ALM (Asset Life Cycle Management) - wsparcie procesów biznesowych w obszarze zarządzania cyklem życia majątku. Centralny Ośrodek Informatyki Górnictwa SA
AGENDA COIG S.A. – nowoczesność i doświadczenie ALM (Asset Life Cycle Management) – nowe klasy systemów Założenia i obszary procesu ALM (Asset Life Cycle Management) E-zlecenia – naturalna konsekwencja doświadczeń COIG S.A. Realizacja procesu ALM (Asset Life Cycle Management) przez e-zlecenia Podsumowanie Centralny Ośrodek Informatyki Górnictwa SA
COIG S.A. działa na rynku od 1951 roku zakres działania COIG S.A. tworzenie oprogramowania dla sfery zarządzania, integracja systemów sieciowych aplikacji i sprzętu, usługi przetwarzania danych, dostawy sprzętu komputerowego, szkolenia
COIG S.A. jest autorem komputeryzacji firm o wielopoziomowej strukturze organizacyjnej urzędów miast i gmin służby zdrowia współpraca z firmami : jest gwarancją wysokiej jakości rozwiązań naszej firmy wykorzystuje nowoczesne narzędzia programistyczne do projektowania aplikacji
COIG S.A. to m. in.: nowoczesne i bezpieczne DATA CENTER COIG SA, kompletne usługi outsourcingu sprzętu i aplikacji, SZYK2 – Zintegrowany System Zarządzania, rozwiązania dla ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ, rozwiązania dla SŁUŻBY ZDROWIA, system obiegu spraw i dokumentów Mdok, e-GPP - Górnośląska Platforma Przetargowa, rozwiązania Business Intelligence.
COIG S.A. w 2012 roku, w odpowiedzi na zmieniające się warunki rynkowe, proponuje również: E-zakupy E-zlecenia SoftHR
Z uwagi na monolityczny charakter większości systemów ERP (Enterprise Resource Planning), rynek wymusił powstawanie nowych rozwiązań specjalizowanych do wspomagania wybranych grup procesów biznesowych: CRM (Customer Relationship Management) SCM (Supply Chain Management) PLM (Product Life Cycle Management) EAM (Enterprise Asset Management) oraz ALM (Asset Life Cycle Management)
Cykl życia środka trwałego: zaplanowanie potrzeb przedsiębiorstwa, zakup/inwestycje, instalacja, eksploatacja, likwidacja
Całkowity koszt cyklu życia środka trwałego: Koszt zakupu to zwykle mniej niż 20% całkowitego kosztu cyklu życia środka trwałego.
E-zlecenia to nowoczesny system informatyczny, który wspomaga procesy biznesowe w obszarze cyklu życia środka trwałego. Ze względu na duże możliwości w zakresie skalowania aplikacji, może być wykorzystywany zarówno przez firmy o prostej jak i rozbudowanej strukturze organizacyjnej.
Obszary realizowane przez e-zlecenia: Projekty, Plan, Kartoteki, Środki produkcji, Rejestracja, Raporty
Zmiany w otoczeniu zmuszają menedżerów do dostosowywania sposobów zarządzania nakierowanych na efektywne wprowadzanie zmian. Działania o charakterze procesowym, zamieniają się w przedsięwzięcia unikalne. Pomocne stają się metodyki zarządzania projektami.
Struktura planu i projektu
Plan PTE
Struktura zadań
Plan aktywny
E-zlecenia umożliwia prowadzenie ewidencji wszystkich środków produkcji posiadanych przez użytkownika. Pozwala na obserwację wszystkich kosztów na konkretnym środku produkcji.
Struktura środków produkcji
Karta pracy środka produkcji
Raportowanie informacji kosztowej z projektów, daje podstawy do trafnych decyzji i tworzenia efektywnych praktyk zarządzania majątkiem.
…by wprowadzić spokój i wewnętrzną harmonię. Podsumowanie E-zlecenia zapewniają pełne wsparcie dla procesu ALM (Asset Life Cycle Management). Pozwalają doskonale odnaleźć się w chaosie i natłoku informacji wewnątrz firmy… …by wprowadzić spokój i wewnętrzną harmonię. Centralny Ośrodek Informatyki Górnictwa SA
Dziękujemy za Państwa uwagę Centralny Ośrodek Informatyki Górnictwa SA