praca wsparta przez grant NMF/MF EOG PL 0255 Maria Kaczmarek

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Irena Wóycicka Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową
Advertisements

„Zdrowie dla Ostrowa Wielkopolskiego 2022”
Macierzyństwo kobiet leczonych wcześniej z powodu raka piersi
Szkolny Ośrodek Kariery w ZSZ Nr 2 w Białymstoku BIZNES PRZY TABLICY.
Projekt Życie Lubuszan. Współczesność i perspektywy współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PEJZAŻ RODZINNY.
WOJEWÓDZTWO KUJAWSKO - POMORSKIE. ZAREJESTROWANIE ORGANIZACJI 10 ORGANIZACJI ZOSTAŁO ZAREJESTROWANYCH W LATACH 90-YCH 1989 ROK – NAJWCZEŚNIEJ ZAREJESTROWANA.
KATEDRA REKREACJI AWF WROCŁAW 2013/2014
Wyrównanie spostrzeżeń bezpośrednich niejednakowo dokładnych
OBSZAR OCHRONY ZDROWIA MECHANIZM FINANSOWY EUROPEJSKIEGO OBSZARU GOSPODARCZEGO NORWESKI MECHANIZM FINANSOWY Ministerstwo Zdrowia
Etiologia porodu przedwczesnego
Metody biofizyczne w diagnostyce stanów zagrożenia płodu.
Częstość rozpoznawania nadciśnienia tętniczego różni się istotnie w grupie 18-latków w zależności od zastosowanych kryteriów Paweł Dziliński, Łukasz Artyszuk,
Jak zdobyć grant europejski - wskazówki praktyczne Dr M. Szweykowska-Muradin Biuro Programów Międzynarodowych UAM.
Korzystanie z usług edukacyjnych w świetle wyników Diagnozy Społecznej 2011 Irena E. Kotowska, Izabela Grabowska Instytut Statystyki i Demografii Szkoła.
Przypadki kliniczne w praktyce LR
SKALE POMIAROWE.
24-26 września 2012 Warszawa, Torwar
KLASTER FARMACEUTYCZNY nasze doświadczenia i możliwości
E-Twinning w naszej szkole - konkurs plastyczny dla klas IV – VI Tydzień E-Twinningu w Szkole Podstawowej nr 14 z Oddziałami Integracyjnymi im. Adama Mickiewicza.
MODELE DYSTRYBUCJI STALI
Statystyczny Uczeń Naszej Szkoły
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
Francja w jesiennych barwach - konkurs plastyczny dla klas I – III Tydzień E-Twinningu w Szkole Podstawowej nr 14 z Oddziałami Integracyjnymi im. Adama.
E-Twinningowy kiermasz ciast i ciasteczek Tydzień E-Twinningu w Szkole Podstawowej nr 14 z Oddziałami Integracyjnymi im. Adama Mickiewicza w Zabrzu.
Klasowe gazetki o krajach Unii Europejskiej Tydzień E-Twinningu w Szkole Podstawowej nr 14 z Oddziałami Integracyjnymi im. Adama Mickiewicza w Zabrzu.
Odwiedzamy Francję i Wielką Brytanię - świetlicowy konkurs plastyczny dla dzieci młodszych Tydzień E-Twinningu w Szkole Podstawowej nr 14 z Oddziałami.
W rytmach muzyki europejskiej Tydzień E-Twinningu w Szkole Podstawowej nr 14 z Oddziałami Integracyjnymi im. Adama Mickiewicza w Zabrzu.
Poczucie bezpieczeństwa mieszkańców wybranych osiedli w Łodzi
Warsztaty o Francji dla uczniów klas I – III
Body Mass Index -wskaźnik masy ciała
Piotr Makowski Instytut Filozofii Uniwersytet im. Adama Mickiewicza
Słowniczek Fitness.
Zajęcia fitness dla społeczności lokalnej
KRAJOWY PUNKT KONTAKTOWY
Konsekwencje nadwagi i otyłości?
Szkoła Podstawowa nr 137 im. A. Kamińskiego w Łodzi
PRZEGLĄD TERAPEUTYCZNY NR 1/2006
FUNKCJONOWANIE SEKSUALNE OSÓB WYCHOWYWANYCH
O potyczkach ze zbędnymi kilogramami słów kilka
Trzymaj formę!!! Projekt wykonali: Aleksandra Auguścik Marcin Grzegrzak Bartosz Koryś Weronika Kiraga.
1 1 Tendencje w rozwoju pomorskiej edukacji na podstawie wybranych wyników egzaminów zewnętrznych II FORUM POMORSKIEJ EDUKACJI Gdańsk, 18 listopada 2013.
* Praca powstała w ramach projektu Fundacji Badawczej Nutricia RG1/05
Zróżnicowanie demograficzne społeczeństw
Fundusz AKUMULATOR SPOŁECZNY – dotacje dla organizacji pozarządowych i grup nieformalnych na Pomorzu Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej Programu.
Rozpoznanie i postępowanie z dzieckiem w stanie zagrożenia życia
SPORT DLA STUDENTÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
Kinga Szymczykowska kl. IIc Katarzyna Kopczyńska kl. Iic Kewin Drapała kl. IIc Filip Jasiukiewicz kl. IIg Bartosz Barański kl. IIg Maksym Kujawa kl. IIg.
Czy chcesz utrzymać zdrowie? OBLICZ SWÓJ
POZNAŃ SUPERCOMPUTING AND NETWORKING CENTER 1 Zastosowanie LDAP w usługach WWW i Portali PCSS, 2002.
  Wpływ kryzysu gospodarczego na sytuację młodzieży wiejskiej na rynku pracy w wybranych krajach Unii Europejskiej dr Ewa Kiryluk-Dryjska dr Agnieszka.
Przygotował: Kamil Smoliński klasa 3E
Dr n med. n biol Nadia Bryl
Dr n. med. Beata Całyniuk Wydział Zdrowia Publicznego w Bytomiu Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach.
PROJEKT EDUKACYJNY „Żyj zdrowo”. ZDROWO ” „ŻYJ ZDROWO” CELE PROJEKTU Edukacja w zakresie trwałego kształtowania prozdrowotnych nawyków wśród młodzieży.
Badanie masy ciała SZKOŁA PODSTAWOWA NR 314 IM. PRZYJACIÓŁ ZIEMI PORAJÓW 3, WARSZAWA EWELINA KUCHARSKA.
ROZWÓJ FIZYCZNY BIALSKICH PIĘCIOLATKÓW HELENA POPŁAWSKA, AGNIESZKA DMITRUK, WOJCIECH HOŁUB.
„Da Vinci” humanistyczna klasa akademicka. Przedmioty Trzy przedmioty rozszerzone: język polski historia wiedza o społeczeństwie Przedmioty uzupełniające:
Aktywność fizyczna w walce z nadwagą i otyłością
ZAPOBIEGANIE OTYŁOŚCI U DZIECI -czy jest szansa na sukces?
Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego”
Zioła dla Zdrowia i Urody
NOWE PROGI I PUŁAPY (ART. 2)
SPECJALNOŚĆ KOMPARATYSTYCZNA
Dr Iwona Andrys-Wawrzyniak
IX Liceum Ogólnokształcące im. Karola Libelta w Poznaniu
ZIOŁA NA CZTERY PORY ROKU
ZIOŁA NA CZTERY PORY ROKU
Ze świecą szukać.
PIONOWE ZNAKI DROGOWE.
Zapis prezentacji:

Czy płeć ma decydujący wpływ na wyobrażenie własnego ciała wśród młodzieży? praca wsparta przez grant NMF/MF EOG PL 0255 Maria Kaczmarek Magdalena Durda Instytut Antropologii Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu . Alicja Krzyżaniak Zakład Epidemiologii Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu

aktywna (> 4h/tydzień) Charakterystyka badanej grupy zmienne CHŁOPCY (N=137) DZIEWCZĘTA (N=154) N % KATEGORIE WIEKU 13 - 15 29 21,2 41 26,6 16 - 18 108 78,8 113 73,4 MIEJSCE ZAMIESZKANIA wieś 37 27,0 50 32,5 małe miasto < 100 000 55 40,1 66 42,9 duże miasto > 100 000 45 32,8 38 24,7 TYP SZKOŁY gimnazjum zawodowa 29,9 0,0 liceum 59 43,1 104 67,5 FORMA AKTYWNOŚCI aktywna (> 4h/tydzień) 56 40,9 30 19,5 pasywna 81 59,1 124 80,5

Która z postaci odzwierciedla Twoją sylwetkę? Którą z postaci chciałbyś/chciałabyś być? Fallon, A. E., Rozin P., Sex differences in perceptions of desirable body shape, Journal of Abnormal Psychology, 94: 102-105, 1985

Preferowany ideał sylwetki % -1 - sylwetka z niedowagą, 0 – sylwetka w normie 1 – sylwetka z nadwagą

Różnice pomiędzy subiektywną oceną a pożądanym wyglądem (%) znak „-” oznacza pragnienie posiadania TĘŻSZEJ sylwetki znak „+” oznacza pragnienie posiadania sylwetki SZCZUPLEJSZEJ

Średnie różnic pomiędzy subiektywną oceną a pożądanym wyglądem w danych kategoriach wieku

Dziękuję za uwagę