AUTOR: MATEUSZ WĘGRZYN DOKUMENTACJA PRZEBIEGU PROZDROWOTNEGO TURNIEJU GIMNAZJALISTÓW.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WROCŁAWSKA SIEĆ SZKÓŁ PROMUJĄCYCH ZDROWIE
Advertisements

Oferta zajęć sportowych w Szkole Podstawowej Nr 10
Konkursu wiedzy o zdrowym stylu życia „Trzymaj Formę!”
Realizacja programu Trzymaj formę w Gimnazjum nr 143 z Oddziałami Integracyjnymi im.I.J.Paderewskiego
Sprawozdanie z realizacji akcji prozdrowotnej
Ankieta dla uczniów SP i Gimnazjum
Oferta zajęć sportowych w Gimnazjum Nr 7
Turniej tańca dyskotekowego z udziałem uczniów klas I – VI.
JEM ZDROWO PROJEKT EDUKACYJNY W RAMACH PROGRAMU SZKOŁA Z KLASĄ 2.0
METODA PROJEKTU SZKOLENIOWA RADA PEDAGOGICZNA
Gimnazjum nr 9 w Gorzowie Wlkp.
Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy
II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM.ZIEMI KOCIEWSKIEJ
Przedszkole nr 110 w krakowie SPRAWODANIE Z REALIZACJI PROGRAMU EDYKACYJNEGO „MAMO,TATO WOLĘ WODĘ” w roku szkolnym 2013/2014 przez filię Samorządowego.
Przedszkolak Pełen Zdrowia
FESTYNY INTEGRACYJNE W GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W ŻYRZYNIE
ZAJĘCIA SPORTOWE KLASY I-III
PROJEKT DZIECI DLA DZIECI PREZENTACJA DOBREJ PRAKTYKI Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. KEN w Puławach.
PROJEKT TRZYMAJ FORMĘ realizowany w roku szkolnym 2006/2007 w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. C. K. Norwida w Olsztynie Gimnazjum Nr 8 w Olsztynie.
W naszej szkole organizowany jest projekt Super Klasa. Polega on na rywalizacji przez cały rok szkolny uczniów z poszczególnych klas w cyklu imprez organizowanych.
Wielkopolska Sieć Szkół Promujących Zdrowie
Realizacja projektu eTwinning w Gimnazjum nr 2 w Koluszkach rok szkolny 2008/2009.
TRZYMAJ FORMĘ.
KATARZYNA KONCEWICZ KRYSTYNA POKOJOWCZYK ANNA REJMAN
WNIOSKI Z PRZEPROWADZONEJ ANKIETY DIAGNOZUJĄCEJ (marzec 2013 r.) 52 / 107 uczestników konferencji.
Obszar nr 3 – Edukacja zdrowotna. Scenariusz zajęć nr 2
Rok szkoły w ruchu - „Ćwiczyć każdy może”
Szkolenie przygotowujące pracowników PIS do wprowadzenia programu edukacyjnego pt. Trzymaj Formę! listopada 2006 roku. Wprowadzenie programu edukacyjnego.
Opracowała Agnieszka Balcerak
Program na rzecz poprawy warunków życia społecznego i zawodowego osób niepełnosprawnych w województwie podlaskim na lata Prezentacja założeń,
w praktyce pedagogicznej
Wychowanie fizyczne w ZSOiZ w Bolesławcu
Zimowisko w czasie ferii W ramach wolontariatu projektu PO FIO Popołudnia bez nudy Stowarzyszenie Przyjaciół Szkoły zorganizowało od r na.
Sprawozdanie z realizacji programu ,,Trzymaj Formę” w Zespole Szkół im
Rok szkolny 2011/2012.
Sprawozdanie z realizacji projektu TRZYMAJ FORMĘ
Szkoła Promująca Zdrowie
 w Gimnazjum nr 2 im. Zdzisława Krzyszkowiaka w Ostródzie 2013/2014.
SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE
Aktywność fizyczna lekarstwem na choroby cywilizacyjne !
BEZPIECZNE FERIE ZIMOWE
SZKOLNY PROGRAM PROFILAKTYKI 2014 – 2017 SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 im
Śniadanie daje moc Stowarzyszenie św. Celestyna Mikoszów,
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH
Prawidłowa waga człowieka
Tydzień działań profilaktycznych
Szkolenie krajowe dotyczące wprowadzenia programu edukacyjnego Warszawa, Państwowa Inspekcja Sanitarna Polska Federacja Producentów Żywności.
W DNIU ZDROWEGO ŚNIADANIA Publiczna Szkoła Podstawowa w Szwarszowicach prowadzona przez Stowarzyszenie Przyjaciół Oświaty w Szwarszowicach Szwarszowice.
 Współpraca z instytucjami mającymi na celu poprawę bezpieczeństwa i stanu zdrowia uczniów;  Podejmowanie działań doskonalących umiejętności życiowe.
DZIAŁANIA ZREALIZOWANE W RAMACH PROGRAMU EDUKACYJNEGO „BĄDŹMY ZDROWI- WIĘMY WIĘC DZIAŁAMY ” „WIEM, CO JEM” (ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1) Celem programu była:
Projekt „Bezpieczna szkoła – bezpieczny uczeń”
Szkoła Podstawowa im. Piotra Wysockiego w Dropiu.
Śląska Sieć Szkół Promujących Zdrowie. Postawa prawna edukacji prozdrowotnej i promocji zdrowia Podstawę prawną programów z zakresu edukacji prozdrowotnej.
Zespół Szkół Ogólnokształcących Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Jedlni Letnisku Oddziały Pięciolatków opracowała Bernarda.
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Wł. Broniewskiego w Kościanie rok szkolny 2011/2012.
PROJEKT EDUKACYJNY „Żyj zdrowo”. ZDROWO ” „ŻYJ ZDROWO” CELE PROJEKTU Edukacja w zakresie trwałego kształtowania prozdrowotnych nawyków wśród młodzieży.
Sieć Szkół Promujących Zdrowie. W styczniu 2015 roku przystąpiliśmy do programu Lubelskiej Sieci Szkół Promujących Zdrowie. Nasza szkoła od wielu lat.
EDUKACJA DLA BEZPIECZEŃSTWA ZBIÓRKA HARCERSKA UDZIELANIE PIERWSZEJ POMOCY.
 Uczniowie klas IV-VI Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Zawadce realizowali projekt edukacyjny pn „Dopalacze – droga donikąd”. Celem projektu.
Największe osobiste korzyści z uczestnictwa w projekcie – opinie dyrektorów lub wicedyrektorów szkół projektowych Opracowanie: Mariola Jarmołowicz.
BEZPIECZNE WAKACJE W ZWIĄZKU ZE ZBLIŻAJĄCYMI SIĘ WAKACJAMI
XI edycja programu Trzymaj Formę!
Szkoła Promująca Zdrowie
Sprawozdanie z udziału w projekcie: Lider Lokalnej Ekologii
ZDROWA ŻYWNOŚĆ NIEZDROWA ŻWYNOŚĆ.
Szkoła Sportowych Talentów
Międzyprzedszkolny konkurs wiedzy na temat zdrowego i ekologicznego żywienia.
ZESPÓŁ DS. PROMOCJI ZDROWIA
Projekt „Bezpieczny przedszkolak”
Otyłość jest jednym z większych wyzwań globalnych XXI wieku
Zapis prezentacji:

AUTOR: MATEUSZ WĘGRZYN DOKUMENTACJA PRZEBIEGU PROZDROWOTNEGO TURNIEJU GIMNAZJALISTÓW

CELE TURNIEJU: PROPAGOWANIE ZDROWEGO STYLU ŻYCIA I ZDROWEJ ŻYWNOŚCI PROPOZYCJA AKTYWNYCH I BEZPIECZNYCH FORM WYPOCZYNKU SZERZENIE PRAWIDŁOWYCH ZACHOWAŃ W CODZIENNYM ŻYCIU WOBEC OSÓB CHORYCH ORAZ NIEPEŁNOSPRAWNYCH WZBOGACENIE WIEDZY UCZNIÓW NA TEMAT: CHORÓB ZWIĄZANYCH ZE ZŁYMI NAWYKAMI ŻYWIENIOWYMI, CHORÓB ZWIĄZANYCH Z BRAKIEM AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ, CHORÓB CYWILIZACYJNYCH, UZALEŻNIEŃ ORAZ AIDS. ZDOBYCIE PODSTAWOWYCH UMIEJĘTNOŚCI W ZAKRESIE UDZIELANIA PIERWSZEJ POMOCY W NAGŁYCH WYPADKACH PROPAGOWANIE ZDROWEGO STYLU ŻYCIA I ZDROWEJ ŻYWNOŚCI PROPOZYCJA AKTYWNYCH I BEZPIECZNYCH FORM WYPOCZYNKU SZERZENIE PRAWIDŁOWYCH ZACHOWAŃ W CODZIENNYM ŻYCIU WOBEC OSÓB CHORYCH ORAZ NIEPEŁNOSPRAWNYCH WZBOGACENIE WIEDZY UCZNIÓW NA TEMAT: CHORÓB ZWIĄZANYCH ZE ZŁYMI NAWYKAMI ŻYWIENIOWYMI, CHORÓB ZWIĄZANYCH Z BRAKIEM AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ, CHORÓB CYWILIZACYJNYCH, UZALEŻNIEŃ ORAZ AIDS. ZDOBYCIE PODSTAWOWYCH UMIEJĘTNOŚCI W ZAKRESIE UDZIELANIA PIERWSZEJ POMOCY W NAGŁYCH WYPADKACH

PRZEBIEG TURNIEJU: PRZEPROWADZNIE KONKURENCJI SPRAWNOŚCIOWYCH RZEPROWADZENIE KONKURENCJI PLASTYCZNYCH PRZEPROWADZENIE QUIZU PROZDROWOTNEGO PREZENTACJA WYKONANA PRZEZ RATOWNIKÓW WOPR PRZEPROWADZNIE KONKURENCJI SPRAWNOŚCIOWYCH RZEPROWADZENIE KONKURENCJI PLASTYCZNYCH PRZEPROWADZENIE QUIZU PROZDROWOTNEGO PREZENTACJA WYKONANA PRZEZ RATOWNIKÓW WOPR

KOMISJA OCENIAJĄCA UCZESTNIKÓW:

KONKURENCJE SPRAWNOŚCIOWE Konkurencje sprawnościowe składały się z : Tańca z zasłoniętymi oczami z partnerem, który miał oczy odsłonięte. Oddawania rzutów piłką do kosza siedząc w wózku inwalidzkim Nakierowania osoby z zasłoniętymi oczami w taki sposób, by pokonała tor przeszkód w jak najmniejszym czasie. *(konkurencje te miały na celu uświadomić uczniów z jakimi trudnościami spotykają się osoby niepełnosprawne) Konkurencje sprawnościowe składały się z : Tańca z zasłoniętymi oczami z partnerem, który miał oczy odsłonięte. Oddawania rzutów piłką do kosza siedząc w wózku inwalidzkim Nakierowania osoby z zasłoniętymi oczami w taki sposób, by pokonała tor przeszkód w jak najmniejszym czasie. *(konkurencje te miały na celu uświadomić uczniów z jakimi trudnościami spotykają się osoby niepełnosprawne)

PRZYGOTOWANIE ZAWODNICZEK DO TAŃCA Z ZAKRYTYMI OCZAMI

TANIEC Z ZAKRYTYMI OCZAMI

POKONYWANIE TORU PRZESZKÓD

RZUT DO KOSZA

KONKURENCJE PLASTYCZNE Konkurencja plastyczna polegała na wykonaniu w określonym czasie plakatu interpretującego dane hasło będące cytatem bądź powiedzeniem głoszącym cenne życiowe wskazówki.

KONKURENCJE PLASTYCZNE:

QUIZ PROZDROWOTNY QUIZ SKŁADAŁ SIĘ Z PYTAŃ DOTYCZĄCYCH CHORÓB, UZALEŻNIENIA ALKOHOLOWEGO I NIKOTYNOWEGO, ZDROWEGO ŻYWIENIA ORAZ BEZPIECZNEGO WYPOCZYNKU. JEDNA Z KONKURENCJI W RAMACH QUIZU POLAGAŁA NA SORTOWANIU ZDROWCYH ORAZ NIEZDROWYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH PYTANIA SFORMUŁOWANE BYŁY W TAKI SPOSÓB BY UCZNIOWIE ZWRÓCILI UWAGĘ I ZAPAMIĘTALI PRAWIDŁOWE ODPOWIEDZI ORAZ KORZYSTALI Z TEGO DOSWIADCZENIA W PRZYSZŁOSCI UNIKAJĄC SZERZENIA MYLNYCH STEREOTYPÓW DOTYCZĄCYCH WYŻEJ WSPOMNIANYCH ZAGADNIEŃ. QUIZ SKŁADAŁ SIĘ Z PYTAŃ DOTYCZĄCYCH CHORÓB, UZALEŻNIENIA ALKOHOLOWEGO I NIKOTYNOWEGO, ZDROWEGO ŻYWIENIA ORAZ BEZPIECZNEGO WYPOCZYNKU. JEDNA Z KONKURENCJI W RAMACH QUIZU POLAGAŁA NA SORTOWANIU ZDROWCYH ORAZ NIEZDROWYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH PYTANIA SFORMUŁOWANE BYŁY W TAKI SPOSÓB BY UCZNIOWIE ZWRÓCILI UWAGĘ I ZAPAMIĘTALI PRAWIDŁOWE ODPOWIEDZI ORAZ KORZYSTALI Z TEGO DOSWIADCZENIA W PRZYSZŁOSCI UNIKAJĄC SZERZENIA MYLNYCH STEREOTYPÓW DOTYCZĄCYCH WYŻEJ WSPOMNIANYCH ZAGADNIEŃ.

QUIZ PROZDROWOTNY

PREZENTACJA WYKONANA PRZEZ RATOWNIKÓW WOPR POKAZ WYKONANY PRZEZ ZESPÓŁ RATOWNIKÓW MIAŁ NA CELU POINSTRUOWANIE GIMNAZJALISTÓW JAK POWINNI ZACHOWAĆ SIĘ W PRZYPADKU NIEBEZPIECZEŃSTWA PODCZAS ZABAW ZIMOWYCH W PRZYPADKU ZAŁAMANIA SIĘ KRY POD NIEROZWAŻNYM RÓWIEŚNIKIEM. JAK UDZIELIĆ PIERWSZEJ POMOCY ORAZ JAK W PRAWIDŁOWY SPOSÓB ZAALARMOWAĆ ODPOWIEDNIE SŁUŻBY. POKAZ WYKONANY PRZEZ ZESPÓŁ RATOWNIKÓW MIAŁ NA CELU POINSTRUOWANIE GIMNAZJALISTÓW JAK POWINNI ZACHOWAĆ SIĘ W PRZYPADKU NIEBEZPIECZEŃSTWA PODCZAS ZABAW ZIMOWYCH W PRZYPADKU ZAŁAMANIA SIĘ KRY POD NIEROZWAŻNYM RÓWIEŚNIKIEM. JAK UDZIELIĆ PIERWSZEJ POMOCY ORAZ JAK W PRAWIDŁOWY SPOSÓB ZAALARMOWAĆ ODPOWIEDNIE SŁUŻBY.

PREZENTACJA WYKONANA PRZEZ RATOWNIKÓW WOPR