PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Serwis e-prawnik.pl serwis informacji prawnej na żądanie dla małych, średnich firm i nie tylko. stworzony przez firmę Legalsupport w 2000 r. 9 października.
źródło: Megapanel PBI/Gemius, maj 2010 Wybrane serwisy internetowe Grupy INFOR Dziennik.pl Dynamicznie rozwijający się serwis informacyjny skierowany.
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
System informacyjny dla organizacji pozarządowych
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Agenda Teraz Onet! Sponsoringi: – sponsoring z video – nowe, niższe ceny – promocja jesienna Wzbogacone pakiety zasięgowe: – na elementach stałych – navibox.
2009 Portal Wspieramy E-biznes jako źródło informacji o działaniach 8.1 i 8.2 PO IG Agnieszka Krakowiak Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa,
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
Krzyżówki Dodatek Super Expressu.
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
Współpraca międzysektorowa na rzecz CSR: formy, korzyści
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
Największy Polski Portal Pracy
PREZENTACJA BANKIER.PL. Bankier.pl – Fakty Lider wśród internetowych serwisów finansowych Ponad 650 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie 6 mln odsłon.
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
Oferta portalu Parkiet.com
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Ul. Rolna 14 Wronki Zespół konsultantów: Robert Lewicki
Idea klastra Wszystko, co obecnie masz czy kiedykolwiek będziesz mieć, wszystko, czym się staniesz, co zrobisz i czego doświadczysz, uzyskasz wraz z innymi.
jako trend w informacji naukowej
Raport o rynku franczyzowym w Polsce Edycja 2009.
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
SPECJALNY PAKIET PROMOCYJNY W SERWISIE SENIOR.PL.
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Z reklamą w Naszej Roli jest jak z trawą. Nie widać jak rośnie, ale co tydzień trzeba ją kosić.
Pod tym adresem pracujemy dla Ciebie!.
EGospodarka.pl.
Od pijaru do Public Relations
MAGAZYN FAMILIA PROPOZYCJA NA MEDIA PLAN O MAGAZYNIE… Katolicki miesięcznik o profilu społeczno-kulturalnym skierowany do kobiet i ich rodzin, Główne.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
Profesjonalizacja branży eventowej
Prezentacja cyklicznych konferencji menedżerskich TMT Executive Seminar v. 3.3.
Oferta współpracy zamieszczania bezpłatnych ogłoszeń
OFERTA WSPÓŁPRACY.
Koło Młodych przy Polskim Stowarzyszeniu Zarządzania Kadrami Warszawa 2005.
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Oferta dla Patrona serwisu świątecznego Nastrojowy Dom.
Dlastudenta.pl – Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Punkt Informacyjny EUROPE DIRECT - Warszawa Działalność Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT – Warszawa Karolina Iwińska Konsultantka Punktu.
WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD DZIENNIKARZY OCENIAJĄCYCH PRACĘ DZIAŁÓW PR SPÓŁEK GRUPY PKP OPRACOWANIE: BIURO MARKETINGU I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ.
Technik Organizacji Reklamy
Focus.pl. Pierwszy w Polsce popularno-naukowy serwis łączący w sobie elementy redakcyjne z innowacyjnymi narzędziami społecznościowymi. Focus.pl tworzony.
Najlepszy adres w stolicy NAJLEPSZY ADRES W STOLICY.
Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie. Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie.
Najlepszy adres w stolicy NAJLEPSZY ADRES W STOLICY.
Technik Organizacji Reklamy
Inicjatywa MNiSW Inkubator Innowacyjności w Poznańskim Parku Naukowo -Technologicznym.
Przykładowe role specjalistów Państwowej Inspekcji Sanitarnej w działaniach antytoniowych w zakładach pracy. Patrycja Wojtaszczyk.
WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI W ROKU SZKOLNYM 2013/2014 NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIA SZKOLNE.
SOCJOLOGIA WYDZIAŁ NAUK ZDROWIU I NAUK SPOŁECZNYCH KIERUNEK SOCJOLOGIA KATEDRA NAUK HUMNISTYCZNYCH I SPOŁECZNYCH.
Zintegrowana komunikacja marketingowa
Technik Organizacji Reklamy
Specjalność: Gospodarowanie kapitałem ludzkim Katedra Zarządzania Organizacjami Kontakt: Katowice, 2015 r.
DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE STARTUPY W AKADEMII LEONA KOŹMIŃSKIEGO Daria Kowalska.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
Najlepszy adres w stolicy
Dlaczego warto być w Polskim Stowarzyszeniu Sprzedaży Bezpośredniej
ZARZĄDZANIE PORTEM LOTNICZYM dodaj skrzydeł swojej karierze
Dualne kształcenie zawodowe
Specjalność ANALITYK OTOCZENIA BIZNESU
MARKETING INTERNETOWY
Zapis prezentacji:

PRoto.pl prezentacja portalu

Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz szeroko rozumianej komunikacji. Codziennie PRoto.pl dostarcza najnowsze branżowe informacje z Polski i zagranicy, prezentuje praktyczne wskazówki oraz osiągnięcia naukowe z dziedziny public relations. PRoto.pl prowadzi także badania na temat wizerunku i rozwoju branży PR w Polsce, organizuje coroczne branżowe konkursy PRotony oraz cykliczne panele dyskusyjne DialogPR poświęcone komunikacji.

Statystki PRoto.pl Portal PRoto.pl*: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: Newsletter Twoje PRoto: nakład: ponad emisja: codziennie - od poniedziałku do piątku raz w tygodniu – czwartek format: standard (outlook express) lotus notes Przez cały tydzień PRoto.pl informuje czytelników o Zmianach w branży PR, czyli o przetargach, nowych kontraktach oraz zmianach kadrowych wśród PR-owców. Przegląd Mediów na PRoto.pl pozwala dowiedzieć się, co media napisały o public relations. Dzięki Ogłoszeniom o Pracę PRoto.pl pomaga PR-owcom znaleźć pracę w zawodzie, a firmom, instytucjom oraz agencjom public relations zatrudnić odpowiedniego pracownika. Do zarejestrowanych użytkowników PRoto.pl wysyła bezpłatny newsletter Wiadomości PRoto, zawierający codzienne podsumowanie wydarzeń ze świata PR, przegląd mediów, zmiany w branży oraz artykuły i PR-owskie Case Studies. Newsletter wysyłany jest w dwóch wersjach – codziennej oraz raz na tydzień. Subskrybuje go blisko 15 tys. czytelników portalu. *Źródło: BBelements

Ponad 60% osób, które wzięły udział w badaniu mierzącym nastroje w branży PR, pozytywnie ocenia sytuację w branży PR. W tej grupie aż 57% uznało ją za zdecydowanie dobrą, a 7% - za bardzo dobrą. W porównaniu do wcześniejszych fali badania wyraźnie widać wzrost ocen raczej dobrych (aż o 18%).* Na rynku działa około 1000 agencji PR- owskich**, działy PR-u tworzone są w korporacjach, średnich i małych firmach, a także instytucjach państwowych i organizacjach pozarządowych. W branży PR powiększa się specjalizacja. PR-owcy zajmują się kreowaniem wizerunku marek, firm oraz osób, zarządzaniem reputacją i kryzysem, społeczną odpowiedzialnością biznesu, relacjami inwestorskimi, lobbingiem, budowaniem wizerunku polityków oraz gwiazd, są także rzecznikami. Głównymi czytelnikami PRoto.pl są PR- owcy. Wśród nich dominującą grupę stanowią pracownicy zatrudnieni na managerskich stanowiskach w agencjach public relations oraz działach PR w korporacjach. Sytuacja na polskim rynku PR ** dane własne PRoto.pl – spis agencji Badanie* Fahrenhiet PR, mierzące nastroje w branży PR, styczeń 2010

Motywacje polskich PR-owców – czytelników PRoto.pl Najważniejszym powodem podjęcia pracy w PR przez czytelników PRoto.pl są kreatywna praca i zainteresowanie PR. Szansa na kreatywną pracę to powód podjęcia pracy w PR dla 18% ankietowanych. Zaledwie 5 proc. badanych wskazywało na zarobki jako na powód wyboru. Motywacje polskich PR-owców w raport portali PRoto.pl i GazetaPraca.plIV edycja raportu o wynagrodzeniach w branży PR, przygotowywana przez PRoto.pl, Gazeta.pl i korporację badawczą Pretendent

Promocja z PRoto.pl*: Reklama w PRoto.pl*: Reklama bannerowa na PRoto.pl oraz w newsletterze Twoje PRoto Teksty promocyjne na stronie PRoto.pl oraz w newsletterze Promocja firmy jako pracodawcy w ogłoszeniach rekrutacyjnych na PRoto.pl oraz w newsletterze Współpraca z PRoto.pl w roli Partnera lub Patrona przy cyklicznych projektach dla branży public relations: Dialogu PR oraz Konkursie PRotony Oferujemy także niestandardowe formy promocji klienta. Zapraszamy do współpracy. * aby zapoznać się ze specyfiką reklam oraz ich wyceną, prosimy obejrzeć CENNIKCENNIK PRoto Sp z o.o.