1 Projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Warsztaty!

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Planując Wygrywasz Planowanie Strategicze i Określanie Celów.
Advertisements

Projekt start! Wrocław, data Prezentuje: Venture Incubator Kontakt:
OLIGOPOLE WNE UW 3 GRUDNIA 2005.
SKUTECZNOŚĆ i EFEKTYWNOŚĆ SYSTEMU
HUMAN PERFORMANCE IMPROVEMENT
Jak zachować proporcje pomiędzy życiem rodzinnym i zawodowym
Agenda Innowacyjność Wpływ innowacyjności na konkurencyjność
Dr Tadeusz Lis Badania Systemowe „EnergSys”
SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
DOKUMENTOWANIE PROCESU ZINTEGROWANEGO
Innowacyjność zagadnienia wprowadzające
Jak się robi plan marketingowy?
1 Kryteria wyboru systemów: Przystępując do procesu wdrażania zintegrowanego systemu zarządzania, należy odpowiedzieć na następujące pytania związane z.
STRATEGIE MARKETINGOWE FIRM
Osiągaj Swoje Cele z Lekkością!
Program Rozwoju Sprzedaży
Sposoby wzmacniania rezultatów po szkoleniach Moderator: Grzegorz Maszkowski
Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży
Ustalanie Celów Zobacz Siebie Za Udany! 1.Potwierdzają to codziennie! (Niezależnie od tego, co można przeczytać na tablicy wyników) 2.Utworzyć kilka.
Promocja oferty przedsiębiorstwa turystycznego
Mirosław Grybalow Business Development Manager SAS Polska
1 Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży Salamon Consulting Zdjęcia ze stron:
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Samorządów Salamon Consulting.
JANUSZ KORCZAK ,,Dziecko chce być dobre
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane Salamon Consulting.
czyli szkolenie dla tych, co nie mają czasu
Mistrzowskie techniki negocjacji cenowych
BUDOWANIE RELACJI Materiał opracowali: Ewa Juszczyk, Paweł Borecki.
Współpraca brokerów i ubezpieczycieli. Partnerstwo w interesie klienta reguły wymiany podstawą budowania partnerstwa w relacjach ubezpieczający – broker.
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
Date © AchieveGlobal, Inc LEARN. PERFORM. GROW. Szkolenia, które przynoszą rezultaty.
Obserwacja wybranych uczniów
Co to jest dobra praktyka w zakresie zarządzania środowiskowego?
Praca z kadrą w chorągwi Jak zacząć?
Podstawowe wartości ekonomiczne
PARADOKS NASZYCH CZASÓW
OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE OK
1 Spotkanie dotowane w ramach Programu Rozwoju Sprzedaży Ilustracje pochodzą z ogólnodostępnych stron internetowych, w tym
Warsztat diagnostyczno-rozwojowy
Jak skutecznie podnieść sprzedaż w 97 dni?
Jak skutecznie przekonasz klienta, by kupił właśnie od Ciebie i to drożej niż u innych? 1 Projekt i realizacja dr Mariusz Salamon Salamon Consulting
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
Szkoła z klasą 2.0 Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 17 Specjalnych w Kielcach 2012/2013.
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
Co to jest spacer edukacyjny?
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
ISU Indywidualizacja w praktyce szkolnej Wyniki ankiet Małgorzata Taraszkiewicz.
Efektywność systemu Jacek Węglarczyk
Zwiększyć Skuteczność Sprzedaży?
Decyzje edukacyjno-zawodowe uczniów szkół gimnazjalnych Warszawa, 14 września 2015.
Agenda. Wstęp – co to jest Seenergy? Bardzo krótko o systemie Krótko o zapotrzebowaniu Krótko o zainteresowaniu ochroną środowiska – o konferencji w Poznaniu,
Promocja listopadowa 2015 Aby zarobić już za miesiąc dużo pieniędzy - musisz te informacje przekazać dalej i nauczyć je przekazywać jeszcze dalej…
Projektowanie systemów transportowych
1 Jak Zdecydowanie Zwiększyć Skuteczność Sprzedaży? W ielowymiarowe Z arządzanie E fektem w praktyce Projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon.
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Salamon Consulting Edycja 2016 Cena! Tylko cena!
Grzegorz Cetner Brzeziny, 15. czerwca 2015 r. Szkolenie: Nowe Lokalne Strategie Rozwoju Od czego zacząć?
Różne zastosowania metody SWOT opracowała Agnieszka OLSZOK I TIR.
Mów mi „Mistrzu”! Czy z sierotki da się zrobić „urodzonego handlowca”?
Innowacyjne podejście do ryzyka rynkowego w Spółce
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
Nie tylko Ceną da się Sprzedawać
Ocenianie kształtujące , jest to ocenianie , które polega na pozyskiwaniu przez nauczyciela i ucznia w trakcie nauczania potrzebnych informacji. Pozwalają.
„Drogi dziecka ku samodzielności: Słowa porządkują, pozwalają zrozumieć.” „Wyspa wsparcia” z cyklu.
NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ PODCZAS ZARZĄDZANIA SWOIM CZASEM
Obserwacja wybranych uczniów
Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO
Jak napisać dobry konspekt?
Zapis prezentacji:

1 Projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Warsztaty!

Jak to dokładnie robić, by sprzedaż była naprawdę skuteczna i łatwiejsza niż dziś? Czym się zajmiemy? 1. Jak w praktyce jeszcze lepiej wykorzystać konsekwencje zasady Pareto i kilka jezuickich technik skutecznego zarządzania efektem. 2. Przełóżmy to na praktyczne narzędzia i działania w Twojej sprzedaży i obsłudze w 2016 r. 2 Co zrobimy?

Przypomnę: To mądre planowanie i przygotowanie czyni pracę efektywną ! Przeciętnie 1 minuta dobrego planowania przynosi 5-10 minut oszczędności w realizacji! Przyznaj – ile tak naprawdę czasu przeznaczasz na mądre planowania i przygotowanie, a ile tylko na realizację w pośpiechu?

Jak mówią jezuici, problem z planowaniem i organizacją czasu jest prawie zawsze pochodną efektu pełnej szafy? Czy masz odwagę ją opróżnić? Planowania i organizacji czasu uczyłem się u jezuitów. Mówili rzecz prawie oczywistą: „Jeśli nie potrafisz pozbywać się zbytecznych przedmiotów, to na pewno nie pozbędziesz się zbytecznych czynności, a bez wyzbycia się zbytecznych działań, nigdy nie będziesz mieć dość czasu na konieczne”.

Czy naprawdę masz odwagę wyciągnąć wnioski z zasady Pareto? Jak mądrze analizować, by był z tego efekt? Jakie praktyczne wnioski w Twojej pracy powinna podsunąć zasada Pareto?

Badania pokazują, że dla klientów, którzy dają nam 80% efektu nie możemy mieć mniej niż 20%, optymalnie 40-50% czasu i pieniędzy, energii przewidzianych na tworzenie, utrzymanie i rozwój relacji. Policz, ile Ty dla nich przeznaczasz! Jeśli mniej – nie dziw się, że ich tracisz! Tak samo bywa z relacjami z własną żoną, dziećmi, rodziną! Gdy nie znajdujemy na to dość czasu i środków – tracimy ich.

Dobry plan to nie ten, w którym wszystko udaje się zrealizować, lecz ten, który uwzględnia sytuacje, w których nie wszystko pójdzie zgodnie z planem

Czy, budując Strategie ustawiacie proporcje działań, koncentrując się nadmiernie na jednym celu, kosztem wszystkich pozostałych?

Macie kłopoty z prospectingiem lub z kiepskim doborem i przygotowaniem narzędzi? Planujecie wzrost, ale nie wiecie dokładnie na kim i jak?

A może prospecting w ogóle u Was nie istnieje?

Jak najbardziej efektywnie podzielić koszyk klientów i nakład pracy?

Czy warto szukać wśród atrakcyjnych nowości? Może starsze, sprawdzone metody gwarantują większą skuteczność?

Jeszcze raz zapytam: Jak dobrze znasz skutki syndromu pełnej szafy? Zdecydowana większość skarży się na to, że jest aż tak zapracowana, zawalona obowiązkami, iż nie ma czasu zrobić porządku z całkowicie zbyteczną pracą i obowiązkami, które właśnie wywołują ten brak czasu i dodatkowo poczucie bezsensu, frustracji i zdenerwowania lub przepracowania!

W jaki konkretny sposób opróżnisz szafę? Od czego zaczniesz czyszczenie już dziś?

Czy Twój projekt zmian i Strategia na 2016 r. uwzględniają zasady piramidy wzrostu? Wzrost sprzedaży to efekt pracy nad szeregiem bardziej podstawowych czynników W bardzo wielu firmach ludzie są tak pochłonięci wzrostem, że spada im sprzedaż!

Jakie konkretnie cele Twoja firma powinna sobie postawić na 2016 rok w sferze wzrostu sprzedaży?

Jakich konkretnie zmian potrzebuje, by móc funkcjonować naprawdę efektywnie? 17 Nie wszyscy klienci są kluczowi, nie wszystkie rynki są takie, nie wszystkie produkty, nie wszystkie kanały dystrybucji, nie wszyscy handlowcy równie skuteczni, nie wszystkie techniki pracy równie owocne, nie wszystkie branże lub grupy odbiorców perspektywiczne, nie wszystkie sposoby dotarcia dają te sam skutek. Tylko 20% ze wszystkich daje aż 80% efektu dziś. Jakie 20% ma dawać 80% efektu jutro? W jaki sposób zamienić najmniej efektywne 80% dziś na kolejne 20% najbardziej efektywnych jutro? Jak przy tym nie stracić obecnych 20% najlepszych?

Jakie konkretnie narzędzia zagwarantują wdrożenie postawionych celów?

Jakie dodatkowe działania są potrzebne, aby zapewnić uzyskanie pożądanego efektu? 19 To właśnie dzięki technikom WZE w firmach możliwy okazał się nie tylko efekt skali sprzedaży, ale przede wszystkim marży. Pozbywamy się nierentownych złogów, wzmacniamy efektywne sfery wzrostu.

20

Pruszcz Gdański Bydgoszcz Poznań Wrocław Warszawa Białystok Zgierz Kraków Gliwice Rzeszów Lublin Projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Warsztaty!

22 Salamon Consulting: Szkolisz się tak skutecznie, że kochasz to, co robisz