Miejska Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Jedlinie-Zdroju

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SZEŚCIOLATEK W NASZEJ SZKOLE Szkoła Podstawowa Nr 2 im
Advertisements

MOJA SZKOŁA W LICZBACH.
Analiza przeprowadzonej ankiety na temat.
DEBATA SZKOLNY OKRĄGŁY STÓŁ
Szkoła Podstawowa Nr 225 Oferta dla sześciolatków.
ul. GRZYBOWSKA WARSZAWA
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
ku lepszej przyszłości”
Wyniki ankiety przeprowadzonej w klasach trzecich gimnazjum.
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
Człowiek – najlepsza inwestycja Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Mała gmina - wielkie perspektywy!
Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, 16 czerwca 2011 r.
WITAMY w Gimnazjum nr 1 w Bielawie.
„Oczekiwania rodziców wobec szkoły”
MOJA SZKOŁA W LICZBACH Prezentacja projektu z zakresu przedmiotów przyrodniczych: matematyka, biologia, chemia. Projekt wykonała: Monika Wojtyła, kl.
Elementary School Vaterstetten, Gluckstraße Integracja ucznów osiągających słabe wyniki w nauce 1.Pomysł 1.Pomoce Pomoce naukowe Materiały instruktażowe.
Im. Stanisława Jachowicza. Budynek z ponad 100-letnią tradycją
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
Kadra Wykształcona Kreatywna Wyspecjalizowana Dyspozycyjna.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 w ZIELONEJ GÓRZE
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
J AK SZKOŁY POWIATU LUBAŃSKIEGO PRZYGOTOWAŁY SIĘ NA PRZYJĘCIE SZEŚCIOLATKÓW ? Analiza ankiet dyrektorów szkół podstawowych.
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY
Szkoła z pasją... Klasa Va.
Debata pracowników szkoły
Debata z uczniami Gimnazjum w Mirczu
Zadania szkół w programie w semestrze letnim 2013/14 roku Zadania obligatoryjne 1. Sportowy Okrągły Stół (SOS) – Zorganizujcie ogólnoszkolną debatę na.
Ankieta pt.: „Życie gimnazjalisty w Zespole Szkół nr 1 w Lubiczu Górnym” – projekt szkolny autorstwa Kacpra Klabana, Sylwii Bąk, Pawła Szczęśniaka i Roksany.
“Szkoła w procentach”.
„OD PRZEDSZKOLAKA DO DUŻEGO POLAKA”
BUDYNEK SZKOŁY Szkoła w tym budynku zostałą otwarta w 2003 roku. Budynek zaaranżowo w taki sposób, aby był atrakcyjny, bezpieczny i wygodny dla wszystkich.
OPRACOWANIE WYNIKÓW ANKIET NAUCZYCIELI.
Przewodnik po nowych funkcjach Szkoła Podstawowa nr 1 im Janusza Kusocińskiego w Złocieńcu.
Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, 26 czerwca 2014 r.
WSPÓŁPRACA W NASZEJ SZKOLE
„Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
RODZICE CENIĄ:  DOBRY KONTAKT Z NAUCZYCIELAMI  PROMOWANIE ZDROWIA PRZEZ SZKOŁĘ  DUŻA ILOŚĆ ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH  INTERESUJĄCE SPOTKANIA, WARSZTATY.
SZEŚCIOLATEK W PRZYJAZNEJ SZKOLE Szkoła Podstawowa im. Marii i Lecha Kaczyńskich w Podsarniu.
BADANIE BYŁO CAŁKOWICIE ANONIMOWE. POSŁUŻYŁO NAM DO USTALENIA OCZEKIWANIA RODZICÓW NASZYCH UCZNIÓW W ODNIESIENIU DO NAJWAŻNIEJSZYCH KIERUNKÓW DZIAŁAŃ PLANOWANYCH.
NOWY WYMIAR NAUKI Gimnazjum Informatyczne pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
Ogólnopolski Program Szkoła z Klasą 2.0. To trzecia edycji Ogólnopolskiego programu Szkoła z Klasą 2.0. Nasza szkoła od samego początku bierze udział.
GIMNAZJUM PUBLICZNE W GRABKOWIE Zapewniamy naszym uczniom wszechstronny rozwój, dlatego oferujemy: nowoczesne metody nauczania wysoko wykwalifikowaną.
Co nam się podoba! czyli wartościowe aspekty w-f.
Program „wf z klasą” Przewrót na wf.. Wyniki ankiet przeprowadzonej w klasach 4 – 6. W ankiecie wzięło udział 50 uczniów.
Ocena poziomu bezpieczeństwa w Zespole Szkół nr 3 – Szkole Podstawowej nr 3 im. Elizy Orzeszkowej w Zamościu w I półroczu 2014/2015.
,,Szkoła powinna dążyć do tego, by młody człowiek opuszczał ją jako harmonijna osobowość, a nie jako specjalista.” Albert Einstein.
Szkoła Podstawowa nr 30 im. rtm. Witolda Pileckiego w Łodzi ul. Rysownicza 1/3 tel Motto szkoły: " Przyjaźnie wymagając,
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. H. Ch. Andersena to szkoła przyjazna Dzieciom i ich Rodzicom Jesteśmy Szkołą Odkrywców Talentów (pierwszą w Radomiu),
GIMNAZJUM nr 34 ul. Czajkowskiego Łódź
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 28 im. Adama Mickiewicza w Radomiu Publiczna Szkoła Podstawowa nr 28 im. Adama Mickiewicza w Radomiu położona jest w cichym.
Nasz adres: Łódź ul. Elsnera 8.
Szkoła Podstawowa nr 74 im. Mikołaja Kopernika w Poznaniu To dobra szkoła dla Twojego dziecka.
GIMNAZJUM nr 34 ul. Czajkowskiego Łódź
Szkoła Podstawowa Nr Kraków ul. Bolesława Śmiałego 6 tel: (12) im Św. Benedykta z Nursji w Krakowie.
Łódź ul. Dąbrówki 1 tel
W bieżącym roku nasza Szkoła obchodzi 70-lecie powstania placówki i 10-lecie nadania imienia Księdza Jana Twardowskiego.
UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI Ankietę przeprowadziły i prezentację przygotowały: Agnieszka Karpińska i Aleksandra Zawartowska.
Szkoła Podstawowa w Wytomyślu. Szkoła Podstawowa w Wytomyślu zaprasza do zapoznania się z ofertą edukacyjną placówki i zachęca rodziców dzieci w wieku.
MOJA SZKOŁA ZA 70 LAT AUTOR MIŁOSZ PLUCHA KLASA 6A.
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Przasnyszu
Sprawozdanie z ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2016/2017
Szkoła Podstawowa nr 141 Łódź, ul. Zakładowa
Wyniki ankiet dla rodziców przeprowadzonej w dn
ZESPÓŁ SZKOLNO- PRZEDSZKOLNY IM. JANA PAWŁA II W RUDNIKACH
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 1 OFERUJEMY … ZAPRASZAMY….
Ankieta na temat przedmiotów szkolnych
Szkoła Podstawowa nr 351 im. B. Prusa
Szkoła Podstawowa nr 351 im. B. Prusa
Zapis prezentacji:

Miejska Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Jedlinie-Zdroju Co możemy zmienić?

Ankieta została przeprowadzona w celu dostarczenia informacji, które zastępują intuicję i uzupełniają dotychczasowe doświadczenia. Celem również było wyrażenie opinii na temat działalności szkoły oraz jej bazy z podziałem na negatywy, pozytywy i oczekiwania-życzenia. Ankietę wypełniali uczniowie klas 4-6 a badanie przeprowadzono 26.10.2012r.

Pytania ankiety „trzech karteczek’’ Co podoba Ci się w naszej szkole?-3 pozytywy Czego nie lubisz? Co jest złego? Co Ci przeszkadza w szkole?- 3 negatywy Jakie masz życzenia aby było w naszej szkole?- 3 życzenia

Adresaci Klasy IV-VI-ankietowani w klasach 4a- 16 uczniów 4b-16 uczniów 5a- 23 uczniów 5b- 20 uczniów 6a- 22 uczniów 6b -14 uczniów co stanowi 85% ogółu uczniów w klasach 4-6

Co podoba Ci się w naszej szkole?

Co podoba Ci się w naszej szkole?

Co podoba Ci się w naszej szkole?

Co podoba Ci się w naszej szkole? Pod pojęciem lekcje uczniowie klas 4 wymieniali: matematykę 7,21% przyrodę 0,90% język polski 2,70% wychowanie fizyczne 3,60% plastykę 0,90% zdw 0,90% zajęcia komputerowe 4,50% Wskazywali również ogólnie na : lekcje bądź niektóre lekcje Pod pojęciem nauczyciele wymieniali: nauczyciele 9,01% nowi nauczyciele 0,90% dyrektor 2,70%

Co podoba Ci się w naszej szkole?

Co podoba Ci się w naszej szkole? Pod pojęciem lekcje uczniowie klas 5-6 wymieniali: matematykę 5,41% wdż 0,90% projekt 3,60% wychowanie fizyczne 5,41% historia 1,80% język polski 1,80% zajęcia pozalekcyjne 13,51% informatyka 7,21% Wskazywali również ogólnie na : lekcje bądź niektóre lekcje Pod pojęciem nauczyciele wymieniali: nauczyciele 11,71% P.Drapich 1,80 % P.Dryś 0,90% P.Majdak 0.90% P.Kruk-0,90% P.Przydatek 0,90%

Czego nie lubisz? Co jest złego? Co Ci przeszkadza w szkole?

Inne negatywy

Pozytywy czyli 3 życzenia

Baza Więcej komputerów Większe szafki w szatni Tor dla rowerów Basen, sklepik Klasowe zwierzątko Fontanna na placu Komputery lub notebooki na ławkach Stołówka w szkole Większa sala komputerowa, lepsze krzesła w Sali komputerowej Boisko ze sztuczną murawą Dobrze wyposażona sala gimnastyczna Siłownia, prawdziwe sale do techniki Miejsce do przechowywania rowerów Klamki w WC dla dziewcząt Lepsza ochrona, sale ładniejsze i nowocześniejsze Lepszy Ekoogród Nowe boisko Nowe tablice Nowe krzesła z poduszkami, prezenty od Św . Mikołaja Większe korytarze Inny kolor szkoły, godło i krzyż w każdej klasie Żeby uczniowie na przerwie nie siedzieli na podłodze

Zajęcia Lepszy poziom nauczania Turnieje typu Euro Mniej kartkówek i sprawdzianów SKO Nauka jazdy konnej Więcej wycieczek Łagodniejsi nauczyciele Ciekawe projekty Mniej zadań domowych Koło dziennikarskie Zajęcia na basenie Więcej projektów Mniej projektów Nauka tańca

Organizacja zajęć Wycieczki do kina Basen zamiast wf Większa ilość dyskotek Więcej informatyki Więcej konkursów Więcej zawodów sportowych Mniej zadań domowych Sprawiedliwe oceny Krótsze lekcje Mniej lekcji Więcej wf Dłuższe przerwy zamiast książek notebooki Żeby można było przychodzić na komputery Wychowanie fizyczne z podziałem na chłopców i dziewczynki Codziennie lekarz

Podsumowanie , wskazania do zmian Analizując odpowiedzi ,które przedstawiłam powyżej można zauważyć, że bezwzględna większość uczniów przychodzi do szkoły żeby się uczyć i czuć bezpiecznie. Zauważają również pozytywy i negatywy otaczającej rzeczywistości, dydaktycznej, która ich dotyka, Szkoła jest postrzegana jako miejsce do nauki, ale również do spędzania w sposób urozmaicony i miły czas wolny. Uczniowie w dużym procencie wskazują na edukację związaną z użyciem technologii komputerowej. Nie tylko do nauki na zajęciach informatycznych, ale również wskazują na użycie komputerów na innych lekcjach, zamiast podręczników lub w celach poznawczych lub dla rozrywki. Okazuje się że większość uczniów jako pozytywny naszej szkoły wskazuje na bazę, aczkolwiek w oczekiwaniach wymienia nie istniejące jeszcze miejsca takie jaki: miejsce na rowery czy poszerzenie szkolnego ogrodu. Nasi uczniowie w negatywach wskazują na zagrożenia poczucia bezpieczeństwa , estetyki .

Podsumowanie , wskazania do zmian Pozytywem jest kadra pedagogiczna, zajęcia obowiązkowe i pozalekcyjne w tym projekty oraz niektóre z obowiązkowych przedmiotów.         Nie jest zaskoczeniem, że uczniowie zwracają uwagę na wygląd szkoły, sprzętu , zwracają uwagę na to co się dzieje podczas lekcji i co im przeszkadza. Między innymi pojawiają się stwierdzenia, że przeszkadzają im : inni uczniowie, podniesiony ton głosu nauczyciela, hałas, że nauczyciele za szybko przechodzą do kolejnego etapu lekcji czy tez przyznawanie punktów karnych za każdą błahostkę.               Większość ankietowanych ocenia pracę nauczycieli i szkoły bardzo dobrze. Prawie 25 % uczniów nic nie chce w niej zmienić. Z imprez organizowanych przez szkołę najbardziej chcą zwiększenia ilości dyskotek , wycieczek , zajęć związanych z technologia informacyjną, konkursów i zawodów sportowych. Wskazuje na to ponad połowa ankietowanych . Ankieta przedstawiła potrzeby i oceny uczniów. Odpowiedzi na temat jakości pracy i ofertę szkoły pokazały, że uczniowie dostrzegają różnorodne formy jej działalności i oceniają je dobrze. Sugestie i opinie uczniów będą brane pod uwagę przy planowaniu pracy szkoły, planie lekcyjnym i zakupie sprzętu oraz przekazane do zapoznania się SU, pedagogom szkolnym oraz zespołom zadaniowym nauczycieli , aby wnioski wziąć pod uwagę przy planowaniu działań w roku szkolnym2012/13  

Podsumowanie Wojownik światła przygląda się kolumnom po obu stronach bramy, którą ma zamiar otworzyć. Pierwsza zwie się Strachem, druga — Ochotą. Wojownik ogląda kolumnę Strachu. Na niej widnieje napis: „Wkroczysz w świat nieznany i niebezpieczny, gdzie wszystko to, czego się dotychczas nauczyłeś, nie zda się na nic". Ogląda kolumnę Ochoty i czyta na niej: „Opuścisz znany ci świat, który przechowuje wszystko to, co zawsze kochałeś i o co walczyłeś z wielkim poświęceniem". Wojownik uśmiecha się, bowiem nie istnieje nic, co może wzbudzić jego lęk, ani nic, co może go powstrzymać. I z determinacją człowieka, który wie, czego chce, otwiera bramę” P.Coelho  

Materiał przygotowała i opracowała Dyrektor MSP Katarzyna Lepis