRZYGOTOWANIA D0 DEBATY „ JAK WYKORZYSTYWAĆ MOŻLIWOŚCI KTÓRE DAJE NAM UNIA EUROPEJSKA” Uczniowie z Publicznego Gimnazjum nr 2 w Łomży im. Jana Pawła II.
Innowacja pedagogiczna „Moja przygoda z fletem” -podsumowanie
W DNIU ZDROWEGO ŚNIADANIA Publiczna Szkoła Podstawowa w Szwarszowicach prowadzona przez Stowarzyszenie Przyjaciół Oświaty w Szwarszowicach Szwarszowice.
Ogólnopolski Program Szkoła z Klasą 2.0. To trzecia edycji Ogólnopolskiego programu Szkoła z Klasą 2.0. Nasza szkoła od samego początku bierze udział.
W NIOSKI. Debatujący wraz z uczniami jednogłośnie stwierdzili, że debaty tego typu są bardzo potrzebne. Zamierzamy wprowadzić cyklicznie odbywające się.
Szkoła Podstawowa im. Piotra Wysockiego w Dropiu.
Dariusz Kessel OFEK. OFEK od trzech lat konsekwentnie rozwija program e-Szkoła Wielkopolska, mający na celu wspomaganie systemu oświaty poprzez wprowadzanie.
KLASA III A Podsumowanie Jubileusz 90-lecia Szkoły Szczepanika W dniu 28 września 2015r. odbyła się Gala Jubileuszowa zorganizowana z okazji.
TECHNIKUM nr 6 i ZSZ nr 6 im. Jana Sas Zubrzyckiego „BUDOWLANKA” w Miejskim Zespole Szkół nr 5 w Krośnie Baza dydaktyczna szkoły Istniejemy już ponad 40.
Projekt „Uczeń Obywatel”. W Dzielnicy XVII Wzgórza Krzesławickie realizowano program „Uczeń Obywatel”
POD POD HASŁEM. TYTUŁ PROJEKTU ODKRYWAMYNASZESZAMOTUŁY.
Klasa matematyczno- informatyczna w Świętej Katarzynie.
UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI Ankietę przeprowadziły i prezentację przygotowały: Agnieszka Karpińska i Aleksandra Zawartowska.
Zespół Szkolno – Przedszkolny nr 1 w Wodzisławiu Śląskim.
Programowanie dla każdego
Szkoła Podstawowa nr 9 w Zespole Szkół nr 9 w Szczecinie
Święto Niepodległości w Szkole Podstawowej w Strzygach
2014/2015.
Dni otwarte Nazwa szkoły Data.
Szkoła Promująca Zdrowie
Idziemy z duchem czasu – podstawy kodowania i konstruowania z wykorzystaniem klocków littlebits Podsumowanie działań.
„ Kiedy śmieje się dziecko,. śmieje się cały świat”
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:
Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej
Szkoła z pomysłem na uczenie
Zapis prezentacji:

Uczniowie klas I oraz II którzy uczestniczą w zajęciach w ramach projektu,,Aktywny w szkole, aktywny w życiu. Jak widać projekt cieszy się ogromnym zainteresowaniem.

A oto niektórzy z uczestników kółka informatycznego. Uśmiechy na twarzach wskazują na to, że zajęcia się podobają. W tle widać monitory komputerów oraz gazetkę na temat historii powstawania komputerów.

W ramach zajęć uczniowie projektują… hmm być może samochód w programie lego designer. Miło wrócić do czasów dzieciństwa; ci sami uczniowie niegdyś zachwycali się filmami lego, dziś sami tworzą proste animacje z udziałem klocków.

Zajęcia informatyczne odbywają się pod kierunkiem pani mgr Anna Bobrowska która udziela cennych wskazówek dotyczących wspomnianego przeze mnie programu lego designer.

W ramach projektu odbywają się również zajęcia sekcji matematycznej. Wiedza, przekazana nam na zajęciach okazuje się bardzo przydatna na przykład przy rozwiązywaniu zadań domowych

Zajęcia z matematyki mogą być bardzo ciekawe - np. gdy oglądamy przez specjalne okulary płaskie obiekty w trójwymiarze. Zajęcia prowadzi pani mgr Edyta Mrula, która cierpliwie tłumaczy zawiłości matematyki, np. jak zmontować trójkąt z podanych odcinków.

Inwencja uczniów nie ma granic- z figur geometrycznych można zbudowań nawet wieżę.

Oto jak dużym zainteresowaniem wśród rodziców cieszył się nasz szkolny festiwal: przybyło około trzystu gości. Aby zaspokoić głód nie tylko wiedzy, przygotowano catering.

Na korytarzach szkoły powstała galeria zdjęć uczniowskich o tematyceRuch jest przyczyną wszelkiego życia. Znajdowały się tam też zdjęcia uczestników projektu, którzy swoja praca, cierpliwością i pomysłami urozmaicili nam ten niesamowity wieczór.

Całość naszych działań została udokumentowana galerią wystawioną na głównym korytarzu.

Zainteresowani mogli zobaczyć wystawę niesamowitych urządzeń fizycznych oraz technicznych, stworzonych przez naszych uczniów. Między innymi wypróbowali ponad półmetrowy, działający mikrofon. Ich zdumienie było ogromne.

Prezentację przygotowali: Piotr Kieś wraz z sekcją informatyczną