Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, 16 czerwca 2011 r.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Advertisements

INFORMACJA o stanie wdrożenia modeli i standardów edukacyjnych w przedszkolach i szkołach prowadzonych przez miasto Opole.
Demokracja w szkole.
„WITAMY W NASZEJ SZKOLE”
Koncepcja pracy szkoły
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
ku lepszej przyszłości”
Wyniki ankiety przeprowadzonej w klasach trzecich gimnazjum.
POLICEALNE NIEPUBLICZNE STUDIUM EKONOMICZNE W GORLICACH 2013 ANALIZA ANKIETY DOTYCZĄCEJ ZADOWOLENIA Z NAUKI.
Szkoła Podstawowa 81 ul. Puszczyka 6 Warszawa
Dlaczego Publiczna Szkoła Podstawowa w Brzeźnicy jest fajna??
Sieć Wi-Fi w budynku szkoły Gabinety lekarski i dentystyczny Bufet Radiowęzeł Internat szkolny ze stołówką Skomputeryzowaną bibliotekę z czytelnią System.
Ankieta została przeprowadzona wśród uczniów klas pierwszych w listopadzie 2013 r., przez uczennice klasy 3B: Annę Klecuń, Karolinę Gaczoł i Martę Eljaszewicz.
GIMNAZJUM NR 11 im. Ireny Sendlerowej Łódź, ul. Stawowa 28
SZKOŁA PODSTAWOWA W ZEGRZU POMORSKIM
WITAMY w Gimnazjum nr 1 w Bielawie.
IM. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW
EWALUACJA 2012/2013 BEZPIECZEŃSTWO W SZKOLE
36 SZKOŁA PODSTAWOWA ul. Więckowskiego – 734 ŁÓDŹ
fragmenty wywiadu przeprowadzonego w marcu 2010 roku z mieszkańcami miasta.
Ewaluacja OBSZAR Losy absolwentów i kontakt z uczniami (rocznik 1993 i 1994)
Oferta edukacyjna Gimnazjum Sportowe 2010/2011. W nowoczesnych społeczeństwach ery globalizacji sport jest jedną z ważnych wartości kulturowych, wpływających.
PUBLICZNE GIMNAZJUM NR 3 W RADOMSKU
EWALUACJA ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH - KOŁA ZAINTERESOWAŃ GIMNAZJUM im. C. K
Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, czerwiec 2013 r.
Nasza placówka jest szkołą publiczną, organem prowadzącym jest Gmina Grabów nad Pilicą, a nadzór pedagogiczny sprawuje Kurator Oświaty.
GŁÓWNYM CELEM GIMNAZJUM JEST STWORZENIE ODPOWIEDNICH KRYTERIÓW NAUCZANIA UMOŻLIWIAJĄCYCH WSZECHSTRONNY ROZWÓJ KAŻDEGO UCZNIA NA MIARĘ JEGO MOŻLIWOŚCI.
DYREKTOR SZKOŁY – RENATA CIEŚLAK. KILKA SŁÓW O NAS Oddział przedszkolny jest grupą przyjazną, przygotowującą dzieci do podjęcia nauki w szkole. Szkoła.
Szkoła Podstawowa nr 53 im. Pawła Edmunda Strzeleckiego
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Sieć Wi-Fi w budynku szkoły Gabinety lekarski i dentystyczny Bufet Radiowęzeł Internat szkolny ze stołówką Skomputeryzowaną bibliotekę z czytelnią System.
Szkoły Podstawowej im. „Trzech Braci” w Hażlachu
Zespół Szkół w Mycielewie w projekcie,,Ćwiczę, uczę się, wygrywam.
Przewodnik po nowych funkcjach Szkoła Podstawowa nr 1 im Janusza Kusocińskiego w Złocieńcu.
Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, 26 czerwca 2014 r.
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
Szkoła Podstawowa nr 12 Zapewnia swoim uczniom:. - miłą i przyjazną atmosferę …
RODZICE CENIĄ:  DOBRY KONTAKT Z NAUCZYCIELAMI  PROMOWANIE ZDROWIA PRZEZ SZKOŁĘ  DUŻA ILOŚĆ ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH  INTERESUJĄCE SPOTKANIA, WARSZTATY.
OFERTA DLA SZEŚCIOLATKÓW.  nauka odbywa się w salach lekcyjnych dostosowanych do potrzeb młodszych dzieci, podzielonych na części: edukacyjną i rekreacyjną,
Szkoła Podstawowa Nr 87, Wrocław ul. Parkowa 27, tel
 Sekretariat  Sala Gimnastyczna  Pracowania komputerowa  Nowa pracownia komputerowa  Stołówka  Kompleks boisk,,Orlik’’  Biblioteka  Świetlica.
Warto wybrać, bo… W zależności od zainteresowań uczniów, szkoła proponuje różne zajęcia dodatkowe : Chór szkolny Zajęcia SKS (Szkolne Koło Sportowe)
GIMNAZJUM PUBLICZNE W GRABKOWIE Zapewniamy naszym uczniom wszechstronny rozwój, dlatego oferujemy: nowoczesne metody nauczania wysoko wykwalifikowaną.
Szkoła Podstawowa im. św. Jana Kantego w Świlczy
Szkoła Podstawowa nr 81 im. Bohaterskich Dzieci Łodzi ul. E. Plater 28/ Łódź tel/fax: (0-42)
Szkoła Podstawowa Nr 55 im. Eugeniusza Lokajskiego szkoła z klasami sportowymi: lekkoatletyka pływanie Adres: Łódź, ul. Mackiewicza 9, tel
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 28 im. Adama Mickiewicza w Radomiu Publiczna Szkoła Podstawowa nr 28 im. Adama Mickiewicza w Radomiu położona jest w cichym.
tylko jednym tramwajem lub autobusem z retkini, teofilowa, centrum, oraz Konstantynowa Łódzkiego.
Szkoła Podstawowa nr 74 im. Mikołaja Kopernika w Poznaniu To dobra szkoła dla Twojego dziecka.
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Marii Kownackiej w Łodzi w Łodzi Rok szkolny 2009/ Łódź, ul. Hufcowa 20A, tel
Szkoła Podstawowa nr 139 im. Wojska Polskiego ul. Giewont Łódź Tel. (42)
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 141 W ŁODZI im. generała Mariusza Zaruskiego ul. Zakładowa 35.
TECHNIKUM nr 6 i ZSZ nr 6 im. Jana Sas Zubrzyckiego „BUDOWLANKA” w Miejskim Zespole Szkół nr 5 w Krośnie Baza dydaktyczna szkoły Istniejemy już ponad 40.
Szkoła Podstawowa Nr Kraków ul. Bolesława Śmiałego 6 tel: (12) im Św. Benedykta z Nursji w Krakowie.
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Marii Kownackiej w Łodzi w Łodzi ul. Hufcowa 20A, Łódź, tel facebook: SP 11 Łódź.
Gimnazjum nr 5 im. Króla Władysława Jagiełły w Łodzi adres: ul. Sienkiewicza Łódź tel. tel strona.
SZANOWNI UCZNIOWIE ŁÓDŹ Gimnazjum nr 39 im. Juliana Tuwima ul. Królewska 13/15, Łódź tel.(042)
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 IM. KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ AL. PIŁSUDSKIEGO ŁÓDŹ tel. / fax – 35 – 76
,,Moja szkoła’’- oczami uczniów SP w Szczęsnem. Wypowiedzi naszych uczniów na temat naszej fantastycznej szkoły!!
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Przasnyszu
czyli czas wolny przed i po lekcjach…
Tel Szkoła Podstawowa nr 160 im. Powstańców Śląskich ul. Andrzeja Struga 24
Zasadnicza Szkoła Zawodowa Nr 6 w Płocku
Oddział przedszkolny w Szkole Podstawowej nr 222 im. Jana Brzechwy
„ Kiedy śmieje się dziecko,. śmieje się cały świat”
Rok szkolny 2018/2019.
Szkoła Podstawowa nr 225 im. Józefa Gardeckiego w Warszawie
Szkoła Podstawowa nr 225 im. Józefa Gardeckiego w Warszawie
Zapraszamy do oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 238
Zapraszamy Dołącz do nas !
Zapis prezentacji:

Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, 16 czerwca 2011 r.

Ankietowani 60 osób: absolwenci z rocznika 2010 r. obecnie uczniowie klas I Gimnazjum nr 5 24 – dziewcząt 36– chłopców

Czy dzięki solidnemu wykształceniu uzyskanemu w szkole podstawowej byłeś dobrze przygotowany do podjęcia nauki w gimnazjum?

Absolwenci otrzymali:

Przedmioty, z których uczniowie byli najlepiej przygotowani:

Dobre przygotowanie wynikało z:

Najsłabiej byłem przygotowany:

Słabe przygotowanie wynikało z:

Czas spędzony w szkole podstawowej był przyjemny i dobrze wspominam panującą w niej atmosferę:

Uczniowie miło wspominają czas w naszej szkole ponieważ: byli fajni, ludzcy, przyjemni nauczyciele, większość nauczycieli była sympatyczna, można było liczyć na pomoc nauczycieli, nauczyciele byli sprawiedliwi, były miłe koleżanki i koledzy, mieli wielu przyjaciół i znajomych, w szkole czuli się bezpiecznie, mogli liczyć na pomoc nauczycieli i przyjaciół, rzadko występowały konflikty między kolegami, to był fajny czas.

Mocne strony szkoły:

Wśród innych uczniowie wymieniali: nowoczesne pracownie komputerowe świetne boiska, zadbane wnętrze szkoły, dobre jedzenie na stołówce, przyjazną atmosferę i fakt, iż szkoła jest fajnie wyremontowana.

Proponowane zmiany w funkcjonowaniu szkoły: Uczniowie zaproponowali: dodatkową salę gimnastyczną więcej nowych książek w bibliotece więcej pomocy naukowych utworzenie klas sportowych remont kuchni remont szatni przywrócenie sklepiku szkolnego wymianę śliskich płytek mniej zajęć mniej apeli więcej lekcji wych. fizycznego, zajęć sks i informatyki więcej wycieczek ciekawsze zajęcia motywujące do nauki

Uczniowie mieli zastrzeżenia do: słabego przygotowania do gier zespołowych na lekcjach wych. fiz. koloru szkoły organizacji odbierania rzeczy z szatni Kilka osób uważa, iż nie potrzeba zmian ponieważ: jest super szkoła jest fajna szkoła nie może być idealna pod każdym względem

Czy odnosisz sukcesy w gimnazjum?

WNIOSKI: Szkoła zapewnia solidne przygotowanie do gimnazjum. Uczniowie wysoki stopień przygotowania wiążą przede wszystkim z wysokimi wymagania nauczycieli oraz z własnymi zainteresowaniami. Słabe przygotowanie wynika głównie z niechęci do przedmiotu, w dużo mniejszej części z niechęci do nauczyciela oraz ogólnej niechęci do nauki. Absolwenci miło wspominają pobyt w naszej szkole. Ocena solidnego przygotowania w wysokim stopniu koreluje z miłymi wspomnieniami. Wielu uczniów docenia nauczycieli, którzy są wymagający, wyrozumiali oraz umieją przekazać wiedzę.