1 ROZDZIAŁ 6 Definiowanie Procesu Obsługi Klienta.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STYLE SPRZEDAŻY Autor: Richard Forster Przekład: Wioleta Dąbrowska
Advertisements

TECHNIK LOGISTYK Prezentacja kierunku
Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone. + Integra 7 Funkcje CRM/SMS Copyright by Integra Software. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projektowanie i analiza systemów informacyjnych

Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
Kielce na rynku od 2001 r.. Kolporter Info SA Kielce 2006 Zakres działalności: OPROGRAMOWANIE - produkcja, sprzedaż, instalacja i serwis INSIGNUM.
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
OD - NOWA URZĄD PRACY. OD - NOWA Od 1 maja 2006 roku Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu realizuje projekt OD – NOWA Projekt jest realizowany w ramach Działania.
Na czym polega spalony??.
Cocoon autor : maciej brzezik.
TOMRAD Niepubliczny Ośrodek Kształcenia Ustawicznego ul. Mieszka I-go 22 B, Radom Tel , , Poczta
MARKETING STRATEGICZNY
Procesy informacyjne w zarządzaniu
Bazy danych II - projekt 1/4 Cel, istota projektu Celem projektu jest zbudowanie systemu bazodanowego dla Providera Internetowego, który będzie miał za.
Firma ADM Daniel Macierzyński
PLAN PREZENTACJI Profil spółki i akcjonariat Rynek opon
Szkoły wchodzące w skład CKU w Ciechanowie: 1
Zalety Katalogu: Największa na rynku baza samochodowych części zamiennych Schematy graficzne do szybkiego wyboru części zamiennych ukł. zawieszenia,
UŁATWIA ZARZĄDZANIE SZKOLENIAMI
Struktura aplikacji System elektronicznej obsługi klienta
tel.: Marynino 28, Serock.
Zintegrowany System Zarządzania Informacją w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Opolskiego.
Dokumentacja do obsługi PWI (nowa wersja aplikacji)
Nowoczesne metody sprzedaży.
Praca Tymczasowa w Polsce Dynamika branży
Doradztwo marketingowe dla właścicieli firm i zarządów
10 kroków do sukcesu w Centrach Usług Program Akademii BPO
Kim jesteśmy? 30 salonów własnych 30 oddziałów franczyzowych 80 sklepów Majster Plus.
Młoda dziewczyna wchodzi do salonu z ekskluzywnymi samochodami.
TECHNIKUM HANDLOWE zaprasza ….
Zrozum sposób myślenia Klientów >> zwiększ swoją sprzedaż!
Zmiana koła Opis czynności. Ustawiamy samochód na równym utwardzonym placu.
Wzmocnienie potencjału instytucjonalno – kadrowego Urzędu Gminy w Nowem Harmonogram realizacji projektu.
“PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA”
Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix
Rozdział V: Globalne sieci komputerowe
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM.ORLĄT LWOWSKICH W STOPNICY
„Rola pracodawcy w procesie osiągania kompetencji zawodowych”
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
BYĆ ALBO NIE BYĆ TECHNIKIEM HANDLOWCEM - OTO JEST PYTANIE?! DZIŚ GIMNAZJALISTOM SPRÓBUJEMY ODPOWIEDZIEĆ NA NIE...
Filozofia Ransom zredefiniował kategorią all-mountain poprzez przesunięcie oczekiwań znacznie wyżej a równocześnie obniżenie wagi do poziomu do tej pory.
Agenda O Nas Ogólne informacje o Produkcie Job Manager – idealne rozwiązanie Aplikacja Webowa Aplikacja Kliencka Najnowsze zmiany.
Przykłady analiza i projektowanie
Na zdjęciu przedstawiono: podnośnik podnośnik klin zabezpieczający klin zabezpieczający podstawkę zabezpieczającą podstawkę zabezpieczającą montażownicę.
call center to nie tylko infolinia
Z S E i m. M. K o p e r n i k a, u l. D r u k a r s k a 5 0, W r o c ł a w.
TECHNIK HANDLOWIEC.
Zespół Szkół im. Marii Skłodowskiej – Curie w Kostrzynie nad Odrą.
Nauczyciele uczący przedmiotów ekonomicznych Nauczyciele uczący przedmiotów związanych z obsługą klienta –
Piotr Kamiński Prezes Zarządu Bank Pocztowy S.A.
1 CZY FIRMA KREISEL JEST INNOWACYJNA? INNOWACYJNOŚĆ W CELU OSIĄGNIĘCIA SUKCESU.
ZARZĄDZANIE DZIAŁEM SPRZEDAŻY
Wykład 2 – Zintegrowane systemy informatyczne Michał Wilbrandt.
Dystrybucja i sprzedaż na rynkach krajowych i międzynarodowych II stopień.
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Salamon Consulting Edycja 2016 Cena! Tylko cena!
CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W SOSNOWCU ul. Gen. Grota Roweckiego 64 OFERTA EDUKACYJNA W ROKU SZKOLNYM 2016/2017.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Prudniku Szkoła dająca zawód – Szkołą niezawodną.
Raport z audytu systemu logistycznego i łańcucha dostaw Firmy X Grudzień 2014 Firma X chce zwiększyć udział w rynku, a bazą konkurencji na której opiera.
MÓJ ZAWÓD.
BEZPŁATNE KURSY ZAWODOWE Florysta z obsługą kasy fiskalnej
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
LOGISTYKA Punkt rozdziału.
Technikum informatyczne
Szkoła Podstawowa nr 18 w Gdyni klasa II A
Struktura Organizacyjna mBanku
Monter Jako Monter będziesz odpowiadał za:
Termin realizacji: IV – VI 2018 r.
Szkolenie dotyczące sprzedaży
Mini Atelier II Liceum Ogólnokształcące im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Radomsku.
Zapis prezentacji:

1 ROZDZIAŁ 6 Definiowanie Procesu Obsługi Klienta

2 Proces Obsługi Klienta Sprzedawca KlientMechanik/ Monter

3

4

5 GRA – PIŁKI TENISOWE 1234

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15 ROZDZIAŁ 7 Program szkoleń

16 4.Montaż felg 2.Informacja o produkcie 2.Informacja o produkcie 3.Montaż opon 1.Wiedza o oponach 10.Dodatkowa sprzedaż 10.Dodatkowa sprzedaż 9.Obsługa klienta 8.Montaż amortyzatorów 8.Montaż amortyzatorów 7.Asistance 5.Serwisowanie hamulców 5.Serwisowanie hamulców 6.Montaż rur wydechowych 6.Montaż rur wydechowych Zarządzanie ścieżką rozwoju pracowników

17

18

19

20

21 Odnoszenie sukcesów w sprzedaży Działalność