OFERTA DLA PARTNERA FESTIWALU 4M - MIŃSK MAZOWIECKI MIASTO MUZYKI

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Gimnazjum nr 56 w Poznaniu
Advertisements

Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
EDUKACJA TWOJĄ SZANSĄ.
ZAPROSZENIE DLA WYSTAWCÓW
15–lecie współpracy miast partnerskich
Ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel PROPOZYCJA.
IV Zlot Gwiaździsty Miłośników Zabytkowej Motoryzacji
AWF im.J. Kukuczki w Katowicach Stowarzyszenia Domu Aniołów Stróżów
Festiwal Smaku to cykl festynów rodzinnych organizowanych w atrakcyjnych, turystycznych miejscowościach.
PLAN PRACY ŚWINOUJSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ NA 2008 ROK Zatwierdzony uchwałą zarządu ŚOT W dniu 12 maja 2008r.
XXI Forum Ekonomiczne Komisja ds. Budowy Marki Małopolska Elżbieta Kantor Dyrektor Departamentu Turystyki, Sportu i Promocji.
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Organizator Stowarzyszenie Gospel Al. Daszyńskiego 15a/10
Gimnazjum nr 3 im. Emilii Zawidzkiej w Zespole Szkół nr 7 Road to freedom- nasze miasto 20 lat wspólnie FINAŁ MŁODZIEŻOWEJ AKCJI OBYWATELSKIEJ 20 LAT WSPÓLNIE.
Plakaty – 2007 r.. Współpraca z mediami 2006 r. – współpraca na zasadzie patronatu medialnego oraz informacje prasowe wysłane do wszystkich mediów lokalnych;
Przyjaciele Festiwalu Podobnie jak w roku 2006 Festiwal otrzymał patronat honorowy Ambasady Japonii w Polsce. Ponadto, został wpisany jako impreza towarzysząca.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
Mniejszości narodowe Romowie w PSP nr 1
J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Typ: Festiwal filmowy Produkt (output): I Międzynarodowy Festiwal Amatorskich Filmów Pogranicza Wskaźniki: Prezentacja.
Oferta zakupu i reklamy w albumie: Białystok – kresowe miasto UWAGA, ATENCIÓN, ALLE ACHTUNG, ATTENTION! Zakup 100 egz. gwarantuje wzięcie udziału w losowaniu.
Projekt został zrealizowany przy wsparciu udzielonym przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego,
11 Od Euro 2000 do Euro 2012 Alain Courtois Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego Euro 2000 EURO 2012 A GIEŁDA II Kongres Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych.
Ster na Bydgoszcz Bydgoski Festiwal Wodny
Wydział Rozwoju i Promocji Miasta Urząd Miasta Bolesławiec Informacja o wykonaniu budżetu za 2012 r.
Projekt finansowany z budżetu województwa Dolnośląskiego
Prezentacja break|session BREAK SESSION walki break dance 3 vs 3 - graffiti jam - koncerty hip-hop.
Newsletter 01/2013.
„STOWARZYSZENIE PRZYJACIÓŁ SZKOŁY MUZYCZNEJ
(źródło: echodnia.eu ). Stadion Sportowy w Daleszycach 4 czerwca 2011 sobota "na sportowo" godz. 10:00 – 16:00 10:00 – 12:00 - mecz piłki nożnej seniorów.
GMINA BEŁŻYCE I Polski Festiwal Koni Bełżyce r.
KAMPANIA POŁECZNA 9-10 maja 2009 r. KAMPANIA SPOŁECZNA 9-10 maja 2009.
OFERTA DODATKOWYCH DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH podczas Targów dla Kościołów SACRO SILESIA Multimedia Reklama w strefie wejścia Reklama w hali targowej Reklama.
Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków.
Oferta Rzeszów, 16 czerwca 2011 Cudze chwalicie ….
Projekt jest dofinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa (Fundusz Małych Projektów.
Program misyjny Euro 2012 Więcej niż puchar 8 – 28 czerwca WARSZAWA WARSZAWA GDAŃSK GDAŃSK POZNAŃ POZNAŃ WROCŁAW WROCŁAW I nie tylko... I nie tylko...
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Festiwal filmowy DEKADY FILMU OFERTA DLA KONESERÓW KINA I MECENASÓW KULTURY + Copyright by Kultura +
Temat tegorocznego Dnia Papieskiego: „Jan Paweł II Papież Rodziny”
YEPP Bielany – Spotkanie dla przedstawicieli organizacji pozarządowych Warszawa,
OFERTA DLA PARTNERA FESTIWALU 4M - MIŃSK MAZOWIECKI MIASTO MUZYKI
Piknik ekologiczny w Radiu Lublin Oferta handlowa wrzesień 2007
Działalność Wąbrzeskiego Domu Kultury Bilans porównawczy 2010 r. / 2011 r. / 2012 r. / 2013 r.
24 maja 2014 r.. § 1 Regulamin uczestnictwa w Pikniku Pozarządowym, zwany dalej Regulaminem, określa podstawowe zasady prezentacji organizacji pozarządowych.
Akademia Piłkarska Korona Kielce
FESTIWALE MUZYCZNE. FESTIWALE MUZYCZNE FESTIWAL MUZYCZNY impreza kilkudniowa wiele koncertów gwiazdy czasem forma konkursu imprezy towarzyszące.
Wspieramy budowanie marki
Wybrane zrealizowane projekty w ramach wdrażania LSR PROWENT z terenu Gminy Żyraków.
. Jak można pomóc ludziom potrzebującym? Czy da się zmienić ich życie na lepsze? Czy można pomóc dzieciom, kształcić się i rozwijać? Myślimy, że dzięki.
Nagrody Suchej Beskidzkiej Samorząd Terytorialny w Suchej Beskidzkiej Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Suchej Beskidzkiej.
PARTNER grup młodzieżowych WKS Śląsk Wrocław Oferta współpracy jako.
Gimnazjum numer 5 w Jarocinie W ciągu ostatnich dwudziestu lat w naszym mieście zmieniło się bardzo dużo rzeczy. Żyje nam się coraz lepiej a ogromny.
Wspieramy Mieszkaniczników czyli Właścicieli nieruchomości na wynajem.
Europejskie Dni Pracy w Małopolsce i wydarzenia towarzyszące 7-10 maja 2013 Nowy Sącz – Tarnów – Kraków.
Badanie oczekiwań i potrzeb kulturalnych młodzieży powiatu żarskiego.
LATO MŁODYCH W OLECKU ODDOLNE INICJATYWY W LIPCU 2015 ROKU.
Każdego roku organizacje pozarządowe podejmują liczne inicjatywy na rzecz mieszkańców naszego Miasta. Organizowane przez nie akcje i wydarzenia promują.
1 „Prowadzący – niepijący” Kampania edukacyjna 7 – 31 sierpnia 2008.
Wojewódzka Konferencja promująca produkt projektu Platforma Flexicurity dla MSP Świnoujście, Andrzej Stępnikowski Projekt współfinansowany.
W trakcie I półrocza roku szkolnego 2011/2012 Samorząd Uczniowski wziął udział w licznych inicjatywach, które miały miejsce na terenie Zespołu Szkół Elektryczno-
GLENDALOUGH Zespół tańca irlandzkiego Oferta promocyjna.
udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta.
OFERTA SPONSOROWANIA VIII OGÓLNOPOLSKIEGO KONGRESU MIESZKANICZNIKÓW W ŁODZI organizowanego w dniach 19 – 20 listopada 2016 r.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO z dnia 25 marca 2015 roku
WOLSKI KOROWÓD 2018 Spotkanie organizacyjne 11 maja
16/ Hotel PUŁAWSKA data: 2 wyjątkowe dni tematyczne
MENTORING IN CCI SECTOR Unit 4: MENTOR IN MUSIC
Zapis prezentacji:

OFERTA DLA PARTNERA FESTIWALU 4M - MIŃSK MAZOWIECKI MIASTO MUZYKI

ORGANIZATORZY Organizatorami są trzy mińskie stowarzyszenia, które od lat zajmują się organizacją koncertów i innych wydarzeń kulturalnych, czyli Stowarzyszenie Kulturalno – Oświatowe „Ścieżki Nieskończoności”, Stowarzyszenie Niezależna Inicjatywa Kulturalna, Mińskie Towarzystwo Muzyczne oraz Miejski Dom Kultury. Partnerem finansowym Festiwalu 4M jest Urząd Miasta Mińsk Mazowiecki.

IDEA FESTIWALU 4M Idea Festiwalu narodziła się w 2011 roku przy okazji obchodów 590. Rocznicy Nadania Praw Miejskich Miastu Mińsk Mazowiecki. Z tej okazji trzy mińskie stowarzyszenia postanowiły połączyć swoje siły i muzycznie zatrząść miastem! Zarówno pierwsza jak i druga edycja cieszyły się ogromnym zainteresowaniem, goszcząc na koncertach po kilka tysięcy osób, dlatego organizujemy Festiwal już trzeci raz! Festiwal 4M ma formę 3-dniowej imprezy plenerowej, w tym roku odbędzie się na rozpoczęcie wakacji czyli w dniach 28-30 czerwca 2013 roku. Przez te trzy dni odbywać się będą liczne koncerty i konkursy, prezentujące różne gatunki muzyczne, by każdy mieszkaniec mógł znaleźć coś dla siebie, a każdy dzień zakończony zostanie występem gwiazdy. A wszystko to za darmo! Dni naszego miasta świętować będziemy bardzo muzycznie, bo to muzyka właśnie jest duszą naszego miasta nad Srebrną. TO NAJWIĘKSZA IMPREZA MUZYCZNA W HISTORII NASZEGO MIASTA!

TAK BYŁO W 2011 ROKU

TAK BYŁO W 2011 ROKU

TAK BYŁO W 2012 ROKU

TAK BYŁO W 2012 ROKU

TAK BĘDZIE W 2013 ROKU 28 CZERWCA - PIĄTEK Pierwszy dzień z muzyką poetycką, w klimat której wprowadzi nas ROBERT KASPRZYCKI BAND… … po którym wystąpi GRZEGORZ TURNAU!

TAK BĘDZIE W 2013 ROKU 29 CZERWCA - SOBOTA Drugiego dnia w ramach Festiwalu odbędzie się 7. edycja Ogólnopolskiego Festiwalu Rock in Mińsk Fest… … a gwiazdą wieczoru będzie zespół INDIOS BRAVOS!

TAK BĘDZIE W 2013 ROKU 30 CZERWCA - NIEDZIELA Ostatni dzień Festiwalu 4M to koncerty mińskich zespołów: ROZDWOJENIE JAŹNI oraz MUZYKA KOŃCA LATA, a następnie zespołu POLUZJANCI. Festiwal zakończy gwiazda, na którą czekają tysiące mieszkańców naszego miasta, a będzie nią BRODKA!

CZEGO OCZEKUJEMY Jesteśmy organizacjami non-profit, nie czerpiemy korzyści finansowych z tytułu organizowania Festiwalu. Jest on w większości finansowany ze środków z budżetu miasta Mińsk Mazowiecki. Niestety nie są to środki wystarczające, by pokryć wszystkie koszty, dlatego zwracamy się z prośbą o wsparcie naszej inicjatywy. Przedstawiamy Państwu kilka ofert w zależności od możliwej wysokości wsparcia. Z naszej strony zapewniamy bardzo szeroką promocję zarówno samego Festiwalu jak i sponsorów. Zapraszamy również do odwiedzenia naszej strony internetowej www.festiwal4m.pl oraz fanpage’a, który od 11 maja br. zgromadził blisko 1200 fanów i ich liczba stale wzrasta: www.facebook.com/Festiwal4m Wszystkim sponsorom gwarantujemy, że w gronie sponsorów znajdzie się tylko jeden przedstawiciel danej branży usługowej czy przemysłowej.

SPONSORING – WERSJA PODSTAWOWA kwota od 700 zł do 1300 zł logo na wszystkich materiałach promocyjnych koncertu: na plakacie promującym Festiwal – 1000 sztuk na ulotce – 10 000 sztuk (w tym insertowane w lokalnej prasie) na bannerach „outdoorowych” na ulicach miasta i powiatu na stronie festiwalowej www.festiwal4m.pl w reklamach w prasie przy informacjach o Festiwalu podziękowania ze sceny – trzykrotnie podczas koncertów każdego dnia informacja o sponsorze w spocie reklamowym prezentowanym przed Festiwalem na terenie miasta oraz pomiędzy koncertami w każdym dniu Festiwalu – minimum 5 razy każdego dnia Festiwalu umieszczenie logo firmy na wspólnych bannerach festiwalowych wywieszonych na terenie placu, gdzie będzie odbywał się Festiwal logo sponsora oraz informacja o sponsorze zamieszczona na fanpage’u Festiwalu – częstotliwość zamieszczania informacji zależna od wysokości kwoty

SPONSORZY GŁÓWNI kwota od 1301 zł do 1999 zł, maksymalnie trzech sponsorów logo na wszystkich materiałach promocyjnych koncertu: na plakacie promującym Festiwal – 1000 sztuk na ulotce – 10 000 sztuk (w tym insertowane w lokalnej prasie) na bannerach „outdoorowych” na ulicach miasta i powiatu na stronie festiwalowej www.festiwal4m.pl podziękowania ze sceny – trzykrotnie podczas koncertów każdego dnia informacja o sponsorze w spocie reklamowym prezentowanym przed Festiwalem na terenie miasta oraz pomiędzy koncertami w każdym dniu Festiwalu – minimum 5 razy każdego dnia Festiwalu umieszczenie logo firmy na wspólnych bannerach festiwalowych wywieszonych na terenie placu, gdzie będzie odbywał się Festiwal możliwość zorganizowania stoiska reklamowego na placu, gdzie będzie odbywał się koncert podczas trzech dni Festiwalu wraz z umożliwieniem dystrybucji materiałów reklamowych logo sponsora oraz informacja o sponsorze zamieszczona na fanpage’u Festiwalu – częstotliwość zamieszczania informacji zależna od wysokości kwoty możliwość umieszczenia na fanpage’u Festiwalu przygotowanych przez sponsora ofert reklamowych

SPONSOR GENERALNY kwota od 2000 zł, tylko jeden sponsor tytuł SPONSORA GENERALNEGO FESTIWALU 4M logo na wszystkich materiałach promocyjnych koncertu: na plakacie promującym Festiwal – 1000 sztuk na ulotce – 10 000 sztuk (w tym insertowane w lokalnej prasie) na bannerach „outdoorowych” na ulicach miasta i powiatu na stronie festiwalowej www.festiwal4m.pl podziękowania ze sceny – trzykrotnie podczas koncertów każdego dnia informacja o sponsorze w spocie reklamowym prezentowanym przed koncertem na terenie miasta oraz pomiędzy koncertami gwiazd – minimum 5 razy każdego dnia Festiwalu umieszczenie logo firmy na wspólnych bannerach festiwalowych wywieszonych na terenie placu, gdzie będzie odbywał się Festiwal możliwość wywieszenia własnego banneru na terenie placu możliwość rozdawania ulotek przy wejściu na koncert przez wolontariuszy możliwość zorganizowania stoiska reklamowego dla publiczności na placu, gdzie będzie odbywał się koncert podczas trzech dni Festiwalu wraz z umożliwieniem dystrybucji materiałów reklamowych logo sponsora oraz informacja o sponsorze zamieszczona na fanpage’u Festiwalu – częstotliwość zamieszczania informacji zależna od wysokości kwoty możliwość umieszczenia na fanpage’u Festiwalu przygotowanych przez sponsora ofert reklamowych inne działania w zależności od ustaleń

KONTAKT www.festiwal4m.pl Osoby zainteresowane współpracą prosimy o kontakt: Małgorzata Zakrzewska, Dariusz Kulma tel. 600-903-957