LUBUSKIE TRÓJMIASTO - martwa idea czy żywy organizm?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SOCHACZEW Propozycja lokalizacji lotniska cywilnego dla Linii Low Cost i Cargo.
Advertisements

Priorytety infrastruktury transportowej w budżecie Unii Europejskiej na lata Bartłomiej Telejko doradca delegacji PiS w Parlamencie Europejskim.
Waldemar Węgrzyn Dyrektor Projektu
LUBUSKIE INWESTYCJE STRATEGICZNE
Urząd Miejski Wrocławia
POŁĄCZENIE SZYNOBUSOWE W RAMACH AGLOMERACJI KALISKO- OSTROWSKIEJ Prezentacja przygotowana w oparciu o dokument Studium zasadności utworzenia połączeń oraz.
Zasady określania zdolności przepustowej linii kolejowych zarządzanych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. mgr inż. Ricardo Grabowski Biuro Eksploatacji.
Możliwości lokalizacji stacji KDP w zachodniej części woj. łódzkiego
Z Modernizacja linii E 65 - Południe na odcinku Grodzisk Mazowiecki – Kraków/Katowice – Zwardoń/Zebrzydowice – granica państwa Andrzej Góźdź – Kierownik.
Wojewódzkie kolejowe przewozy pasażerskie
Kierunki rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce
SITK Radom - XX Radomskie Dni Techniki
SOCHACZEW Propozycja lokalizacji lotniska cywilnego dla Linii Low Cost i Cargo Materiał przygotowany na posiedzenie Zespołu ds. opracowania Programu Rozwoju.
Informacja nt rezultatu prac Zespołu do spraw przygotowania propozycji modyfikacji wspólnotowych wytycznych dotyczących rozwoju Transeuropejskiej Sieci.
W MINISTERSTWIE TRANSPORTU, BUDOWNICTWA I GOSPODARKI MORSKIEJ
Priorytety transportowe w Programie Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko września 2006 r. Ministerstwo Transportu.
Strategii Rozwoju Województwa Lubuskiego
Airport Zielona Góra – Atuty i kierunki rozwoju
Renowacja poprzemysłowej strefy NOWE GLIWICE Phare SSG 2003
Kierunki rozwoju infrastruktury transportowej na Mazowszu
Kierunki rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce
Program budowy linii dużych prędkości
Kierunki rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce Katowice, r. Konrad Gawłowski Zastępca Dyrektora Centrum Kolei Dużych Prędkości.
Restrukturyzacja Łódzkiego Węzła Kolejowego
Urząd Miasta Poznania, Wydział Rozwoju Miasta
INWESTYCJE DROGOWE W MAŁOPOLSCE PÓŁNOCNEJ.
Konsultacje Społeczne, 06-07/09/20071 PROJEKT TRASY KRASIŃSKIEGO na odcinku plac Wilsona ul. Budowlana wraz przeprawą mostową i torowiskiem tramwajowym.
Obwodnica Krosna Odrzańskiego
Podsumowanie badań potoków podróznych na terenie Powiatu Krotoszyńskiego 1 kwartał 2007 Instytut Rozwoju i Promocji Kolei.
Analiza bezpieczeństwa osób i mienia na terenie zarządzanym przez PKP PLK S.A. Rok 2010.
Lotnisko Warszawa/Modlin Świat U Progu Twojego Domu !
Informacje o SKM Szybka Kolej Miejska Wpisana do rejestru przedsiębiorstw w 2004r. Kapitał zakładowy 72,5 mln zł, wszystkie udziały posiada m. st. Warszawa.
Strategiczne Projekty drogowe Miasta Gdańska
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Kolei Dużych Prędkości
Strategia Rozwoju Województwa Lubuskiego 2020
Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
STOWARZYSZENIE ZIELONOGÓRSKIE TOWARZYSTWO UPIĘKSZANIA MIASTA Przestrzenie Zielonogórskie Wybrane zagadnienia Zielonog ó rskie Towarzystwo Upiększania Miasta.
Promocja terenów inwestycyjnych
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
Rozwój transportu szynowego między Polską a Niemcami (BERLIN-GORZÓW)
Perspektywy rozwoju wysokiej jakości połączeń intercity w Polsce
Polityka transportowa
mgr inż. Magdalena Lubiecka-Budzanowska
Gorzów Wielkopolski 5 maj 2014 r.
Wicemarszałek Województwa Lubuskiego
Inwestycja pn: „Uzbrojenie miejskich gruntów na terenie Lubuskiego Parku Przemysłowo-Technologicznego”
WAKACJE GRUPA PKP Warszawa, r.. Tabor ponad 1500 wagonów w gotowości wagony z klimatyzacją 2014 r.: r.: 638 przegląd i bieżące.
Akademia Morska w Szczecinie Wydział Inżynieryjno-Ekonomiczny Transportu Instytut Zarządzania Transportem Zakład Organizacji i Zarządzania Projekt rozwojowy.
Gliwice Miasto sukcesu inwestycyjnego
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Warszawa, grudzień 2011.
Największe miasta POLSKI.
Historia kolei na terenach południowej Polski
Wrocław, ul. Jurija Gagarina WROCŁAW. Wrocław – główne miasto aglomeracji wrocławskiej, czwarte co do wielkości miasto w Polsce. Położone jest w województwie.
„ Gmina Bytom "Zintegrowane połączenie aglomeracji górnośląskiej z międzynarodowym portem lotniczym Katowice-Pyrzowice " Katowice, 10 grudzień 2008.
STRATEGICZNY PROGRAM TRANSPORTOWY DZIELNICY POŁUDNIE W MIEŚCIE GDAŃSKU.
Prezentacja projektu Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Os. Lecha – ul. Piaśnicka – Centrum Handlowe M1- pętla Franowo.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
PROJEKT ELITON TOMICE PROWADZĄCY ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU ZAMAWIAJĄCY STAROSTA POZNAŃSKI MARSZAŁEK WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO.
Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.
WYKORZYSTAJMY NASZE MOŻLIWOŚCI
„Transport morski w systemie transportu intermodalnego”
Operator ARP Sp. z o.o. to założona przez państwową Agencję Rozwoju Przemysłu S.A. spółka, zajmująca się sprzedażą majątku przejętego od restrukturyzowanych.
Wrócą pociągi na trasę Jarocin – Września – Gniezno
Kolejowa odnowa Modernizacja estakady w Gorzowie Wielkopolskim
Ciągi transportowe do przewozu ładunków Terminale intermodalne
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
Waldemar Węgrzyn Dyrektor Projektu
Zarządca infrastruktury Krajowy Program Kolejowy
KDP W POLSCE Autor: Adam Maćkowiak.
Zapis prezentacji:

LUBUSKIE TRÓJMIASTO - martwa idea czy żywy organizm? Infrastruktura komunikacyjna Zarys zagadnień Q4 / 2008 Damian Hajduk

Lubuskie Trójmiasto – Infrastruktura Komunikacyjna RAMOWY PLAN PREZENTACJI Lubuskie Trójmiasto [ L3M ] w Europie Środkowej – zarys uwarunkowań zewnętrznych: -> sieć drogowa -> sieć kolejowa -> Kolej Dużych Prędkości [ KDP ] 2020/30 szansą dla Polski zachodniej. Czy L3M ją wykorzysta? S-3 jako oś drogowa północ-południe. -> Cięciwa jest dużo krótsza od łuku, czyli, czy powstanie S-3a? Szybka Kolej L3M: - układ podstawowy wg planów do 2011 roku - proponowany rozwój w dalszych etapach Informacje dodatkowe 2017-03-28 05:01 L3M -Infrastruktura komunikacyjna

L3M w Europie Środkowej - drogi CETC S3 II A12de II A2 A13de III A15de A38de Centralny S12 III A4de CETC R10cz - S3a CETC D10cz - S3 III A4 2017-03-28 05:01 L3M -Infrastruktura komunikacyjna

L3M -Infrastruktura komunikacyjna 2017-03-28 05:01 L3M -Infrastruktura komunikacyjna

L3M w Europie Środkowej – koleje CE 59 E 59 C-E 20 C-E 20 E 59 14/275 CE 59-1 C-E 59 2017-03-28 05:01 L3M -Infrastruktura komunikacyjna

L3M w Europie Środkowej–Koleje Dużych Prędkości 2020 >2020 2030 2017-03-28 05:01 L3M -Infrastruktura komunikacyjna

L3M -Infrastruktura komunikacyjna L3M w REGIONIE 2017-03-28 05:01 L3M -Infrastruktura komunikacyjna

S-3 w LUBUSKIM TRÓJMIEŚCIE 24.09. 2008 S-22 Elbląg- Grzechotki 50,5 km 05.09.2008 S-3 Sulechów Nowa Sól 44,0 km 24.09. 2008 S-22 Elbląg- Grzechotki 50,5 km 2017-03-28 05:01 L3M -Infrastruktura komunikacyjna

LUBUSKIE TRÓJMIASTO – drogi magistralne A 2 Gorzów Szczecin S 5 Leszno Kalisz Łódź Lublin A 13.de / A 38.de Gubin/Brody Cottbus-Leipzig Kassel Hr. Kralove Bratislava Wrocław A 4 LGOM A 18 / A 4.de Żary-Żagań Zgorzelec Liberec-Praha 2017-03-28 05:01 L3M -Infrastruktura komunikacyjna

LUBUSKIE TRÓJMIASTO – sieć kolejowa BERLIN PARIS LONDON POZNAŃ ŁÓDŹ-WAWA MOSKWA Babimost Zbą.-Gorzów Rzepin-Frankfurt Wolsztyn Krosno O.-Gubin-(Brody) Wolsztyn WROCŁAW KRAKÓW LGOM Żary-Żagań 2017-03-28 05:01 L3M -Infrastruktura komunikacyjna Koż.-Żagań Głogów

L3M -Infrastruktura komunikacyjna 2017-03-28 05:01 L3M -Infrastruktura komunikacyjna

Propozycje szczegółowe – kolej L3M Jedna z koncepcji Szybkiej Kolei L3M [ Autor: P . Adam Fularz - 2006 ] Obecnie jest w opracowaniu dokumentacja projektowa dla linii osi zasadniczej NOWA SÓL – ZIELONA GÓRA – SULECHÓW [z obw. Czerwieńska] Inwestor: Woj. Lubuskie/PKP PLK S.A. Planowana realizacja 1-szej linii: 2011 2017-03-28 05:01 L3M -Infrastruktura komunikacyjna

L3M – kolej – propozycje szczegółowe Szybka Komunikacja Szynowa L3M - z wykorzystaniem: Linii średnicowej CE-59 / 273 Linii nr 333 Czerwieńsk – Sulechów – Babimost z obejściem Czerwieńska Łącznica do Portu Lotniczego Babimost (IEG) jako terminalu lotniczego i stacji KDP w rozwidleniu Poznań / Wrocław <–> Berlin Torowiska kolei szprotawskiej PKP –> Wiśniowa -> Jędrzychów (?) Bocznicy do Portu Żeglugi Śródlądowej Nowa Sól Bocznicy do Portu Żeglugi Śródlądowej Z.Góra-Sulechów w Cigacicach Perspektywiczny rozwój w kier. dalszych ośrodków ( Żary-Żagań, Głogów, ...) Przystanek Las Zielonogórski dla obsługi rekreacji weekendowej i świątecznej Dalszy rozwój perspektywiczny [Zielona Góra]: Łącznica na Kisielińską Dzielnicę Mieszkaniową [ KDM ] Domknięcie do ringu na osi Pętla KDM – Os. Słowackiego - rozjazd w rej. skrzyżowania ul. Nowa / Lechitów / Browarna [?] Łącznica do Focus Parku po istniejącym torowisku Łącznice do Campusu B i Campusu A UZ – Linia Uniwersytecka Opcja: Kolej naziemna [ vide: plany aglomeracji górnośląskiej ] 2017-03-28 05:01 L3M -Infrastruktura komunikacyjna

Propozycje szczegółowe - pozostałe Spójny system komunikacji rowerowej L3M zgodnie z zaleceniami raportu Inicjatywy „Ścieżki Rowerowe w Zielonej Górze” – www.rowery.o7.pl oraz z dalszymi opracowaniami studyjnymi Centrum Komunikacji Zbiorowej L3M – Zielona Góra: PKP, SKS L3M, PKS, MZK, Przewoznicy prywatni, Terminal PKP Cargo, etc. Proponowana lokalizacja: ul. Dworcowa / Ułańska - niecka dworca PKS wraz z terenami dawnego Dworca Szprotawskiego - obecnie miniterminal Cargo - i przyległe tereny obsługi Inne lokalizacje: np. teren Północnej Strefy Przemysłowo-Składowej - w rejonie rozjazdu linii CE 59 i linii 356 ZG-Żary z włączeniem istniejącej bazy MZK przy ul. Chemicznej Wariant: dwie lokalizacje -> rozdzielenie funkcji Cargo i Centrum komunikacji Osobowej Centrum Obsługi Logistycznej L3M Stary Kisielin – tereny między S-3 a linią PKP i/lub Sulechów-Nowy Świat 2017-03-28 05:01 L3M -Infrastruktura komunikacyjna

Plac Powstańców Wielkoposkich Projekt 122 827 2017-03-28 05:01 L3M -Infrastruktura komunikacyjna

L3M -Infrastruktura komunikacyjna Nowe połączenia w dobrej cenie: Promocja uwzględnia specyfikę lokalnych tras (...). Od 16 listopada (...) z nowej taryfy ucieszą się podróżujący m.in. na trasach: Kraków – Zakopane, (...) ZIELONA GÓRA – NOWA SÓL i Ostrów Wlkp. – Krotoszyn (...). Jednorazowy bilet promocyjny będzie ważny przez cały dzień w wagonach 2 klasy pociągów osobowych. Będzie można go kupić zarówno w kasie, jak i u konduktora. Na zniżki mogą liczyć osoby uprawnione do korzystania z ulg (...) 2017-03-28 05:01 L3M -Infrastruktura komunikacyjna

Zintegrowana komunikacja szansą na rozwój Trójmiasta Lubuskie Trójmiasto – Infrastruktura Komunikacyjna Zintegrowana komunikacja szansą na rozwój Trójmiasta Dziękuję za uwagę Damian Hajduk Q4 / 2008

L3M -Infrastruktura komunikacyjna Żródła: www.mi.gov.pl www.plk-sa.pl www.gddkia.gov.pl www.maps.google.pl www.fuli.net B. Fitych: Oferta Inwestycyjna Lubuskiego Trójmiasta [ prezentacja ] Opracowania własne Niniejsza prezentacja dostępna pod adresem >>> www.roadsinfo.eu/L3M.pps 2017-03-28 05:01 L3M -Infrastruktura komunikacyjna