Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: 801 007 196

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
Advertisements

Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
Sklepy internetowe.
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
Odwrócony łańcuch dystrybucji
Analiza SWOT… a po co mi to? (cz.2)
Prawdy oczywiste Plan marketingowy Część 23
Analiza SWOT… a po co mi to?
Prawdy oczywiste Zakładam firmę … PODSUMOWANIE - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Prawdy oczywiste Faktury w 2014 roku - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Prawdy oczywiste czyli… BIZNES PLAN Część 18
Prawdy oczywiste czyli… z czym mamy najwięcej kłopotu rozpoczynając działalność? - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Prawdy oczywiste Dobre praktyki w biznesie - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Różnicowanie cen na rynku hotelarskim
Prawdy oczywiste Zakładam firmę … wybieram Biuro Rachunkowe - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Nazwa projektu. Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności.
Wszystko na temat faktur…
Jak zwiększyć sprzedaż w hipermarketach?
Prawdy oczywiste Delegacje Część 32
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Biznes Plan – charakterystyka przedsięwzięcia
Prawdy oczywiste czyli… z czym mamy najwięcej kłopotu rozpoczynając działalność? - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
Prawdy oczywiste Preferencyjne składki ZUS dla nowych przedsiębiorców - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Prawdy oczywiste Delegacje cz. 4 Delegacja przy umowie o dzieło lub zlecenie - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Prawdy oczywiste Prezenty dla kontrahentów - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Prawdy oczywiste Zmiany w podatkach od kwietnia 2014 r. - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Prawdy oczywiste Delegacje cz.2 - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Prawdy oczywiste Sprzedaż zgodnie z ustawą o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Wprowadzanie do podstaw marketingu-mix
Prawdy oczywiste Część 40
Prawdy oczywiste Dodatkowy dzień wolny za święto przypadające w sobotę - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Prawdy oczywiste Pożyczki dla pracowników na preferencyjnych warunkach - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Prawdy oczywiste Towary przeterminowane w księdze rachunkowej - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Prawdy oczywiste Zaległy urlop – co z nim zrobić? - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Prawdy oczywiste Urlop wypoczynkowy Część 52
Prawdy oczywiste Niedroga siedziba dla firmy - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Urlop macierzyński i rodzicielski
Prawdy oczywiste Regulamin sklepu internetowego - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Prawdy oczywiste Podatek i składki ZUS od świadczeń przyznanych z ZFŚS na letni wypoczynek - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Nota księgowa jako dokument rozliczeniowy firmy
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.
Prawdy oczywiste Kto będzie zmuszony do prowadzenia ksiąg rachunkowych w 2015 r.? - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Prawdy oczywiste Odsetki podatkowe - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Prawdy oczywiste Ekwiwalent pieniężny za niewykorzystany urlop - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Użytkowanie wieczyste
Prawdy oczywiste Amortyzacja środków trwałych - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Zintegrowana komunikacja marketingowa
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
Prawdy oczywiste Składki ZUS od wynagrodzenia wypłacanego za okres niezdolności do pracy - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
call center to nie tylko infolinia
Prawdy oczywiste Mały podatnik PIT i CIT w 2015 roku - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Prawdy oczywiste Nowe zasady rozliczania VAT od 30 czerwca - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Prawdy oczywiste Polityka Nowej Szansy - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Prawdy oczywiste Inwentaryzacja środków pieniężnych w kasie - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Prawdy oczywiste Amortyzacja programów komputerowych - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Prawdy oczywiste Kontrola podatkowa w firmie - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Prawdy oczywiste Opłaty za radioodbiorniki i telewizory w firmie - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Prawdy oczywiste Zmiany przy zakładaniu spółki cywilnej - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Prawdy oczywiste Wypadek w drodze do lub z pracy - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Analiza i kontrola kosztów w rachunku zysków i strat
Prawdy oczywiste Zmiany dotyczące amortyzacji w 2015 r. - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Afektywne podejście do lojalności
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
Zapis prezentacji:

Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: | Część 67

Wstęp Rywalizacja pomiędzy przedsiębiorcami, w dotarciu do klienta i przywiązaniu ich do swojej marki sprawia, że coraz chętniej wykorzystywanym przez przedsiębiorców narzędziem marketingowym są tzw. programy lojalnościowe. Wybór klienta w dużej mierze jest podyktowany ceną, jaką będzie musiał zapłacić za dany produkt (usługę), ale coraz częściej zwraca on uwagę też na inne aspekty, takie jak dodatkowe korzyści z przystąpienia do programu lojalnościowego. Dobre programy lojalnościowe są efektywne i mają realny wpływ na sprzedaż. - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |

Czym jest program lojalnościowy? Programem lojalnościowym nazywamy długotrwałe działania marketingowe służące budowaniu oraz w dalszej kolejności podtrzymywaniu pozytywnych relacji z klientami. Dobrze dobrana strategia programu lojalnościowego pozwala przedsiębiorstwu zwiększyć sprzedaż produktu lub usługi, co przekłada się na obniżenie wydatków na reklamę czy promocję. Przykładem popularnego programu lojalnościowego jest premiowanie każdego zakupu punktami (proporcjonalnie do wydanej kwoty), które klient może następnie wymienić na nagrody. - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |

Korzyści z wprowadzenia programu lojalnościowego Najczęściej wymieniane korzyści płynące z wprowadzenia programu lojalnościowego: większa sprzedaż produktów, budowanie silnej marki w oczach klientów, pozyskanie nowych nabywców i przywiązanie ich do własnej oferty, budowanie stałej grupy odbiorców, wizerunek nowoczesnej firmy w oczach klientów i partnerów. - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |

Program lojalnościowy dobrany do potrzeb Małe firmy Zwykle samodzielnie przygotowują program lojalnościowy. Program może przybierać formę kart, na których stawiane są stemple za wydanie określonej sumy na zakupy. Mogą to być również karty z kodem paskowym, które mogą być stosowane przez przedsiębiorców posiadających kasy fiskalne i urządzenia czytające kody paskowe. - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |

Program lojalnościowy dobrany do potrzeb Większe firmy Zwykle zlecają opracowanie programów lojalnościowych firmom specjalizującym się w tym zakresie. Decydując się na skorzystanie z usług firmy zewnętrznej przedsiębiorca ma pewność, że specjalista opracuje dla niego program od podstaw, dostosuje go do wymogów prawnych, przygotuje katalog nagród, a następnie zajmie się stałą komunikacją z uczestnikami oraz zarządzaniem programem. - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |

Nagrody Niezwykle istotnym elementem programu lojalnościowego jest odpowiedni dobór narzędzi, które mają zapewnić satysfakcję dla uczestników programu, tak aby przewidywane nagrody były z punktu widzenia uczestnika atrakcyjne. Zwykle klient przystępując do systemu lojalnościowego musi wypełnić ankietę, która jest źródłem interesujących przedsiębiorcę informacji o kliencie, na podstawie których konstruowana jest oferta dla specjalnie wyselekcjonowanej grupy klientów, poprzez uwzględnienie ich preferencji oraz potrzeb wynikających np. z wieku czy zainteresowań. - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |

Zakaz wprowadzania programów lojalnościowych Główny Inspektor Farmaceutyczny kilkukrotnie w komunikatach zamieszczanych na swojej stronie internetowej: potwierdzał, że począwszy od stycznia 2012 r. systemy lojalnościowe prowadzone przez apteki uznawane są za reklamę i jako takie są zakazane. Takie samo stanowisko zajął Naczelny Sąd Administracyjny w wyroku z dnia 27 sierpnia 2014 r., sygn. akt II GSK 1000/13. Zatem zakaz dotyczący wprowadzania programów lojalnościowych ma zastosowanie do aptek i punktów aptecznych. - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |

Zachęcamy do śledzenia dalszych części naszej serii ;) W razie problemów z prowadzeniem księgowości, niezadowolenia z obecnej obsługi lub planowaniem założenia nowej działalności zachęcamy do kontaktu z nami: POLECAMY: ACCOUNT Kancelaria Rachunkowa ul. Warowna 1 lok.3, Warszawa tel. kom.: , tel.: Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |

Biuro Rachunkowe FINITE INFOLINIA: ul. Przejazd 6/67 | Warszawa| tel | - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA: |